Schaam je! Je bent gewoon een stalkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zei de gek, maar wel dus na eerst intensieve chats, en mails waar ik wel reply op kreeg...
Toen ze zei dat ze er genoeg van had, nog een stuk of 3/4![]()
Men get a lifequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zei de gek, maar wel dus na eerst intensieve chats, en mails waar ik wel reply op kreeg...
Toen ze zei dat ze er genoeg van had, nog een stuk of 3/4![]()
Ik dacht dat je er KLAAR mee wasquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dus jij mag Danielle een NSB'er noemen en ik mag jouw moeder geen greppelhoer noemen? Vertel mij het verschil eens welk recht jij wél hebt om mensen te beledigen en ik niet??
Bewijs dat maar eens!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef melke het volgende:
[..]
Klopt, maar jij mij ook. Je korte termijn geheugen is blijkbaar niet optimaal meer.
Mwah....quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is een doodsverwensing!![]()
Coos zegt net dat hij aan de hartpillen zit, coke zou fataal zijn!!!![]()
Jij schuwt ook geen middel om de sfeer hier te verzieken hè, Melke.
Verbazingwekkend, maar 18 hits in BB5.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:57 schreef APK het volgende:
Pas maar op hoor, de NSB zou wel eens een "Gert - Crackhoer" search kunnen gaan doen. [afbeelding]
Daarom zitten er nu steeds vliegen onder je bureaubladquote:
ik ga jouw zeker niet vertellen wat ik allemaal met LS bespreek, ik bespreek nl ook niet met LS waar ik het met jou over heb gehad of beter gezegd wat jij aan mij verteld hebt, behalve dan het geen hier besproken maar je vraagt er naar, en we weten allebij dat dat maar 10% is van de rest...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alleen deze nog ff tann.... pleaasse
Ook met spelfouten als hij weer eens bezopen 's nachts aan het posten wasquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Verbazingwekkend, maar 18 hits in BB5.![]()
Ik had meer verwacht.
Of ik die grap leuk vondquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik had even een running gag met Manu82 dat hij een beetje liep te zuigen en ik hem daarom meisje noemde. Daarom citeerde ik al die baby-posts van hem. Hij zei dat die grap niet leuk was, en ik zei "inderdaad, dit is geen grap meer".
Vandaar, goeie hè?
Maar het sloeg trouwens toch ook nergens op, dat hele gesprek van jullie?
Vond jij echt van wel dan? Ik vond het echt nergens op slaan.
nogal, was net ff met Jos bezig, ga er ff snel overheen lezen...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:43 schreef Day het volgende:
Tanja, word je nou niet ontzettend moe van die zeikerds hier?
@Gert, gefeliciteerd!!!![]()
Gert als je je hersenen eens zou gebruiken zou je weten dat ik naar dat berichtje doelde. Drugsgebruik verslechterd je geheugen, vandaar. Ik zou nooit spotten met ziektes of de dood.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is een doodsverwensing!![]()
Coos zegt net dat hij aan de hartpillen zit, coke zou fataal zijn!!!![]()
Jij schuwt ook geen middel om de sfeer hier te verzieken hè, Melke.
Voor jou misschien, ik vermaak mij hier prima en ik hoor Tanja niet klagen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:04 schreef Kimske het volgende:
kolere wat een gezeik zeg! Kan t weer even gezellig worden?! De sfeer wordt hier voor iedereen goed verpest zo!
bespaar je de moeitequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:06 schreef tann het volgende:
[..]
nogal, was net ff met Jos bezig, ga er ff snel overheen lezen...
Meid, bespaar je de moeite.. Kerels die ruzie maken over... tja waarover eigenlijk?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:06 schreef tann het volgende:
[..]
nogal, was net ff met Jos bezig, ga er ff snel overheen lezen...
Moeilijk he? De realiteit ontwijken? Ik had over die opmerking van 25 oktober mijn excuus al aangeboden. Maar jij vindt het zo nodig om op 22 februari 2006 iemand nog een NSB'er te noemen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er KLAAR mee was
Anyway, ik denk dat die ban van jou meer met die doodsverwensing en je verdere gedrag te maken had. Eerder vandaag had je het ook alweer over dat ik niet met mijn moeder mocht neuken oid.![]()
En dat van de persoon die een paar dagen geleden zijn mond vol had van het feit dat hij mensen respecteerde. Ik pis in mijn broek als ik jouw opgefokte reacties lees man.![]()
Gewoon pilletje slikken en braaf doen.![]()
KOFFIE???? WAAAAAAAAAAAAARquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Voor jou misschien, ik vermaak mij hier prima en ik hoor Tanja niet klagen. [afbeelding]
Je kunt ook naar het libelle -forum. Heel gezellig over koffie praten.![]()
![]()
quote:ik bespreek nl ook niet met LS waar ik het met jou over heb gehad of beter gezegd wat jij aan mij verteld hebt, behalve dan het geen hier besproken
Ik ga er nu al vandoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:08 schreef Coos het volgende:
Mag ik even off topic iedereen er op wijzen dat er zo een docu op België2 begint over hoe de Amerikanen vanaf WO2 tot op heden diverse drugs uitprobeert op hun (krijgs) gevangen.
00.15 uur.
Ik hoop dat de vrede hier terug is daarna anders ga ik naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |