haha escape owned op karkand in de apc... dat was zelfs tegen die Got nerdsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Spoook_nl heeft te veel naar escape gekeken, de apc-hoer
Wie zegt dat ik niet door de kamer zweefde. Ik had blauw heupen van het neerkomen
Ging vandaag wel aardig, beetje apc/tank/medic/heli-hoeren.
Eerste ronde dragon was helemaal lekker, zeker toen ik in de heli stapte samen met ansjo, ze hebben ons er niet meer uit gekregen. Toch leuk zo'n goud glimding op de borst :p
Was leuk daarnet, weer veel Bof-ersquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:51 schreef UnleashMitch het volgende:
Server krijgt nu een reboot. Ding was echt te traag voor woordenKom straks allemaal terug
Drome is ook niet gratisquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:55 schreef nlboy het volgende:
Trouwens ik denk niet dat ik mee doe met Netgamez.
Reden: Te duur.
Misschien wel met Drome, maar ja die regels van hun zijn wel.![]()
Ik ging ook lekker en ook van alle medailles weer 1 of 2 erbijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:56 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
En het ging ook wel lekker, alle kleuren medailles gehaald....1xgoud, 1x zilver, 1xbrons![]()
Dan kan de FoD lan party ook wel eens te duur worden voor sommige, wij zijn namelijk nog duurder, maar daar krijg je wel een echt bed voor terugquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:55 schreef nlboy het volgende:
Trouwens ik denk niet dat ik mee doe met Netgamez.
Reden: Te duur.
Misschien wel met Drome, maar ja die regels van hun zijn wel.![]()
Ik wist niet dat LAN-party's zo duur waren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
Drome is ook niet gratis
zit in dezelfde prijsklasse
Tja voor die prijs ga ik niet alleen maar in mijn bed liggen knorren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan kan de FoD lan party ook wel eens te duur worden voor sommige, wij zijn namelijk nog duurder, maar daar krijg je wel een echt bed voor terug![]()
Ik neem die lekkere bank van JP wel voor me mee. En voor jou z'n vloer ...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan kan de FoD lan party ook wel eens te duur worden voor sommige, wij zijn namelijk nog duurder, maar daar krijg je wel een echt bed voor terug![]()
gehehequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:36 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik neem die lekkere bank van JP wel voor me mee. En voor jou z'n vloer ...![]()
hij ruled pas als ik mn syteem hebquote:
Das mooi! (hey ging ik niet slapenquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:18 schreef jpjedi het volgende:
Zo Jedi heeft zijn 2e 7800 GTX besteld voor de SLI..Ik kan het niet hebben als er een sneller PC " in tha house" is.
![]()
Verder Wil ik wel een paar lanzzzz aandoen dit jaar: Netgamez, Drome en FoD. Lijstje kan nog wijzigen maar dit had ik in gedachte/
Ach qua kosten denk ik maar zo: Ik ga niet naar de kroeg dus besteding is hetzelfde.![]()
Hier is JEDI ook bij met Voske (bekende voor de BoF Lannersquote:It's all in the game!
Win een razendsnel 19 inch lcdscherm, een 400 GB sata-harddisk, een absoluut geluidloze op heat pipe-technologie gebaseerde kast van Zalman (TNN 500AF) of één van de vele andere prijzen op de Casema LAN-party "It's all in the game". En als je zin hebt, kun je ook nog een lid van de Tweede Kamer van het beeldscherm 'vegen'!
Casema organiseert samen met de Koninklijke Luchtmacht op 11 februari 2006 voor haar abonnees een te gekke LAN-party in het Militaire Luchtvaart Museum in Soesterberg.
Onder de vleugels van een F16, naast een Mig 21 of voor de cockpit van een van de vele andere vliegtuigen spelen we een CounterStrike-competitie. Er wordt in tweetallen tegen elkaar gespeeld, maar heb je geen partner, dan is dat geen probleem. We koppelen je dan aan iemand die ook alleen is. Vanaf 10.00 uur ben je welkom. Vergeet niet je pc mee te nemen zodat je kunt deelnemen aan de Counter-Strike competitie. Zorg ervoor dat je vóór 11.00 uur je pc hebt aangesloten, want dan gaat het game-spektakel van start!
Voor degenen die eens wat anders willen, hebben we twintig zware pc's klaarstaan waarop je Battlefield 2 kunt spelen. Of speel je liever tegen een politicus zoals Gerrit Zalm of Wouter Bos? Ook dat kan, want in de ochtend is er een speciale game workshop voor politici. Dus volop kans om zo'n Tweede Kamer-lid alle hoeken van het scherm te laten zien. Daarnaast probeert de luchtmacht er voor te zorgen dat je een echte, professionele militaire simulatie kunt spelen.
Dus wil jij uit je dak gaan samen met andere Casema-gamers en kans maken op één van de vele prijzen? Meld je dan gauw aan via casema-gamezone.nl.
Oh ja, deelname kost helemaal niets en ook eten en drinken zijn gratis. Maar we hebben maar 130 plaatsen, dus wees er snel bij.
Klik hier om je aan te melden voor de Casema LAN-party
Met vriendelijke groet,
Casema
Sickert rondequote:Op woensdag 11 januari 2006 00:54 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik had net echt een Sickert-ronde; 9 kills en 19 deaths. Toen heb ik maar afgesloten, kutspel
Overigens heb ik echt het idee dat m'n verbinding hier mede schuldig aan is. Ik lag op een dak op Sharqi, dus de meest stabiele positie, had m'n Spec Ops wapen ingezoomd, dus de meest accurate positie. De tegenstander zat in de AA, die kan dus nergens heen behalve om z'n as heen draaien. Ik schiet drie goede salvo's recht op hem af, meneer stapt uit, schiet 1 keer en ik heb er weer een death bij. Ik weet dat ik niet goed ben maar dit kan bijna niet meer aan mijn kwaliteiten liggen![]()
Zou er niet van uitgaan dat zoiets doorgaat.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:37 schreef jpjedi het volgende:
bla bla bla casema
[..]
Hier is JEDI ook bij met Voske (bekende voor de BoF Lanners) en bij de rest bekend onder de BF2 naam: hendrikjan-detuinman
Omdat jij pas ook zo'n dag hadquote:Op woensdag 11 januari 2006 07:00 schreef Sickert het volgende:
Sickert ronde![]()
waarom nou weer een Sickert ronde
Yep ken het. Had bij mijn ouders paar jaar geleden Casema aangevraagd. Alles gemonteerd door een monteur savonds. Na 3 maanden nog geen signaal en in die dagen duurde het 3 (!) uur om iemand te spreken te krijgen. Als laatste wapenfeit een brief naar de directie gestuurd en nooit meer wat vernomen. Spullen staan er nog steeds maar heb na alle ellende een planet ADSL abbo aangeschaft voor mijn ouders en dat was binnen 2 weken rond.quote:Op woensdag 11 januari 2006 07:49 schreef Marc3l het volgende:
[..]
Zou er niet van uitgaan dat zoiets doorgaat.
Heb meer dan 7 weken moeten wachten op me internet (2x opnieuw aangevraagd) en daarna had ik nog niks. Ben toen maar naar een andere provider gegaan.
casema![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
JumperJack kan de volgende keer wel met jou mee om commandershit kapot te maken, daar is JumperJack goed in, dingen kapot maken
ik double-dodge je er zo uit manquote:Op woensdag 11 januari 2006 07:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
ach boeiend trouwens... ik own jullie allemaal met ut2004
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |