Wtf...die Copperfield-act is wel heel vreemdquote:Op maandag 9 januari 2006 20:07 schreef RudyCarell het volgende:
Klik en kijk Het is echt heel cool, ben zelf een aatal jaren terug ook hier geweest eerste rij! Nou dan snap je het nog steeds niet!
Misschien kunnen we een war spelen tegen deze volleybalsters?
49965219quote:Op maandag 9 januari 2006 20:28 schreef kievit19 het volgende:
ik weet me icq nummer gewoon nog steeds uit mijn hoofd
Even een opmerking (ook voor Diamond). Als je bij twee mensen vraagt om ruimte en die twee mensen zijn er dan schoppen ze de halve server leegquote:
Ze kennen je Dries: http://gathering.tweakers(...)ge/24972818#24972818quote:Op maandag 9 januari 2006 20:32 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Je weet zelfs die van hem uit je hoofd
Enik vergeet mijn geboortedatumquote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef kievit19 het volgende:
die heb ik er ook nog bij
plus vaste lijn
Huh, ik snap niet wat die gast ermee bedoelt.. dat ik niet heb meegespeeld ofzo?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ze kennen je Dries: http://gathering.tweakers(...)ge/24972818#24972818
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef Sickert het volgende:
één van de slechtste avondjes in mn bf2 geschiedenis.. maar toen bedacht ik me opeens in het laatste potje dat je daarmee netzo goed kan doorgaan voor de purple hart
één van de slechtste avondjes in mn bf2 geschiedenis.. maar toen bedacht ik me opeens in het laatste potje dat je daarmee netzo goed kan doorgaan voor de purple hart
en jawel ik heb m eindelijk
en jawel ik heb m eindelijk
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
De BoF wars gaan overigens bijna open. JP moet nog even z'n goedkeuring geven en dan gaan we ervoor
Nou we worden er al weer flink doorheen gehaald op GoT. Alle screenshotjes zijn er al gepost.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef RudyCarell het volgende:
wat ging het enorm slecht vandaag... ik schaamde me gewoon
Was een beetje in het kader om iedereen op te peppen voor de BOF kampioenschappen!!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:24 schreef RudyCarell het volgende:
Het zal me aan me anus oxyderen wat die sletjes van ons vinden! Laat ze lekker... Ze waren gewoon beter gezien de verhalen die ik lees... Zijn ze toch ergens goed in... Next!
Waar staat hij precies kan hem namelijk niet helemaal vindenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Was een beetje in het kader om iedereen op te peppen voor de BOF kampioenschappen!!![]()
De inschrijvingen zijn geopend!!!! (BOF FORUM)![]()
![]()
![]()
Klikquote:Op maandag 9 januari 2006 22:33 schreef Razorback het volgende:
[..]
Waar staat hij precies kan hem namelijk niet helemaal vinden
Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.quote:
ik zou wel willen maar kan t niet vindenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef RudyCarell het volgende:
Ingeschreven...
Het is idd niet moeilijk op die link klikken maar ik krijg niet te zien wat je denk ik wilt laten zienquote:
dan weet ik het ook niet meer hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 22:46 schreef Razorback het volgende:
[..]
Het is idd niet moeilijk op die link klikken maar ik krijg niet te zien wat je denk ik wilt laten zien
In welk Subgroep staat die?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:49 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
dan weet ik het ook niet meer hoor![]()
Die mist niet meer bij mijquote:Op maandag 9 januari 2006 22:54 schreef RudyCarell het volgende:
Band of Fok!kers - Competition ---> Internal Competition ---> Schrijf je hier in voor de BoF Wars !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |