die map competition verschijnt bij mij uberhaupt niet op de homepage...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:54 schreef RudyCarell het volgende:
Band of Fok!kers - Competition ---> Internal Competition ---> Schrijf je hier in voor de BoF Wars !
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=111quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:00 schreef JumperJack het volgende:
die map competition verschijnt bij mij uberhaupt niet op de homepage...![]()
ik krijg in totaal maar 5 hoofdtopics te zien!!!![]()
Nee ik ben zoals bekend toch niet zo'n wars fan... Dat ik me in eerste instantie wel opgaf was meer een rare ingeving... Maar mocht de nood aan de man zijn... ben ik de beroerdste nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:07 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]@Rudy; Jammer dat je niet mee doet
Het is ook eigenlijk wel de bedoeling dat het fun-wars worden. Zodra het elke week dezelfde kant op gaat als GoT vs Fok dan gaat voor mij de lol er ook vanaf en dat hebben veel mensen volgens mijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:20 schreef RudyCarell het volgende:
Nee ik ben zoals bekend toch niet zo'n wars fan... Dat ik me in eerste instantie wel opgaf was meer een rare ingeving... Maar mocht de nood aan de man zijn... ben ik de beroerdste niet![]()
niet dat ik me geroepen voel om me te verdedigen ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nou heb ff met die GoT'er meegevlogen die hier ook op het forum post, met die 4 in zijn naam maarre we waren meer dood dan in de lucht op sharqi
Whaha ja het duurde ook niet lang, maar ik dacht die is dan vast afwezig dus ik vraag FJD.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
He Diamond
Hoe is het joh...Voor mijn gevoel heb ik gelijk gereageerd maar ik had 5 aanvragen om te kicken op hetzelfde moment zowat en ik zat in MSN overleg over die wars etc..
Het kan een minuutje hebben geduurd maximaal.![]()
Whehe, dan moest je eerst naar dat jeepje gaan om die neer te knallen. En zodra de heli uit de lucht was naar het tv station gaan zodat die veroverd kon worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:39 schreef Robo0 het volgende:
[..]
niet dat ik me geroepen voel om me te verdedigen ofzomaar de mec heli is een paradijs voor de gunner aangezien die gun alles molt in een paar seconden, jeeps, helis noem maar op. Daar tegenover staat die veel minder soepel vliegt als de andere helis. Preventief tv guided is dan echt vereist tegen jeeps, aa enzo. En als dan een of andere lamer in een overpowerd jeepje verstopt zit...
mijn ervaring is dat er communicatie nodig is tussen pilot/gunner als ja wat gaat cappen want dat is zon beetje de gevaarlijkste postiie voor een heli. Kan idd wel rondjes strafen om tv station maar als ik dan op me map hun halve team ergens anders zie vlieg ik liever daarna toequote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Whehe, dan moest je eerst naar dat jeepje gaan om die neer te knallen. En zodra de heli uit de lucht was naar het tv station gaan zodat die veroverd kon worden.![]()
En wat heb ik een hekel als ik bijv. bij het tv station ben en ik wacht even veilig om een hoekje dat me andere squadleden dan niet bij me respawnenIk wacht niet voor niets hoor maargoed... heb geen idee wie dat waren, het waren voor mij onbekende namen.
Ja iedereen ging massaal voor de eerste 2 vlaggen. Je moet gewoon proberen tv station in te nemen dan is de kans op een overwinning een stuk groter, nu duidelijk niet. En jij bent idd een heli hoer zeg. Snel naar het andere team gaan, bij DoMo, zodat je er niet uitgeknald kan worden door hemquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:14 schreef Robo0 het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat er communicatie nodig is tussen pilot/gunner als ja wat gaat cappen want dat is zon beetje de gevaarlijkste postiie voor een heli. Kan idd wel rondjes strafen om tv station maar als ik dan op me map hun halve team ergens anders zie vlieg ik liever daarna toe
Tsja over dat spawnen, als dat op een public was kan je ook haast niks anders verwachtenIK kwam ook geloof ik een keer net op tijd aanvliegen toen je met je squadje tv station aant cappen was
n00bquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:34 schreef Incolumis het volgende:
ARGH bijna me record van 146 verbroken, op karkand als medic 52 kills, kwam uiteindelijk op 144 :/
medic hoer, pffffquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:34 schreef Incolumis het volgende:
ARGH bijna me record van 146 verbroken, op karkand als medic 52 kills, kwam uiteindelijk op 144 :/
Ja ga eens wat nuttigs doen man...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:34 schreef Incolumis het volgende:
Wicked!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:24 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb 400 kills(met vlags capure erbij) met het blackhawk hoeren. was met 16 players op een 64 map mastuur in een server
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:24 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb 400 kills(met vlags capure erbij) met het blackhawk hoeren. was met 16 players op een 64 map mastuur in een server
Welkom, lees dit eens rustig door en kom eens langs op onze server die vermeld staat in de OPquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:49 schreef Woutey het volgende:
Dag mensen!
Ik speel sinds een week of zo ook weer bf2
heb altijd bf1942 en bf vietnam gespeeld
maar nemen jullie nog nieuwe members aan bij BoF?
En jullie zullen mij binnenkort wel zien op de server van jullie
Ben niet super goed maar speel toch voor mijn lol
De bulkmail heeft z'n werk goed gedaan. We hebben nu 20 man (ook al telt JumperJack niet echt mee).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:24 schreef -Dries- het volgende:
Kan niet wachten op die internal wars!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |