quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:59 schreef Stenny het volgende:
[..]
Nog even geduld, dan barst het spektakel los.![]()
Nope, ik denk dat Jan Willem het heel druk heeft. Maar kijk naar Boulevard, volgens zijn mail wordt het vanavond uitgezonden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:00 schreef Gorian het volgende:
[..]
Nog geen toestemming gehad om die mail te plaatsen Stennie?
Hoe laat komt het danquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:04 schreef Stenny het volgende:
[..]
Nope, ik denk dat Jan Willem het heel druk heeft. Maar kijk naar Boulevard, volgens zijn mail wordt het vanavond uitgezonden.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:06 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Hoe laat komt het danook alweer....ik hou dat allemaal niet bij....
18.30 las ik net.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:06 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Hoe laat komt het danook alweer....ik hou dat allemaal niet bij....
Boulevard begint elke dag om 18.30 uur. Maar het duurt tot 19.30 uur en je weet nooit wanneer het betreffende item komt.quote:
spanning!quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:07 schreef Stenny het volgende:
[..]
Boulevard begint elke dag om 18.30 uur. Maar het duurt tot 19.30 uur en je weet nooi wanneer het betreffende item komt.![]()
kijk jij maar weer lekker verder door je roze brilquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:08 schreef pikki het volgende:
Nienhuys interssert me niet ,Robbert wel ....
Het gaat dan ook over Robbert en niet over Nienhuys. Dus wat dat betreft...quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:08 schreef pikki het volgende:
Nienhuys intersseert me niet ,Robbert wel ....
I like it ...... O~)quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:09 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
kijk jij maar weer lekker verder door je roze bril![]()
Wat voor onzin kraamt ie nu weer uit .....?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:10 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Het gaat dan ook over Robbert en niet over Nienhuys. Dus wat dat betreft...
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:11 schreef pikki het volgende:
[..]
Wat voor onzin kraamt ie nu weer uit .....?die Nien van tante Sien ...
![]()
daar twijfel ik ook echt niet aan!quote:
Wow, een triple-post onzin.quote:
Pkki drinkt nu zijn pikeurtje, en ziet dan alles dubbel ......quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:15 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik ben echt benieuwd wat voor iemand er achter pikki schuil gaat
Ja, ik vraag het me ook weleens af inderdaadquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:15 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik ben echt benieuwd wat voor iemand er achter pikki schuil gaat
Ja idd, ik was geboren voor het theater , maar de wetenschap verbrodde alles in mijn leven ....en mijn fantasie was gebroken , ........dank zij Robbert komt alles weer terug ...quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:18 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
kloon misschien??
rose bril niks mis mee!quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:09 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
kijk jij maar weer lekker verder door je roze bril![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:20 schreef pikki het volgende:
[..]
Ja idd, ik was geboren voor het theater , maar de wetenschap verbrodde alles in mijn leven ....en mijn fantasie was gebroken , ........dank zij Robbert komt alles weer terug ...![]()
doe niet zo onaardig joh!quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:18 schreef Prst_ het volgende:
Pikki is een troll die niet anders doet dan met ongefundeerde oneliners en aperte leugens of tegenstrijdigheden komen.
Als je hem daar dan een vraag over stelt geeft ie niet thuis.
Negerenswaardig.
Indirah, wat moet je deze mensen nu gaan wijsmaken ? ......alleen grapptjes hebben nog vat op ze ...quote:
Ik zal hem je mailen ....quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:35 schreef Indirah het volgende:
ow jah ik wil nog graag even de geboortetijd van Robbert als dat mag!
SVP
Gewoon doorgaan Pikki! Men zal gaan ondervinden dat Robbert echt is! Velen vinden dit ook eng he? Liever iets fake noemen dan serieus ingaan op hetgeen hij neerzet!quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:35 schreef pikki het volgende:
[..]
Indirah, wat moet je deze mensen nu gaan wijsmaken ? ......alleen grapptjes hebben nog vat op ze ...![]()
waarom wil je zo graag iedereen iets wijsmaken dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:35 schreef pikki het volgende:
[..]
Indirah, wat moet je deze mensen nu gaan wijsmaken ? ......alleen grapptjes hebben nog vat op ze ...![]()
dat was niet de essentie van zijn antwoordvraagquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:41 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
waarom wil je zo graag iedereen iets wijsmaken dan?
allen welnee, sommigen wel dat welquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:42 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
krijgen we dat weer![]()
alle sceptici zijn bang!!
schei daar 's mee uit
Het is andersom. Als je serieus ingaat op wat hij neerzet kom je al snel tot de conclusie dat het fake is.quote:Liever iets fake noemen dan serieus ingaan op hetgeen hij neerzet!
hij is daar wel mee bezig...vandaar dus mijn vraagquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:43 schreef Indirah het volgende:
[..]
dat was niet de essentie van zijn antwoordvraag
z'n grapjes hebben wel erg veel vat op mequote:Op woensdag 8 februari 2006 17:50 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Waarom krijg ik toch steeds meer het idee dat Pikki zijn echte naam met een R begint?
Ik dacht eerder met een Pquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:50 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Waarom krijg ik toch steeds meer het idee dat Pikki zijn echte naam met een R begint?
Robbert vanavond om 23.00 uur op Ned. 2!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:16 schreef Stenny het volgende:
Ja het is al aangekondigd in Boulevard.![]()
![]()
Ja?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:32 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Robbert vanavond om 23.00 uur op Ned. 2!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |