abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35348818
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:00 schreef tann het volgende:

[..]

uuuh Dynabite, APK, Peter6000, LS,uuuuh dan nog 1 die niet meer kwam, knetter ofzo die over kanker begon? heb geen zin het op te zoeken in de geschiedenis, twas bijna iedereen die je verdacht
Nietus, dynabyte wist ik ook niet zeker en APK kwam pas in beeld toen ik over hummie las
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:09:24 #152
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_35348827
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ga je er eens even niet dom tussendoor lopen bemoeien met je geslijm.

Nee, er was inderdaad een klein dorpje wat dapper weerstand bood.
Damn... ga jij even lekker los zeg mocht je nog iets van enige reputatie of redelijkheid willen redden. Dan geef ik je vriendelijk advies even uit de discussie te stappen. Dit begint een redelijk triest niveau te bereiken.
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_35348850
Lekker sfeertje hier zeg
Onderschriftloos
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:09:55 #154
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_35348855
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:05 schreef tann het volgende:

[..]

ik kan heel snel typen
Gaat een stuk sneller he, zonder hoofdletters en punten.
The world is a stage and each must play a part.
pi_35348858
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:05 schreef Xanthe het volgende:

[..]

pi_35348885
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:05 schreef tann het volgende:

[..]

ik kan heel snel typen, en las de helft maar van wat je schreef,kwou het steeds snel afronden maar je bleef maar bezig, kzeg niet dat het niet leuk was, je hebt me in het begin leuke dingen verteld, maar later raakte je de weg kwijt
Je wou het steeds snel afronden
Gaf die indruk dan
pi_35348917
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:07 schreef milagro het volgende:

[..]

Geste, beslissing, whatever, ga nou niet woordenneuken, drammertje

Ik vertel ook niet alles aan gezondheidsnarigheid aan mijn ouders, omdat ik niet wil dat ze zich a priori al vreselijke zorgen maken, terwijl ik er zelf van overtuigd ben, er alle vertrouwen in heb dat het goed komt.
Ik ken mijn ouders goed genoeg om te weten dat zij zich vele malen drukker zullen maken, al dan niet terecht, dan ik.

En weet je wat het is, lieve schat, je hoeft het ook niet te begrijpen, als Tanja het maar doet, hè
pi_35348978
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:02 schreef tann het volgende:

[..]

yo ga er nou niet op in, voor je et weet ben je hier dagen mee bezig, en krijg je later voor je kiezen dat je nachten lang intensief chat met pc en dat ie in de war raakt van al die aandacht...
Heeft LS jou wel eens verteld dat hij professioneel mindfucker is geweest?
Nee zeker he
pi_35348990
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:08 schreef Pinball het volgende:

[..]

Peter?
kzeg maar ff P = Pinbal, anders stel ik Peter teleur en dat moet niet
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:12:41 #160
242 Pinball
Electric Monk
pi_35348993
quote:

En weet je wat het is, lieve schat, je hoeft het ook niet te begrijpen, als Tanja het maar doet, hè
Oh ja, nou hoef ik het ineens niet meer te begrijpen.

Het scanman-verweer, zoals dat heet in de schaakboeken: "Ik vond die pion toch niet aardig".
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:13:07 #161
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35349014
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:08 schreef MissJ. het volgende:

[..]

Whoehahahahahahahaha. Heerlijk zo'n kneutertje.
Hahahaha. Ik heb mijn lol weer gehad hoor.
(veegt met achterkant van hand haar kin af, door het slijmen hangen er slierten aan)
FF...zonder lullig te willen doen......ik meen mij toch ook te herinneren dat het merendeel van de Nederlandse bevolking zich negatief over Tanja in het BB huis uitsprak:?

Kan me voorstellen dat een aantal bekenden van Tanja alsook een aantal vrouwen (al dan niet zwanger) met haar zwangerschap etcetera meeleefden, maar als dat meer dan 20% van de kijkers is geweest dan zit ik waarschijnlijk al te hoog met mijn schatting?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:14:48 #162
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35349076
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:09 schreef tann het volgende:

[..]

toch jammer dan voor je dat ik 1000den kaarten ed heb gekregen uit alle plekken van NL
Dat geeft geen reeel beeld van de werkelijke verhoudingen...of had je liever gehad dat alle anti's je ook een kaartje zouden hebben gestuurd?
pi_35349080
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:09 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nietus, dynabyte wist ik ook niet zeker en APK kwam pas in beeld toen ik over hummie las
in 1 zin noemde je zeker 5 namen van users,excl "een moeder" van mijn sites, morgen zoek ik et ff voor je op als ik daar zin in heb, zul je zien..
  Moderator dinsdag 21 februari 2006 @ 23:15:08 #164
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35349093
quote:

Geste, beslissing, whatever, ga nou niet woordenneuken, drammertje
Ja da's lekker makkelijk.
Jíj komt met een kromme vergelijking.
Tanja bleef juist zitten in het huis, terwijl die gozer van jouw verhaaltje meteen het huis uit gaat om voetballen te kijken en te zuipen met z'n maten.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_35349108
Het ligt misschien aan mij maar BB is zo 2005. Misschien tijd om dat eens af te sluiten?
Onderschriftloos
pi_35349116
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:13 schreef Jappie het volgende:

[..]

FF...zonder lullig te willen doen......ik meen mij toch ook te herinneren dat het merendeel van de Nederlandse bevolking zich negatief over Tanja in het BB huis uitsprak:?

Kan me voorstellen dat een aantal bekenden van Tanja alsook een aantal vrouwen (al dan niet zwanger) met haar zwangerschap etcetera meeleefden, maar als dat meer dan 20% van de kijkers is geweest dan zit ik waarschijnlijk al te hoog met mijn schatting?
Ik denk dat je aardig in de buurt zit, maar als maar 80 % tegen Tann was is dat nog steeds niet heel Nederland. In ieder geval kan die 20% die voor Tann was niet bij mij op de koffie komen.
MissJ. is een manier van leven...
pi_35349170
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:15 schreef melke het volgende:
Het ligt misschien aan mij maar BB is zo 2005. Misschien tijd om dat eens af te sluiten?
Nog minder dan 2 weken dan is het afgelopen
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:16:51 #168
242 Pinball
Electric Monk
pi_35349178
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:09 schreef Mabelle het volgende:

Damn... ga jij even lekker los zeg mocht je nog iets van enige reputatie of redelijkheid willen redden. Dan geef ik je vriendelijk advies even uit de discussie te stappen. Dit begint een redelijk triest niveau te bereiken.
Waar bemoei jij je nou weer mee?

Missj. komt even slijmen dat ze tann zo dapper verdedigd heeft terwijl ze helemaal niet op Fok! was toen, en als ik later een overduidelijk overdreven voorbeeld geef komt ze -helemaal overbodig- aankakken met 'niet heel Nederland'.

Ga een stuk paardrijden of zo, dan krijg je wat frisse lucht.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  Moderator dinsdag 21 februari 2006 @ 23:17:08 #169
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35349188
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:15 schreef melke het volgende:
Nee. Doei.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:17:09 #170
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35349190
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:15 schreef MissJ. het volgende:

[..]

Ik denk dat je aardig in de buurt zit, maar als maar 80 % tegen Tann was is dat nog steeds niet heel Nederland. In ieder geval kan die 20% die voor Tann was niet bij mij op de koffie komen.
Leuk geprobeerd, maar wie is wie dan aan het woordenvangen?
pi_35349206
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:12 schreef Pinball het volgende:

[..]

Oh ja, nou hoef ik het ineens niet meer te begrijpen.

Het scanman-verweer, zoals dat heet in de schaakboeken: "Ik vond die pion toch niet aardig".
Je lijkt wel een wijf, joh
Wat kan jij zeiken, zeg
Je moet en zal gelijk krijgen, hè
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_35349226
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:16 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nog minder dan 2 weken dan is het afgelopen
Alvast sterkte dan
Onderschriftloos
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:18:31 #173
6941 APK
Factual, I think.
pi_35349248
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:00 schreef tann het volgende:

goed, als je zo gaat beginnen, als ik me zin niet krijg laat me niet lachen, ik vond je ff leuk en vond et tof dat je het al die tijd had opgenomen voor me,maar na al die krankzinnige mails van je over wie hier allemaal een kloon zou zijn vond ik je niet meer zo geweldig, ik heb je meerdere malen gevraagd daar mee te kappen maar je bleef maar doorgaan met die boeken van je, toen je me vroeg je te bellen om te bewijzen dat ik APK niet zou zijn heb ik je gezegd als ik dat doe is het afgelopen met msn, mailen en zal ik minder op je posts ingaan, je stemde hiermee in en zo geschiedde, dat ik zei dat ik weer teleurgesteld was in je had te maken dat ene Capsfire wat vroeg ofzo en wat wou vertellen, pas toen ik weg was zei je Tan is weg dus vertel maar, daarom zei ik dat en niet omdat ik mn zn niet zou krijgen
Whoehahahahaha!

Je hebt echt gebeld om te bewijzen dat je geen kloon van mij was?
Wat leven wij toch in een wonderlijke wereld.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_35349277
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef PC eend het volgende:

Niet voldoende, als je nu opeens stelt dat je geen vlotte babbel hebt, strookt dat niet met andere posts waarin je dat wel stelt, en lieg je dus wederom
Niet vlot genoeg om ook dat datingburo om de tuin te leiden.... duhhhhhhhhhhhhhh

Lees toch eens alles (en ook tussen de regels). Begrijpend lezen heet dat.

Ik had er toen wel zin in. Want Tanja haar moeder wilde alleen maar kwijt, dat het één grote poppekast was. En ik was wel in voor een dolletje. Alleen het thema viel niet in goede aarde bij Geesje en Tanja en ze wilden er ook niets mee te maken hebben.

Maar Tanja stelde al eerder, waarom jullie je nog druk maken om uitspraken van toen, en mij iedere keer toch weer weten uit de tent te lokken.
Ok, ik hap wel

Maar het ongeloof (ene kant ook wel begrijpelijk) op internet is zo irritant soms.

Tann was Tanja niet
BB-Menno was Menno niet (ik twijfelde eerst ook hoor)
DeMachinist is Roel niet ( twijfel nog steeds een beetje)
LS was niet bij Hummie geweest
enz.

Maar dan is het verdomd irritant, als je zelf weet dat iets 100% waar is en er een stel zeikerds aan je twijfelen.....

En dan heb je gelijk als je zegt dat ik hypocriet ben. Ik geloof pas iets als ik het IRL bewezen heb.
Maar van een ander neem ik het ook niet zo snel aan....
pi_35349292
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:17 schreef Jappie het volgende:

[..]

Leuk geprobeerd, maar wie is wie dan aan het woordenvangen?
Ok....maak ik er 10 % van Red ik nog steeds niet met mijn koffieapperaatje hoor.
MissJ. is een manier van leven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')