ach ja, ik was het helemaal vergeten dat jij het op prijs stelt als ik lange en leesbare antwoorden geef.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
En we zijn weer terug bij de korte antwoorden![]()

Het is in ieder geval langer geworden...quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
ach ja, ik was het helemaal vergeten dat jij het op prijs stelt als ik lange en leesbare antwoorden geef.

Zo jong en dan al geheugenproblemenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
ach ja, ik was het helemaal vergeten dat jij het op prijs stelt als ik lange en leesbare antwoorden geef.

zelfs op de basisschool hebben ze tegenwoordig al drugs drank en medicijnenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zo jong en dan al geheugenproblemen![]()

nee, gelukkig heb ik haar nog niet gesignaleerd vanavondquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed ONtopic, Tanja is nog niet gesignaleerd vanavond?

Is dit het "Vermijdt Tanja Topic" ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
nee, gelukkig heb ik haar nog niet gesignaleerd vanavond

Het is woensdag he? En als je beetje meeleest, weet je dat ze dan bij haar ouders eet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:32 schreef BONG4002 het volgende:

Nee, dit is het "laat hier je klonen los"-topicquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:36 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Is dit het "Vermijdt Tanja Topic" ?

Ik heb 3 topics openstaanquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is woensdag he? En als je beetje meeleest, weet je dat ze dan bij haar ouders eet.

quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is woensdag he? En als je beetje meeleest, weet je dat ze dan bij haar ouders eet.

En mogen ze schijten waar ze willen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, dit is het "laat hier je klonen los"-topic![]()

Ben nu toch nieuwsgierigquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]

Wat zijn het nou: posters of meelezers?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daardoor is het ook een beetje het onbekende posters dag, beetje meelezen

Beide je moet lezen om te postenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:40 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Wat zijn het nou: posters of meelezers?![]()

Ga je gang. Het is niet mijn topicquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:39 schreef Pazzop het volgende:
[..]
En mogen ze schijten waar ze willen?![]()

Dat lijkt me ook jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Beide je moet lezen om te posten![]()

quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:32 schreef BONG4002 het volgende:

dan is het NU kinderbedtijd, toedeloequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]

Niet zo netjes vragen, Lovebier!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben nu toch nieuwsgierig![]()
Wil je me een mailtje sturen wie je bent![]()

Hai Tanquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:41 schreef tann het volgende:
[..]
nog ff een paar stukkies lezen en kben bij.......tvalt tot nu toe nog reuze mee.....
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |