abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35343958
De meest succesvolle topicreeks wat betreft BB5-bewoners krijgt hier het vervolg in deeltje 36:)

Voorgaande delen

01, 02 , 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35

Caps given by Tanja, made by a FOK!ker

Tanja fansite

http://www.bb-tanja.nl

Site van Joscelyn

http://www.joscelynsavanna.nl

Tanja heeft zichzelf inmiddels geregistreerd op Fok, onder de naam: tann
Ze komt regelmatig in dit topic, het is dan mogelijk haar vragen te stellen, maar als Tan aangeeft liever ergens niet eindeloos op in te gaan, respecteren we dat hier

Inmiddels kun je ook elke dag aan Tanja vragen wat ze die dag eet en kun je daar je eetpatroon op afstemmen.
pi_35344066
28 vieuws
0 reacties
pi_35344079
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:36 schreef Coos het volgende:

[..]

Hé Eend, die film op sbs moet jou toch wel aanspreken.

Later
Conspiracy theory
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_35344145
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:22 schreef PC eend het volgende:

[..]

Conspiracy theory
Hè hè, schiet je wakkâh??

Zeker weer geen kut aan aan dat voetbal??
  dinsdag 21 februari 2006 @ 21:24:21 #5
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35344162
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Het antwoord staat er al 2x. Maar begrijpend lezen is aan jou niet weggelegd. Geeft niet hoor. Ik nam jou al nooit serieus.
Lu toch niet zo slap zot....je hebt APK een paar keer bechuldigd, maar die heeft dat volmondig toegegeven...en bovendien al weken geleden? Jij hebt het echter over al die hypocriete mensen hier...dus voor de 3de en laatste maal...wie waren dat dan ? Kom op joh...niet zo schijterig doen....je durft per slot van rekening ook mensen hun moeder voor hoer uit te maken dus what's the big deal
quote:
En wat het grappigste is, is dat je mij hypocriet noemt.
Nog slechtziend ook....ik noem je bij mijn weten NOG nergens hypocriet hoor ?
quote:
Ik zit er niet mee hoor. Ik bijt wel van me af.
Nee...jij valt mensen juist aan.......van je afbijten heet het wanneer je zelf wordt aangevallen!
quote:
En lach stiekem nog steeds in mijn knuistje, dat Tanja onderschat werd al die tijd.
Lach jij maar lekker...ik vind ur nog steeds een kneus...
pi_35344186
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:23 schreef Coos het volgende:

[..]

Tis hier zo gezellig
  dinsdag 21 februari 2006 @ 21:25:39 #7
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35344209
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:23 schreef Coos het volgende:

[..]

Echt wel....score tot nu toe: een gapende hoofdwond en een gebroken neus
  dinsdag 21 februari 2006 @ 21:26:47 #8
242 Pinball
Electric Monk
pi_35344250
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:14 schreef tann het volgende:
<knip>
snappie?
Eh.. nee.
Ik kan er niet bij dat het nieuws dat je vader ziek is je toch doet besluiten om te blijven terwijl je weg wilde. En waarom je ouders respect verdienen omdat ze dat in eerste instantie geheim hebben gehouden is voor mij ook een raadsel.
Maar goed, wel bedankt dat je de moeite hebt genomen om het uit te leggen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_35344306
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:24 schreef Jappie het volgende:

Nee...jij valt mensen juist aan.......van je afbijten heet het wanneer je zelf wordt aangevallen!
Alleen deze domme opmerking is voor mij voldoende hier geen energie meer aan te besteden. Ik werd vaak genoeg persoonlijk aangevallen en beet toen van me af, maar heb jij natuurlijk toevallig overheen gelezen. En we zitten in nieuw deel, en ik houd het liever gezellig... Jappie...
pi_35344346
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:17 schreef Coos het volgende:

[..]

Begin maar met te zoeken wáár ik haar eerder gefeliciteerd heb.
Ik weet van niets!
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 00:29 schreef Coos het volgende:

[..]

Feli Tann.....
Zijn er nog vragen
  Moderator dinsdag 21 februari 2006 @ 21:29:33 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35344356
Toch mooi om te zien hoe dit topic aan het begin van de avond ineens tot leven komt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35344375
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:26 schreef Pinball het volgende:

[..]

Eh.. nee.
Ik kan er niet bij dat het nieuws dat je vader ziek is je toch doet besluiten om te blijven terwijl je weg wilde. En waarom je ouders respect verdienen omdat ze dat in eerste instantie geheim hebben gehouden is voor mij ook een raadsel.
ik heb de uitleg weg geknipt omdat ik een paar berichtjes later las dat je blij was dat ik je negeerde....je gaat het toch nie snapen dus laat ook maar
pi_35344377
quote:

[..]

Eh.. nee.
Ik vind het wel lijken op dat ongeluk van Roel zijn moeder. Roel zijn ouders hebben toch ook niets tegen hem gezegd?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 21:31:42 #14
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_35344423
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:30 schreef tann het volgende:

[..]

ik heb de uitleg weg geknipt omdat ik een paar berichtjes later las dat je blij was dat ik je negeerde....je gaat het toch nie snapen dus laat ook maar
Je leest het weer verkeerd.
The world is a stage and each must play a part.
pi_35344448
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:28 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Alleen deze domme opmerking is voor mij voldoende hier geen energie meer aan te besteden. Ik werd vaak genoeg persoonlijk aangevallen en beet toen van me af, maar heb jij natuurlijk toevallig overheen gelezen. En we zitten in nieuw deel, en ik houd het liever gezellig... Jappie...
ksnap nie dat men hier nog steeds over lullen, laat staan oude quotes ophalen, kheb al gezegd dat het me niet boeide wat iedereen zei, en het boeit me nog steeds niet, ksnap niet waar jullie je dan druk over maken.....
pi_35344504
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:31 schreef Dynabite het volgende:

[..]

Je leest het weer verkeerd.
tuuuuuuuuuurlijk! liever 10 pceend/ls/peter fans dan 1 dynabite
pi_35344563
* Xanthe vind Jocelyn er in het echt veeeeel mooier uit zien
  dinsdag 21 februari 2006 @ 21:35:45 #18
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35344570
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:28 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Jappie...
Het ging hier over mensen hypocriet noemen...dat doe je nu al een paar dagen; zo niet weken. Maar het maakt mij verder niet uit hoor.......de discussie aangaan en vervolgens je kop in het zand steken om maar niet geconfronteerd te hoeven worden met je eigen idioterie doen wel meer mensen.

Anyway......ik vind het ook wel mooi zo......anders moet "tann" .....zo direct weer 200 posts wachten voor ze in een schoon bedje mag gaan posten.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 21:36:01 #19
242 Pinball
Electric Monk
pi_35344583
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:30 schreef tann het volgende:

Is dit een grap?
Zeg alsjeblief dat dit een grap is en dat je me niet wéér verkeerd begrijpt.

Lees even terug tann: [BB5] Tanja deel 35
Ik hoef toch zeker voor jou niet óók AVI 2 te gaan schrijven.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_35344619
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef tann het volgende:

[..]

ksnap nie dat men hier nog steeds over lullen, laat staan oude quotes ophalen, kheb al gezegd dat het me niet boeide wat iedereen zei, en het boeit me nog steeds niet, ksnap niet waar jullie je dan druk over maken.....
Kijk zo ga ik je weer leuk vinden hoor, pas op
pi_35344680
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:35 schreef Xanthe het volgende:
Dus jij kent haar in het echie
Waarom schrijf je het dan verkeerd?
pi_35344752
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:35 schreef Xanthe het volgende:
ooooow? wanneer heeft jos xanthe dan gezien?
pi_35344754
Nee ken dr niet in het echie.
Maar heb ze wel een keer in het echie gezien en even gespiekt naar dat kleine mooie meisje
pi_35344810
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:35 schreef Jappie het volgende:

[..]

Het ging hier over mensen hypocriet noemen...dat doe je nu al een paar dagen; zo niet weken. Maar het maakt mij verder niet uit hoor.......de discussie aangaan en vervolgens je kop in het zand steken om maar niet geconfronteerd te hoeven worden met je eigen idioterie doen wel meer mensen.

Anyway......ik vind het ook wel mooi zo......anders moet "tann" .....zo direct weer 200 posts wachten voor ze in een schoon bedje mag gaan posten.
geef nie hoor, ga gerust door maar tis zo zinloos vind je niet?
pi_35344811
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:40 schreef tann het volgende:

[..]

ooooow? wanneer heeft jos xanthe dan gezien?
In december in de V&D op de 2e verdieping (was geloof ik de dag voor de laatste live uitzending).
Je was er met je mams.
pi_35344853
Ik denk dat als Roel z'n ouders (of BB) meteen hadden gezegd dat zijn moeder betrokken was geweest bij een ongeluk, dat Roel ook meteen weg was gegaan. Maar die hebben verder ook niets gezegd, omdat ze als ouders toch hoopten dat hij de pot zou winnen.

Denk dat het bij Tanja haar ouders niet veel anders was. De ingreep was geslaagd, dus verder niets om je druk om te hoeven maken. En als de Arbo niet zo dwars had gelegen, dan was Tanja ook nog heel ver gekomen. En misschien ook nog wel als winnaar uit de bus gekomen.

Wapper de wapper, pieper de piep Lieske, heeft ook vaak genoeg geroepen, dat ze naar haar moeder wilde. En als ik me niet vergis heeft Dido het ook 2x geroepen.
pi_35344876
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:36 schreef Pinball het volgende:

[..]

Is dit een grap?
Zeg alsjeblief dat dit een grap is en dat je me niet wéér verkeerd begrijpt.

Lees even terug tann: [BB5] Tanja deel 35
Ik hoef toch zeker voor jou niet óók AVI 2 te gaan schrijven.
kzat inderdaad ff te ouwehoeren ja! maar een grap valt ff niet op tussen al dat serieuze gebekvecht...maar kleg dat van mn vader niet uit, pc had dat al gedaan en als je et niet snapt dan maar niet
pi_35344884
tanja ik heb je gemaild via de site van jos met een vraag dan weet je dat

groetjes katja
pi_35344940
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:36 schreef PC eend het volgende:

[..]

Kijk zo ga ik je weer leuk vinden hoor, pas op
hou toch op met die onzin
  dinsdag 21 februari 2006 @ 21:45:09 #30
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35344968
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:41 schreef tann het volgende:

...........maar tis zo zinloos vind je niet?
Uiteraard...
  dinsdag 21 februari 2006 @ 21:45:34 #31
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35344989
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:44 schreef tann het volgende:

[..]

Dan komt er nooit een deel 37 ?
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_35345030
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:41 schreef Xanthe het volgende:

[..]

In december in de V&D op de 2e verdieping (was geloof ik de dag voor de laatste live uitzending).
Je was er met je mams.
ow ja, toen je zei of ik wel zeker wist of S de verwekker was omdat Jos zo lichtjes is, ja dat vergeet ik idd niet weer.......toch? of was je dat niet, dan neem me niet kwalijk....
pi_35345087
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:43 schreef katja31 het volgende:

groetjes katja
kga binnen 15 min ff checku moment
  dinsdag 21 februari 2006 @ 21:48:27 #34
242 Pinball
Electric Monk
pi_35345106
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:43 schreef tann het volgende:

kzat inderdaad ff te ouwehoeren ja! maar een grap valt ff niet op tussen al dat serieuze gebekvecht...maar kleg dat van mn vader niet uit, pc had dat al gedaan en als je et niet snapt dan maar niet
Maar je had het wel uitgelegd, ik was snel genoeg om het te lezen:
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:14 schreef tann het volgende:
Hoi Pinbal, kheb deze al uitgelegd, maar voor jou nog es:
<..>
en alles was goed en kon niet meer slechter worden, snappie?
En inderdaad, ik ga het niet snappen. Maar zoals gezegd, toch bedankt voor de poging.
pi_35345113
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:45 schreef PH52 het volgende:

[..]

Dan komt er nooit een deel 37 ?
das waar, ga maar door idd
pi_35345124
Ja ze heeft zo'n heerlijke lichte teint. That's me dus ja... Dat je dat nog weet hahaha...
Hoe is het nu met Jos? Vast alweer flink gegroeid in die paar maandjes...
pi_35345126
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:29 schreef PC eend het volgende:

[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:29 schreef Coos het volgende:

[..]

Feli Tann.....

[..]

Zijn er nog vragen
pi_35345194
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:44 schreef tann het volgende:

[..]

Onzin? ik vond je echt leuk, dat weet je toch?
Maar als jij hier dingen gaat roepen als: ben nog meer in je teleurgesteld,blijkbaar als je je zin niet krijgt ga je zo doen...
Dan vraag ik me af waar het in hemelsnaam over gaat en dan vind ik je weer minder leuk...
Maar als je dan weer leuke posts doet, vind ik je weer wat leuker...

Tip: geen al te leuke posts posten
pi_35345262
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk dat als Roel z'n ouders (of BB) meteen hadden gezegd dat zijn moeder betrokken was geweest bij een ongeluk, dat Roel ook meteen weg was gegaan. Maar die hebben verder ook niets gezegd, omdat ze als ouders toch hoopten dat hij de pot zou winnen.

Denk dat het bij Tanja haar ouders niet veel anders was. De ingreep was geslaagd, dus verder niets om je druk om te hoeven maken. En als de Arbo niet zo dwars had gelegen, dan was Tanja ook nog heel ver gekomen. En misschien ook nog wel als winnaar uit de bus gekomen.

Wapper de wapper, pieper de piep Lieske, heeft ook vaak genoeg geroepen, dat ze naar haar moeder wilde. En als ik me niet vergis heeft Dido het ook 2x geroepen.
Het draait er hier vooral om dat je als kind ( met een goede relatie met de ouders) , blind kunt vertrouwen op het oordeel van die ouders. En idd het getuigt van respect (en een veel dieper liggend gevoel) als je het advies van je ouders opvolgt

[/quote]

[ Bericht 2% gewijzigd door Ilmagnifico op 21-02-2006 21:54:59 (foute quote) ]
eigenwijs is ook wijs (wear)
pi_35345277
Tann, ik ben geloof ik nog de enige normale hier in dit topic.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 21:54:07 #41
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35345354
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:52 schreef Coos het volgende:
Pedant mannetje
pi_35345359
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:48 schreef Xanthe het volgende:
Ja ze heeft zo'n heerlijke lichte teint. That's me dus ja... Dat je dat nog weet hahaha...
Hoe is het nu met Jos? Vast alweer flink gegroeid in die paar maandjes...
ja, niet leuke opmerkingen onthou ik beter dan leuke,kwou dat je gelijk had maar helaas, met jos alles toppie, check www.joscelynsavanna.nl maar es, staan leuke nieuwe fotoos op, en ze is gelukkig nog lichtjes!
pi_35345414
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:52 schreef Coos het volgende:
Alleen een beetje vergeetachtig
pi_35345417
Ik wacht ook even tot deel 37 voor een zinnige reactie
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_35345450
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:55 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik wacht ook even tot deel 37 voor een zinnige reactie
Its the magic number
( op het moment bevalt 36 me ook wel moet ik zeggen )
  dinsdag 21 februari 2006 @ 21:59:54 #46
242 Pinball
Electric Monk
pi_35345577
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:42 schreef LekkerSimpel het volgende:

Dat zie je helemaal verkeerd, die hebben nooit een exit aangevraagd,
Maar ik ga verder geen poging doen om dat duidelijk te maken, want jij hebt helaas dat probleem waardoor je niet meer kan discussieren.
pi_35345593
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:50 schreef PC eend het volgende:

[..]

Onzin? ik vond je echt leuk, dat weet je toch?
Maar als jij hier dingen gaat roepen als: ben nog meer in je teleurgesteld,blijkbaar als je je zin niet krijgt ga je zo doen...
Dan vraag ik me af waar het in hemelsnaam over gaat en dan vind ik je weer minder leuk...
Maar als je dan weer leuke posts doet, vind ik je weer wat leuker...

Tip: geen al te leuke posts posten
goed, als je zo gaat beginnen, als ik me zin niet krijg laat me niet lachen, ik vond je ff leuk en vond et tof dat je het al die tijd had opgenomen voor me,maar na al die krankzinnige mails van je over wie hier allemaal een kloon zou zijn vond ik je niet meer zo geweldig, ik heb je meerdere malen gevraagd daar mee te kappen maar je bleef maar doorgaan met die boeken van je, toen je me vroeg je te bellen om te bewijzen dat ik APK niet zou zijn heb ik je gezegd als ik dat doe is het afgelopen met msn, mailen en zal ik minder op je posts ingaan, je stemde hiermee in en zo geschiedde, dat ik zei dat ik weer teleurgesteld was in je had te maken dat ene Capsfire wat vroeg ofzo en wat wou vertellen, pas toen ik weg was zei je Tan is weg dus vertel maar, daarom zei ik dat en niet omdat ik mn zn niet zou krijgen
pi_35345596
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:54 schreef tann het volgende:

[..]

ja, niet leuke opmerkingen onthou ik beter dan leuke,kwou dat je gelijk had maar helaas, met jos alles toppie, check www.joscelynsavanna.nl maar es, staan leuke nieuwe fotoos op, en ze is gelukkig nog lichtjes!
Erg tactisch was het niet nee.... Sorry daarvoor... Maar ja we hebben natuurlijk allemaal de vader gezien en de halfbloedjes die ik tot op heden heb gezien waren toch echt allemaal een stuk donkerder.
Had ook niet verwacht dat ze nu ineens nog een stuk donkerder zou zijn. Blijf dr in het echie toch mooier vinden
Maar dat heb ik met mijn eigen dochter ook...
pi_35345698
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:59 schreef Pinball het volgende:

[..]

Maar ik ga verder geen poging doen om dat duidelijk te maken, want jij hebt helaas dat probleem waardoor je niet meer kan discussieren.
Niemand in het BB-huis had zijn of haar emoties onder controle.
Niemand (vrouw) heeft in een zwangerschap haar emoties onder controle.
Zou Tanja dan toch gewoon een mens zijn????
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:04:13 #50
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35345717
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:00 schreef Xanthe het volgende:

[..]

<knip>

Had ook niet verwacht dat ze nu ineens nog een stuk donkerder zou zijn. Blijf dr in het echie toch mooier vinden
Mens, waar maak je je druk om
pi_35345743
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:00 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Erg tactisch was het niet nee.... Sorry daarvoor... Maar ja we hebben natuurlijk allemaal de vader gezien en de halfbloedjes die ik tot op heden heb gezien waren toch echt allemaal een stuk donkerder.
ik denk dat je dan niet goed hebt gekeken want S is heeeeel licht, als S net zo donker was als die ene uit GTST dan was Jos idd wat donkerder, maar gelukkig lijkt ze niet op die parasiet! Twas idd niet tactisch maar kwas er snel overheen hoor...
pi_35345763
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:04 schreef PH52 het volgende:

[..]

Kan ik ook aan jou vragen...
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:05:44 #53
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35345776
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:05 schreef tann het volgende:

[..]

ik denk dat je dan niet goed hebt gekeken want S is heeeeel licht, als S net zo donker was als die ene uit GTST dan was Jos idd wat donkerder, maar gelukkig lijkt ze niet op die parasiet! Twas idd niet tactisch maar kwas er snel overheen hoor...
pi_35345788
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:03 schreef Ilmagnifico het volgende:

[..]

joh...
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:07:11 #55
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35345842
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:05 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Kan ik ook aan jou vragen...
Zou je kunnen doen ja, als het een vraag geweest was.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:07:46 #56
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35345882
zo, PSV met 0-1 achter.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:08:25 #57
242 Pinball
Electric Monk
pi_35345919
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:03 schreef Ilmagnifico het volgende:

Hoi, welkom op Fok!.

Normaal gesproken is het hier zo dat als je iemand quote, dat je post dan ook iets met de post van diegene te maken heeft. Dat mis ik hier even.

Succes daarmee.
pi_35345929
Ik lees het al Tann...........tied voor een pafke.......
En voor de VenD dame.......sorry maar als er ooit iemand aan mij zou vragen of ik wel weet wie de vader van mijn kindje is had ze hem vol op haar smoel gehad. Waar haal je de moed vandaan? (al vind ik het top dat je nu excuses maakt)
MissJ. is een manier van leven...
pi_35345959
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:07 schreef PH52 het volgende:
zo, PSV met 0-1 achter.
en real krijgt voetballes
pi_35345961
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:05 schreef PH52 het volgende:

[..]

druk? ik? neeeee joh
pi_35346011
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:00 schreef tann het volgende:

[..]

goed, als je zo gaat beginnen, als ik me zin niet krijg laat me niet lachen,
Ik heb nooit gezegd dat jij je zin niet zou krijgen, dat zei jij over mij....
quote:
ik vond je ff leuk en vond et tof dat je het al die tijd had opgenomen voor me,maar na al die krankzinnige mails van je over wie hier allemaal een kloon zou zijn vond ik je niet meer zo geweldig, ik heb je meerdere malen gevraagd daar mee te kappen maar je bleef maar doorgaan met die boeken van je, toen je me vroeg je te bellen om te bewijzen dat ik APK niet zou zijn heb ik je gezegd als ik dat doe is het afgelopen met msn, mailen en zal ik minder op je posts ingaan, je stemde hiermee in en zo geschiedde,
Mag ik je even wijzen op je eigen post:
"lees ff de HBB SC waar mijn naam in voorkomt, dan zal je snappen wat men bedoelt met klonen en waarom, ik moest het ook ondergaan en snapte er geen hol van, nu ik zelf een tijdje op fok zit snap ik het helemaal, lees maar ff, als je er een tijd in zit zal je dit overnemen!"
quote:
dat ik zei dat ik weer teleurgesteld was in je had te maken dat ene Capsfire wat vroeg ofzo en wat wou vertellen, pas toen ik weg was zei je Tan is weg dus vertel maar, daarom zei ik dat en niet omdat ik mn zn niet zou krijgen
Nogmaals ik heb niet gesteld dat jij je zin niet zou krijgen, dat zei jij over mij...
En waarom ben jij in mij teleurgesteld als dat met ene Capsfire te maken heeft?
pi_35346031
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:08 schreef Pinball het volgende:

[..]

Hoi, welkom op Fok!.

Normaal gesproken is het hier zo dat als je iemand quote, dat je post dan ook iets met de post van diegene te maken heeft. Dat mis ik hier even.

Succes daarmee.
toch nog welkom?????????//

en sorry voor die quote
pi_35346041
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:08 schreef MissJ. het volgende:
En voor de VenD dame.......sorry maar als er ooit iemand aan mij zou vragen of ik wel weet wie de vader van mijn kindje is had ze hem vol op haar smoel gehad. Waar haal je de moed vandaan? (al vind ik het top dat je nu excuses maakt)
Iedereen maakt wel eens een verkeerde en ontactische opmerking... Achteraf baalde ik hier al erg snel van dat ik het gezegd had , kleine moeite om mijn fout in deze nu ook toe te geven en excuses te maken...
pi_35346043
Hoi Tann
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
pi_35346079
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:08 schreef MissJ. het volgende:
dank je! maar twas toch de toon die et em deed, ik stond wel ff met mn bek vol tanden en stom verbaasd, kon nx meer zeggen maar et ging niet op een lelijke manier, en ja ik vind de excuses ook top! zo idd tijd voor een peukie
pi_35346102
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:11 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Iedereen maakt wel eens een verkeerde en ontactische opmerking... Achteraf baalde ik hier al erg snel van dat ik het gezegd had , kleine moeite om mijn fout in deze nu ook toe te geven en excuses te maken...
Klopt, in mijn beide zwangerscahppen had ik patent op foute en domme opmerkingen. Ik mocht ook nooit meer zwanger raken daarna. Ik had geen rem, zei alles wat in me opkwam.
pi_35346161
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:59 schreef Pinball het volgende:

[..]

Wat lul je weer wazig, waar staat ergens over een exit aanvragen?
Ik had het over BB'ers die riepen dat ze naar huis wilden. Maar hun woord ook niet kracht bijzetten. Volgens mij ben je echt een kloon van APK, je bent al net zo onbegrijpend als hem. Selectief lezen. Probeer eens één keer te lezen wat er werkelijk staat. Dan vind ik je een flinke jongen.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:16:02 #68
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35346253
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:14 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik had het over BB'ers die riepen dat ze naar huis wilden. Maar hun woord ook niet kracht bijzetten. Volgens mij ben je echt een kloon van APK, je bent al net zo onbegrijpend als hem. Selectief lezen. Probeer eens één keer te lezen wat er werkelijk staat. Dan vind ik je een flinke jongen.
men oh men...jij spant echt de kroon vanaaf

Wel eens van autodrop gehoord?
pi_35346260
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:13 schreef MissJ. het volgende:

[..]

Klopt, in mijn beide zwangerscahppen had ik patent op foute en domme opmerkingen. Ik mocht ook nooit meer zwanger raken daarna. Ik had geen rem, zei alles wat in me opkwam.
Zullen de hormonen dan wel zijn... Over het algemeen denk ik (geloof ik) best na over wat ik zeg...
Toen dus niet , stom van me... Misschien waren het bij mij ook wel de hormonen , was toen alweer druk aan het spuiten voor een poging om zwanger te worden.
pi_35346263
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:11 schreef tanna het volgende:
Hoi Tann
pi_35346332
quote:

[..]

Eh.. nee.
Mag ik eens een poging wagen?
Je wilt het huis uit om reden A, voor jou zwaar wegend.
Dan hoor je opeens het nieuws van je vader, hetgeen had je het van te vóren geweten, veel zwaarder had gewogen dan reden A, reden A wordt met terugwerkende kracht ineens wat minder zwaar wegend dus in verhouding.
Echter, wat reden B had kunnen zijn, is met opzet verzwegen door de ouders, omdat ze vertrouwen hadden in een goede afloop , maar hun dochter goed genoeg kennen om te weten dat ze toch BB had verlaten dan.
Ergo, reden A gaat nog minder zwaar wegen.
Zou ze dan alsnog het huis verlaten om reden A, dan zou het de beslissing om reden B te verzwijgen, die best moeilijk geweest moet zijn., bagatelliseren.

Hoewel ik Tanja zelden begreep, begrijp ik dit nu weer net wel
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_35346344
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:16 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Zullen de hormonen dan wel zijn... Over het algemeen denk ik (geloof ik) best na over wat ik zeg...
Toen dus niet , stom van me... Misschien waren het bij mij ook wel de hormonen , was toen alweer druk aan het spuiten voor een poging om zwanger te worden.
Ennnnn?????????
(verdomd goed excuus om tactloos te zijn trouwens)
pi_35346410
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:17 schreef MissJ. het volgende:

[..]

Ennnnn?????????
(verdomd goed excuus om tactloos te zijn trouwens)
Zie signature
pi_35346419
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:16 schreef Xanthe het volgende:

[..]

tis je vergeven hoor! en.... ben je zwanger?of is dat een vervelende vraag..
pi_35346443
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:19 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Zie signature
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!
pi_35346467
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:19 schreef tann het volgende:

[..]

tis je vergeven hoor! en.... ben je zwanger?of is dat een vervelende vraag..
Zoals ik hier boven al zei... Zie signature
Maar ja de poging was raak... Nu hopen dat we de kritieke periode door komen
pi_35346483
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:17 schreef milagro het volgende:

[..]

Dan hoor je opeens het nieuws van je vader, hetgeen had je het van te vóren geweten, veel zwaarder had gewogen dan reden A, reden A wordt met terugwerkende kracht ineens wat minder zwaar wegend dus in verhouding.
Echter, wat reden B had kunnen zijn, is met opzet verzwegen door de ouders, omdat ze vertrouwen hadden in een goede afloop , maar hun dochter goed genoeg kennen om te weten dat ze toch BB had verlaten dan.
Zou ze dan alsnog het huis verlaten om reden A, dan zou het de beslissing om reden B te verzwijgen, die best moeilijk geweest moet zijn., bagatelliseren.

en nu nog in avi-2
pi_35346488
Tijdens mijn tweede zwangerschap was ik zeer wantrouwig, wist zeker dat iedereen iets slechts van plan was (waarvan ik uiteraard het slachtoffer van zou worden) Was écht helemaal uit de lucht gegrepen, maar in die tijd voor mij volkomen reëel. Hormonen zijn iets vreselijks.....
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
pi_35346497
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:20 schreef MissJ. het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!
Thanks enne ben nu toch niet meer tactloos geweest? Ondanks de hormonsters...
pi_35346528
quote:

[..]

hoi M, mag ik je heel erg bedanken? khad het zeker niet zo goed uit kunnen leggen. Soms zit et in mn hoofd wel goed maar kan ik het niet uiten in woorden, daarom had ik geen zin meer een poging te wagen, bedankt
pi_35346623
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:21 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Zoals ik hier boven al zei... Zie signature
Maar ja de poging was raak... Nu hopen dat we de kritieke periode door komen
Gefeli man!!!!! BB6 begint ook weer ze zoeken nog een zwangere vrouw......grapje...sterkte ieg!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:25:30 #82
242 Pinball
Electric Monk
pi_35346678
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:21 schreef Ilmagnifico het volgende:

[..]

en nu nog in avi-2
Jij snapte het toch al?
pi_35346712
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:21 schreef tanna het volgende:
Tijdens mijn tweede zwangerschap was ik zeer wantrouwig, wist zeker dat iedereen iets slechts van plan was (waarvan ik uiteraard het slachtoffer van zou worden) Was écht helemaal uit de lucht gegrepen, maar in die tijd voor mij volkomen reëel. Hormonen zijn iets vreselijks.....
daar kan ik helaas over meepraten....
pi_35346749
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:24 schreef tann het volgende:

[..]

Gefeli man!!!!! BB6 begint ook weer ze zoeken nog een zwangere vrouw......grapje...sterkte ieg!
Whahaha , dan vonden sommigen jou al erg... Dan willen ze mij zeker niet mee maken
Vond dat je het nog goed deed daar , had ik met de hormonen toch echt niet zo vol gehouden.
pi_35346750
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 19:36 schreef Pinball het volgende:

[..]

Nee, dat bedoelde ik niet. Als ik iets van jou wil zal ik voortaan AVI 2 gebruiken goed?

* Pinball praat met Danaa.
"Hoi Danaa."
"Hoi Pinball."
"Vond je zelf dat het wel er-gens over ging dan?"
Danaa is stil.
Ze snapt er niks meer van.
Ja ik zelf vond dat het wel ergens over ging, en dan nog het was toch iets tussen mij en Manu. Waarom moet jij dan zijn geqoute berichtjes weer terug quoten en er iets bij zetten dat het nergens over ging!?
pi_35346774
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:25 schreef Pinball het volgende:

[..]

Jij snapte het toch al?
ik snapte het
en jij nu ook al?????????????/

ik heb die avi-2 alleen nodig voor de computer, niet voor de rest.
pi_35346783
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:43 schreef katja31 het volgende:

groetjes katja
Dat was denk ik mijn mailtje
pi_35346815
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:26 schreef tann het volgende:

[..]

Ik was meer diegene die slecht deed. Ik kookte niet, was alleen maar moe en chaggie en als iemand er wat van zei werd ik pislink. Zodra ik bevallen was was het over. Mijn moeder had het nog erger dat is een ontzettend lieve vrouw maar in haar zwangerschappen werd mijn vader helemaal gek van haar. Tot in het verlosbed toe vloog ze de verloskundige aan.
Daarom heb ik jouw Tann, altijd verdedigd toen je nog in het huis zat en wel eens raar deed. Ik begreep het zo goed.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:28:55 #89
242 Pinball
Electric Monk
pi_35346825
quote:

<snip>

Dat is de meest logische verklaring tot nu toe. Maar wel vrouwenlogica.

Wat mij betreft wil je het huis uit om reden A, vervolgens hoor je dat er ook een reden B was waarom je zéker het huis uit had gewild.
Dat verandert imo niets aan reden A, het voegt hoogstens wat toe.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:29:14 #90
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35346834
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:26 schreef Danaa het volgende:

[..]

Ja ik zelf vond dat het wel ergens over ging, en dan nog het was toch iets tussen mij en Manu. Waarom moet jij dan zijn geqoute berichtjes weer terug quoten en er iets bij zetten dat het nergens over ging!?
Ah...de pauze is voorbij.
pi_35346857
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:29 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ah...de pauze is voorbij.
ik ga niet verder in discussie hoor, ik heb daar helemaal geen zin in. Is ook niet nodig
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:30:57 #92
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35346902
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:29 schreef Danaa het volgende:

[..]

ik ga niet verder in discussie hoor, ik heb daar helemaal geen zin in.
Oowww....het was gewoon een open vraag waar je geen antwoord op wil?
pi_35346944
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:30 schreef Jappie het volgende:

[..]

Jawel hoor, en 8er wil moest vast nog het woordje geven?
pi_35346948
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:28 schreef Pinball het volgende:

[..]

Wat mij betreft wil je het huis uit om reden A, vervolgens hoor je dat er ook een reden B was waarom je zéker het huis uit had gewild.
]natuurlijk is dat vrouwenlogica
vrouwen aanvaarden problemen en mannen willen ze oplossen, daaarom hebben ze het ook zo leuk samen (meestal).
pi_35347062
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:27 schreef Danaa het volgende:

[..]

Dat was denk ik mijn mailtje
pi_35347106
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:28 schreef MissJ. het volgende:

[..]

Ik was meer diegene die slecht deed. Ik kookte niet, was alleen maar moe en chaggie en als iemand er wat van zei werd ik pislink. Zodra ik bevallen was was het over. Mijn moeder had het nog erger dat is een ontzettend lieve vrouw maar in haar zwangerschappen werd mijn vader helemaal gek van haar. Tot in het verlosbed toe vloog ze de verloskundige aan.
Daarom heb ik jouw Tann, altijd verdedigd toen je nog in het huis zat en wel eens raar deed. Ik begreep het zo goed.
dank je..
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:34:51 #97
242 Pinball
Electric Monk
pi_35347108
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:30 schreef Jappie het volgende:

[..]

Hou, ik pies in mijn broek.
pi_35347135
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:28 schreef Pinball het volgende:

[..]

Je snapt er duidelijk geen drol van.

Reden A wordt, met de nieuw verkregen kennis, opeens gerelativeerd.
Reden A is dus niet opeens minder zwaar in absolute zin, maar wel in relatieve zin.

Reden B is een gedane zaak, alles is weer goed.
Ouders hebben emotioneel veel gegeven om Tanja in huis te houden.
Om nu nog vooral naar de absolute waarde te kijken van reden A beschaamt de geste, het offer, de beslissing, die de ouders gemaakt hebben.

Het is echt niet zo moeilijk, hoor, als je maar wílt begrijpen
pi_35347141
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:33 schreef tann het volgende:

[..]

Kaatje zei dat ze je een mailtje had gestuurd van iemand van de site van Jos, ik heb jou vanmiddag gemaild via de site van Jos. Dus d8 dat het mijn meeltje was.
pi_35347216
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:35 schreef milagro het volgende:

[..]

Reden A is dus niet opeens minder zwaar in absolute zin, maar wel in relatieve zin.

Om nu nog vooral naar de absolute waarde te kijken van reden A beschaamt de geste, het offer, de beslissing, die de ouders gemaakt hebben.

dat is het probleem M, dat wil die niet, heb het al opgegeven met P toch bedankt weer
pi_35347294
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:14 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Begin jij nou ook al para te worden
Dan wil ik daar wel ff op in gaan... ik vertrouw jou voor geen meter, jij lult veel onzin (en houd wel van klonen) en jij hebt Tanja naar fok gekregen, daarom was ik erg sceptisch en dacht dat er misschien een spelletje met me gespeeld werd, want tanja had opeens wel erg veel aandacht voor me...

Toen dook ik eens in jou postgeschiedenis en zag veel dingen die volgens mij niet klopten (en dat je een pure relkloon bent), dat van Chantal wou ik ook al niet geloven (volgens mij te oud en niet haar type), maar je wist veel details te noemen (dus misschien was het wel waar dacht ik) maar in je postgeschiedenis vond ik ook een post dat jij als kandidaat op de reservelijst zou staan voor BB als er in het begin een vrijwillige exit zou zijn (ik denk hmmm das toevallig, hij zal wel weer uit zijn nek lullen).
Toen vond ik een oude post van je waarin je zegt dat je hummie persoonlijk kent (via een vriendin geloof ik) en dat heb ik apk ook wel eens horen zeggen dacht ik, daarom werd ik para en dacht dat jij misschien APK was en tann Tanja niet was en dat jij mij aan het mindfucken was... (want daar ben jij toch zo 'goed' in met je vlotte babbel...)

Maar als jij net nog zegt dat jij
quote:
Behalve je excuus over mijn zogenaamde buurman heb je mij hier niet zien liegen. Maar sta open voor voorbeelden hoor. Het is alleen jammer dat die er niet zijn.
Dan zou ik wel eens wat verklaringen willen horen
pi_35347300
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:35 schreef Danaa het volgende:

[..]

Kaatje zei dat ze je een mailtje had gestuurd van iemand van de site van Jos, ik heb jou vanmiddag gemaild via de site van Jos. Dus d8 dat het mijn meeltje was.
mail van katja heb ik idd net ontvangen maar die van jou niet.....katja was via gmail van de joscelynsavanna site, welke heb jij genomen dan?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:39:13 #103
242 Pinball
Electric Monk
pi_35347332
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:28 schreef MissJ. het volgende:
<..>
Ik weet niet waar je dat allemaal gedaan hebt maar in ieder geval niet hier.
quote:
Toen was BB5 al een tijdje afgelopen.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:39:16 #104
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35347340
quote:

[..]

Kun je dit nog een keer herhalen in mannentaal?
pi_35347436
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:38 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dan wil ik daar wel ff op in gaan... ik vertrouw jou voor geen meter, jij lult veel onzin (en houd wel van klonen) en jij hebt Tanja naar fok gekregen, daarom was ik erg sceptisch en dacht dat er misschien een spelletje met me gespeeld werd, want tanja had opeens wel erg veel aandacht voor me...

Toen dook ik eens in jou postgeschiedenis en zag veel dingen die volgens mij niet klopten (en dat je een pure relkloon bent), dat van Chantal wou ik ook al niet geloven (volgens mij te oud en niet haar type), maar je wist veel details te noemen (dus misschien was het wel waar dacht ik) maar in je postgeschiedenis vond ik ook een post dat jij als kandidaat op de reservelijst zou staan voor BB als er in het begin een vrijwillige exit zou zijn (ik denk hmmm das toevallig, hij zal wel weer uit zijn nek lullen).
Toen vond ik een oude post van je waarin je zegt dat je hummie persoonlijk kent (via een vriendin geloof ik) en dat heb ik apk ook wel eens horen zeggen dacht ik, daarom werd ik para en dacht dat jij misschien APK was en tann Tanja niet was en dat jij mij aan het mindfucken was... (want daar ben jij toch zo 'goed' in met je vlotte babbel...)

[..]

ah, de wel bekende boeken!!! hoezo ik gaf je veel aandacht ....jij vroeg dat en ik gaf alleen maar netjes antwoord...voor de rest
pi_35347500
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:26 schreef tann het volgende:

[..]

Alleen was het bij jou niet compleet uit de lucht gegrepen
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:42:45 #107
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35347529
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:41 schreef tann het volgende:

[..]

ah, de wel bekende boeken!!! hoezo ik gaf je veel aandacht ....jij vroeg dat en ik gaf alleen maar netjes antwoord...voor de rest
Het viel mij ook direct op hoor....ik dacht dat je wel een oogje op Pc eend had eerlijk gezegd.
pi_35347564
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:41 schreef tann het volgende:

[..]

Nee ik weet het, het komt nooit meer goed, zal er niet meer verder op ingaan, ben nu ff met LS bezig
pi_35347611
quote:

[..]

Toen dook ik eens in jou postgeschiedenis

Toen vond ik een oude post van je waarin je zegt dat je hummie persoonlijk kent (via een vriendin geloof ik) en dat heb ik apk ook wel eens horen zeggen dacht ik, daarom werd ik para en dacht dat jij misschien APK was en tann Tanja niet was en dat jij mij aan het mindfucken was..
[..]
Toch weer SBS gegeken??

LekkerKlonen = ook van APK
pi_35347622
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:42 schreef Jappie het volgende:

[..]

Het viel mij ook direct op hoor....ik dacht dat je wel een oogje op Pc eend had eerlijk gezegd.
Dagenlang tot 's ochtendsvroeg intensief zitten chatten, ik begon ook zoiets te denken
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:45:21 #111
242 Pinball
Electric Monk
pi_35347650
quote:

Inderdaad, want het is vrouwenlogica.

Het eten in het huis (want je wilt gezond eten voor je kind, dat kan het wel gebruiken met al dat roken) wordt niet beter omdat je vader in het ziekenhuis ligt.
De medebewoners die je zogenaamd niet boeiend vinden worden niet ineens aardig omdat je vader in het ziekenhuis ligt.
Die doen ook niet voortaan braaf de slaapkamerdeur dicht omdat je vader in het ziekenhuis ligt.
Het geslacht van je kind wordt niet ineens weer onbekend omdat je vader in het ziekenhuis ligt.

Ik wil best, maar dit kan ik niet begrijpen.
pi_35347692
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:39 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je dat allemaal gedaan hebt maar in ieder geval niet hier.
[..]

Toen was BB5 al een tijdje afgelopen.
Nee klopt hier kon ik alleen maar meelezen toen. En geloof me, er zijn meer forums dan FOk hoor.
pi_35347697
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:44 schreef PC eend het volgende:

[..]

ik begon ook zoiets te denken
maar internet is internet
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:46:47 #114
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35347709
quote:

[..]

Dagenlang tot 's ochtendsvroeg intensief zitten chatten, ik begon ook zoiets te denken
Ik weet er alles van PC.....golfer was ook al de lul en heeft nu grote echtelijke problemen door die intrigante...
pi_35347711
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:38 schreef tann het volgende:

[..]

mail van katja heb ik idd net ontvangen maar die van jou niet.....katja was via gmail van de joscelynsavanna site, welke heb jij genomen dan?
Info@josc.............
pi_35347741
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:44 schreef Coos het volgende:

[..]

Toch weer SBS gegeken??

LekkerKlonen = ook van APK
Weet APK dat ook
pi_35347765
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:46 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik weet er alles van PC.....golfer was ook al de lul en heeft nu grote echtelijke problemen door die intrigante...
O ja?? Vertel eens voor de "achterblijvers".
pi_35347786
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:47 schreef PC eend het volgende:

[..]

Weet APK dat ook
Nu wel
pi_35347791
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:39 schreef Jappie het volgende:

[..]

Kun je dit nog een keer herhalen in mannentaal?
Ja, hoor.

Je vriendin wil alweer niet neuken.
Jij bent geil en dus gefrustreerd
Je maakt een hoop bombarie
Dan gaat de telefoon
Je maten staan beneden en hebben kaartjes voor DE wedstrijd die over een uur begint.
Neuken kan altijd nog ineens
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:48:58 #120
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35347822
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:47 schreef Coos het volgende:

[..]

O ja?? Vertel eens voor de "achterblijvers".
Waarom denk je dat ie practisch alleen nog snachts post ? Alles moet in het geniep.
pi_35347824
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:46 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ben ik blij dat ik niet de enige was
pi_35347839
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:48 schreef milagro het volgende:

[..]

Ja, hoor.

Jij bent geil en dus gefrusteerd
Dan gaat de telefoon
Je maten staan beneden en hebben kaartjes voor DE wedstrijd die over een uur begint.

..en dat voor een ouwe pot
pi_35347868
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:43 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nee ik weet het, het komt nooit meer goed, zal er niet meer verder op ingaan, ben nu ff met LS bezig
dan moet je het ook ff doorgeven aan al zijn klonen
pi_35347892
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:49 schreef Coos het volgende:

[..]

..en dat voor een ouwe pot
pi_35347936
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:48 schreef Jappie het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ie practisch alleen nog snachts post ? Alles moet in het geniep.
Ik snap het echt niet. Omdat Tanja met Golfer heeft zitten chatten moet hij nu alles stiekem doen?? Of andersom??
pi_35347980
quote:

[..]

dagenlang? 2 nachten idd, intensief? ja jij, je vertelde me alles over klonen ed en wie wat zei ed.....kheb het nog ergens in de geschiedenis staan dat ik niet het woord deed maar jij........
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:52:20 #127
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35347988
quote:

[..]

Ja, hoor.

Jij bent geil en dus gefrusteerd.
Dan gaat de telefoon
Ik geloof er geen ruk van, maar tis absolute mannenlogica; dat dan weer wel
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:52:26 #128
242 Pinball
Electric Monk
pi_35347993
quote:
<..>
Oh, en dan nog wat. Geste? Geste?

Ik zit met mijn zwangere pens in het BB huis, dusdanig ongelukkig dat ik er uit wil.
Heel Nederland kotst me uit, de grens ligt bij crackhoer.
Dan ligt mijn vader halfdood in het ziekenhuis, maar mijn ouders besluiten dat ze me liever in dat BB-huis zien dan lekker thuis.

Dat noem jij een geste?
Fuck, met zulke vrienden heb je echt geen vijanden meer nodig.
pi_35348078
quote:

[..]

Ja, hoor.

Jij bent geil en dus gefrustreerd
Dan gaat de telefoon
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:54:28 #130
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35348084
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:51 schreef Coos het volgende:

[..]

Ik snap het echt niet. Omdat Tanja met Golfer heeft zitten chatten moet hij nu alles stiekem doen?? Of andersom??
Het ware met name die webcamsessies die hem uiteindelijk de das om deden
pi_35348092
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:52 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ik zit met mijn zwangere pens in het BB huis, dusdanig ongelukkig dat ik er uit wil.
Dan ligt mijn vader halfdood in het ziekenhuis, maar mijn ouders besluiten dat ze je liever in dat BB-huis zien dan lekker thuis.

Dat noem jij een geste?
Heel Nederland?????
Niet.
pi_35348145
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:50 schreef tann het volgende:

[..]

dan moet je het ook ff doorgeven aan al zijn klonen
Heb jij een lijstje?
pi_35348162
quote:

[..]

[..]

1. Ik ken Hummie alleen maar van dat gesprek, dus kennen is een groot woord. Dat er FOK!kers waren die zeiden dat ik voor Talpa werkte is niet mijn credit. Dat hebben die mensen ervan gemaakt. Ik heb Hummie (en Gijs) maar één keer gezien, en wel op 13 november om 14:00 uur. Dat weekend had ik Tanja haar moeder gebeld voor tips over BB. Maar die wenste er niet aan mee te werken. En zoek voor mij die post eens op waar ik zeg dat ik Hummie persoonlijk ken?

Maar ik zou bijna in de Tanja-modus moeten gaan. Dat is al vele malen eerder helemaal uitgelegd. (En bevestigd)

Dus les het allemaal ff rustig terug. Ik zeg het nu echt voor de laatste keer.
De reden dat ik me had opgegeven voor de date met Chantal, was puur om als FOK!ker in het huis te komen. Niets meer en niets minder. Ik zou onder geen beding Chantal hebben willen versieren. Er werd te vaak geroepen dat het saai was en er een FOK!ker in het huis moest. En de "Chantal-date" was er de mogelijkheid voor.

En een vlotte babbel heb ik ook niet, want dat datingburo, zag er ook niets in, om via die manier een date voor Chantal te regelen. Dus zo vlot is mijn babbel niet.

Ik hoop dat dat uitleg voldoende is. Want ik verval in herhalingen.

2. En wat zou Rob dan zeggen???..... KLAAR
pi_35348191
quote:

[..]

Dan ligt mijn vader halfdood in het ziekenhuis, maar mijn ouders besluiten dat ze me liever in dat BB-huis zien dan lekker thuis.

Dat noem jij een geste?
pfffffffffff jij bent echt vermoeiend zeg, en btw ik wist niet dat heel nl me uitkotste in het huis, dat was trouwens ook niet zo.....nog minder dan de helft.....jammer he?
pi_35348229
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:52 schreef tann het volgende:

[..]

dagenlang? 2 nachten idd, intensief? ja jij, je vertelde me alles over klonen ed en wie wat zei ed.....kheb het nog ergens in de geschiedenis staan dat ik niet het woord deed maar jij........
Was langer dan dat, misschien deed ik het woord, maar jij antwoordde steeds veel te snel
pi_35348259
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:54 schreef MissJ. het volgende:

[..]

Heel Nederland?????
Niet.
ajo laa maar, die P spoort niet helemaal, kreageer er al vaak niet meer op tmoet me wat doen...helaas lukt dat niet..
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:59:15 #137
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35348318
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:

De reden dat ik me had opgegeven voor de date met Chantal, was puur om als FOK!ker in het huis te komen. Niets meer en niets minder. Ik zou onder geen beding Chantal hebben willen versieren. Er werd te vaak geroepen dat het saai was en er een FOK!ker in het huis moest. En de "Chantal-date" was er de mogelijkheid voor.
Correctie....Fokker wannewbee.
pi_35348359
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:55 schreef PC eend het volgende:

[..]

Heb jij een lijstje?
uuuh Dynabite, APK, Peter6000, LS,uuuuh dan nog 1 die niet meer kwam, knetter ofzo die over kanker begon? heb geen zin het op te zoeken in de geschiedenis, twas bijna iedereen die je verdacht
pi_35348405
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:59 schreef Jappie het volgende:

[..]

Correctie....Fokker wannewbee.
Als je er sinds 2000 zit, mag ik me wel een FOK!ker noemen. Dat ik niet in jouw groepje van hersenlozen behoor, is ander verhaal.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:02:32 #140
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35348478
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:01 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Als je er sinds 2000 zit, mag ik me wel een FOK!ker noemen. Dat ik niet in jouw groepje van hersenlozen behoor, is ander verhaal.
Of je er trots op moet zijn is wat anders, maar geregistreerd staan als user is wat anders dan een "Fokker" zijn.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:02:33 #141
242 Pinball
Electric Monk
pi_35348480
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:56 schreef tann het volgende:

[..]

pfffffffffff jij bent echt vermoeiend zeg, en btw ik wist niet dat heel nl me uitkotste in het huis, dat was trouwens ook niet zo.....nog minder dan de helft.....jammer he?
Ik kan nog oprecht beweren dat ik probeer te begrijpen wat anderen (jij en milagro in dit geval) schrijven, maar jij ziet echt alleen wat je wilt zien.

En dan mij vermoeiend noemen.
pi_35348488
quote:

[..]

*knip*
yo ga er nou niet op in, voor je et weet ben je hier dagen mee bezig, en krijg je later voor je kiezen dat je nachten lang intensief chat met pc en dat ie in de war raakt van al die aandacht...
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:04:40 #143
242 Pinball
Electric Monk
pi_35348598
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:54 schreef MissJ. het volgende:

Heel Nederland?????
Niet.
Ga je er eens even niet dom tussendoor lopen bemoeien met je geslijm.

Nee, er was inderdaad een klein dorpje wat dapper weerstand bood.
pi_35348607
quote:

[..]

1. Ik ken Hummie alleen maar van dat gesprek, dus kennen is een groot woord. Dat er FOK!kers waren die zeiden dat ik voor Talpa werkte is niet mijn credit. Dat hebben die mensen ervan gemaakt. Ik heb Hummie (en Gijs) maar één keer gezien, en wel op 13 november om 14:00 uur. Dat weekend had ik Tanja haar moeder gebeld voor tips over BB. Maar die wenste er niet aan mee te werken. En zoek voor mij die post eens op waar ik zeg dat ik Hummie persoonlijk ken?
Die post hou je te goed, maar heb je zeker geplaatst, dus zeg niet dat je niet liegt...
(ik heb nooit gezegd dat je voor Talpa werkt)
quote:
Maar ik zou bijna in de Tanja-modus moeten gaan. Dat is al vele malen eerder helemaal uitgelegd. (En bevestigd)
heb ik niet gezien hoor, vooral niet dat je uitlegde dat je op de reservelijst zou staan, maar daar ga je nu ff niet op in.
quote:
Dus les het allemaal ff rustig terug. Ik zeg het nu echt voor de laatste keer.
Ik zei toch dat ik dacht dat dat wel eens waar kon zijn, het ging meer omdat andere...
quote:
En een vlotte babbel heb ik ook niet, want dat datingburo, zag er ook niets in, om via die manier een date voor Chantal te regelen. Dus zo vlot is mijn babbel niet.

Ik hoop dat dat uitleg voldoende is. Want ik verval in herhalingen.

En wat zou Rob dan zeggen???..... KLAAR
Niet voldoende, als je nu opeens stelt dat je geen vlotte babbel hebt, strookt dat niet met andere posts waarin je dat wel stelt, en lieg je dus wederom

[/quote]
pi_35348638
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:02 schreef tann het volgende:

[..]

yo ga er nou niet op in, voor je et weet ben je hier dagen mee bezig, en krijg je later voor je kiezen dat je nachten lang intensief chat met pc en dat ie in de war raakt van al die aandacht...
pi_35348655
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:57 schreef PC eend het volgende:

[..]

Was langer dan dat, misschien deed ik het woord, maar jij antwoordde steeds veel te snel
ik kan heel snel typen, en las de helft maar van wat je schreef,kwou het steeds snel afronden maar je bleef maar bezig, kzeg niet dat het niet leuk was, je hebt me in het begin leuke dingen verteld, maar later raakte je de weg kwijt
pi_35348737
quote:

[..]

Dat noem jij een geste?
Geste, beslissing, whatever, ga nou niet woordenneuken, drammertje

Ik vertel ook niet alles aan gezondheidsnarigheid aan mijn ouders, omdat ik niet wil dat ze zich a priori al vreselijke zorgen maken, terwijl ik er zelf van overtuigd ben, er alle vertrouwen in heb dat het goed komt.
Ik ken mijn ouders goed genoeg om te weten dat zij zich vele malen drukker zullen maken, al dan niet terecht, dan ik.

En weet je wat het is, lieve schat, je hoeft het ook niet te begrijpen, als Tanja het maar doet, hè
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:08:06 #148
242 Pinball
Electric Monk
pi_35348766
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:58 schreef tann het volgende:

ajo laa maar, die P spoort niet helemaal, kreageer er al vaak niet meer op tmoet me wat doen...helaas lukt dat niet..
Peter?
pi_35348768
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef Pinball het volgende:

[..]

Whoehahahahahahahaha. Heerlijk zo'n kneutertje.
Hahahaha. Ik heb mijn lol weer gehad hoor.
(veegt met achterkant van hand haar kin af, door het slijmen hangen er slierten aan)
pi_35348812
quote:

[..]

toch jammer dan voor je dat ik 1000den kaarten ed heb gekregen uit alle plekken van NL
pi_35348818
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:00 schreef tann het volgende:

[..]

uuuh Dynabite, APK, Peter6000, LS,uuuuh dan nog 1 die niet meer kwam, knetter ofzo die over kanker begon? heb geen zin het op te zoeken in de geschiedenis, twas bijna iedereen die je verdacht
Nietus, dynabyte wist ik ook niet zeker en APK kwam pas in beeld toen ik over hummie las
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:09:24 #152
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_35348827
quote:

[..]

Damn... ga jij even lekker los zeg mocht je nog iets van enige reputatie of redelijkheid willen redden. Dan geef ik je vriendelijk advies even uit de discussie te stappen. Dit begint een redelijk triest niveau te bereiken.
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_35348850
Lekker sfeertje hier zeg
Onderschriftloos
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:09:55 #154
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_35348855
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:05 schreef tann het volgende:

[..]

ik kan heel snel typen
Gaat een stuk sneller he, zonder hoofdletters en punten.
pi_35348858
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:05 schreef Xanthe het volgende:

[..]

pi_35348885
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:05 schreef tann het volgende:

[..]

ik kan heel snel typen, en las de helft maar van wat je schreef,kwou het steeds snel afronden maar je bleef maar bezig, kzeg niet dat het niet leuk was, je hebt me in het begin leuke dingen verteld, maar later raakte je de weg kwijt
Je wou het steeds snel afronden
Gaf die indruk dan
pi_35348917
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:07 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik vertel ook niet alles aan gezondheidsnarigheid aan mijn ouders, omdat ik niet wil dat ze zich a priori al vreselijke zorgen maken, terwijl ik er zelf van overtuigd ben, er alle vertrouwen in heb dat het goed komt.
Ik ken mijn ouders goed genoeg om te weten dat zij zich vele malen drukker zullen maken, al dan niet terecht, dan ik.

En weet je wat het is, lieve schat, je hoeft het ook niet te begrijpen, als Tanja het maar doet, hè
pi_35348978
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:02 schreef tann het volgende:

[..]

Heeft LS jou wel eens verteld dat hij professioneel mindfucker is geweest?
Nee zeker he
pi_35348990
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:08 schreef Pinball het volgende:

[..]

Peter?
kzeg maar ff P = Pinbal, anders stel ik Peter teleur en dat moet niet
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:12:41 #160
242 Pinball
Electric Monk
pi_35348993
quote:

Oh ja, nou hoef ik het ineens niet meer te begrijpen.

Het scanman-verweer, zoals dat heet in de schaakboeken: "Ik vond die pion toch niet aardig".
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:13:07 #161
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35349014
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:08 schreef MissJ. het volgende:

[..]

Whoehahahahahahahaha. Heerlijk zo'n kneutertje.
Hahahaha. Ik heb mijn lol weer gehad hoor.
(veegt met achterkant van hand haar kin af, door het slijmen hangen er slierten aan)
FF...zonder lullig te willen doen......ik meen mij toch ook te herinneren dat het merendeel van de Nederlandse bevolking zich negatief over Tanja in het BB huis uitsprak:?

Kan me voorstellen dat een aantal bekenden van Tanja alsook een aantal vrouwen (al dan niet zwanger) met haar zwangerschap etcetera meeleefden, maar als dat meer dan 20% van de kijkers is geweest dan zit ik waarschijnlijk al te hoog met mijn schatting?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:14:48 #162
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35349076
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:09 schreef tann het volgende:

[..]

toch jammer dan voor je dat ik 1000den kaarten ed heb gekregen uit alle plekken van NL
Dat geeft geen reeel beeld van de werkelijke verhoudingen...of had je liever gehad dat alle anti's je ook een kaartje zouden hebben gestuurd?
pi_35349080
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:09 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nietus, dynabyte wist ik ook niet zeker en APK kwam pas in beeld toen ik over hummie las
in 1 zin noemde je zeker 5 namen van users,excl "een moeder" van mijn sites, morgen zoek ik et ff voor je op als ik daar zin in heb, zul je zien..
  Moderator dinsdag 21 februari 2006 @ 23:15:08 #164
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35349093
quote:

Ja da's lekker makkelijk.
Jíj komt met een kromme vergelijking.
Tanja bleef juist zitten in het huis, terwijl die gozer van jouw verhaaltje meteen het huis uit gaat om voetballen te kijken en te zuipen met z'n maten.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35349108
Het ligt misschien aan mij maar BB is zo 2005. Misschien tijd om dat eens af te sluiten?
Onderschriftloos
pi_35349116
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:13 schreef Jappie het volgende:

[..]

FF...zonder lullig te willen doen......ik meen mij toch ook te herinneren dat het merendeel van de Nederlandse bevolking zich negatief over Tanja in het BB huis uitsprak:?

Kan me voorstellen dat een aantal bekenden van Tanja alsook een aantal vrouwen (al dan niet zwanger) met haar zwangerschap etcetera meeleefden, maar als dat meer dan 20% van de kijkers is geweest dan zit ik waarschijnlijk al te hoog met mijn schatting?
Ik denk dat je aardig in de buurt zit, maar als maar 80 % tegen Tann was is dat nog steeds niet heel Nederland. In ieder geval kan die 20% die voor Tann was niet bij mij op de koffie komen.
pi_35349170
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:15 schreef melke het volgende:
Het ligt misschien aan mij maar BB is zo 2005. Misschien tijd om dat eens af te sluiten?
Nog minder dan 2 weken dan is het afgelopen
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:16:51 #168
242 Pinball
Electric Monk
pi_35349178
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:09 schreef Mabelle het volgende:

Damn... ga jij even lekker los zeg mocht je nog iets van enige reputatie of redelijkheid willen redden. Dan geef ik je vriendelijk advies even uit de discussie te stappen. Dit begint een redelijk triest niveau te bereiken.
Waar bemoei jij je nou weer mee?

Missj. komt even slijmen dat ze tann zo dapper verdedigd heeft terwijl ze helemaal niet op Fok! was toen, en als ik later een overduidelijk overdreven voorbeeld geef komt ze -helemaal overbodig- aankakken met 'niet heel Nederland'.

Ga een stuk paardrijden of zo, dan krijg je wat frisse lucht.
  Moderator dinsdag 21 februari 2006 @ 23:17:08 #169
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35349188
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:15 schreef melke het volgende:
Nee. Doei.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:17:09 #170
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35349190
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:15 schreef MissJ. het volgende:

[..]

Ik denk dat je aardig in de buurt zit, maar als maar 80 % tegen Tann was is dat nog steeds niet heel Nederland. In ieder geval kan die 20% die voor Tann was niet bij mij op de koffie komen.
Leuk geprobeerd, maar wie is wie dan aan het woordenvangen?
pi_35349206
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:12 schreef Pinball het volgende:

[..]

Oh ja, nou hoef ik het ineens niet meer te begrijpen.

Het scanman-verweer, zoals dat heet in de schaakboeken: "Ik vond die pion toch niet aardig".
Je lijkt wel een wijf, joh
Wat kan jij zeiken, zeg
Je moet en zal gelijk krijgen, hè
pi_35349226
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:16 schreef PC eend het volgende:

[..]

Alvast sterkte dan
Onderschriftloos
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:18:31 #173
6941 APK
Factual, I think.
pi_35349248
quote:

goed, als je zo gaat beginnen, als ik me zin niet krijg laat me niet lachen, ik vond je ff leuk en vond et tof dat je het al die tijd had opgenomen voor me,maar na al die krankzinnige mails van je over wie hier allemaal een kloon zou zijn vond ik je niet meer zo geweldig, ik heb je meerdere malen gevraagd daar mee te kappen maar je bleef maar doorgaan met die boeken van je, toen je me vroeg je te bellen om te bewijzen dat ik APK niet zou zijn heb ik je gezegd als ik dat doe is het afgelopen met msn, mailen en zal ik minder op je posts ingaan, je stemde hiermee in en zo geschiedde, dat ik zei dat ik weer teleurgesteld was in je had te maken dat ene Capsfire wat vroeg ofzo en wat wou vertellen, pas toen ik weg was zei je Tan is weg dus vertel maar, daarom zei ik dat en niet omdat ik mn zn niet zou krijgen
Whoehahahahaha!

Je hebt echt gebeld om te bewijzen dat je geen kloon van mij was?
Wat leven wij toch in een wonderlijke wereld.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_35349277
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef PC eend het volgende:

Niet voldoende, als je nu opeens stelt dat je geen vlotte babbel hebt, strookt dat niet met andere posts waarin je dat wel stelt, en lieg je dus wederom
Niet vlot genoeg om ook dat datingburo om de tuin te leiden.... duhhhhhhhhhhhhhh

Lees toch eens alles (en ook tussen de regels). Begrijpend lezen heet dat.

Ik had er toen wel zin in. Want Tanja haar moeder wilde alleen maar kwijt, dat het één grote poppekast was. En ik was wel in voor een dolletje. Alleen het thema viel niet in goede aarde bij Geesje en Tanja en ze wilden er ook niets mee te maken hebben.

Maar Tanja stelde al eerder, waarom jullie je nog druk maken om uitspraken van toen, en mij iedere keer toch weer weten uit de tent te lokken.
Ok, ik hap wel

Maar het ongeloof (ene kant ook wel begrijpelijk) op internet is zo irritant soms.

Tann was Tanja niet
BB-Menno was Menno niet (ik twijfelde eerst ook hoor)
DeMachinist is Roel niet ( twijfel nog steeds een beetje)
LS was niet bij Hummie geweest
enz.

Maar dan is het verdomd irritant, als je zelf weet dat iets 100% waar is en er een stel zeikerds aan je twijfelen.....

En dan heb je gelijk als je zegt dat ik hypocriet ben. Ik geloof pas iets als ik het IRL bewezen heb.
Maar van een ander neem ik het ook niet zo snel aan....
pi_35349292
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:17 schreef Jappie het volgende:

[..]

Leuk geprobeerd, maar wie is wie dan aan het woordenvangen?
Ok....maak ik er 10 % van Red ik nog steeds niet met mijn koffieapperaatje hoor.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:19:26 #176
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_35349298
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:15 schreef Gert het volgende:

Ja da's lekker makkelijk.
Jíj komt met een kromme vergelijking.
Tanja bleef juist zitten in het huis, terwijl die gozer van jouw verhaaltje meteen het huis uit gaat om voetballen te kijken en te zuipen met z'n maten.
En er 3 uur later overheen ging.
pi_35349308
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee. Doei.
Jij bent ook niet de aardigste thuis he?
Onderschriftloos
pi_35349352
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:16 schreef Pinball het volgende:

[..]

Missj. komt even slijmen dat ze tann zo dapper verdedigd heeft terwijl ze helemaal niet op Fok! was toen, en als ik later een overduidelijk overdreven voorbeeld geef komt ze -helemaal overbodig- aankakken met 'niet heel Nederland'.

MissJ. heeft nergens gemeld waar ik haar verdedigde. Zoals ik al eerder zei er is meer dan FOk op het WWW hoor.
Mabelle wacht effe pak ik ook een hengst gaan we samen even paardrijden!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:20:34 #179
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35349360
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:18 schreef APK het volgende:

[..]

Whoehahahahaha!

Voordat je zo hypocriet werd zou hier hebben gestaan:

Wat ben je toch ook een domme mavo-muts he?

pi_35349380
quote:

[..]

Whoehahahahaha!

Dat kwam door dat hummie verhaal en omdat ik tann opeens in een stijl zag posten die me erg aanstond (zoals jij post zeg maar)
pi_35349385
he Tann, effe een vraagje tussendoor!
Weet jij al of iedereen er is as zaterdag? Vraagt Katje zich af, ivm het shirtje voor Ramon...........
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:21:15 #182
242 Pinball
Electric Monk
pi_35349392
quote:

Nou die 3 fans die ze hier op Fok had kunnen best op mijn oude bank.
En echt, als je het zo belangrijk vindt, lees alsjeblieft 80% in die post van mij, daar verandert mijn argumentatie echt niets door.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:21:37 #183
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35349406
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:19 schreef MissJ. het volgende:

[..]

Ok....maak ik er 10 % van Red ik nog steeds niet met mijn koffieapperaatje hoor.
.....excuses excuses...
pi_35349408
quote:

[..]

wel vreemd dat ik toch erg hoog stond met de nominaties....ik laat het hierbij en lees voor de rest mee.....maak me hier echt niet druk over.....
pi_35349418
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:08 schreef Pinball het volgende:

[..]

Peter?
Pinball
pi_35349455
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:12 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nee zeker he
Owjeeee, was jij die ene die voor over de 1000¤ smsjes verstuurde, denkende dat ik blonde Heidi was
pi_35349456
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:16 schreef PC eend het volgende:

[..]

jij kan er vanavond al een punt achter zetten
pi_35349459
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[knip]
Je lult er weer lekker omheen
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:23:21 #189
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_35349480
quote:

[..]

Ik heb hier net zoveel recht wat te zeggen als dat jij dat hebt ... dus kom niet aan waar ik me mee bemoei
En verder is iets mogelijk in jouw optiek overbodig. Ik replyde hooguit tegen het feit dat je in mijn optiek overbodig uit je dak gaat
Je mag natuurlijk mijn paard even lenen om even uit te waaien
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:23:28 #190
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35349488
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:21 schreef tann het volgende:

[..]

wel vreemd dat ik toch erg hoog stond met de nominaties....ik laat het hierbij en lees voor de rest mee.....maak me hier echt niet druk over.....
Denk eens dieper na; dan kun je echt wel begrijpen waarom het een het ander niet automatisch uitsluit!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:23:31 #191
242 Pinball
Electric Monk
pi_35349491
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:19 schreef Dynabite het volgende:

En er 3 uur later overheen ging.
pi_35349501
quote:

[..]

er zijn meer forums dan FOK!! vergroot je wereld zou ik zo zeggen
pi_35349512
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:22 schreef tann het volgende:

[..]

jij kan er vanavond al een punt achter zetten
Kan, maar dat bepaal ik zelf
pi_35349565
quote:

[..]

Whoehahahahaha!

ja, mn mailbox liep vol van theorien....
pi_35349577
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:22 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Owjeeee, was jij die ene die voor over de 1000¤ smsjes verstuurde, denkende dat ik blonde Heidi was
Ja dus dat weet tann ook al
Ik had gedacht dat ze zulk soort personen, die dat doen niet zo zou mogen
  Moderator dinsdag 21 februari 2006 @ 23:25:29 #196
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35349584
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:20 schreef Jappie het volgende:

[..]

Voordat je zo hypocriet werd zou hier hebben gestaan:

Wat ben je toch ook een domme mavo-muts he?

Ja laat dat 180 graden-draaiertje maar schuiven.
pi_35349624
[slijmmodus] Tann...weltrusten vast[/slijmmodus]

Doeggies hengsten en veulens.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:26:25 #198
242 Pinball
Electric Monk
pi_35349627
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:21 schreef Danaa het volgende:

Pinball
Ah, bedankt!

Heb jij iemand die je helpt met ademen of doe je dat helemaal zelf?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:26:36 #199
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35349635
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja laat dat 180 graden-draaiertje maar schuiven.
Mijn held.....wat doet ie?
pi_35349640
Jeeeeeezus mensen, doe eens niet zo kinderachtig! Lees dit topic eens na. Jullie lijken wel pubers!
Onderschriftloos
pi_35349671
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:26 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ah, bedankt!

Heb jij iemand die je helpt met ademen of doe je dat helemaal zelf?
Waarom moet je nou weer overal op ingaan!!!!! Laat mij lekker en bemoei je met je eigen berichten en qoutes op jou berichten
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:27:33 #202
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35349677
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:26 schreef melke het volgende:
Jeeeeeezus mensen, doe eens niet zo kinderachtig! Lees dit topic eens na. Jullie lijken wel pubers!
Wacht jij nou maar gewoon tot je ook volwassen bent......dan ga je vanzelf ook terug verlangen naar die tijd!
pi_35349680
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:21 schreef crazymamma het volgende:
he Tann, effe een vraagje tussendoor!
Weet jij al of iedereen er is as zaterdag? Vraagt Katje zich af, ivm het shirtje voor Ramon...........
nee lang niet iedereen komt, ik twijfel zelf ook
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:27:50 #204
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_35349688
quote:
Dat zijn het ook
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  Moderator dinsdag 21 februari 2006 @ 23:29:21 #205
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35349754
quote:
Je vermaakt je dus wel, begrijp ik?
Of zit je hier voor straf?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:29:41 #206
242 Pinball
Electric Monk
pi_35349773
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:23 schreef tann het volgende:

[..]

er zijn meer forums dan FOK!! vergroot je wereld zou ik zo zeggen
Oh wat schattig.
Ik krijg internetles van een trosje digibeten dat pas 2 jaar een pc heeft en die denken dat IE en MSN 'het internet' zijn.

Hahaha!

Té lief dit.
pi_35349778
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:26 schreef MissJ. het volgende:
[slijmmodus] Tann...weltrusten vast[/slijmmodus]

Doeggies hengsten en veulens.
pi_35349796
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:27 schreef tann het volgende:

[..]

nee lang niet iedereen komt, ik twijfel zelf ook
jammer, moeten we het anders zien te regelen
  Moderator dinsdag 21 februari 2006 @ 23:30:29 #209
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35349802
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:26 schreef Jappie het volgende:

[..]

Mijn held.....wat doet ie?
gewoon: slijmen met de leukste BB-bewoner sinds jaren.
pi_35349835
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:29 schreef Pinball het volgende:

[..]

Oh wat schattig.
Ik krijg internetles van een trosje digibeten dat pas 2 jaar een pc heeft en die denken dat IE en MSN 'het internet' zijn.

Hahaha!

Té lief dit.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:31:23 #211
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35349844
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:30 schreef Gert het volgende:

[..]

gewoon: slijmen met de leukste BB-bewoner sinds jaren.
Neeeeee....mijn 2de held.....wat doe je!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_35349929
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:29 schreef Gert het volgende:

[..]

Je vermaakt je dus wel, begrijp ik?
Of zit je hier voor straf?
Nee ik dacht eens ff mee lezen hier. M'n bek valt er van open. Tjonge jonge jonge...
Onderschriftloos
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:33:19 #213
242 Pinball
Electric Monk
pi_35349941
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:23 schreef Mabelle het volgende:

Ik heb hier net zoveel recht wat te zeggen als dat jij dat hebt ...
<..>
Dat strookt niet helemaal met jouw eerste post die mij verzocht uit de discussie te stappen toch?
pi_35349995
Mijn hemel, wat is hier allemaal gebeurd? Ik snap er niks meer van...
Back in business.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:34:58 #215
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35350022
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:32 schreef melke het volgende:

[..]

Nee ik dacht eens ff mee lezen hier. M'n bek valt er van open. Tjonge jonge jonge...
Ben je wel aan het begin begonnen? Is namelijk wel belangrijk hoor...om zeg maar een goede overview van het gebeuren te krijgen.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:34:59 #216
242 Pinball
Electric Monk
pi_35350023
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:27 schreef Danaa het volgende:

Waarom moet je nou weer overal op ingaan!!!!! Laat mij lekker en bemoei je met je eigen berichten en qoutes op jou berichten
Even kijken of ik dit goed begrijp:
Jij mag wèl op mij ingaan en mij quoten, maar ik niet op jou.

Zie ik het zo goed?
pi_35350025

[ Bericht 100% gewijzigd door Danaa op 21-02-2006 23:35:23 ]
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:35:58 #218
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35350058
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:34 schreef Shirley het volgende:
Mijn hemel, wat is hier allemaal gebeurd? Ik snap er niks meer van...
Is dat nieuw?
pi_35350070
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:12 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nee zeker he
Alleen deze nog ff tann.... pleaasse
pi_35350111
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:35 schreef Jappie het volgende:

[..]

Is dat nieuw?
Niet zo bijdehand Flappie. Korte samenvatting is wel aardig...
Back in business.
pi_35350115
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:34 schreef Pinball het volgende:

[..]

Even kijken of ik dit goed begrijp:
Jij mag wèl op mij ingaan en mij quoten, maar ik niet op jou.

Zie ik het zo goed?
Jij mag op mij reageren als ik met jou aan het praten ben of ik iets aan jou vraag, maar vandaag komt het al 2 keer voor dat jij je 8eraf gaat bemoeien met dingen die ik die dag heb gezegt met anderen en daar word ik een beetje van. Je mag op mij qouten als je je 8eraf maar niet gaat bemoeien met dingen waar ik het met andere over heb.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:39:14 #222
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35350218
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:36 schreef Shirley het volgende:

[..]

Niet zo bijdehand Flappie. Korte samenvatting is wel aardig...
Daar is net iets te veel voor gepost ben ik bang....maar dit ----> is waar het zo ongeveer allemaal begon
pi_35350250
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:39 schreef Jappie het volgende:

[..]

Daar is net iets te veel voor gepost ben ik bang....maar dit ----> is waar het zo ongeveer allemaal begon
Láát ook maar!
Back in business.
pi_35350291
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:35 schreef Danaa het volgende:
Foutje bedankt?
pi_35350296
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:36 schreef PC eend het volgende:

[..]

Moet ze wel ff dit http://frontpage.fok.nl/column/1652 lezen....
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:40:57 #226
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35350315
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:39 schreef Shirley het volgende:

[..]

Láát ook maar!
Wat verwacht je dan ook van een botte lul als ik?
pi_35350371
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef PC eend het volgende:

[..]

Foutje bedankt?
Ja dat was inderdaad een foutje
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:43:05 #228
58921 Day
You can fly!
pi_35350419
Tanja, word je nou niet ontzettend moe van die zeikerds hier?

@Gert, gefeliciteerd!!!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_35350436
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef Jappie het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan ook van een botte lul als ik?
Bot? M'n nagelschaartje is bot, jij niet...
Back in business.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:44:04 #230
242 Pinball
Electric Monk
pi_35350473
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:36 schreef Danaa het volgende:

Jij mag op mij reageren als ik met jou aan het praten ben of ik iets aan jou vraag, maar vandaag komt het al 2 keer voor dat jij je 8eraf gaat bemoeien met dingen die ik die dag heb gezegt met anderen en daar word ik een beetje van. Je mag op mij qouten als je je 8eraf maar niet gaat bemoeien met dingen waar ik het met andere over heb.
Was het net niet precies andersom?
Dat jij je ging bemoeien terwijl ik lekker met tann bezig was?

[BB5] Tanja deel 36

Wel hè?

Niet meer doen dus, slimpie!
pi_35350519
't gaat nog steeds lekker hier.

Gert kom je bij mij kijken?? Neem jij de borrelnoten mee. De rest heb ik in huis.

Dat BB nog zo'n ontknoping gaat krijgen.
Hummie zou er een interactieve natte droom van krijgen.
  Moderator dinsdag 21 februari 2006 @ 23:45:12 #232
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35350523
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:32 schreef melke het volgende:

[..]

En toen dacht je: hiér ga ik wat van zeggen! Zijn ze nou helemaal van lotje getikt!
pi_35350528
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Moet ze wel ff dit http://frontpage.fok.nl/column/1652 lezen....
En die andere 2 topics, die er ook over gingen...
Trouwens wel opeens een hele andere stijl van posten, niet hypocriet zeker?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:46:44 #234
242 Pinball
Electric Monk
pi_35350595
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:45 schreef Gert het volgende:

En toen dacht je: hiér ga ik wat van zeggen! Zijn ze nou helemaal van lotje getikt!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:46:47 #235
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35350598
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:43 schreef Shirley het volgende:

[..]

Bot? M'n nagelschaartje is bot, jij niet...
Yeah well.......ik ben voor een hoop verantwoordelijk, maar dat nagelschaartje weet ik echt niets vanaf .....erewoord!

.......en voor de rest.......mag ik door middel van deze post een ieder heel hartelijk bedanken voor een zeer ontspannen avondje slowchatten.....het was me weer een waar genoegen.
pi_35350635
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:44 schreef Pinball het volgende:

[..]

Was het net niet precies andersom?
Dat jij je ging bemoeien terwijl ik lekker met tann bezig was?

[BB5] Tanja deel 36

Wel hè?

Niet meer doen dus, slimpie!
Ik zie nu dat ik het tegen jou had, ik d8 eerlijk gezegt dat iemand anders vroeg over wie tann het had.. had anders ook zeker niet gereageerd als ik wist dat jij het was. Maar dan nog heb jij je vanmiddag 8eraf bemoeit met annelies, manu en mij
Ik ben het nu ook zat ik wil hier niet eens meer over discuseren want af en toe worden mensen toch verkeerd begrepen(als dingen getypt zijn komt het anders over)
pi_35350640
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:43 schreef Day het volgende:

@Gert, gefeliciteerd!!!
Is dit de geheime code dat Gert vader geworden is??

Of om zijn eerste niet sarcastische post??
  Moderator dinsdag 21 februari 2006 @ 23:48:04 #238
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35350652
quote:

@Gert, gefeliciteerd!!!
Hayday!
Nog leuke discussies met jou gehad over onze Tan.
pi_35350677
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:45 schreef PC eend het volgende:

[..]

Zoek ze op zou ik zeggen, ik wist deze snel te vinden, die topics kan ik zo snel niet vinden.
pi_35350692
quote:

[..]

Nee ik dacht hier ga ik mn mening eens over geven. Dat is mijn goed recht he
Onderschriftloos
  Moderator dinsdag 21 februari 2006 @ 23:49:01 #241
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35350697
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:47 schreef Coos het volgende:

[..]

Is dit de geheime code dat Gert vader geworden is??

Of om zijn eerste niet sarcastische post??
Nee dat is het niet, en ik kom ook niet ineens na een paar jaar weer coke bij je snuiven.

Die borrelnoten vreet ik mooi zelf allemaal op.
pi_35350698
quote:

[..]

Hó hó, als er ruzie gemaakt moet worden met Melke, doe ik dat!!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:49:32 #243
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_35350716
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:33 schreef Pinball het volgende:

Dat strookt niet helemaal met jouw eerste post die mij verzocht uit de discussie te stappen toch?
Wanneer ik je dat inderdaad verzocht strookt het niet nee... maar het was slechts een advies en nog vriendelijk bedoeld ook. maar laat maar verder hoor ...
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:50:21 #244
58921 Day
You can fly!
pi_35350764
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:48 schreef Gert het volgende:

[..]

Hayday!
Nog leuke discussies met jou gehad over onze Tan.
Ik weet het!
Ben nog steeds aan het bijkomen van het feit dat JIJ hier post, man!
I am gonna shine
pi_35350793
Maar goed, wie is nou die gek die Tann helemaal leip heeft gemaild?
Back in business.
pi_35350834
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:51 schreef Shirley het volgende:
Als ik het allemaal goed heb begrepen PC Eend (sorry hiervoor als dat niet zo is)
pi_35350837
quote:
Volgens mij staat dat heel duidelijk in dit topic
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:52:18 #248
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_35350840
quote:
1 van haar grote "fans" pceend.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:52:34 #249
242 Pinball
Electric Monk
pi_35350853
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:47 schreef Danaa het volgende:

Ik zie nu dat ik het tegen jou had, ik d8 eerlijk gezegt dat iemand anders vroeg over wie tann het had.. had anders ook zeker niet gereageerd als ik wist dat jij het was.
Nou, dat is ook niet echt aardig.
quote:
Maar dan nog heb jij je vanmiddag 8eraf bemoeit met annelies, manu en mij
Helemaal niet.
Ik heb alleen Manu82 geciteerd, jou niet. Wel op blijven letten.

[BB5] Tanja deel 35

En dat jij die post niet snapte is ook niet echt mijn schuld, is het wel? Nou wordt ie helemaal mooi, nou heb ik het ineens gedaan.
pi_35350866
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:52 schreef Dynabite het volgende:

[..]

1 van haar grote "fans" pceend.
Okee had het dus goed
pi_35350868
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:49 schreef Gert het volgende:

[..]
en ik kom ook niet ineens na een paar jaar weer coke bij je snuiven.
Sinds ik jaren geleden aan de hartpilletjes moest zit coke er voor mij niet meer in helaas. Was wel lekker Gert. Laten we eerlijk zijn.
We hebben er geen van allen in gespuugd en we leven nog.
pi_35350902
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:49 schreef Coos het volgende:

[..]

Hó hó, als er ruzie gemaakt moet worden met Melke, doe ik dat!!
Je zou me negeren weet je nog? Hou je daar dan ook aan. Ben ik er tenminste ook vanaf. Bedankt
Onderschriftloos
pi_35350907
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:52 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Volgens mij staat dat heel duidelijk in dit topic
Ja sorry hoor....had even geen zin om terug te lezen.
Back in business.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:53:55 #254
6941 APK
Factual, I think.
pi_35350924
quote:
Ikke!
pi_35350940
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:53 schreef melke het volgende:

[..]

Je zou me negeren weet je nog? Hou je daar dan ook aan.
Jij zou mij negeren!!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:54:42 #256
242 Pinball
Electric Monk
pi_35350965
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:53 schreef APK het volgende:

[..]

Ikke!
Jij ook al!
  Moderator dinsdag 21 februari 2006 @ 23:54:57 #257
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35350977
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:50 schreef Day het volgende:

[..]

Ik weet het!
Ben nog steeds aan het bijkomen van het feit dat JIJ hier post, man!
Wat dacht je dan van APK! Die was nog veel groffer!
pi_35350981
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:52 schreef Pinball het volgende:

[..]

Nou, dat is ook niet echt aardig.
[..]

Helemaal niet.
Ik heb alleen Manu82 geciteerd, jou niet. Wel op blijven letten.

[BB5] Tanja deel 35

En dat jij die post niet snapte is ook niet echt mijn schuld, is het wel? Nou wordt ie helemaal mooi, nou heb ik het ineens gedaan.
Ja inderdaad je heb zoals jij dat zegt manu geciteerd, maar jij bracht het zo dat ons gesprek belachelijk was of weet ik hoe je het zei het sloeg nergens op ofzo. En dat vond ik niet leuk, want Manu en ik waren lekker aant praten en wie ben jij dan om te gaan zeggen dat het nergens op sloeg. Of was het niet zo dan?
pi_35350986
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:53 schreef APK het volgende:

[..]

Ikke!
pi_35350997
quote:
quote:

[..]

dinsdag 21 februari 2006 @ 23:56:00 #261
58921 Day
You can fly!
pi_35351026
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:54 schreef Gert het volgende:

[..]

APK heeft geen principes , jij wel, dacht ik.
I am gonna shine
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:56:10 #262
6941 APK
Factual, I think.
pi_35351031
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:54 schreef Pinball het volgende:

Jij ook al!
Vraag maar aan Simpleton.
pi_35351087
Gert hoe heet die vrouw ook alweer waarmee we weleens liepen te dollen tijdens BB?
Ik bedoel die Cali-kloon
Die mist een hoop nu.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:57:26 #264
6941 APK
Factual, I think.
pi_35351096
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:54 schreef Gert het volgende:

[..]

Pas maar op hoor, de NSB zou wel eens een "Gert - Crackhoer" search kunnen gaan doen.
pi_35351137
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:45 schreef PC eend het volgende:

[..]

Trouwens wel opeens een hele andere stijl van posten, niet hypocriet zeker?
Voor de liefhebbers...
SMS-diensten oplichting of commercieel uitgekookt?
SMS Dating via internet = pure oplichting !! nu ontmaskerd!!
pi_35351164
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:57 schreef APK het volgende:

[..]

Pas maar op hoor, de NSB zou wel eens een "Gert - Crackhoer" search kunnen gaan doen. [afbeelding]
Dus jij mag Danielle een NSB'er noemen en ik mag jouw moeder geen greppelhoer noemen? Vertel mij het verschil eens welk recht jij wél hebt om mensen te beledigen en ik niet??
pi_35351173
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:55 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

[..]
Ja, dat stukje had ik al door. Vaag allemaal...
Back in business.
pi_35351232
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:54 schreef Coos het volgende:

[..]

Jij zou mij negeren!!
Klopt, maar jij mij ook. Je korte termijn geheugen is blijkbaar niet optimaal meer. Snuif nog wat meer coke op zou ik zeggen..
Onderschriftloos
  Moderator woensdag 22 februari 2006 @ 00:00:11 #269
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35351247
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:57 schreef Coos het volgende:
Gert hoe heet die vrouw ook alweer waarmee we weleens liepen te dollen tijdens BB?
Ik bedoel die Cali-kloon
Die mist een hoop nu.
Jij bedoelt Wickedangel denk ik. Die post hier nog wel eens hoor, in de SC.
pi_35351248
quote:
Jezus Christus!!
Waar houden jullie je allemaal mee bezig??

On topic.
Tann wat heb je gegeten vandaag en weet je al, met het oog op de inkopen, wat je morgen gaat eten??
  woensdag 22 februari 2006 @ 00:00:18 #271
242 Pinball
Electric Monk
pi_35351255
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:55 schreef Danaa het volgende:

[..]

Ja inderdaad je heb zoals jij dat zegt manu geciteerd, maar jij bracht het zo dat ons gesprek belachelijk was of weet ik hoe je het zei het sloeg nergens op ofzo. En dat vond ik niet leuk, want Manu en ik waren lekker aant praten en wie ben jij dan om te gaan zeggen dat het nergens op sloeg. Of was het niet zo dan?
Helemaal niet. Ik had even een running gag met Manu82 dat hij een beetje liep te zuigen en ik hem daarom meisje noemde. Daarom citeerde ik al die baby-posts van hem. Hij zei dat die grap niet leuk was, en ik zei "inderdaad, dit is geen grap meer".

Vandaar, goeie hè?

Maar het sloeg trouwens toch ook nergens op, dat hele gesprek van jullie?
Vond jij echt van wel dan? Ik vond het echt nergens op slaan.
pi_35351294
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Jij bedoelt Wickedangel denk ik. Die post hier nog wel eens hoor, in de SC.
Ja

Die mist nu wat.

Was ook een reldel
pi_35351312
quote:
Ik zei de gek, maar wel dus na eerst intensieve chats, en mails waar ik wel reply op kreeg...
Toen ze zei dat ze er genoeg van had, nog een stuk of 3/4
  woensdag 22 februari 2006 @ 00:01:29 #274
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35351320
Heai Tann, wat een zieke figuren hier zeg! Dat je nog hier post, respect! Je bent natuurlijk an eea gewend met zulke figuren int BBhuis
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  Moderator woensdag 22 februari 2006 @ 00:01:52 #275
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35351341
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef melke het volgende:

[..]

Klopt, maar jij mij ook. Je korte termijn geheugen is blijkbaar niet optimaal meer. Snuif nog wat meer coke op zou ik zeggen..
Dat is een doodsverwensing!

Coos zegt net dat hij aan de hartpillen zit, coke zou fataal zijn!!!

Jij schuwt ook geen middel om de sfeer hier te verzieken hè, Melke.
pi_35351343
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:01 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik zei de gek, maar wel dus na eerst intensieve chats, en mails waar ik wel reply op kreeg...
Schaam je! Je bent gewoon een stalker
Back in business.
  woensdag 22 februari 2006 @ 00:02:26 #277
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35351363
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:01 schreef PC eend het volgende:

[..]

Men get a life
Stem:
  woensdag 22 februari 2006 @ 00:02:30 #278
6941 APK
Factual, I think.
pi_35351366
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:58 schreef LekkerSimpel het volgende:

Dus jij mag Danielle een NSB'er noemen en ik mag jouw moeder geen greppelhoer noemen? Vertel mij het verschil eens welk recht jij wél hebt om mensen te beledigen en ik niet??
Ik dacht dat je er KLAAR mee was

Anyway, ik denk dat die ban van jou meer met die doodsverwensing en je verdere gedrag te maken had. Eerder vandaag had je het ook alweer over dat ik niet met mijn moeder mocht neuken oid.
En dat van de persoon die een paar dagen geleden zijn mond vol had van het feit dat hij mensen respecteerde. Ik pis in mijn broek als ik jouw opgefokte reacties lees man.

Gewoon pilletje slikken en braaf doen.
pi_35351367
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef melke het volgende:

[..]

Klopt, maar jij mij ook. Je korte termijn geheugen is blijkbaar niet optimaal meer.
Bewijs dat maar eens!!

Zoek maar eens op waar ik zeg dat ik jou negeer!!
  Moderator woensdag 22 februari 2006 @ 00:02:45 #280
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35351381
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef Coos het volgende:
Was ook een reldel
Mwah....

Ze deed liever met mij.
pi_35351387
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:01 schreef Gert het volgende:

[..]

woensdag 22 februari 2006 @ 00:03:15 #282
242 Pinball
Electric Monk
pi_35351400
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:57 schreef APK het volgende:

Pas maar op hoor, de NSB zou wel eens een "Gert - Crackhoer" search kunnen gaan doen. [afbeelding]
Verbazingwekkend, maar 18 hits in BB5.
Ik had meer verwacht.
pi_35351436
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:02 schreef Gert het volgende:

[..]

Mwah....

Ze deed liever met mij.
Daarom zitten er nu steeds vliegen onder je bureaublad
pi_35351467
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:36 schreef PC eend het volgende:

[..]

ik ga jouw zeker niet vertellen wat ik allemaal met LS bespreek, ik bespreek nl ook niet met LS waar ik het met jou over heb gehad of beter gezegd wat jij aan mij verteld hebt, behalve dan het geen hier besproken maar je vraagt er naar, en we weten allebij dat dat maar 10% is van de rest...
  woensdag 22 februari 2006 @ 00:04:50 #285
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35351470
kolere wat een gezeik zeg! Kan t weer even gezellig worden?! De sfeer wordt hier voor iedereen goed verpest zo!
Stem:
  woensdag 22 februari 2006 @ 00:04:58 #286
6941 APK
Factual, I think.
pi_35351476
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:03 schreef Pinball het volgende:

[..]

Verbazingwekkend, maar 18 hits in BB5.
Ik had meer verwacht.
Ook met spelfouten als hij weer eens bezopen 's nachts aan het posten was
pi_35351528
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef Pinball het volgende:

[..]

Helemaal niet. Ik had even een running gag met Manu82 dat hij een beetje liep te zuigen en ik hem daarom meisje noemde. Daarom citeerde ik al die baby-posts van hem. Hij zei dat die grap niet leuk was, en ik zei "inderdaad, dit is geen grap meer".

Vandaar, goeie hè?

Maar het sloeg trouwens toch ook nergens op, dat hele gesprek van jullie?
Vond jij echt van wel dan? Ik vond het echt nergens op slaan.
Of ik die grap leuk vond
En over de baby-posts van manu; het ging over een meisje waar ik meer van weet dan jij ooit zal weten. Hij heeft een korte uitleg gehad van mij en reageerde gewoon leuk op mijn berichtje alleen had dat niet gehoeven want hij was voor tan bedoeld maar maakt niet uit was lief..
Ik hou hier nu over op want we kunnen zo wel uren over doorgaan, Dit was mijn laatste berichtje hierover.
pi_35351545
quote:

@Gert, gefeliciteerd!!!
nogal, was net ff met Jos bezig, ga er ff snel overheen lezen...
pi_35351554
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:01 schreef Gert het volgende:

[..]

Gert als je je hersenen eens zou gebruiken zou je weten dat ik naar dat berichtje doelde. Drugsgebruik verslechterd je geheugen, vandaar. Ik zou nooit spotten met ziektes of de dood.
Ga ook niet zeggen dat ik de sfeer verpest hier. Daar zorgen anderen wel voor
Onderschriftloos
  woensdag 22 februari 2006 @ 00:06:42 #290
6941 APK
Factual, I think.
pi_35351558
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:04 schreef Kimske het volgende:
kolere wat een gezeik zeg! Kan t weer even gezellig worden?! De sfeer wordt hier voor iedereen goed verpest zo!
Voor jou misschien, ik vermaak mij hier prima en ik hoor Tanja niet klagen.

Je kunt ook naar het libelle -forum. Heel gezellig over koffie praten.
  woensdag 22 februari 2006 @ 00:07:50 #291
6941 APK
Factual, I think.
pi_35351609
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:06 schreef tann het volgende:

[..]

nogal
  woensdag 22 februari 2006 @ 00:07:50 #292
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35351610
quote:

[..]

bespaar je de moeite
Stem:
pi_35351616
quote:

[..]

Meid, bespaar je de moeite.. Kerels die ruzie maken over... tja waarover eigenlijk?

Hoe is het met je kindje? Schattig meisje hoor
Onderschriftloos
pi_35351625
Sjongejonge...hoe oud zijn we nou? We gaan Tanja deel 37 toch niet in PUB openen?
Back in business.
pi_35351646
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:02 schreef APK het volgende:

[..]

Ik dacht dat je er KLAAR mee was

Anyway, ik denk dat die ban van jou meer met die doodsverwensing en je verdere gedrag te maken had. Eerder vandaag had je het ook alweer over dat ik niet met mijn moeder mocht neuken oid.
En dat van de persoon die een paar dagen geleden zijn mond vol had van het feit dat hij mensen respecteerde. Ik pis in mijn broek als ik jouw opgefokte reacties lees man.

Gewoon pilletje slikken en braaf doen.
Moeilijk he? De realiteit ontwijken? Ik had over die opmerking van 25 oktober mijn excuus al aangeboden. Maar jij vindt het zo nodig om op 22 februari 2006 iemand nog een NSB'er te noemen.
Denk niet dat je mij de mond kan snoeren. Want dit is zeker ook een ban waard. maar jij zal er wel weer mee weg komen. Want almachtige APK mag iedereen voor alles uitmaken.
  woensdag 22 februari 2006 @ 00:08:33 #296
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35351647
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:06 schreef APK het volgende:

[..]

Voor jou misschien, ik vermaak mij hier prima en ik hoor Tanja niet klagen. [afbeelding]

Je kunt ook naar het libelle -forum. Heel gezellig over koffie praten.
KOFFIE???? WAAAAAAAAAAAAAR
Stem:
pi_35351656
Mag ik even off topic iedereen er op wijzen dat er zo een docu op België2 begint over hoe de Amerikanen vanaf WO2 tot op heden diverse drugs uitprobeert op hun (krijgs) gevangen.
00.15 uur.

Ik hoop dat de vrede hier terug is daarna anders ga ik naar bed.
  woensdag 22 februari 2006 @ 00:09:18 #298
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_35351676
quote:
ik bespreek nl ook niet met LS waar ik het met jou over heb gehad of beter gezegd wat jij aan mij verteld hebt, behalve dan het geen hier besproken
  woensdag 22 februari 2006 @ 00:09:19 #299
6941 APK
Factual, I think.
pi_35351677
Uh oh. het is weer gezellige moedertjestijd.
pi_35351689
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:08 schreef Coos het volgende:
Mag ik even off topic iedereen er op wijzen dat er zo een docu op België2 begint over hoe de Amerikanen vanaf WO2 tot op heden diverse drugs uitprobeert op hun (krijgs) gevangen.
00.15 uur.

Ik hoop dat de vrede hier terug is daarna anders ga ik naar bed.
Ik ga er nu al vandoor
pi_35351693
Vrede is iets wat sommigen hier niet kennen, helaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')