Is alvast een kleine aankondiging voor de komende BoF-warsquote:Op maandag 9 januari 2006 16:58 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Kut...je was me voor![]()
Ik had niet genoeg inspiratie om zo snel een creative TT te verzinnen![]()
Hoezo opruimen, je kan toch nog steeds computerenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:48 schreef kievit19 het volgende:
tering, zou ik mijn bureau eens op gaan ruimen
[[url=http://xs63.xs.to/pics/06021/bureau.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Die gast op dat plaatje denkt zeker dat hij heel goed is. Hoe kun je met alleen een mes nu van 4 planes en een heli winnenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jij bent er vroeg bij met de zomer!
Ik zag dit plaatje trouwens ergens op internet:
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hebben jullie trouwens dit flexibele meisje weleens gezien:
http://www.stuntcook.com/index.php?i=15310
Volgens mij is dat echt een engel in bed![]()
![]()
Lol, het is mogelijk en wel zo:quote:Op maandag 9 januari 2006 17:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die gast op dat plaatje denkt zeker dat hij heel goed is. Hoe kun je met alleen een mes nu van 4 planes en een heli winnen![]()
Omdat hij rambo isquote:Op maandag 9 januari 2006 17:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die gast op dat plaatje denkt zeker dat hij heel goed is. Hoe kun je met alleen een mes nu van 4 planes en een heli winnen![]()
Lol, dat is wel de bedoeling, ben op dit moment beide loosquote:Op maandag 9 januari 2006 17:05 schreef Sickert het volgende:
Gasten! ga een werken of naar een echte school
ik kan de topics anders niet bijhouden
Ben jij 2x geboren ofzoquote:Op maandag 9 januari 2006 17:06 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ga vanavond ook wel knallen![]()
Maar waarom zag ik gister mensen rondrennen met seconairy guns?
Ik kon alleen standaard wapens kiezen, terwijl ik 4 guns unlocked heb![]()
Nog 1,5 week vakantiequote:Op maandag 9 januari 2006 17:05 schreef Sickert het volgende:
Gasten! ga een werken of naar een echte school
ik kan de topics anders niet bijhouden
Nee maar dat oude topic leest geen hond meerquote:Op maandag 9 januari 2006 17:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ben jij 2x geboren ofzo![]()
Maar ik heb geen idee, ik kon wel gewoon me geunlockte wapens kiezen.
Gisteren toen we nog niet begonnen waren met de war wilde ik eens testen of je met je shock paddles ook de bestuurder van een tank kon killen. Ben als een gek met me shockpaddles overal op afgerend, maar de bestuurder gaat niet doorquote:Op maandag 9 januari 2006 17:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
Lol, het is mogelijk en wel zo:
Ontwijk alle kogels en raketten, ren op de planes en heli af (het liefst er voorbij) vervolgens zullen de planes en de heli zich proberen te draaien waardoor ze crashen!
Tadaaaaaa jij hebt gewonnen!
Volgens mij kon ik wel kiezen, maar heb de hele avond met de M16 gefragged.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:06 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ga vanavond ook wel knallen![]()
Maar waarom zag ik gister mensen rondrennen met seconairy guns?
Ik kon alleen standaard wapens kiezen, terwijl ik 4 guns unlocked heb![]()
nog wel jaquote:Op maandag 9 januari 2006 17:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Lol, dat is wel de bedoeling, ben op dit moment beide loosIncolumis ook geloof ik, die zie ik ook elke dag op Xfire.
zet dan gewoon tvp neerquote:Op maandag 9 januari 2006 17:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Alle hoeren op een stokkie, sjalalie sjalalalaaaaaa
Noobquote:Op maandag 9 januari 2006 17:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gisteren toen we nog niet begonnen waren met de war wilde ik eens testen of je met je shock paddles ook de bestuurder van een tank kon killen. Ben als een gek met me shockpaddles overal op afgerend, maar de bestuurder gaat niet door![]()
Ik ging overigens wel heel vaak dood![]()
Ik neem aan dat je ze binnen 10 seconden van elkaar haalde en niet in 10seconden tijd, anders heb je het wel heel goed gedaan.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:15 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nog wel ja
net op pureevil nog effe expert specops combat en veteran explosives gehaald binnen 10 secs
Die potjes kunnen dan ook heel kort zijn, dat hebben we gisteren gemerktquote:Op maandag 9 januari 2006 17:45 schreef UnleashMitch het volgende:
Is het een idee om vanavond op de server 1 round per map in te stellen maar dan wel de ticket loss op 0.5 te zetten. Dan heb je meer tijd op badges te halenAlleen als je aan de verliezende hand bent is er geen zak aan maar goed
vind t een goed idquote:Op maandag 9 januari 2006 17:45 schreef UnleashMitch het volgende:
Is het een idee om vanavond op de server 1 round per map in te stellen maar dan wel de ticket loss op 0.5 te zetten. Dan heb je meer tijd op badges te halenAlleen als je aan de verliezende hand bent is er geen zak aan maar goed
Flikker op met die badgesquote:Op maandag 9 januari 2006 17:45 schreef UnleashMitch het volgende:
benzine op denk ikquote:Op maandag 9 januari 2006 18:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Flikker op met die badges![]()
Het maakt mij niet uit zolang ik maar kan knallen.
Zat zonet op een server daar reden de voertuigen niet meer.Iedereen even proberen, maar bij niemand
1 vs. 1 ook goed?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:24 schreef Terroser het volgende:
Zeg een 8vs8 lees ik in het oude topc eh...nou kom maar op
droogquote:Op maandag 9 januari 2006 18:40 schreef Terroser het volgende:
[..]
nop, dat is voor quake,maar dan maak je nog steeds geen kans
![]()
Maakt mij niet uitquote:Op maandag 9 januari 2006 18:37 schreef Razorback het volgende:
Maar wat word er vanavond gedaan met de tickets? Verlaagd of Normaal?
We hebben de LAN bij JP gehad en kijken nu naar een andere mogelijkheidquote:En hoe zit het met de BoF! Meeting want daar hoor ik niet zoveel meer over
Terug vind post, dan komt dit topic in My Active Topics te staanquote:en wat betekent eigenlijk tvp want ik zie het wel elke keer langs komen maar begrijp er niks van
Iig dat was het plan wat ik had gelezen op het BoF forum.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik denk dat hij doelt op de stap avond van BoF, we zouden toch iets afspreken en dan lekker ouwehoeren en later de stad in?
zet de server maar een keer anders is mischien wel een leuke ervaringquote:Op maandag 9 januari 2006 18:45 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit
[..]
We hebben de LAN bij JP gehad en kijken nu naar een andere mogelijkheid
[..]
Terug vind post, dan komt dit topic in My Active Topics te staan
ghehequote:Op maandag 9 januari 2006 19:17 schreef Suikermais het volgende:
Wat een kutdag vandaag !!!
Vanmorgen wakker met een lading kiespijn van hier tot Tokio. Dan maar effe de tandarst bellen. Uiteindelijk blijkt dat de kies getrokken moest worden.....kut...kut...kut.
Lading verdoving erin en gaan met die banaan ( check nieuwe usericon !!! )
Nu zit ik hier met een stijve bek en een kop koffie...
Ik kan je nu ook al niet meer aanspreken op MSNquote:Op maandag 9 januari 2006 19:49 schreef jpjedi het volgende:
ja gaat lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 19:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik kan je nu ook al niet meer aanspreken op MSN
Dat ligt niet aan jou alleen, meer mensen hebben daar last van, ik had het gisteren ook. Toen was ik online, maar stond ik bij anderen als Offline weergegeven....quote:Op maandag 9 januari 2006 19:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja gaat lekker
Anderen zien mij niet meer en ik hen wel. Het is op mijn laptop en op mijn pc.![]()
Jaaa...laten we allemaal ICQ er weer opgooien. Proggie draaide echt altijd..quote:Op maandag 9 januari 2006 20:00 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Msn is gewoon een brak programma.....![]()
Wtf...die Copperfield-act is wel heel vreemdquote:Op maandag 9 januari 2006 20:07 schreef RudyCarell het volgende:
Klik en kijk Het is echt heel cool, ben zelf een aatal jaren terug ook hier geweest eerste rij! Nou dan snap je het nog steeds niet!
Misschien kunnen we een war spelen tegen deze volleybalsters?
49965219quote:Op maandag 9 januari 2006 20:28 schreef kievit19 het volgende:
ik weet me icq nummer gewoon nog steeds uit mijn hoofd
Even een opmerking (ook voor Diamond). Als je bij twee mensen vraagt om ruimte en die twee mensen zijn er dan schoppen ze de halve server leegquote:
Ze kennen je Dries: http://gathering.tweakers(...)ge/24972818#24972818quote:Op maandag 9 januari 2006 20:32 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Je weet zelfs die van hem uit je hoofd
Enik vergeet mijn geboortedatumquote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef kievit19 het volgende:
die heb ik er ook nog bij
plus vaste lijn
Huh, ik snap niet wat die gast ermee bedoelt.. dat ik niet heb meegespeeld ofzo?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ze kennen je Dries: http://gathering.tweakers(...)ge/24972818#24972818
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef Sickert het volgende:
één van de slechtste avondjes in mn bf2 geschiedenis.. maar toen bedacht ik me opeens in het laatste potje dat je daarmee netzo goed kan doorgaan voor de purple hart
één van de slechtste avondjes in mn bf2 geschiedenis.. maar toen bedacht ik me opeens in het laatste potje dat je daarmee netzo goed kan doorgaan voor de purple hart
en jawel ik heb m eindelijk
en jawel ik heb m eindelijk
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
De BoF wars gaan overigens bijna open. JP moet nog even z'n goedkeuring geven en dan gaan we ervoor
Nou we worden er al weer flink doorheen gehaald op GoT. Alle screenshotjes zijn er al gepost.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef RudyCarell het volgende:
wat ging het enorm slecht vandaag... ik schaamde me gewoon
Was een beetje in het kader om iedereen op te peppen voor de BOF kampioenschappen!!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:24 schreef RudyCarell het volgende:
Het zal me aan me anus oxyderen wat die sletjes van ons vinden! Laat ze lekker... Ze waren gewoon beter gezien de verhalen die ik lees... Zijn ze toch ergens goed in... Next!
Waar staat hij precies kan hem namelijk niet helemaal vindenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Was een beetje in het kader om iedereen op te peppen voor de BOF kampioenschappen!!![]()
De inschrijvingen zijn geopend!!!! (BOF FORUM)![]()
![]()
![]()
Klikquote:Op maandag 9 januari 2006 22:33 schreef Razorback het volgende:
[..]
Waar staat hij precies kan hem namelijk niet helemaal vinden
Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.quote:
ik zou wel willen maar kan t niet vindenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef RudyCarell het volgende:
Ingeschreven...
Het is idd niet moeilijk op die link klikken maar ik krijg niet te zien wat je denk ik wilt laten zienquote:
dan weet ik het ook niet meer hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 22:46 schreef Razorback het volgende:
[..]
Het is idd niet moeilijk op die link klikken maar ik krijg niet te zien wat je denk ik wilt laten zien
In welk Subgroep staat die?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:49 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
dan weet ik het ook niet meer hoor![]()
Die mist niet meer bij mijquote:Op maandag 9 januari 2006 22:54 schreef RudyCarell het volgende:
Band of Fok!kers - Competition ---> Internal Competition ---> Schrijf je hier in voor de BoF Wars !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |