En er 3 uur later overheen ging.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:15 schreef Gert het volgende:
Ja da's lekker makkelijk.
Jíj komt met een kromme vergelijking.
Tanja bleef juist zitten in het huis, terwijl die gozer van jouw verhaaltje meteen het huis uit gaat om voetballen te kijken en te zuipen met z'n maten.![]()
MissJ. heeft nergens gemeld waar ik haar verdedigde. Zoals ik al eerder zei er is meer dan FOk op het WWW hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je nou weer mee?
Missj. komt even slijmen dat ze tann zo dapper verdedigd heeft terwijl ze helemaal niet op Fok! was toen, en als ik later een overduidelijk overdreven voorbeeld geef komt ze -helemaal overbodig- aankakken met 'niet heel Nederland'.
Ga een stuk paardrijden of zo, dan krijg je wat frisse lucht.
Voordat je zo hypocriet werd zou hier hebben gestaan:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:18 schreef APK het volgende:
[..]
Whoehahahahaha!
Je hebt echt gebeld om te bewijzen dat je geen kloon van mij was?![]()
Wat leven wij toch in een wonderlijke wereld.![]()
Dat kwam door dat hummie verhaal en omdat ik tann opeens in een stijl zag posten die me erg aanstond (zoals jij post zeg maar)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:18 schreef APK het volgende:
[..]
Whoehahahahaha!
Nou die 3 fans die ze hier op Fok had kunnen best op mijn oude bank.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:15 schreef MissJ. het volgende:
Ik denk dat je aardig in de buurt zit, maar als maar 80 % tegen Tann was is dat nog steeds niet heel Nederland. In ieder geval kan die 20% die voor Tann was niet bij mij op de koffie komen.
.....excuses excuses...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:19 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ok....maak ik er 10 % vanRed ik nog steeds niet met mijn koffieapperaatje hoor.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:15 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik denk dat je aardig in de buurt zit, maar als maar 80 % tegen Tann was is dat nog steeds niet heel Nederland. In ieder geval kan die 20% die voor Tann was niet bij mij op de koffie komen.
Owjeeee, was jij die ene die voor over de 1000¤ smsjes verstuurde, denkende dat ik blonde Heidi wasquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft LS jou wel eens verteld dat hij professioneel mindfucker is geweest?
Nee zeker he![]()
jij kan er vanavond al een punt achter zettenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog minder dan 2 weken dan is het afgelopen
Je lult er weer lekker omheenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[knip]
Ik heb hier net zoveel recht wat te zeggen als dat jij dat hebt ... dus kom niet aan waar ik me mee bemoeiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Missj. komt even slijmen dat ze tann zo dapper verdedigd heeft terwijl ze helemaal niet op Fok! was toen, en als ik later een overduidelijk overdreven voorbeeld geef komt ze -helemaal overbodig- aankakken met 'niet heel Nederland'.
Denk eens dieper na; dan kun je echt wel begrijpen waarom het een het ander niet automatisch uitsluit!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:21 schreef tann het volgende:
[..]
wel vreemd dat ik toch erg hoog stond met de nominaties....ik laat het hierbij en lees voor de rest mee.....maak me hier echt niet druk over.....
er zijn meer forums dan FOK!! vergroot je wereld zou ik zo zeggenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Kan, maar dat bepaal ik zelfquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:22 schreef tann het volgende:
[..]
jij kan er vanavond al een punt achter zetten![]()
ja, mn mailbox liep vol van theorien....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:18 schreef APK het volgende:
[..]
Whoehahahahaha!
Ja dus dat weet tann ook alquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owjeeee, was jij die ene die voor over de 1000¤ smsjes verstuurde, denkende dat ik blonde Heidi was![]()
![]()
![]()
Ja laat dat 180 graden-draaiertje maar schuiven.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Voordat je zo hypocriet werd zou hier hebben gestaan:
Wat ben je toch ook een domme mavo-muts he?
![]()
Ah, bedankt!quote:
Mijn held.....wat doet ie?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja laat dat 180 graden-draaiertje maar schuiven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |