Jaja. Lekker Rudy voor ze taas knallen en van tijd tot tijd een granaatje kado doenquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:19 schreef RudyCarell het volgende:
kep geen problemen met casema... heb 11 februari wel al een lan-party van een collega voor sommigen bekend op fok als HG (bf2 hadiegee)... en het is in leiden![]()
Zeker vol?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:24 schreef hg het volgende:
[..]
Jaja. Lekker Rudy voor ze taas knallen en van tijd tot tijd een granaatje kado doen'Tis een kleinschalige LANparty met hooguit een man of 20 in de Leidse Vereniging van Popmuzikanten. Verschillende partijen en rokers/niet rokers in verschillende oefenruimtes. Hopelijk een beamertje erbij voor de commander, pinda's, zakdoekjes voor de verliezers(om de tranen te drogen
) en niet te vergeten: een bar met biertjes die tot laat open is.
![]()
![]()
Hoe lang duurt zo'n ronde wel niet op de pure evil server?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:14 schreef Incolumis het volgende:
woot net expert explosives en nieuw record, 169
BANNEN!quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:49 schreef jpjedi het volgende:
Nieuws nieuws nieuws
Calabria killer kan nietzo goed vliegen als wij denken.... Dat is namelijk zijn broer die af en toe op zijn account speelt.![]()
Nee hoor. Voorlopig nog niet iig. Gezellige mensen zijn welkom. De toko is wat te klein om de hele BoF clan te herbergen, maar dat zal toch niet nodig zijn denk ik. De LAN-party zal vnl om de lol gaan en niet om heel strak spelen, hoewel Rudy en ik dat natuurlijk wel gaan doen.quote:
vond het al zo vreemd dat ie vandeweek op de server vroeg hoe je moest hoveren met een Jetquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:49 schreef jpjedi het volgende:
Nieuws nieuws nieuws
Calabria killer kan nietzo goed vliegen als wij denken.... Dat is namelijk zijn broer die af en toe op zijn account speelt.![]()
Ach tijdens de war hadden we de goeie, niet dat het geholpen heeft, maar toch.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:49 schreef jpjedi het volgende:
Nieuws nieuws nieuws
Vrijdag volgende week is de eerstequote:Op woensdag 11 januari 2006 17:12 schreef -Dries- het volgende:
Wanneer komen de interne wars eigenlijk?
die vliegt inderdaad iets soepeler waardoor die sneller reageert heb ik het ideequote:Op woensdag 11 januari 2006 17:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Voor de helicopterpiloten onder ons. Ik heb echt ontzettende moeite om de USMC Helicopter goed te landen. Ben ik de enige die dat heeft en moet ik er gewoon meer aan wennen of is het ook echt een onding om in te vliegen ? Ik krijg dat kreng nooit normaal geparkeerd op TV station terwijl ik de MEC heli zonder problemen op de helipad op Sharqi parkeer.
Ding is zo nerveus dat ik m geen eens echt stabiel kan krijgen. Als ik in de heli zit wil dat nog wel lukken maar dan lukt het landen niet. Doe ik de buiten-cam dan zie ik wel waar ik kan landen maar kan ik dat ding weer niet recht houdenquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:19 schreef Sickert het volgende:
die vliegt inderdaad iets soepeler waardoor die sneller reageert heb ik het idee
ik denk omdat ie lichter is :S die van de alochtonen ziet er iets zwaarder uit
mischien moet je eens wat rustiger landen?
lolquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ding is zo nerveus dat ik m geen eens echt stabiel kan krijgen. Als ik in de heli zit wil dat nog wel lukken maar dan lukt het landen niet. Doe ik de buiten-cam dan zie ik wel waar ik kan landen maar kan ik dat ding weer niet recht houden
UnleashMitchquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie kan er nou niet met een USMC Helicopter landen![]()
Op jou PC is de landing zo slowmotion dat iedereen t kanquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie kan er nou niet met een USMC Helicopter landen![]()
haha ik ging echt stuk hierquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Op jou PC is de landing zo slowmotion dat iedereen t kan![]()
Sorry hoor, maar sinds wanneer gaan we landen met heli'squote:Op woensdag 11 januari 2006 17:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ding is zo nerveus dat ik m geen eens echt stabiel kan krijgen. Als ik in de heli zit wil dat nog wel lukken maar dan lukt het landen niet. Doe ik de buiten-cam dan zie ik wel waar ik kan landen maar kan ik dat ding weer niet recht houden
veel gieren (yaw dus)quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Voor de helicopterpiloten onder ons. Ik heb echt ontzettende moeite om de USMC Helicopter goed te landen. Ben ik de enige die dat heeft en moet ik er gewoon meer aan wennen of is het ook echt een onding om in te vliegen ? Ik krijg dat kreng nooit normaal geparkeerd op TV station terwijl ik de MEC heli zonder problemen op de helipad op Sharqi parkeer.
bij mij gaat het heerlijk en ik heb nogwel een muis...quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Hahahaquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Op jou PC is de landing zo slowmotion dat iedereen t kan![]()
Wanneer komt je nieuwe ?
Als t maar gratis isquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:52 schreef RudyCarell het volgende:
[img=http://img488.imageshack.us/img488/9650/euroforces5mi.th.jpg]
Weer een uitbreiding? dat hotlinken lukt me nog niet echt
dus help mee bidden dan kan ik op mn nieuwe systeem kwijlen en dan zijn jullie veilig op de server..quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hahaha
Onderdelen komen hopelijk volgende week.
Zeer gaaf, tankbattles, dit is zeker goed nieuwsquote:Armored Fury will be released on March 28th and the focus is on large mechanized battles, harking back to the El Alamein style maps on BF1942
Ik ben toch echt spar ingame. Hoezo? Is er wat mis mee dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:38 schreef UnleashMitch het volgende:
Even hier ook spammenSpar - 142.8
Ben ik blij dat ik SF niet heb gekocht.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:13 schreef Sickert het volgende:
als het gratis is doe ik mee aangezien ik SF erg vind tegenvallen
jullie eerst... weet je wat als escape het diggt digg ik het ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:14 schreef RudyCarell het volgende:
ja maar 5 pond is niet zoveel toch
ook op de bof server?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:59 schreef Incolumis het volgende:
100 maar?
ik had gister al 169 met alleen explosieven
voor massieve tank battles hoeven ze alleen maar die aberdeen map van bf1942 opnieuw uit te brengenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:46 schreef jpjedi het volgende:
Deze expansions lijken me echt Ubervet. Allebei de ideeen spreken me aan. Een uitbreiding zonder die shit in het donker van SF op basis van het huidige spel. En een armour uitvoering, wat dan ook mijn voorliefde kent in dit spel. Breken mooie tijden aan voor de BF2-er.![]()
Melk, melk, melk. We krijgen een paar maps en een paar voertuigen. Big deal, er zijn mods in ontwikkeling die veel meer bieden en dat kost niets. Helaas mag dat niet van EA.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:14 schreef RudyCarell het volgende:
ja maar 5 pond is niet zoveel toch
Niets misquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:20 schreef Beezz het volgende:
Ik ben toch echt spar ingame. Hoezo? Is er wat mis mee dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |