Jaja. Lekker Rudy voor ze taas knallen en van tijd tot tijd een granaatje kado doenquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:19 schreef RudyCarell het volgende:
kep geen problemen met casema... heb 11 februari wel al een lan-party van een collega voor sommigen bekend op fok als HG (bf2 hadiegee)... en het is in leiden![]()
Zeker vol?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:24 schreef hg het volgende:
[..]
Jaja. Lekker Rudy voor ze taas knallen en van tijd tot tijd een granaatje kado doen'Tis een kleinschalige LANparty met hooguit een man of 20 in de Leidse Vereniging van Popmuzikanten. Verschillende partijen en rokers/niet rokers in verschillende oefenruimtes. Hopelijk een beamertje erbij voor de commander, pinda's, zakdoekjes voor de verliezers(om de tranen te drogen
) en niet te vergeten: een bar met biertjes die tot laat open is.
![]()
![]()
Hoe lang duurt zo'n ronde wel niet op de pure evil server?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:14 schreef Incolumis het volgende:
woot net expert explosives en nieuw record, 169
BANNEN!quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:49 schreef jpjedi het volgende:
Nieuws nieuws nieuws
Calabria killer kan nietzo goed vliegen als wij denken.... Dat is namelijk zijn broer die af en toe op zijn account speelt.![]()
Nee hoor. Voorlopig nog niet iig. Gezellige mensen zijn welkom. De toko is wat te klein om de hele BoF clan te herbergen, maar dat zal toch niet nodig zijn denk ik. De LAN-party zal vnl om de lol gaan en niet om heel strak spelen, hoewel Rudy en ik dat natuurlijk wel gaan doen.quote:
vond het al zo vreemd dat ie vandeweek op de server vroeg hoe je moest hoveren met een Jetquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:49 schreef jpjedi het volgende:
Nieuws nieuws nieuws
Calabria killer kan nietzo goed vliegen als wij denken.... Dat is namelijk zijn broer die af en toe op zijn account speelt.![]()
Ach tijdens de war hadden we de goeie, niet dat het geholpen heeft, maar toch.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:49 schreef jpjedi het volgende:
Nieuws nieuws nieuws
Vrijdag volgende week is de eerstequote:Op woensdag 11 januari 2006 17:12 schreef -Dries- het volgende:
Wanneer komen de interne wars eigenlijk?
die vliegt inderdaad iets soepeler waardoor die sneller reageert heb ik het ideequote:Op woensdag 11 januari 2006 17:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Voor de helicopterpiloten onder ons. Ik heb echt ontzettende moeite om de USMC Helicopter goed te landen. Ben ik de enige die dat heeft en moet ik er gewoon meer aan wennen of is het ook echt een onding om in te vliegen ? Ik krijg dat kreng nooit normaal geparkeerd op TV station terwijl ik de MEC heli zonder problemen op de helipad op Sharqi parkeer.
Ding is zo nerveus dat ik m geen eens echt stabiel kan krijgen. Als ik in de heli zit wil dat nog wel lukken maar dan lukt het landen niet. Doe ik de buiten-cam dan zie ik wel waar ik kan landen maar kan ik dat ding weer niet recht houdenquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:19 schreef Sickert het volgende:
die vliegt inderdaad iets soepeler waardoor die sneller reageert heb ik het idee
ik denk omdat ie lichter is :S die van de alochtonen ziet er iets zwaarder uit
mischien moet je eens wat rustiger landen?
lolquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ding is zo nerveus dat ik m geen eens echt stabiel kan krijgen. Als ik in de heli zit wil dat nog wel lukken maar dan lukt het landen niet. Doe ik de buiten-cam dan zie ik wel waar ik kan landen maar kan ik dat ding weer niet recht houden
UnleashMitchquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie kan er nou niet met een USMC Helicopter landen![]()
Op jou PC is de landing zo slowmotion dat iedereen t kanquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie kan er nou niet met een USMC Helicopter landen![]()
haha ik ging echt stuk hierquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Op jou PC is de landing zo slowmotion dat iedereen t kan![]()
Sorry hoor, maar sinds wanneer gaan we landen met heli'squote:Op woensdag 11 januari 2006 17:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ding is zo nerveus dat ik m geen eens echt stabiel kan krijgen. Als ik in de heli zit wil dat nog wel lukken maar dan lukt het landen niet. Doe ik de buiten-cam dan zie ik wel waar ik kan landen maar kan ik dat ding weer niet recht houden
veel gieren (yaw dus)quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Voor de helicopterpiloten onder ons. Ik heb echt ontzettende moeite om de USMC Helicopter goed te landen. Ben ik de enige die dat heeft en moet ik er gewoon meer aan wennen of is het ook echt een onding om in te vliegen ? Ik krijg dat kreng nooit normaal geparkeerd op TV station terwijl ik de MEC heli zonder problemen op de helipad op Sharqi parkeer.
bij mij gaat het heerlijk en ik heb nogwel een muis...quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Hahahaquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Op jou PC is de landing zo slowmotion dat iedereen t kan![]()
Wanneer komt je nieuwe ?
Als t maar gratis isquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:52 schreef RudyCarell het volgende:
[img=http://img488.imageshack.us/img488/9650/euroforces5mi.th.jpg]
Weer een uitbreiding? dat hotlinken lukt me nog niet echt
dus help mee bidden dan kan ik op mn nieuwe systeem kwijlen en dan zijn jullie veilig op de server..quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hahaha
Onderdelen komen hopelijk volgende week.
Zeer gaaf, tankbattles, dit is zeker goed nieuwsquote:Armored Fury will be released on March 28th and the focus is on large mechanized battles, harking back to the El Alamein style maps on BF1942
Ik ben toch echt spar ingame. Hoezo? Is er wat mis mee dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:38 schreef UnleashMitch het volgende:
Even hier ook spammenSpar - 142.8
Ben ik blij dat ik SF niet heb gekocht.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:13 schreef Sickert het volgende:
als het gratis is doe ik mee aangezien ik SF erg vind tegenvallen
jullie eerst... weet je wat als escape het diggt digg ik het ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:14 schreef RudyCarell het volgende:
ja maar 5 pond is niet zoveel toch
ook op de bof server?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:59 schreef Incolumis het volgende:
100 maar?
ik had gister al 169 met alleen explosieven
voor massieve tank battles hoeven ze alleen maar die aberdeen map van bf1942 opnieuw uit te brengenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:46 schreef jpjedi het volgende:
Deze expansions lijken me echt Ubervet. Allebei de ideeen spreken me aan. Een uitbreiding zonder die shit in het donker van SF op basis van het huidige spel. En een armour uitvoering, wat dan ook mijn voorliefde kent in dit spel. Breken mooie tijden aan voor de BF2-er.![]()
Melk, melk, melk. We krijgen een paar maps en een paar voertuigen. Big deal, er zijn mods in ontwikkeling die veel meer bieden en dat kost niets. Helaas mag dat niet van EA.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:14 schreef RudyCarell het volgende:
ja maar 5 pond is niet zoveel toch
Niets misquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:20 schreef Beezz het volgende:
Ik ben toch echt spar ingame. Hoezo? Is er wat mis mee dan?
Heel simpel, op het moment dat je m gaat downloaden moet je je CD-key geven....et voila, illegaal downloaden is tegengegaan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:10 schreef RudyCarell het volgende:
ik denk dat je hier misschien geen nieuwe key bij krijgt... aangezien je hem enkel kan downloaden... mischien...
Ik zit altijd op IRC, maar ik zie hier nergens jullie kanaal of de server waarop BoF zit.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/802115/5/50#33959873]woensdag 11 januari 2006
IRC mensen IRC
Dit alleen al, maakt me er nou niet echt gerust op. Deze man weet duidelijk waar hij het over heeftquote:om Galt: Booster Packs are content bundles only, they don't affect normal Battlefield 2 play. Installing a Booster Pack doesn't alter any existing Battlefield content, so owners of the Booster Pack can still play original Battlefield 2 and Special Forces maps online with players that don't purchase the Booster Packs. We're still working on patches for Battlefield 2, and any fixes or features that affect Battlefield gameplay as a whole are introduced in these, which users can still download free of charge.
Ik vind t toch wel fijn dat EA dat er even bij zegt, zo'n goede reputatie hebben ze ook weer nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ook fijn dat we niet hoeven te betalen voor de nieuwe rangen of voor al die patches die in de toekomst nog gaan komen![]()
Ziet er wel leuk uit, maar probleem voor mij met dit soort spellen op een console is dat je de controllers niet zelf kunt instellen. Bij Halo kon ik nog de juiste instelling vinden waarmee ik goed kon gamen, namelijk links richten en rechts lopen, maar bij alle andere soortgelijke spellen kon ik dat nooit kiezen en dan is het gewoon niet leuk om te spelen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:56 schreef RudyCarell het volgende:
XBOX 360 Battlefield 2: Modern Combat
Heb je zo`n ding gekocht? Ik ben eigenlijk redelijk genezen van de console zooi na een PS2 en Xbox. Toch kriebelt het om toch straks te kijken naar een ps3.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit, maar probleem voor mij met dit soort spellen op een console is dat je de controllers niet zelf kunt instellen. Bij Halo kon ik nog de juiste instelling vinden waarmee ik goed kon gamen, namelijk links richten en rechts lopen, maar bij alle andere soortgelijke spellen kon ik dat nooit kiezen en dan is het gewoon niet leuk om te spelen.
Hopelijk is het anders bij de xbox360, aangezien ik die in een koopdriftige bui heb gekocht![]()
quote:
Ik moet zeggen een potje Fifa doet het altijd goed op de familie feestjesquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Ach ik zal er wel niet veel op spelen, maar ik vind het altijd wel leuk om met wat vrienden te doen.
Ik heb ook nog een xbox liggen waar ik afentoe nog iets mee doe.
FIFAquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik moet zeggen een potje Fifa doet het altijd goed op de familie feestjesDat hebben de meeste N00bs, de kleine neefjes en nichtjes wel zo opgepikt.
Laatst hoorde ik dat een gouwe ouwe opnieuw wordt uitgebracht, Sensible soccer. Geniaal spel en dat heb ik vele uurtjes gespeeld met mijn Arcade joystick op de AMIGA. () Pas had ik bijna een AMIGA gekocht van Marktplaats, toch een beetje ouwe liefde..
![]()
@Ferdi, Is ons kickbeleid onderhevig aan aan serverprovider regels (i3D)?? Dit is het eerste wat ik weet. Het lijkt me heel sterk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:33 schreef Beezz het volgende:
http://img79.imageshack.us/my.php?image=screen1950zk.jpg http://img79.imageshack.us/my.php?image=screen1966rx.jpg
http://img81.imageshack.us/my.php?image=screen1972bz.jpg
http://img81.imageshack.u(...)60112130354847jk.jpg
http://www.game-monitor.com/GameServer/84.244.130.181:16567
Vorige keer werd ik van deze server gekicked nadat ik voor het 1st in de ronde met een nade launcher spawnde, al dik 1e stond en we met 100 tickets voor stonden, in 30 seconden 7 kills maakte ofzo.
Ik heb ze toen 'gereport' op bf2rankedservers, aangezien het gros de GL gebruikte en er duidelijk sprake was van selectief kicken. Zoiezo mag een ranked server niet zo'n regel gebruiken, en dat staat duidelijk in de overeenkomst.
Afin, dat was alweer een paar weken geleden, zoals je ziet was die admin me niet vergeten toen ik vandaag voor het 1st weer joinde sinds m'n kick. Na een kwartier kwam ie erachter dat de spar die 1e stond dezelfde spar was die hij gekicked had.
En stelde me de vragen die je ziet op de screenies. Nog geen 10 seconde later na m'n bevestiging, werd ik gekicked, met nog maar 20 tickets te gaan, en weer stond ik boven.
En maar weer een topic gepleurd op bf2rankedservers.com, waar ik tot m'n verassing een zelfde soort klacht vond van dezelfde server.![]()
PES is imo wat moeilijker voor de "beginner" of instant player op een een feestje.quote:
Ik own iedereen met FIFA!quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef drbravo het volgende:
ik maak wel een keertje tijd voor je om je een lesje echt voetbal te leren![]()
we zullen nog wel eens een fifa avond doen bij ons thuis of bij jouw!
later ga zo naar huis.( zit nu nog op school bij informatica te nixen)!
heb dus tijd voor zulke onnodige gesprekken!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:05 schreef drbravo het volgende:
jaja zal wel
niemand kan beter zijn als mij![]()
ik own iedereen en zeker jedi![]()
later
Gaat om deze tekst in de EULA:quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
@Ferdi, Is ons kickbeleid onderhevig aan aan serverprovider regels (i3D)?? Dit is het eerste wat ik weet. Het lijkt me heel sterk.![]()
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten maar naar ik weet zijn onze regels vrij soepel en mag er heel veelquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:37 schreef jpjedi het volgende:
@Ferdi, Is ons kickbeleid onderhevig aan aan serverprovider regels (i3D)?? Dit is het eerste wat ik weet. Het lijkt me heel sterk.![]()
Onze server ranking is lekker hoger dan die van DJmantriquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:56 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten maar naar ik weet zijn onze regels vrij soepel en mag er heel veelDeze server kan je gewoon bij BF2RankedServers aangeven en de kans bestaat dat deze server gewoon offline wordt gegooid.
irc.fok.nlquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:47 schreef Beezz het volgende:
[..]
Ik zit altijd op IRC, maar ik zie hier nergens jullie kanaal of de server waarop BoF zit.
*inlogtquote:
goedzo!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:28 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
*inlogt
Ben toch mn HD nog aan t leegmaken
Ik kom zo nog wel even kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:07 schreef UnleashMitch het volgende:
Vanavond op de server
- Ticket ratio: 200%
- Spawn Time: 10 sec
- Friendly Fire: 0%
- Friendly Fire Splash 100% (standaard)
Beetje dus zoals Pure Evil met als verschil dat we geen 64p maps draaien. Daar hebben meer mensen een hekel aan dan plezier aan. Kortom, medal & badge avond tonight
ik vlieg gewoon niet in jets, want da lukt me toch niet, da heb ik allang ondervondenquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:48 schreef Sickert het volgende:
ik vlieg ook met de muis
met een joystick wil het me echt niet lukkenen dat ding koste nogwel 30 euro
heli hoeren gaat perfect met de muis, dogfighten is wel lastig in een jet maar gewoon vliegen en bommetjes droppen is goed te doen met mn muizert
Same here die krengen gaan veel te hard.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:10 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ik vlieg gewoon niet in jets, want da lukt me toch niet, da heb ik allang ondervonden![]()
Hehe misschien heeft iemand van Boffers dit nodig...quote:
Ga jij door het leven als nerd. Pak nu je kans en laat je voor één dag omtoveren tot beauty. Stuur je meest knullige foto naar ons op en je maakt kans op een fotoshoot waarbij professionals jou stylen tot een beauty. Je komt tot de ontdekking dat je er ook heel anders uit kunt zien!
Stuur nu je foto op naar winnen@rtl.nl
bron
Voeding... (dat was het bij mij)quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:11 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Kutver de kutver...was eindelijk de server vol genoeg om te beginnen slaat men PC weer af![]()
Weet iemand waar dat aan kan liggen???![]()
Zes NUUUUL zes NUUUULquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:59 schreef UnleashMitch het volgende:
*Sickert is now know as Tweaker2869
Sickert is een twiekert![]()
idd mn vorige spulletje was een Dell nooit last mee gehadquote:
Als je er verstand van hebtquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
idd mn vorige spulletje was een Dell nooit last mee gehad
maar zelf bouwen/samenstellen is toch wel de shit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |