tuurlijk wel is je eigen mening.. ik wil dat Timmer wint. Kan je het wel volgen op tv Manu?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wust mag van mij winnen, maar liever Timmer of Anni (of mag ik dat niet zeggen)
Nee dat is beetje teveel gevraagd, al zou ik het wel machtig mooi vinden. Met 1 a 2 personen op het podium ben ik al zeer tevreden. Liefst op hoogste treertje natuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:30 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon allemaal hun best doen! en dan 1e 2e en 3ehopelijk maar dat zit er niet in
Eet smakelijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Pinball helemaal van slag nuga ff eten ( ja wij eten altijd zo vroeg )
![]()
Ja gister hoopte ik ook dat kuipers nog op 3 bleef maar nee!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee dat is beetje teveel gevraagd, al zou ik het wel machtig mooi vinden. Met 1 a 2 personen op het podium ben ik al zeer tevreden. Liefst op hoogste treertje natuurlijk
Hoelaat ist bij jou nu dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
Is trouwens idd vroeg, bijna 6 uur eerder dan wij normaal eten
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:32 schreef Danaa het volgende:
[..]
tuurlijk wel is je eigen mening.. ik wil dat Timmer wint. Kan je het wel volgen op tv Manu?
Als een nederlandse niet wint, dan verkies ik Anni ook boven de anderen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam bang voor mij zijn dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:25 schreef Danaa het volgende:
Moet je horen we zijn toch niet bang van Pinball![]()
Dus je kan het vloeiend volgen strax!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]streams doen het weer en heb vannacht m'n laptop maar een beetje opgeschoond
Nee dat zei ik omdat ze zeiden dat je niet bijt, gewoon sloeg nergens op denk ik ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam bang voor mij zijn dan?![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nu 15:33, maar we eten meestal rond half 10
Tuurlijk mag je dat zeggen en hoop zelf ook dat Anni een medaille meepakt. Geweldig mens vind ik dat en uitermate sportief. Timmer gun ik ver aan het eind van haar carriere en op vermoedelijk toch wel haar laatste spelen ook heel erg de winst.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mensen zijn wel vaker bang voor blaffende hondenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam bang voor mij zijn dan?![]()
Ik ook. Want zoals Mart Smeets altijd zegt, Anni is ook een beetje van ons.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als een nederlandse niet wint, dan verkies ik Anni ook bovden de anderen.
We zullen het allemaal wel zienquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat zeggen en hoop zelf ook dat Anni een medaille meepakt. Geweldig mens vind ik dat en uitermate sportief. Timmer gun ik ver aan het eind van haar carriere en op vermoedelijk toch wel haar laatste spelen ook meer de winst.
Maar van Wust is het juist weer mooi, omdat het zo'n jonge hond is en ook omdat ik toch net een heel klein beetje extra voor de Brabo ben
Maakt mij dus niets uit, hoop dat alle NLérs het goed doen en dat Anni in ieder gval podium rijdt. Maar ben chauvinistisch genoeg om op dat hoogste treetje liever iemand uit eigen land te zien .
....maar die bijten meestal nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mensen zijn wel vaker bang voor blaffende honden![]()
Zeg toch ook niet dat ze terecht bang zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
....maar die bijten meestal niet(als het goed is, dat zeggen ze tenminste
)
Klopt idd, maar ik vond Anni al leuk en aardig, en al helemaal toen ze 4e was geworden en zo vrolijk zei dat het zo verdiend was voor de Nederlanders. Die zou van mij per direct een Nederlands paspoort mogen hebben!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat zeggen en hoop zelf ook dat Anni een medaille meepakt. Geweldig mens vind ik dat en uitermate sportief. Timmer gun ik ver aan het eind van haar carriere en op vermoedelijk toch wel haar laatste spelen ook meer de winst.
Maar van Wust is het juist weer mooi, omdat het zo'n jonge hond is en ook omdat ik toch net een heel klein beetje extra voor de Brabo ben
Maakt mij dus niets uit, hoop dat alle NLérs het goed doen en dat Anni in ieder gval podium rijdt. Maar ben chauvinistisch genoeg om op dat hoogste treetje liever iemand uit eigen land te zien .
Oh, gelukkig maar. Ik was al bang dat je een foto van me gezien had ofzo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:34 schreef Danaa het volgende:
Nee dat zei ik omdat ze zeiden dat je niet bijt, gewoon sloeg nergens op denk ik ofzo![]()
Laat Rita het maar niet horen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die zou van mij per direct een Nederlands paspoort mogen hebben!
Nee, ik haakte alleen even in op het bekende spreekwoordquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg toch ook niet dat ze terecht bang zijn
Ooh god moeten we daar van schrikken?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Ik was al bang dat je een foto van me gezien had ofzo.![]()
Nu maak je me wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Ik was al bang dat je een foto van me gezien had ofzo.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Klopt idd, maar ik vond Anni al leuk en aardig, en al helemaal toen ze 4e was geworden en zo vrolijk zei dat het zo verdiend was voor de Nederlanders. Die zou van mij per direct een Nederlands paspoort mogen hebben!
Nou heerlijk, dat dit walgelijke, zelfingenomen super-ego zich over Anni ontfermt. Opgepompte kwal. Hij luistert nooit naar de mensen die hij interviewt. Hij weet van tevoren al precies wat hij wil horen en als zijn gesprekspartner een andere richting inslaat dan hij had bedacht, dan breekt hij direct lomp in. Zelden iemand gezien die zichzelf zó geweldig vindt. Misschien komt Andries Knevel in de buurt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook. Want zoals Mart Smeets altijd zegt, Anni is ook een beetje van ons.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou heerlijk, dat dit walgelijke, zelfingenomen super-ego zich over Anni ontfermt. Opgepompte kwal. Hij luistert nooit naar de mensen die hij interviewt. Hij weet van tevoren al precies wat hij wil horen en als zijn gesprekspartner een andere richting inslaat dan hij had bedacht, dan breekt hij direct lomp in. Zelden iemand gezien die zichzelf zó geweldig vindt. Misschien komt Andries Knevel in de buurt.
Ja in ene was het echt helemaal stilquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:07 schreef Kimske het volgende:
zo doodse stilte ineens!
Wel een voorstander van gelijke behandeling dan. Da's weer prijzenswaardigquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]Hij liet zelfs Willem Alexander niet uitpraten.
![]()
Nou gezelliger niet, maar wel drukker.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:20 schreef PC eend het volgende:
Hoe gek het ook uit mijn mond zal klinken....
Ik vond het vannacht veel gezelliger
Speak for yourselfquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:23 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nou gezelliger niet, maar wel drukker.
JA, jij ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Speak for yourselfhoe moeilijk het ook kan zijn
Ik zei toch dat IK het veel gezelliger vond vannachtquote:
Jij mot ook 'speaken' for jezelfquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:32 schreef CrazyPhunk het volgende:
waarom is er eigenlijk nog steeds een topic over haar? tis niet dat ze bb zo geweldig heeft geholpen ofzo![]()
nou wat een wereldprimeur zeg! en dat ze sociaal ik snap ik helemaal niet want in het huis was ze dat in ieder geval nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij mot ook 'speaken' for jezelf![]()
Ze heeft daar wel mooi voor een wereldprimeur gezorgd
En bovendien is ze zo sociaal om daarna dit topic geweldig te helpen![]()
Alles voor de fans![]()
Ik kan mij niet herinneren dat ik Mart Smeets een veer in zijn reet stak.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou heerlijk, dat dit walgelijke, zelfingenomen super-ego zich over Anni ontfermt. Opgepompte kwal. Hij luistert nooit naar de mensen die hij interviewt. Hij weet van tevoren al precies wat hij wil horen en als zijn gesprekspartner een andere richting inslaat dan hij had bedacht, dan breekt hij direct lomp in. Zelden iemand gezien die zichzelf zó geweldig vindt. Misschien komt Andries Knevel in de buurt.
Wanneer was de laatste keer dat jij de internationale pers gehaald hebt?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:43 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
nou wat een wereldprimeur zeg! en dat ze sociaal ik snap ik helemaal niet want in het huis was ze dat in ieder geval niet![]()
Coos wijze oude man, je had weer gelijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat ik Mart Smeets een veer in zijn reet stak.![]()
en dat ie WA niet uit laat praten is misschien toch wel weer een pluspuntje.![]()
Als je even kijkt bij de OP zie je meer dan 30 topics staan, even doorlezen, dan terugkomenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:43 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
nou wat een wereldprimeur zeg! en dat ze sociaal ik snap ik helemaal niet want in het huis was ze dat in ieder geval niet![]()
ik hoef me niet in te lezen, vind ik on nodig. toch grappig dat ze juist daar de pers heeft gehaald en dat ze daar ook nog eens fans mee heeft gekregen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat jij de internationale pers gehaald hebt?![]()
Verder krijg ik de indruk dat je niet genoeg ingelezen bent
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:55 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
ik hoef me niet in te lezen, vind ik on nodig. toch grappig dat ze juist daar de pers heeft gehaald en dat ze daar ook nog eens fans mee heeft gekregen.
Dan raad ik je toch aan om je eens in te lezen, want ik krijg de indruk dat je nog lang niet weet hoe grappig dat kan zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:55 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
ik hoef me niet in te lezen, vind ik on nodig. toch grappig dat ze juist daar de pers heeft gehaald en dat ze daar ook nog eens fans mee heeft gekregen.
sorry hoor, maar dat is niet echt een goede zinsbouw. ksnap er niks vanquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
inlezen niemand wil hier fan worden genoemd dan wel is een fan
Jij hebt wel meegelezen tochquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
inlezen niemand wil hier fan worden genoemd dan wel is een fan
wat kan dan grappig zijn?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan raad ik je toch aan om je eens in te lezen, want ik krijg de indruk dat je nog lang niet weet hoe grappig dat kan zijn![]()
![]()
Dat wij hier allemaal foto's van tanja krijgen waar de meerderheid van de mannen overheen zit te kwijlen enquote:
mannen die over tanja heen kwijlen? kan het me niet voorstellenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat wij hier allemaal foto's van tanja krijgen waar de meerderheid van de mannen overheen zit te kwijlen en. Daarbij hebben we hier theekransjes, eet en kook adviezen en worden er valentijnskaarten gestuurd...
![]()
![]()
![]()
Misschien als je later groot bent, begrijp je het welquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:03 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
mannen die over tanja heen kwijlen? kan het me niet voorstellen
Komt hier even het topic inwaaien en gaat overal tegenaan schoppen, YEAH! here we go again!quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:03 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
Wél! Je vond dat die brulkikker zo treffend "onze" gevoelens mbt Anni vertolkt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat ik Mart Smeets een veer in zijn reet stak.![]()
heeft ze dan nog steeds fans?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien als je later groot bent, begrijp je het wel
edit: niet dat ik bepaald kwijlneigingen bij Tanja krijg....
Ja, en kloonsquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:20 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
heeft ze dan nog steeds fans?![]()
Hooooooo Manu, je vergeet de tekeningen nogquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat wij hier allemaal foto's van tanja krijgen waar de meerderheid van de mannen overheen zit te kwijlen en. Daarbij hebben we hier theekransjes, eet en kook adviezen en worden er valentijnskaarten gestuurd...
![]()
![]()
![]()
Ga je moeder een tijdje pesten en anders je huiswerk maken !quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:03 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
en vraagt die gepeste noeder zich nu af wie annelies is????????????quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ga je moeder een tijdje pesten en anders je huiswerk maken !![]()
En niet te vergeten de was-tips en wat er zo allemaal in de droger kan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:27 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hooooooo Manu, je vergeet de tekeningen nog
Wat is een noeder?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:38 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
en vraagt die gepeste noeder zich nu af wie annelies is????????????
Dat heeft hij niet nodig:quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ga je moeder een tijdje pesten en anders je huiswerk maken !![]()
gefeliciteerd met je 9.2 ... Keep up the good work en niet spieken hequote:Op woensdag 22 februari 2006 13:37 schreef CrazyPhunk het volgende:
ik heb eigenlijk nooit gespiedmaar ik had altijd wel goede cijfers ook al leerde ik echt nooit iets! zelf voor m`n examens heb ik niet geleerd en had ik voor engels nog een 9,2
![]()
Nee hoor, dat zeg ik niet zo direct dat jij dat niet doet. Jij zei ook dat jij het gister gezelliger vond, en ik reageerde erop dat ik het toen niet gezelliger vond maar drukker. Jij had ook geen reden om tegen mij te zeggen spreek voor jezelf want dat deed ik ook al.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zei toch dat IK het veel gezelliger vond vannacht![]()
Bovendien zei ik erbij dat het misschien gek klinkt uit mijn mond...
En dan zeggen dat ik niet voor mezelf spreek
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:40 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zeg ik niet zo direct dat jij dat niet doet. Jij zei ook dat jij het gister gezelliger vond, en ik reageerde erop dat ik het toen niet gezelliger vond maar drukker. Jij had ook geen reden om tegen mij te zeggen spreek voor jezelf want dat deed ik ook al. Maar verder wil ik dit niet, helemaal niet leuk vind ik discussie met anderen![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:40 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zeg ik niet zo direct dat jij dat niet doet. Jij zei ook dat jij het gister gezelliger vond, en ik reageerde erop dat ik het toen niet gezelliger vond maar drukker. Jij had ook geen reden om tegen mij te zeggen spreek voor jezelf want dat deed ik ook al.Maar verder wil ik dit niet, helemaal niet leuk vind ik discussie met anderen![]()
als je die 3 post nou eens aanpast met een leuk verhaaltje!quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:47 schreef Danaa het volgende:
Nou wat ik allemaal doe er klopt niets meer van !:s
Tja......................quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:38 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
en vraagt die gepeste noeder zich nu af wie annelies is????????????
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:47 schreef Danaa het volgende:
Nou wat ik allemaal doe er klopt niets meer van !:s
behoorlijk off-topicquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat heeft ze niet nodig:
[..]
gefeliciteerd met je 9.2 ... Keep up the good work en niet spieken he
eerst teruglezen en dan beoordelen of dit off topic isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |