dat is wel erg stomquote:Op zondag 19 februari 2006 14:32 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Ik moest een keer van de lerares duits bij voorraan aan het tafeltje tegen haar bureau komen zitten tijdens een luistertoets. Was ze net de toetsen van de vorige klas aan het nakijken
ik haalde dan ook een 10, zo'n 6 punten hoger dan mijn gemiddelde
dat deed ik trouwens in de 2e en 3e ookquote:Op zondag 19 februari 2006 12:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Ook een vorm van spieken is dit:
Andere klassen die het PW of SO wat je moet krijgen al hebben gehad vragen naar de antwoorden.
Dat deed ik ook alleen dan het er heel zacht met potlood opschrijven. Voor het inleveren weer weggummen.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:53 schreef stame het volgende:
Vroeger kregen we altijd een blok... waar je je proefwerk op moest maken... moest je gewoon altijd bij je hebben.
Thuis een gewoon blaadje eroverheen leggen... antwoorden op dat blaadje schrijven... hard genoeg op de pen drukken... zodat je de doorgedrukte woorden op het blaadje eronder ook kunt lezen...
Behalve in bescheiden zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 23:35 schreef 14.gif het volgende:
Ik spiek nooit, ik ben namelijk in alles de beste van de klas...
Wij mochten geen etui's op tafel..quote:Op zondag 19 februari 2006 13:16 schreef carmiie het volgende:
ik kijk gewoon op andermand blaadje, en als ik weet dat dat niet gaat lukken schrijf ik alles op mn etui, en als die dan langskomt dat doe ik alsof ik wat moet pakken ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben gelachen![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
1 maal gelachen
Was leerling heel vaak op zijn arm aan het kijken en toen zei de leraar van: Abdelcrim kom eens hier en laat je arm zien !
Hetgeen wat op zijn arm stond wasdie is wel kewlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben gelachen![]()
Neej, maar als je normaal gesproken al veel moeite hebt om een voldoende te halen en opeens een 10 haalt, valt dat een beetje erg op.....quote:Op maandag 20 februari 2006 10:31 schreef 14.gif het volgende:
Het is onmogelijk alles goed te hebben?
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:03 schreef 14.gif het volgende:
Ik ken wel mensen die gewoon hun boek op schoot hadden tijdens proefwerken trouwens![]()
Meestal heb je daar niets aan.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:46 schreef stame het volgende:
Bij wiskunde is het bij ons gewoon toegestaan om dingen in je GR te zetten
Nou ik heb er toch aardig veel aan eerlijk gezegd...Zet er meestal stappen in om een berekening uit te voeren... Kijk er vaak genoeg inquote:Op maandag 20 februari 2006 20:28 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Meestal heb je daar niets aan.
Thank joequote:Op maandag 20 februari 2006 23:49 schreef Roeland1987 het volgende:
als ik achteraan zat ging ik smsen via bluetooth voor het antwoordgratis en makkelijk
dat werkt volgens mij alleen als je een knap meisje met een laag uitgesneden truitje bentquote:Op maandag 20 februari 2006 23:58 schreef L-IS het volgende:
boek open op de grond ("oh, wist niet dat ie open lag meneer)
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:08 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat werkt volgens mij alleen als je een knap meisje met een laag uitgesneden truitje bent
Niet alleen bij jullie, dat is landelijk beleid. Als je de GR mag gebruiken bij een vak mag je ook gewoon alle functies gebruiken. Moeten ze maar fatsoenlijke SE's makenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:46 schreef stame het volgende:
Bij wiskunde is het bij ons gewoon toegestaan om dingen in je GR te zetten
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:21 schreef Slappy het volgende:
Ik deed wel eens dag voor de toets spiekbriefje op het plafond plakken![]()
Nu je hebt over ruggenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
en dan tijdens de toets op je rug gaan liggen![]()
Lettertype 3 of 2,5 arial werkte altijd het best.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:37 schreef Chayenn het volgende:
Een A4'tje typen, puntgrootte 4 en dan op een stift plakken in me etui.
een binas wat?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:13 schreef marleenhoofd- het volgende:
bij duits 2 jaar terug, stonden de woordjes die we moesten leren, altijd in t werkboek, dan scheurde ik de pagina uit t werkboek en deed het in mijn broekzak of mouw.. pure luiheid.. verder zo af en toe een briefje in mijn etui, of duidelijk afspreken dat je elkaar laat kijken, maar meestal behaal ik mijn punten gewoon eerlijk:) ojah dingen in t binas schrijven (maar omdat de meeste proefwerken pta zijn krijgen we dan een binas van school) eerst wat formules in de GR maarja, die staan toch ook bijna allemaal standaard in binas..
een binas is een boekje met allemaal tabellen, grafieken en andere (meestal kwantitatieve gegevens) wat je bij de proefwerken wiskunde, natuurkunde en scheikunde erbij mag houden..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |