Is alvast een kleine aankondiging voor de komende BoF-warsquote:Op maandag 9 januari 2006 16:58 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Kut...je was me voor![]()
Ik had niet genoeg inspiratie om zo snel een creative TT te verzinnen![]()
Hoezo opruimen, je kan toch nog steeds computerenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:48 schreef kievit19 het volgende:
tering, zou ik mijn bureau eens op gaan ruimen
[[url=http://xs63.xs.to/pics/06021/bureau.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Die gast op dat plaatje denkt zeker dat hij heel goed is. Hoe kun je met alleen een mes nu van 4 planes en een heli winnenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jij bent er vroeg bij met de zomer!
Ik zag dit plaatje trouwens ergens op internet:
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hebben jullie trouwens dit flexibele meisje weleens gezien:
http://www.stuntcook.com/index.php?i=15310
Volgens mij is dat echt een engel in bed![]()
![]()
Lol, het is mogelijk en wel zo:quote:Op maandag 9 januari 2006 17:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die gast op dat plaatje denkt zeker dat hij heel goed is. Hoe kun je met alleen een mes nu van 4 planes en een heli winnen![]()
Omdat hij rambo isquote:Op maandag 9 januari 2006 17:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die gast op dat plaatje denkt zeker dat hij heel goed is. Hoe kun je met alleen een mes nu van 4 planes en een heli winnen![]()
Lol, dat is wel de bedoeling, ben op dit moment beide loosquote:Op maandag 9 januari 2006 17:05 schreef Sickert het volgende:
Gasten! ga een werken of naar een echte school
ik kan de topics anders niet bijhouden
Ben jij 2x geboren ofzoquote:Op maandag 9 januari 2006 17:06 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ga vanavond ook wel knallen![]()
Maar waarom zag ik gister mensen rondrennen met seconairy guns?
Ik kon alleen standaard wapens kiezen, terwijl ik 4 guns unlocked heb![]()
Nog 1,5 week vakantiequote:Op maandag 9 januari 2006 17:05 schreef Sickert het volgende:
Gasten! ga een werken of naar een echte school
ik kan de topics anders niet bijhouden
Nee maar dat oude topic leest geen hond meerquote:Op maandag 9 januari 2006 17:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ben jij 2x geboren ofzo![]()
Maar ik heb geen idee, ik kon wel gewoon me geunlockte wapens kiezen.
Gisteren toen we nog niet begonnen waren met de war wilde ik eens testen of je met je shock paddles ook de bestuurder van een tank kon killen. Ben als een gek met me shockpaddles overal op afgerend, maar de bestuurder gaat niet doorquote:Op maandag 9 januari 2006 17:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
Lol, het is mogelijk en wel zo:
Ontwijk alle kogels en raketten, ren op de planes en heli af (het liefst er voorbij) vervolgens zullen de planes en de heli zich proberen te draaien waardoor ze crashen!
Tadaaaaaa jij hebt gewonnen!
Volgens mij kon ik wel kiezen, maar heb de hele avond met de M16 gefragged.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:06 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ga vanavond ook wel knallen![]()
Maar waarom zag ik gister mensen rondrennen met seconairy guns?
Ik kon alleen standaard wapens kiezen, terwijl ik 4 guns unlocked heb![]()
nog wel jaquote:Op maandag 9 januari 2006 17:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Lol, dat is wel de bedoeling, ben op dit moment beide loosIncolumis ook geloof ik, die zie ik ook elke dag op Xfire.
zet dan gewoon tvp neerquote:Op maandag 9 januari 2006 17:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Alle hoeren op een stokkie, sjalalie sjalalalaaaaaa
Noobquote:Op maandag 9 januari 2006 17:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gisteren toen we nog niet begonnen waren met de war wilde ik eens testen of je met je shock paddles ook de bestuurder van een tank kon killen. Ben als een gek met me shockpaddles overal op afgerend, maar de bestuurder gaat niet door![]()
Ik ging overigens wel heel vaak dood![]()
Ik neem aan dat je ze binnen 10 seconden van elkaar haalde en niet in 10seconden tijd, anders heb je het wel heel goed gedaan.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:15 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nog wel ja
net op pureevil nog effe expert specops combat en veteran explosives gehaald binnen 10 secs
Die potjes kunnen dan ook heel kort zijn, dat hebben we gisteren gemerktquote:Op maandag 9 januari 2006 17:45 schreef UnleashMitch het volgende:
Is het een idee om vanavond op de server 1 round per map in te stellen maar dan wel de ticket loss op 0.5 te zetten. Dan heb je meer tijd op badges te halenAlleen als je aan de verliezende hand bent is er geen zak aan maar goed
vind t een goed idquote:Op maandag 9 januari 2006 17:45 schreef UnleashMitch het volgende:
Is het een idee om vanavond op de server 1 round per map in te stellen maar dan wel de ticket loss op 0.5 te zetten. Dan heb je meer tijd op badges te halenAlleen als je aan de verliezende hand bent is er geen zak aan maar goed
Flikker op met die badgesquote:Op maandag 9 januari 2006 17:45 schreef UnleashMitch het volgende:
benzine op denk ikquote:Op maandag 9 januari 2006 18:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Flikker op met die badges![]()
Het maakt mij niet uit zolang ik maar kan knallen.
Zat zonet op een server daar reden de voertuigen niet meer.Iedereen even proberen, maar bij niemand
1 vs. 1 ook goed?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:24 schreef Terroser het volgende:
Zeg een 8vs8 lees ik in het oude topc eh...nou kom maar op
droogquote:Op maandag 9 januari 2006 18:40 schreef Terroser het volgende:
[..]
nop, dat is voor quake,maar dan maak je nog steeds geen kans
![]()
Maakt mij niet uitquote:Op maandag 9 januari 2006 18:37 schreef Razorback het volgende:
Maar wat word er vanavond gedaan met de tickets? Verlaagd of Normaal?
We hebben de LAN bij JP gehad en kijken nu naar een andere mogelijkheidquote:En hoe zit het met de BoF! Meeting want daar hoor ik niet zoveel meer over
Terug vind post, dan komt dit topic in My Active Topics te staanquote:en wat betekent eigenlijk tvp want ik zie het wel elke keer langs komen maar begrijp er niks van
Iig dat was het plan wat ik had gelezen op het BoF forum.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik denk dat hij doelt op de stap avond van BoF, we zouden toch iets afspreken en dan lekker ouwehoeren en later de stad in?
zet de server maar een keer anders is mischien wel een leuke ervaringquote:Op maandag 9 januari 2006 18:45 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit
[..]
We hebben de LAN bij JP gehad en kijken nu naar een andere mogelijkheid
[..]
Terug vind post, dan komt dit topic in My Active Topics te staan
ghehequote:Op maandag 9 januari 2006 19:17 schreef Suikermais het volgende:
Wat een kutdag vandaag !!!
Vanmorgen wakker met een lading kiespijn van hier tot Tokio. Dan maar effe de tandarst bellen. Uiteindelijk blijkt dat de kies getrokken moest worden.....kut...kut...kut.
Lading verdoving erin en gaan met die banaan ( check nieuwe usericon !!! )
Nu zit ik hier met een stijve bek en een kop koffie...
Ik kan je nu ook al niet meer aanspreken op MSNquote:Op maandag 9 januari 2006 19:49 schreef jpjedi het volgende:
ja gaat lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 19:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik kan je nu ook al niet meer aanspreken op MSN
Dat ligt niet aan jou alleen, meer mensen hebben daar last van, ik had het gisteren ook. Toen was ik online, maar stond ik bij anderen als Offline weergegeven....quote:Op maandag 9 januari 2006 19:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja gaat lekker
Anderen zien mij niet meer en ik hen wel. Het is op mijn laptop en op mijn pc.![]()
Jaaa...laten we allemaal ICQ er weer opgooien. Proggie draaide echt altijd..quote:Op maandag 9 januari 2006 20:00 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Msn is gewoon een brak programma.....![]()
Wtf...die Copperfield-act is wel heel vreemdquote:Op maandag 9 januari 2006 20:07 schreef RudyCarell het volgende:
Klik en kijk Het is echt heel cool, ben zelf een aatal jaren terug ook hier geweest eerste rij! Nou dan snap je het nog steeds niet!
Misschien kunnen we een war spelen tegen deze volleybalsters?
49965219quote:Op maandag 9 januari 2006 20:28 schreef kievit19 het volgende:
ik weet me icq nummer gewoon nog steeds uit mijn hoofd
Even een opmerking (ook voor Diamond). Als je bij twee mensen vraagt om ruimte en die twee mensen zijn er dan schoppen ze de halve server leegquote:
Ze kennen je Dries: http://gathering.tweakers(...)ge/24972818#24972818quote:Op maandag 9 januari 2006 20:32 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Je weet zelfs die van hem uit je hoofd
Enik vergeet mijn geboortedatumquote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef kievit19 het volgende:
die heb ik er ook nog bij
plus vaste lijn
Huh, ik snap niet wat die gast ermee bedoelt.. dat ik niet heb meegespeeld ofzo?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ze kennen je Dries: http://gathering.tweakers(...)ge/24972818#24972818
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef Sickert het volgende:
één van de slechtste avondjes in mn bf2 geschiedenis.. maar toen bedacht ik me opeens in het laatste potje dat je daarmee netzo goed kan doorgaan voor de purple hart
één van de slechtste avondjes in mn bf2 geschiedenis.. maar toen bedacht ik me opeens in het laatste potje dat je daarmee netzo goed kan doorgaan voor de purple hart
en jawel ik heb m eindelijk
en jawel ik heb m eindelijk
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
De BoF wars gaan overigens bijna open. JP moet nog even z'n goedkeuring geven en dan gaan we ervoor
Nou we worden er al weer flink doorheen gehaald op GoT. Alle screenshotjes zijn er al gepost.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef RudyCarell het volgende:
wat ging het enorm slecht vandaag... ik schaamde me gewoon
Was een beetje in het kader om iedereen op te peppen voor de BOF kampioenschappen!!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:24 schreef RudyCarell het volgende:
Het zal me aan me anus oxyderen wat die sletjes van ons vinden! Laat ze lekker... Ze waren gewoon beter gezien de verhalen die ik lees... Zijn ze toch ergens goed in... Next!
Waar staat hij precies kan hem namelijk niet helemaal vindenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Was een beetje in het kader om iedereen op te peppen voor de BOF kampioenschappen!!![]()
De inschrijvingen zijn geopend!!!! (BOF FORUM)![]()
![]()
![]()
Klikquote:Op maandag 9 januari 2006 22:33 schreef Razorback het volgende:
[..]
Waar staat hij precies kan hem namelijk niet helemaal vinden
Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.quote:
ik zou wel willen maar kan t niet vindenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef RudyCarell het volgende:
Ingeschreven...
Het is idd niet moeilijk op die link klikken maar ik krijg niet te zien wat je denk ik wilt laten zienquote:
dan weet ik het ook niet meer hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 22:46 schreef Razorback het volgende:
[..]
Het is idd niet moeilijk op die link klikken maar ik krijg niet te zien wat je denk ik wilt laten zien
In welk Subgroep staat die?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:49 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
dan weet ik het ook niet meer hoor![]()
Die mist niet meer bij mijquote:Op maandag 9 januari 2006 22:54 schreef RudyCarell het volgende:
Band of Fok!kers - Competition ---> Internal Competition ---> Schrijf je hier in voor de BoF Wars !
lekkere avater Escape!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:55 schreef escape_nl het volgende:
Aangemeld voor de War, eens kijken hoe ik het ervan af breng.
Zit in een leuke groep met veel Skills
Die japanner is echt ziek snel.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:48 schreef RudyCarell het volgende:
Jong geleerd... BF2 gerelateerd
Freako arcade dude
Volgens mij doelen ze op het feit dat jij er wel redelijk zeker van bent dat we 8vs8 kunnen winnen, denk dat ze daar op doelen.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:29 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Huh, ik snap niet wat die gast ermee bedoelt.. dat ik niet heb meegespeeld ofzo?
Ja kun je ook omhoog scrollenquote:
Ze mogen niet eens iets organiseren internquote:Terr schreef op maandag 09 januari 2006 @ 23:39:
[modbreak]Er is al meer dan genoeg gewaarschuwd dat tournooien buiten GoT om geregeld moeten worden. Of iemand een backup heeft van de spelerslijst of niet, het is weg.[/]
haha wat een kut nerd zijn het toch ook met hun rare opvattingenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Van tweakers
[..]
Ze mogen niet eens iets organiseren intern![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:49 schreef Sickert het volgende:
haha wat een kut nerd zijn het toch ook met hun rare opvattingen
ja je plaatjes zijn 500 kb! dat mag niet oooh!!![]()
Ok dan is het geen probleemquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
@FJD: ik had eert jpjedi gevraagt, net als Sickert.. die bleek niet te reageren dus vroeg ik jou. Maar toen ik het eenmaal aan jou vroeg was jpjedi er weer. Vandaar
Is daar een speciale reden voor of heb je er geen tijd voor ? iig veel plezier op wintersport vakantiequote:Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef Suikermais het volgende:
Dan wil ik vast meedelen dat ik NIET aan de BoF kampioenschappen mee doe.....
Di3ki3 houd nietzo van competitiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ok dan is het geen probleem
[..]
Is daar een speciale reden voor of heb je er geen tijd voor ? iig veel plezier op wintersport vakantie
muahhahahahahaha no one survives ..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
@FJD: ik had eerst jpjedi gevraagt, net als Sickert.. die bleek niet te rageren dus vroeg ik jou. Maar toen ik het eenmaal aan jou vroeg was jpjedi er weer. Vandaar
Nou heb ff met die GoT'er meegevlogen die hier ook op het forum post, met die 4 in zijn naam maarre we waren meer dood dan in de lucht op sharqi
mja dogfighten met muis is best lastig.. en als ik geen 5 teamkills had was ie niet op de eerste plaats geeindigdquote:Op maandag 9 januari 2006 21:36 schreef jpjedi het volgende:
En Domo kan niet dogfighten:
http://gathering.tweakers(...)ge/24973300#24973300
Ik keek me op de rcon en zag al aankomen dat deze screens openbaar gingen worden. Wederom een blamage.
Zit niks anders op om hier een collage van DJM sceenshotjes te posten.
oke voortaan posten we hier ook screens als we aan t ownen zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 22:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou we worden er al weer flink doorheen gehaald op GoT. Alle screenshotjes zijn er al gepost.
Wat een vernedering wederom..
I seequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:48 schreef Sickert het volgende:
Di3ki3 houd nietzo van competitie
hij speelt echt voor de lol
ik vind het wel leuk om tegen een groepje andere te spelen uiteraard voor de lol
maar winnen is wel leuk
Tis nu al 0:48, dat is een vooruitgangquote:nu ga ik maar eens slapen... zit al 4 maanden tot 1 uur achter mn pc doordeweeks terwijl ik moet werken de andere dag
![]()
Als je veel belt of je vriendin dat naar jou doet, is wireless circle misschien iets voor je. Daarmee kun je onderling als studenten aan bijv. de EUR 60 UUR p/m voor maar 3 euro naar elkaar bellen. Check www.wirelesscircle.nlquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:57 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Tis nu al 0:48, dat is een vooruitgangIk wilde BF2 gaan spelen maar m'n vriendin wilde liever bellen, 2 uur lang
Naja ze is wel lief
of skypequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Als je veel belt of je vriendin dat naar jou doet, is wireless circle misschien iets voor je. Daarmee kun je onderling als studenten aan bijv. de EUR 60 UUR p/m voor maar 3 euro naar elkaar bellen. Check www.wirelesscircle.nl![]()
He Diamondquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
@FJD: ik had eerst jpjedi gevraagt, net als Sickert.. die bleek niet te rageren dus vroeg ik jou. Maar toen ik het eenmaal aan jou vroeg was jpjedi er weer. Vandaar
En daarom vind ik het forum van tweakers zo kut met al hun regeltjes.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Van tweakers
[..]
Ze mogen niet eens iets organiseren intern![]()
die map competition verschijnt bij mij uberhaupt niet op de homepage...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:54 schreef RudyCarell het volgende:
Band of Fok!kers - Competition ---> Internal Competition ---> Schrijf je hier in voor de BoF Wars !
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=111quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:00 schreef JumperJack het volgende:
die map competition verschijnt bij mij uberhaupt niet op de homepage...![]()
ik krijg in totaal maar 5 hoofdtopics te zien!!!![]()
Nee ik ben zoals bekend toch niet zo'n wars fan... Dat ik me in eerste instantie wel opgaf was meer een rare ingeving... Maar mocht de nood aan de man zijn... ben ik de beroerdste nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:07 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]@Rudy; Jammer dat je niet mee doet
Het is ook eigenlijk wel de bedoeling dat het fun-wars worden. Zodra het elke week dezelfde kant op gaat als GoT vs Fok dan gaat voor mij de lol er ook vanaf en dat hebben veel mensen volgens mijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:20 schreef RudyCarell het volgende:
Nee ik ben zoals bekend toch niet zo'n wars fan... Dat ik me in eerste instantie wel opgaf was meer een rare ingeving... Maar mocht de nood aan de man zijn... ben ik de beroerdste niet![]()
niet dat ik me geroepen voel om me te verdedigen ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nou heb ff met die GoT'er meegevlogen die hier ook op het forum post, met die 4 in zijn naam maarre we waren meer dood dan in de lucht op sharqi
Whaha ja het duurde ook niet lang, maar ik dacht die is dan vast afwezig dus ik vraag FJD.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
He Diamond
Hoe is het joh...Voor mijn gevoel heb ik gelijk gereageerd maar ik had 5 aanvragen om te kicken op hetzelfde moment zowat en ik zat in MSN overleg over die wars etc..
Het kan een minuutje hebben geduurd maximaal.![]()
Whehe, dan moest je eerst naar dat jeepje gaan om die neer te knallen. En zodra de heli uit de lucht was naar het tv station gaan zodat die veroverd kon worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:39 schreef Robo0 het volgende:
[..]
niet dat ik me geroepen voel om me te verdedigen ofzomaar de mec heli is een paradijs voor de gunner aangezien die gun alles molt in een paar seconden, jeeps, helis noem maar op. Daar tegenover staat die veel minder soepel vliegt als de andere helis. Preventief tv guided is dan echt vereist tegen jeeps, aa enzo. En als dan een of andere lamer in een overpowerd jeepje verstopt zit...
mijn ervaring is dat er communicatie nodig is tussen pilot/gunner als ja wat gaat cappen want dat is zon beetje de gevaarlijkste postiie voor een heli. Kan idd wel rondjes strafen om tv station maar als ik dan op me map hun halve team ergens anders zie vlieg ik liever daarna toequote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Whehe, dan moest je eerst naar dat jeepje gaan om die neer te knallen. En zodra de heli uit de lucht was naar het tv station gaan zodat die veroverd kon worden.![]()
En wat heb ik een hekel als ik bijv. bij het tv station ben en ik wacht even veilig om een hoekje dat me andere squadleden dan niet bij me respawnenIk wacht niet voor niets hoor maargoed... heb geen idee wie dat waren, het waren voor mij onbekende namen.
Ja iedereen ging massaal voor de eerste 2 vlaggen. Je moet gewoon proberen tv station in te nemen dan is de kans op een overwinning een stuk groter, nu duidelijk niet. En jij bent idd een heli hoer zeg. Snel naar het andere team gaan, bij DoMo, zodat je er niet uitgeknald kan worden door hemquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:14 schreef Robo0 het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat er communicatie nodig is tussen pilot/gunner als ja wat gaat cappen want dat is zon beetje de gevaarlijkste postiie voor een heli. Kan idd wel rondjes strafen om tv station maar als ik dan op me map hun halve team ergens anders zie vlieg ik liever daarna toe
Tsja over dat spawnen, als dat op een public was kan je ook haast niks anders verwachtenIK kwam ook geloof ik een keer net op tijd aanvliegen toen je met je squadje tv station aant cappen was
n00bquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:34 schreef Incolumis het volgende:
ARGH bijna me record van 146 verbroken, op karkand als medic 52 kills, kwam uiteindelijk op 144 :/
medic hoer, pffffquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:34 schreef Incolumis het volgende:
ARGH bijna me record van 146 verbroken, op karkand als medic 52 kills, kwam uiteindelijk op 144 :/
Ja ga eens wat nuttigs doen man...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:34 schreef Incolumis het volgende:
Wicked!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:24 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb 400 kills(met vlags capure erbij) met het blackhawk hoeren. was met 16 players op een 64 map mastuur in een server
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:24 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb 400 kills(met vlags capure erbij) met het blackhawk hoeren. was met 16 players op een 64 map mastuur in een server
Welkom, lees dit eens rustig door en kom eens langs op onze server die vermeld staat in de OPquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:49 schreef Woutey het volgende:
Dag mensen!
Ik speel sinds een week of zo ook weer bf2
heb altijd bf1942 en bf vietnam gespeeld
maar nemen jullie nog nieuwe members aan bij BoF?
En jullie zullen mij binnenkort wel zien op de server van jullie
Ben niet super goed maar speel toch voor mijn lol
De bulkmail heeft z'n werk goed gedaan. We hebben nu 20 man (ook al telt JumperJack niet echt mee).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:24 schreef -Dries- het volgende:
Kan niet wachten op die internal wars!![]()
JumperJack kan de volgende keer wel met jou mee om commandershit kapot te maken, daar is JumperJack goed in, dingen kapot makenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
De bulkmail heeft z'n werk goed gedaan. We hebben nu 20 man (ook al telt JumperJack niet echt mee).
Inschrijving blijft gewoon open dus wie nog mee wil doen
die zit er bij mij vanaf juni ook in dus laat hem alvast 2x 7800 GTX 512 met dual GPU nemen...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:30 schreef Suikermais het volgende:
Gadverdammme Jedi....die vieze Sickert heeft straks een vetter systeem als jou. Ik zal..als ik jou was...er maar een 2de vga bij inprikken.
Ik vroeg me al af wie die Nehox toch was maar goed dat is dus jou distributeurquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:58 schreef Sickert het volgende:
ik ga mischien wel naar allebei en Nehox ook (mn buurjongen)
mijn oficiele huisdealer jahquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:00 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie die Nehox toch was maar goed dat is dus jou distributeur
Posten @ Bof forum dan !quote:
Drome heeft nog niks aangekondigdquote:
dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:25 schreef Suikermais het volgende:
Drome 13 (onofficiële datum)
Organisatie: Stichting Langaming Drome Nederland
Plaats: Hengelo [ kaart ]
Regio: Overijssel
Data: Van 07-07-2006 18:00 tot 09-07-2006 18:00
Entree: ¤ 0.00
Max. deelnemers: 2152 !!!
Boxen toegestaan: Ja
Compos: Ja
Rookbeleid: Roken toegestaan
Context: Gaming
URL: http://www.drome.nl [nieuw venster]
GPN Sponsoring: Geen
Info: Dit is uitsluitend de voorlopige en onofficiële datum voor de 13e editie van Drome, geheel onder voorbehoud van wijziging.
Netgamezquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:58 schreef Sickert het volgende:
Bof! naar Netgamez?
of naar: Regroup
mijn voorkeur gaat uit naar Netgamez (centraal)
zou wel vet zijn als er Bof!fers meegingen
Jedi heeft gezegd ook wel in te zijn voor zo'n lan
ik ga mischien wel naar allebij en Nehox ook (mn buurjongen)
laat van u horen mensjes
aha ach ik heb een heerlijk luchtbed en een warme slaapzakquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:15 schreef Suikermais het volgende:
of ik ook ga ?
wat een vraag.....
tis bij mij om de hoek,dus kan lekker in m'n eigen bedje slapen.
p.s van der valk is aan de overkant..daar kun je ook wel lekker en rustig pitten lijkt me.
Hoe kan je dan zien hoeveel er op de server zitten? Heb je daar een of ander progje voor?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:46 schreef UnleashMitch het volgende:
Nog even de laatste DVD branden en dan start ik BF2 weer op. Tis nu nog rustig op de server dus kan ik even oefenen met vliegen
xfire....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:48 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zien hoeveel er op de server zitten? Heb je daar een of ander progje voor?
Want nu moet ik telkens joinen en de helft van de tijd zitten er dan niet genoeg mensen in om het spel te starten![]()
Moet trouwens ff kijken of ik nog ga BF2-en. Eigenlijk wou ik gaan fitnessen, maar ik ben te lui.... heb nog een half uur om mezelf te motiveren![]()
Luchtbedquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
aha ach ik heb een heerlijk luchtbed en een warme slaapzak
ga jij dan maar op je alcohol bedje slapenquote:
heb je niet gezienquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:52 schreef UnleashMitch het volgende:
http://game-monitor.com/GameServer/84.244.130.114:16567/
Nu ga ik echt, kan ik Sickert nog even op z'n klote geven
haha escape owned op karkand in de apc... dat was zelfs tegen die Got nerdsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Spoook_nl heeft te veel naar escape gekeken, de apc-hoer
Wie zegt dat ik niet door de kamer zweefde. Ik had blauw heupen van het neerkomen
Ging vandaag wel aardig, beetje apc/tank/medic/heli-hoeren.
Eerste ronde dragon was helemaal lekker, zeker toen ik in de heli stapte samen met ansjo, ze hebben ons er niet meer uit gekregen. Toch leuk zo'n goud glimding op de borst :p
Was leuk daarnet, weer veel Bof-ersquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:51 schreef UnleashMitch het volgende:
Server krijgt nu een reboot. Ding was echt te traag voor woordenKom straks allemaal terug
Drome is ook niet gratisquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:55 schreef nlboy het volgende:
Trouwens ik denk niet dat ik mee doe met Netgamez.
Reden: Te duur.
Misschien wel met Drome, maar ja die regels van hun zijn wel.![]()
Ik ging ook lekker en ook van alle medailles weer 1 of 2 erbijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:56 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
En het ging ook wel lekker, alle kleuren medailles gehaald....1xgoud, 1x zilver, 1xbrons![]()
Dan kan de FoD lan party ook wel eens te duur worden voor sommige, wij zijn namelijk nog duurder, maar daar krijg je wel een echt bed voor terugquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:55 schreef nlboy het volgende:
Trouwens ik denk niet dat ik mee doe met Netgamez.
Reden: Te duur.
Misschien wel met Drome, maar ja die regels van hun zijn wel.![]()
Ik wist niet dat LAN-party's zo duur waren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
Drome is ook niet gratis
zit in dezelfde prijsklasse
Tja voor die prijs ga ik niet alleen maar in mijn bed liggen knorren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan kan de FoD lan party ook wel eens te duur worden voor sommige, wij zijn namelijk nog duurder, maar daar krijg je wel een echt bed voor terug![]()
Ik neem die lekkere bank van JP wel voor me mee. En voor jou z'n vloer ...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan kan de FoD lan party ook wel eens te duur worden voor sommige, wij zijn namelijk nog duurder, maar daar krijg je wel een echt bed voor terug![]()
gehehequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:36 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik neem die lekkere bank van JP wel voor me mee. En voor jou z'n vloer ...![]()
hij ruled pas als ik mn syteem hebquote:
Das mooi! (hey ging ik niet slapenquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:18 schreef jpjedi het volgende:
Zo Jedi heeft zijn 2e 7800 GTX besteld voor de SLI..Ik kan het niet hebben als er een sneller PC " in tha house" is.
![]()
Verder Wil ik wel een paar lanzzzz aandoen dit jaar: Netgamez, Drome en FoD. Lijstje kan nog wijzigen maar dit had ik in gedachte/
Ach qua kosten denk ik maar zo: Ik ga niet naar de kroeg dus besteding is hetzelfde.![]()
Hier is JEDI ook bij met Voske (bekende voor de BoF Lannersquote:It's all in the game!
Win een razendsnel 19 inch lcdscherm, een 400 GB sata-harddisk, een absoluut geluidloze op heat pipe-technologie gebaseerde kast van Zalman (TNN 500AF) of één van de vele andere prijzen op de Casema LAN-party "It's all in the game". En als je zin hebt, kun je ook nog een lid van de Tweede Kamer van het beeldscherm 'vegen'!
Casema organiseert samen met de Koninklijke Luchtmacht op 11 februari 2006 voor haar abonnees een te gekke LAN-party in het Militaire Luchtvaart Museum in Soesterberg.
Onder de vleugels van een F16, naast een Mig 21 of voor de cockpit van een van de vele andere vliegtuigen spelen we een CounterStrike-competitie. Er wordt in tweetallen tegen elkaar gespeeld, maar heb je geen partner, dan is dat geen probleem. We koppelen je dan aan iemand die ook alleen is. Vanaf 10.00 uur ben je welkom. Vergeet niet je pc mee te nemen zodat je kunt deelnemen aan de Counter-Strike competitie. Zorg ervoor dat je vóór 11.00 uur je pc hebt aangesloten, want dan gaat het game-spektakel van start!
Voor degenen die eens wat anders willen, hebben we twintig zware pc's klaarstaan waarop je Battlefield 2 kunt spelen. Of speel je liever tegen een politicus zoals Gerrit Zalm of Wouter Bos? Ook dat kan, want in de ochtend is er een speciale game workshop voor politici. Dus volop kans om zo'n Tweede Kamer-lid alle hoeken van het scherm te laten zien. Daarnaast probeert de luchtmacht er voor te zorgen dat je een echte, professionele militaire simulatie kunt spelen.
Dus wil jij uit je dak gaan samen met andere Casema-gamers en kans maken op één van de vele prijzen? Meld je dan gauw aan via casema-gamezone.nl.
Oh ja, deelname kost helemaal niets en ook eten en drinken zijn gratis. Maar we hebben maar 130 plaatsen, dus wees er snel bij.
Klik hier om je aan te melden voor de Casema LAN-party
Met vriendelijke groet,
Casema
Sickert rondequote:Op woensdag 11 januari 2006 00:54 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik had net echt een Sickert-ronde; 9 kills en 19 deaths. Toen heb ik maar afgesloten, kutspel
Overigens heb ik echt het idee dat m'n verbinding hier mede schuldig aan is. Ik lag op een dak op Sharqi, dus de meest stabiele positie, had m'n Spec Ops wapen ingezoomd, dus de meest accurate positie. De tegenstander zat in de AA, die kan dus nergens heen behalve om z'n as heen draaien. Ik schiet drie goede salvo's recht op hem af, meneer stapt uit, schiet 1 keer en ik heb er weer een death bij. Ik weet dat ik niet goed ben maar dit kan bijna niet meer aan mijn kwaliteiten liggen![]()
Zou er niet van uitgaan dat zoiets doorgaat.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:37 schreef jpjedi het volgende:
bla bla bla casema
[..]
Hier is JEDI ook bij met Voske (bekende voor de BoF Lanners) en bij de rest bekend onder de BF2 naam: hendrikjan-detuinman
Omdat jij pas ook zo'n dag hadquote:Op woensdag 11 januari 2006 07:00 schreef Sickert het volgende:
Sickert ronde![]()
waarom nou weer een Sickert ronde
Yep ken het. Had bij mijn ouders paar jaar geleden Casema aangevraagd. Alles gemonteerd door een monteur savonds. Na 3 maanden nog geen signaal en in die dagen duurde het 3 (!) uur om iemand te spreken te krijgen. Als laatste wapenfeit een brief naar de directie gestuurd en nooit meer wat vernomen. Spullen staan er nog steeds maar heb na alle ellende een planet ADSL abbo aangeschaft voor mijn ouders en dat was binnen 2 weken rond.quote:Op woensdag 11 januari 2006 07:49 schreef Marc3l het volgende:
[..]
Zou er niet van uitgaan dat zoiets doorgaat.
Heb meer dan 7 weken moeten wachten op me internet (2x opnieuw aangevraagd) en daarna had ik nog niks. Ben toen maar naar een andere provider gegaan.
casema![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
JumperJack kan de volgende keer wel met jou mee om commandershit kapot te maken, daar is JumperJack goed in, dingen kapot maken
ik double-dodge je er zo uit manquote:Op woensdag 11 januari 2006 07:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
ach boeiend trouwens... ik own jullie allemaal met ut2004
Jaja. Lekker Rudy voor ze taas knallen en van tijd tot tijd een granaatje kado doenquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:19 schreef RudyCarell het volgende:
kep geen problemen met casema... heb 11 februari wel al een lan-party van een collega voor sommigen bekend op fok als HG (bf2 hadiegee)... en het is in leiden![]()
Zeker vol?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:24 schreef hg het volgende:
[..]
Jaja. Lekker Rudy voor ze taas knallen en van tijd tot tijd een granaatje kado doen'Tis een kleinschalige LANparty met hooguit een man of 20 in de Leidse Vereniging van Popmuzikanten. Verschillende partijen en rokers/niet rokers in verschillende oefenruimtes. Hopelijk een beamertje erbij voor de commander, pinda's, zakdoekjes voor de verliezers(om de tranen te drogen
) en niet te vergeten: een bar met biertjes die tot laat open is.
![]()
![]()
Hoe lang duurt zo'n ronde wel niet op de pure evil server?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:14 schreef Incolumis het volgende:
woot net expert explosives en nieuw record, 169
BANNEN!quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:49 schreef jpjedi het volgende:
Nieuws nieuws nieuws
Calabria killer kan nietzo goed vliegen als wij denken.... Dat is namelijk zijn broer die af en toe op zijn account speelt.![]()
Nee hoor. Voorlopig nog niet iig. Gezellige mensen zijn welkom. De toko is wat te klein om de hele BoF clan te herbergen, maar dat zal toch niet nodig zijn denk ik. De LAN-party zal vnl om de lol gaan en niet om heel strak spelen, hoewel Rudy en ik dat natuurlijk wel gaan doen.quote:
vond het al zo vreemd dat ie vandeweek op de server vroeg hoe je moest hoveren met een Jetquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:49 schreef jpjedi het volgende:
Nieuws nieuws nieuws
Calabria killer kan nietzo goed vliegen als wij denken.... Dat is namelijk zijn broer die af en toe op zijn account speelt.![]()
Ach tijdens de war hadden we de goeie, niet dat het geholpen heeft, maar toch.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:49 schreef jpjedi het volgende:
Nieuws nieuws nieuws
Vrijdag volgende week is de eerstequote:Op woensdag 11 januari 2006 17:12 schreef -Dries- het volgende:
Wanneer komen de interne wars eigenlijk?
die vliegt inderdaad iets soepeler waardoor die sneller reageert heb ik het ideequote:Op woensdag 11 januari 2006 17:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Voor de helicopterpiloten onder ons. Ik heb echt ontzettende moeite om de USMC Helicopter goed te landen. Ben ik de enige die dat heeft en moet ik er gewoon meer aan wennen of is het ook echt een onding om in te vliegen ? Ik krijg dat kreng nooit normaal geparkeerd op TV station terwijl ik de MEC heli zonder problemen op de helipad op Sharqi parkeer.
Ding is zo nerveus dat ik m geen eens echt stabiel kan krijgen. Als ik in de heli zit wil dat nog wel lukken maar dan lukt het landen niet. Doe ik de buiten-cam dan zie ik wel waar ik kan landen maar kan ik dat ding weer niet recht houdenquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:19 schreef Sickert het volgende:
die vliegt inderdaad iets soepeler waardoor die sneller reageert heb ik het idee
ik denk omdat ie lichter is :S die van de alochtonen ziet er iets zwaarder uit
mischien moet je eens wat rustiger landen?
lolquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ding is zo nerveus dat ik m geen eens echt stabiel kan krijgen. Als ik in de heli zit wil dat nog wel lukken maar dan lukt het landen niet. Doe ik de buiten-cam dan zie ik wel waar ik kan landen maar kan ik dat ding weer niet recht houden
UnleashMitchquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie kan er nou niet met een USMC Helicopter landen![]()
Op jou PC is de landing zo slowmotion dat iedereen t kanquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie kan er nou niet met een USMC Helicopter landen![]()
haha ik ging echt stuk hierquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Op jou PC is de landing zo slowmotion dat iedereen t kan![]()
Sorry hoor, maar sinds wanneer gaan we landen met heli'squote:Op woensdag 11 januari 2006 17:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ding is zo nerveus dat ik m geen eens echt stabiel kan krijgen. Als ik in de heli zit wil dat nog wel lukken maar dan lukt het landen niet. Doe ik de buiten-cam dan zie ik wel waar ik kan landen maar kan ik dat ding weer niet recht houden
veel gieren (yaw dus)quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Voor de helicopterpiloten onder ons. Ik heb echt ontzettende moeite om de USMC Helicopter goed te landen. Ben ik de enige die dat heeft en moet ik er gewoon meer aan wennen of is het ook echt een onding om in te vliegen ? Ik krijg dat kreng nooit normaal geparkeerd op TV station terwijl ik de MEC heli zonder problemen op de helipad op Sharqi parkeer.
bij mij gaat het heerlijk en ik heb nogwel een muis...quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Hahahaquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Op jou PC is de landing zo slowmotion dat iedereen t kan![]()
Wanneer komt je nieuwe ?
Als t maar gratis isquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:52 schreef RudyCarell het volgende:
[img=http://img488.imageshack.us/img488/9650/euroforces5mi.th.jpg]
Weer een uitbreiding? dat hotlinken lukt me nog niet echt
dus help mee bidden dan kan ik op mn nieuwe systeem kwijlen en dan zijn jullie veilig op de server..quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hahaha
Onderdelen komen hopelijk volgende week.
Zeer gaaf, tankbattles, dit is zeker goed nieuwsquote:Armored Fury will be released on March 28th and the focus is on large mechanized battles, harking back to the El Alamein style maps on BF1942
Ik ben toch echt spar ingame. Hoezo? Is er wat mis mee dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:38 schreef UnleashMitch het volgende:
Even hier ook spammenSpar - 142.8
Ben ik blij dat ik SF niet heb gekocht.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:13 schreef Sickert het volgende:
als het gratis is doe ik mee aangezien ik SF erg vind tegenvallen
jullie eerst... weet je wat als escape het diggt digg ik het ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:14 schreef RudyCarell het volgende:
ja maar 5 pond is niet zoveel toch
ook op de bof server?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:59 schreef Incolumis het volgende:
100 maar?
ik had gister al 169 met alleen explosieven
voor massieve tank battles hoeven ze alleen maar die aberdeen map van bf1942 opnieuw uit te brengenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:46 schreef jpjedi het volgende:
Deze expansions lijken me echt Ubervet. Allebei de ideeen spreken me aan. Een uitbreiding zonder die shit in het donker van SF op basis van het huidige spel. En een armour uitvoering, wat dan ook mijn voorliefde kent in dit spel. Breken mooie tijden aan voor de BF2-er.![]()
Melk, melk, melk. We krijgen een paar maps en een paar voertuigen. Big deal, er zijn mods in ontwikkeling die veel meer bieden en dat kost niets. Helaas mag dat niet van EA.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:14 schreef RudyCarell het volgende:
ja maar 5 pond is niet zoveel toch
Niets misquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:20 schreef Beezz het volgende:
Ik ben toch echt spar ingame. Hoezo? Is er wat mis mee dan?
Heel simpel, op het moment dat je m gaat downloaden moet je je CD-key geven....et voila, illegaal downloaden is tegengegaan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:10 schreef RudyCarell het volgende:
ik denk dat je hier misschien geen nieuwe key bij krijgt... aangezien je hem enkel kan downloaden... mischien...
Ik zit altijd op IRC, maar ik zie hier nergens jullie kanaal of de server waarop BoF zit.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/802115/5/50#33959873]woensdag 11 januari 2006
IRC mensen IRC
Dit alleen al, maakt me er nou niet echt gerust op. Deze man weet duidelijk waar hij het over heeftquote:om Galt: Booster Packs are content bundles only, they don't affect normal Battlefield 2 play. Installing a Booster Pack doesn't alter any existing Battlefield content, so owners of the Booster Pack can still play original Battlefield 2 and Special Forces maps online with players that don't purchase the Booster Packs. We're still working on patches for Battlefield 2, and any fixes or features that affect Battlefield gameplay as a whole are introduced in these, which users can still download free of charge.
Ik vind t toch wel fijn dat EA dat er even bij zegt, zo'n goede reputatie hebben ze ook weer nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ook fijn dat we niet hoeven te betalen voor de nieuwe rangen of voor al die patches die in de toekomst nog gaan komen![]()
Ziet er wel leuk uit, maar probleem voor mij met dit soort spellen op een console is dat je de controllers niet zelf kunt instellen. Bij Halo kon ik nog de juiste instelling vinden waarmee ik goed kon gamen, namelijk links richten en rechts lopen, maar bij alle andere soortgelijke spellen kon ik dat nooit kiezen en dan is het gewoon niet leuk om te spelen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:56 schreef RudyCarell het volgende:
XBOX 360 Battlefield 2: Modern Combat
Heb je zo`n ding gekocht? Ik ben eigenlijk redelijk genezen van de console zooi na een PS2 en Xbox. Toch kriebelt het om toch straks te kijken naar een ps3.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit, maar probleem voor mij met dit soort spellen op een console is dat je de controllers niet zelf kunt instellen. Bij Halo kon ik nog de juiste instelling vinden waarmee ik goed kon gamen, namelijk links richten en rechts lopen, maar bij alle andere soortgelijke spellen kon ik dat nooit kiezen en dan is het gewoon niet leuk om te spelen.
Hopelijk is het anders bij de xbox360, aangezien ik die in een koopdriftige bui heb gekocht![]()
quote:
Ik moet zeggen een potje Fifa doet het altijd goed op de familie feestjesquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Ach ik zal er wel niet veel op spelen, maar ik vind het altijd wel leuk om met wat vrienden te doen.
Ik heb ook nog een xbox liggen waar ik afentoe nog iets mee doe.
FIFAquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik moet zeggen een potje Fifa doet het altijd goed op de familie feestjesDat hebben de meeste N00bs, de kleine neefjes en nichtjes wel zo opgepikt.
Laatst hoorde ik dat een gouwe ouwe opnieuw wordt uitgebracht, Sensible soccer. Geniaal spel en dat heb ik vele uurtjes gespeeld met mijn Arcade joystick op de AMIGA. () Pas had ik bijna een AMIGA gekocht van Marktplaats, toch een beetje ouwe liefde..
![]()
@Ferdi, Is ons kickbeleid onderhevig aan aan serverprovider regels (i3D)?? Dit is het eerste wat ik weet. Het lijkt me heel sterk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:33 schreef Beezz het volgende:
http://img79.imageshack.us/my.php?image=screen1950zk.jpg http://img79.imageshack.us/my.php?image=screen1966rx.jpg
http://img81.imageshack.us/my.php?image=screen1972bz.jpg
http://img81.imageshack.u(...)60112130354847jk.jpg
http://www.game-monitor.com/GameServer/84.244.130.181:16567
Vorige keer werd ik van deze server gekicked nadat ik voor het 1st in de ronde met een nade launcher spawnde, al dik 1e stond en we met 100 tickets voor stonden, in 30 seconden 7 kills maakte ofzo.
Ik heb ze toen 'gereport' op bf2rankedservers, aangezien het gros de GL gebruikte en er duidelijk sprake was van selectief kicken. Zoiezo mag een ranked server niet zo'n regel gebruiken, en dat staat duidelijk in de overeenkomst.
Afin, dat was alweer een paar weken geleden, zoals je ziet was die admin me niet vergeten toen ik vandaag voor het 1st weer joinde sinds m'n kick. Na een kwartier kwam ie erachter dat de spar die 1e stond dezelfde spar was die hij gekicked had.
En stelde me de vragen die je ziet op de screenies. Nog geen 10 seconde later na m'n bevestiging, werd ik gekicked, met nog maar 20 tickets te gaan, en weer stond ik boven.
En maar weer een topic gepleurd op bf2rankedservers.com, waar ik tot m'n verassing een zelfde soort klacht vond van dezelfde server.![]()
PES is imo wat moeilijker voor de "beginner" of instant player op een een feestje.quote:
Ik own iedereen met FIFA!quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef drbravo het volgende:
ik maak wel een keertje tijd voor je om je een lesje echt voetbal te leren![]()
we zullen nog wel eens een fifa avond doen bij ons thuis of bij jouw!
later ga zo naar huis.( zit nu nog op school bij informatica te nixen)!
heb dus tijd voor zulke onnodige gesprekken!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:05 schreef drbravo het volgende:
jaja zal wel
niemand kan beter zijn als mij![]()
ik own iedereen en zeker jedi![]()
later
Gaat om deze tekst in de EULA:quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
@Ferdi, Is ons kickbeleid onderhevig aan aan serverprovider regels (i3D)?? Dit is het eerste wat ik weet. Het lijkt me heel sterk.![]()
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten maar naar ik weet zijn onze regels vrij soepel en mag er heel veelquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:37 schreef jpjedi het volgende:
@Ferdi, Is ons kickbeleid onderhevig aan aan serverprovider regels (i3D)?? Dit is het eerste wat ik weet. Het lijkt me heel sterk.![]()
Onze server ranking is lekker hoger dan die van DJmantriquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:56 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten maar naar ik weet zijn onze regels vrij soepel en mag er heel veelDeze server kan je gewoon bij BF2RankedServers aangeven en de kans bestaat dat deze server gewoon offline wordt gegooid.
irc.fok.nlquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:47 schreef Beezz het volgende:
[..]
Ik zit altijd op IRC, maar ik zie hier nergens jullie kanaal of de server waarop BoF zit.
*inlogtquote:
goedzo!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:28 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
*inlogt
Ben toch mn HD nog aan t leegmaken
Ik kom zo nog wel even kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:07 schreef UnleashMitch het volgende:
Vanavond op de server
- Ticket ratio: 200%
- Spawn Time: 10 sec
- Friendly Fire: 0%
- Friendly Fire Splash 100% (standaard)
Beetje dus zoals Pure Evil met als verschil dat we geen 64p maps draaien. Daar hebben meer mensen een hekel aan dan plezier aan. Kortom, medal & badge avond tonight
ik vlieg gewoon niet in jets, want da lukt me toch niet, da heb ik allang ondervondenquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:48 schreef Sickert het volgende:
ik vlieg ook met de muis
met een joystick wil het me echt niet lukkenen dat ding koste nogwel 30 euro
heli hoeren gaat perfect met de muis, dogfighten is wel lastig in een jet maar gewoon vliegen en bommetjes droppen is goed te doen met mn muizert
Same here die krengen gaan veel te hard.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:10 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ik vlieg gewoon niet in jets, want da lukt me toch niet, da heb ik allang ondervonden![]()
Hehe misschien heeft iemand van Boffers dit nodig...quote:
Ga jij door het leven als nerd. Pak nu je kans en laat je voor één dag omtoveren tot beauty. Stuur je meest knullige foto naar ons op en je maakt kans op een fotoshoot waarbij professionals jou stylen tot een beauty. Je komt tot de ontdekking dat je er ook heel anders uit kunt zien!
Stuur nu je foto op naar winnen@rtl.nl
bron
Voeding... (dat was het bij mij)quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:11 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Kutver de kutver...was eindelijk de server vol genoeg om te beginnen slaat men PC weer af![]()
Weet iemand waar dat aan kan liggen???![]()
Zes NUUUUL zes NUUUULquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:59 schreef UnleashMitch het volgende:
*Sickert is now know as Tweaker2869
Sickert is een twiekert![]()
idd mn vorige spulletje was een Dell nooit last mee gehadquote:
Als je er verstand van hebtquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
idd mn vorige spulletje was een Dell nooit last mee gehad
maar zelf bouwen/samenstellen is toch wel de shit hoor
zo moeilijk ist nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |