Sinds ik jaren geleden aan de hartpilletjes moest zit coke er voor mij niet meer in helaas. Was wel lekker Gert. Laten we eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
en ik kom ook niet ineens na een paar jaar weer coke bij je snuiven.
Je zou me negeren weet je nog? Hou je daar dan ook aan. Ben ik er tenminste ook vanaf. Bedanktquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Hó hó, als er ruzie gemaakt moet worden met Melke, doe ik dat!!![]()
Ja sorry hoor....had even geen zin om terug te lezen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat heel duidelijk in dit topic
Ikke!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:51 schreef Shirley het volgende:
Maar goed, wie is nou die gek die Tann helemaal leip heeft gemaild?
Jij zou mij negeren!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:53 schreef melke het volgende:
[..]
Je zou me negeren weet je nog? Hou je daar dan ook aan.
Jij ook al!quote:
Wat dacht je dan van APK! Die was nog veel groffer!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet het!
Ben nog steeds aan het bijkomen van het feit dat JIJ hier post, man!
Ja inderdaad je heb zoals jij dat zegt manu geciteerd, maar jij bracht het zo dat ons gesprek belachelijk was of weet ik hoe je het zei het sloeg nergens op ofzo. En dat vond ik niet leuk, want Manu en ik waren lekker aant praten en wie ben jij dan om te gaan zeggen dat het nergens op sloeg. Of was het niet zo dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, dat is ook niet echt aardig.![]()
[..]
Helemaal niet.
Ik heb alleen Manu82 geciteerd, jou niet. Wel op blijven letten.
[BB5] Tanja deel 35
En dat jij die post niet snapte is ook niet echt mijn schuld, is het wel? Nou wordt ie helemaal mooi, nou heb ik het ineens gedaan.![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:51 schreef Shirley het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:00 schreef tann het volgende:
[..]
goed, als je zo gaat beginnen, als ik me zin niet krijg laat me niet lachen, ik vond je ff leuk en vond et tof dat je het al die tijd had opgenomen voor me,maar na al die krankzinnige mails van je over wie hier allemaal een kloon zou zijn vond ik je niet meer zo geweldig, ik heb je meerdere malen gevraagd daar mee te kappen maar je bleef maar doorgaan met die boeken van je, toen je me vroeg je te bellen om te bewijzen dat ik APK niet zou zijn heb ik je gezegd als ik dat doe is het afgelopen met msn, mailen en zal ik minder op je posts ingaan, je stemde hiermee in en zo geschiedde, dat ik zei dat ik weer teleurgesteld was in je had te maken dat ene Capsfire wat vroeg ofzo en wat wou vertellen, pas toen ik weg was zei je Tan is weg dus vertel maar, daarom zei ik dat en niet omdat ik mn zn niet zou krijgen![]()
APK heeft geen principesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van APK! Die was nog veel groffer!![]()
Pas maar op hoor, de NSB zou wel eens een "Gert - Crackhoer" search kunnen gaan doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van APK! Die was nog veel groffer!![]()
Voor de liefhebbers...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
En die andere 2 topics, die er ook over gingen...
Trouwens wel opeens een hele andere stijl van posten, niet hypocriet zeker?
Dus jij mag Danielle een NSB'er noemen en ik mag jouw moeder geen greppelhoer noemen? Vertel mij het verschil eens welk recht jij wél hebt om mensen te beledigen en ik niet??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, de NSB zou wel eens een "Gert - Crackhoer" search kunnen gaan doen. [afbeelding]
Klopt, maar jij mij ook. Je korte termijn geheugen is blijkbaar niet optimaal meer. Snuif nog wat meer coke op zou ik zeggen..quote:
Jij bedoelt Wickedangel denk ik. Die post hier nog wel eens hoor, in de SC.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:57 schreef Coos het volgende:
Gert hoe heet die vrouw ook alweer waarmee we weleens liepen te dollen tijdens BB?
Ik bedoel die Cali-kloon![]()
Die mist een hoop nu.![]()
Jezus Christus!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers...
SMS-diensten oplichting of commercieel uitgekookt?
SMS Dating via internet = pure oplichting !! nu ontmaskerd!!
Helemaal niet. Ik had even een running gag met Manu82 dat hij een beetje liep te zuigen en ik hem daarom meisje noemde. Daarom citeerde ik al die baby-posts van hem. Hij zei dat die grap niet leuk was, en ik zei "inderdaad, dit is geen grap meer".quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:55 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja inderdaad je heb zoals jij dat zegt manu geciteerd, maar jij bracht het zo dat ons gesprek belachelijk was of weet ik hoe je het zei het sloeg nergens op ofzo. En dat vond ik niet leuk, want Manu en ik waren lekker aant praten en wie ben jij dan om te gaan zeggen dat het nergens op sloeg. Of was het niet zo dan?
Jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij bedoelt Wickedangel denk ik. Die post hier nog wel eens hoor, in de SC.
Ik zei de gek, maar wel dus na eerst intensieve chats, en mails waar ik wel reply op kreeg...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:51 schreef Shirley het volgende:
Dat is een doodsverwensing!quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef melke het volgende:
[..]
Klopt, maar jij mij ook. Je korte termijn geheugen is blijkbaar niet optimaal meer. Snuif nog wat meer coke op zou ik zeggen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |