JumperJack kan de volgende keer wel met jou mee om commandershit kapot te maken, daar is JumperJack goed in, dingen kapot makenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
De bulkmail heeft z'n werk goed gedaan. We hebben nu 20 man (ook al telt JumperJack niet echt mee).
Inschrijving blijft gewoon open dus wie nog mee wil doen
die zit er bij mij vanaf juni ook in dus laat hem alvast 2x 7800 GTX 512 met dual GPU nemen...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:30 schreef Suikermais het volgende:
Gadverdammme Jedi....die vieze Sickert heeft straks een vetter systeem als jou. Ik zal..als ik jou was...er maar een 2de vga bij inprikken.
Ik vroeg me al af wie die Nehox toch was maar goed dat is dus jou distributeurquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:58 schreef Sickert het volgende:
ik ga mischien wel naar allebei en Nehox ook (mn buurjongen)
mijn oficiele huisdealer jahquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:00 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie die Nehox toch was maar goed dat is dus jou distributeur
Posten @ Bof forum dan !quote:
Drome heeft nog niks aangekondigdquote:
dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:25 schreef Suikermais het volgende:
Drome 13 (onofficiële datum)
Organisatie: Stichting Langaming Drome Nederland
Plaats: Hengelo [ kaart ]
Regio: Overijssel
Data: Van 07-07-2006 18:00 tot 09-07-2006 18:00
Entree: ¤ 0.00
Max. deelnemers: 2152 !!!
Boxen toegestaan: Ja
Compos: Ja
Rookbeleid: Roken toegestaan
Context: Gaming
URL: http://www.drome.nl [nieuw venster]
GPN Sponsoring: Geen
Info: Dit is uitsluitend de voorlopige en onofficiële datum voor de 13e editie van Drome, geheel onder voorbehoud van wijziging.
Netgamezquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:58 schreef Sickert het volgende:
Bof! naar Netgamez?
of naar: Regroup
mijn voorkeur gaat uit naar Netgamez (centraal)
zou wel vet zijn als er Bof!fers meegingen
Jedi heeft gezegd ook wel in te zijn voor zo'n lan
ik ga mischien wel naar allebij en Nehox ook (mn buurjongen)
laat van u horen mensjes
aha ach ik heb een heerlijk luchtbed en een warme slaapzakquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:15 schreef Suikermais het volgende:
of ik ook ga ?
wat een vraag.....
tis bij mij om de hoek,dus kan lekker in m'n eigen bedje slapen.
p.s van der valk is aan de overkant..daar kun je ook wel lekker en rustig pitten lijkt me.
Hoe kan je dan zien hoeveel er op de server zitten? Heb je daar een of ander progje voor?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:46 schreef UnleashMitch het volgende:
Nog even de laatste DVD branden en dan start ik BF2 weer op. Tis nu nog rustig op de server dus kan ik even oefenen met vliegen
xfire....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:48 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zien hoeveel er op de server zitten? Heb je daar een of ander progje voor?
Want nu moet ik telkens joinen en de helft van de tijd zitten er dan niet genoeg mensen in om het spel te starten![]()
Moet trouwens ff kijken of ik nog ga BF2-en. Eigenlijk wou ik gaan fitnessen, maar ik ben te lui.... heb nog een half uur om mezelf te motiveren![]()
Luchtbedquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
aha ach ik heb een heerlijk luchtbed en een warme slaapzak
ga jij dan maar op je alcohol bedje slapenquote:
heb je niet gezienquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:52 schreef UnleashMitch het volgende:
http://game-monitor.com/GameServer/84.244.130.114:16567/
Nu ga ik echt, kan ik Sickert nog even op z'n klote geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |