Je gebruikt fraps? volledig of de demo, die kreeg ik niet werkende.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:08 schreef Incolumis het volgende:
gister effe wat filmpjes gemaakt, inclusief hoe je nou een bom dropt. zijn blijkbaar veel mensen die nog niet weten hoe dat moet.
Geen Bommetje!
Botsing
Op de kop
Aanvalluh!
Ik zou zeggen kijk eens goed op http://84.244.131.16/demoquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:41 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Je gebruikt fraps? volledig of de demo, die kreeg ik niet werkende.
Heb namelijk een paar stunts in gedachten die ik graag op video vast wilde leggen.
Ook leek het me leuk om een keer een APC run vast te leggen met eventueel knippen en plakken
Thanks dit werkt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Eerst aplly changes to profile, dan apply changes to server
Echt waar? Dat spel speelde ik hiervoor ook... vond t ook een geweldig spel...quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
The Hunt
Map uit het meesterlijke spel Medal of Honor: Allied Assault! Nog steeds het beste online spel dat ik ooit heb gespeeld!
pagina doet het nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk eens goed op http://84.244.131.16/demo
Daar kun je vast iets vinden wat je verder helpt![]()
Sorry verkeerde adres.quote:
volledig natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:41 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Je gebruikt fraps? volledig of de demo, die kreeg ik niet werkende.
Heb namelijk een paar stunts in gedachten die ik graag op video vast wilde leggen.
Ook leek het me leuk om een keer een APC run vast te leggen met eventueel knippen en plakken
Karkand, 64 server met 32 players of minder, knife eruit en steken maar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:14 schreef i-spy24 het volgende:
@ Escape:
Nog goeie tips t.a.v. het behalen van de knife badge. Wordt er langzamerhand beetje moe van omdat dat ding te behalen. ( dus beste mappen om ff snel die knife badge te behalen)
Vul hier je bf2 naam in en kijk wat je nog moet doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:29 schreef i-spy24 het volgende:
En hoe krijg je nu in hemelsnaam deze badge? Schijnt ook Sint Juttemus te duren eer je die kan behalen..
Das wel slim ja, maar goed ik schiet op alles wat niet blauw is en beweegtquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:28 schreef escape_nl het volgende:
Wat ook een goede tip is, steek de vijand neer, pak zijn kit dus je hebt ook zijn outfit en loop naar de eerste de beste spawnpunt toe van de tegenstander en steken maar, sommige denken aan de red name bug, maar jij weet beter.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:33 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Das wel slim ja, maar goed ik schiet op alles wat niet blauw is en beweegt
Heb de expert explosives al en dat is gewoon een kwestie van timing, dezelfde map als die van knife is het beste volgens mij, 34 kills in een rondje is makkelijk met c4, gisteren 41 kills met c4 in 1 rondjequote:Op donderdag 5 januari 2006 14:42 schreef i-spy24 het volgende:
Thanks.. ik kende die al. . Rare is echter dat ik als chauffeur met ene volle humvee al meerdere malen kills heb gemaakt (overreden) en assisten-kills kreeg omdat mijn passagiers lekker raagk schoten.Echter...nog steeds die badge niet.![]()
Zelfde als met die Ordinance badge. Heb al meerdere malen met C4's en mines lekker zaken opgeblazen maar punten erbij om dat ding te behalen hoo maar.
Of moet je elke keer een combinatie van 3 verschillenden hebben w.o. dus boobytraps (sharpshooter claymores erbij dus) Maar dan zou je dus elke keer van soldier moeten veranderen
Click maar ff zodat je ziet dat ik dat spul wel gebruik.
Zoals ik t lees moet je nu nog 3 kills maken met AT of C4 of Claymore en je krijgt die bagdequote:Op donderdag 5 januari 2006 14:42 schreef i-spy24 het volgende:
Click maar ff zodat je ziet dat ik dat spul wel gebruik.
Ask Escape of zoek even via game-monitor. Ik heb er zelf nog niet op gespeeldquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:52 schreef i-spy24 het volgende:
@ Fer: Thanks..heb je ook een Ip nummer toevallig bijdehand.Ga ik het straks ff uitproberen.
Pure evil: 70.86.15.114quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:52 schreef i-spy24 het volgende:
Okay... dus ff kort resumerend: gewoon 13 kills in 1 map maken ( dus alleen maar opblazen..maakt niet uit wat) en dan is het binnen.
T.a.v. die CR is het dan raar zoals jij zegt want ik ben ook meerdere malen BH piloot geweest, mijn bemanning lekker laten schieten en continue assistent-kills gekregen als piloot maar einde van het liedje...niks badge. Ken toch moeilijk zelf ff uitstappen en gaan knallen? Of zie ik het fout. ( vaak neemt een of andere krankjorem het stuur over om dan met een volle BH2 sec later neer te storten boven 'druk' gebied)![]()
@ Fer: Thanks..heb je ook een Ip nummer toevallig bijdehand.Ga ik het straks ff uitproberen.
x2quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
schrik!
Diamond zei dat ie ze aan gort schoot dus laat maar komenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:04 schreef jpjedi het volgende:
Jongens:
Op GoT is een idee gerezen voor een BoF-GoT "open"
Interesse?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:22 schreef escape_nl het volgende:
Kiezen voor GOT als je wilt verliezen
Als ik een punt kan scoren met een headshotje dan vind ik het goed.. Moet je wel bijvoorbeeld in Masthuur ook wel echt in het midden gaan staan op het marktplein voor de moskee.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:23 schreef TallMan het volgende:
Kan ik niet in het midden gaan staan als onschuldige civilian ?
Hmm jij mag de RPV en Artillery van GoT continue op gaan blazen! Hebben we geen last meer van hun commanderquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:23 schreef TallMan het volgende:
Kan ik niet in het midden gaan staan als onschuldige civilian ?
Vanuit het GoT team, of vanuit het BoF team ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hmm jij mag de RPV en Artillery van GoT continue op gaan blazen! Hebben we geen last meer van hun commander![]()
En een goed team met (luisterende) squads zonder commander (RPV, Artillery etc) is nergens!!
Wij hebben Escape..commander die altijd in een APC zit. Tja clanmembers kicken doe je niet zo snelquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:29 schreef TallMan het volgende:
Die zitten toch overal, behalve dan als ik ze kick van djmantri
Wat jij wil natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:31 schreef TallMan het volgende:
[..]
Vanuit het GoT team, of vanuit het BoF team ?
of ik ben ciommander of ik zit in een apc, niet beidenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wij hebben Escape..commander die altijd in een APC zit. Tja clanmembers kicken doe je niet zo snel.
Lol, maar als Escape commander is rijd hij niet zo vaak in een APC geloof ik... hij speelt wel mee maar dat moet kunnen zolang je maar als commander zijnde je werk doet. Scannen, spotten, RPV'en, voorraden droppen EN Artillery juist gebruiken. Dus Artillery op tijd gooien als de vijand een vlag probeert in te nemen en er geen mannetjes van ons in de buurt zijn. Heerlijk is dat!! Het idee dat ze hebben dat ze een vlag pakken en dan komt dat verdomde geluid weer!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wij hebben Escape..commander die altijd in een APC zit. Tja clanmembers kicken doe je niet zo snel.
Als je je beter voelt bij GoT dan moet je lekker naar GoT gaan en hun zijde kiezen. Echter ik meen dat er in het verleden ook zo een uitdaging was afijn... niemand kwam opdagen en het was feest bij BOF. Verder wil ik je attenderen op deze quote van Escape:quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:20 uur schreef 'TallMan' het volgende:
Aan welke kant zal ik meedoenheb hier 20000+ posts, op got niet echter ben ik daar recent actief en hier niet.
Damn, dilemma's dilemma's
Idd...Als ex-lid van BOF Toko kan ik dat beamen dat het mischien wel een losgeslagen zooitje lijkt/is maar dat dat just de kracht is nl. : Als puntje bij paaltje komt staat het als team! Bedoel er wordt gevloekt,gescholden op elkaar en om elkaars stomiteiten e.d.maar als een echte Band of..... is het hecht op elkaar ingespeeld.quote:donderdag 5 januari 2006 15:22 uur schreef 'escape_nl' het volgende:
dat is verder niet lullig bedoeld maar wij zijn een clan die goed kan samenwerken als het moet, we weten wat we aan elkaar hebben en bij GOT zie ik dat niet zo zitten
Ook al is TK'en fout, de commander was hier ook mega fout. Je ontneemt 1 van de belangrijkste wapens in Karkand van je manschappenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:26 schreef i-spy24 het volgende:
Beste oplossing maar gewoon C4tje tegen de tank en wordt die gek daarna boos omdatie opgeblazen werd. Meer mensen dit soort idiote commanders tegengekomen...
Geintje Escape!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:36 schreef escape_nl het volgende:
[..]
of ik ben ciommander of ik zit in een apc, niet beiden
ik speel 1 rondje commander en die andere met een apc, zal ik ze eens wat laten zienquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Geintje Escape!
Uitdaging is officieel:
http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=6329
Nou we zitten al aan de 12 man dus dat wordt me een match. Laten we elkaar lekker oppeppen voor de strijd.(wel vriendelijk blijven natuurlijk)
Dries: Fragger//Support
Escape: commander
Jedi: armour/engineer
Sickert: C4 gunner Armoured div.
Domo: vliegende dood (aka bedorven melk)
Diamond: Gunner bij Domo of medic
Ferdi: Tja wat kan je eigenlijk..
etc
Hehe misschien dat jij dat beter zou moeten weten dan wij, door: DaMorpheusquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:49 schreef TallMan het volgende:
Damn, wie heeft em namens GoT eigenlijk geaccepteerd ?
Ik ben heel goed in wormsquote:
Acceptedquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:59 schreef Incolumis het volgende:
* Incolumis meldt zich aan voor gunner
Karkand moet er zeker bij!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:06 schreef UnleashMitch het volgende:
Op welke maps willen we spelen ?
Hebben we bv genoeg goede vliegers om een rondje Wake te spelen ? Dan bedoel ik toch wel ongeveer niveau Domo ?
Karkand lijkt me zeker een aanrader
Ik ben van de partijquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:04 schreef jpjedi het volgende:
Jongens:
Op GoT is een idee gerezen voor een BoF-GoT "open"
Interesse?
Aanstaande zaterdag, 7 januari 2006, om 19:00quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:12 schreef Ansjo het volgende:
Ik ben van de partijhoop dat ik de dag dat het gaat worden wel kan spelen
Lijkt me erg leuk
http://forum.i3d.nl/showthread.php?p=83384quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:12 schreef Ansjo het volgende:
[..]
Ik ben van de partijhoop dat ik de dag dat het gaat worden wel kan spelen
Lijkt me erg leuk
En of al die 8 BoF-ers er zijn is ook maar de vraagquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Voor jullie allemaal heel enthousiast worden, zou ik eerst maar eens afwachten of GoT wel genoeg manschappen op de been kan krijgen. Tot nu toe doen er al een stuk of 8 BoF-ers mee, maar nog geen enkele GoT-er, althans zo lijkt het.
Dat zou wel balen zijnquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
En of al die 8 BoF-ers er zijn is ook maar de vraagAls ik het goed heb kan Domo niet eens op een zaterdagavond.
ALs je nou niet zo`n teamkiiller was geweest had je op de lijst gestaan. Nu mag je omdat je toch best goed bent wel op de reserver bank wat mij betreft.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:04 schreef Silver_Shark het volgende:
*uch*
Dat weet ik eigenlijk nog zo net niet. Is de map veel kleiner?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:18 schreef UnleashMitch het volgende:
@Postman, dat klopt ja. 16 man op Wake is denk ik geen zak aan
hoebedoel je teamkillenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ALs je nou niet zo`n teamkiiller was geweest had je op de lijst gestaan. Nu mag je omdat je toch best goed bent wel op de reserver bank wat mij betreft.
Ik heb er geen bezwaar tegen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:28 schreef jpjedi het volgende:
Voorstel van GoT om de tijd te verzetten naar 20:30.. bezwaren??
Nu melden want we willen dit snel rond hebben om tijd te maken voor een goede voorbereiding.
Dan wordt het meer verstoppertje dan BF2, ik denk niet dat 64 maps echt heel leuk zijn met 16 man.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:42 schreef escape_nl het volgende:
Karkand erin en ik in de apc.
Als er 64 karkand gespeeld wordt graag domo in de tweede apc, wordt een makkie
Dan speel ik wel voor commander eventueel. Meestal haal ik aardig wat punten. Althans, zodra me squads luisteren wel. Echter hoop ik dat TeamSpeak gaat werken terwijl ik BF speel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:42 schreef escape_nl het volgende:
Karkand erin en ik in de apc.
Als er 64 karkand gespeeld wordt graag domo in de tweede apc, wordt een makkie
* JMPoSTMaN heeft zaterdag om 16:00 een wedstrijd en is al ladderzat tegen de tijd dat ze beginnen of het nu 19:00 is of 20:30 is.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een war op zaterdagavond? Dat heb ik nog nooit iemand zien doenDan zit ik aan het bier
Perfect, ik wou het net zelf voorstellen, aangezien ik zaterdag eventjes in Den Haag zit tot een uur of zeven...quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:28 schreef jpjedi het volgende:
Voorstel van GoT om de tijd te verzetten naar 20:30.. bezwaren??
Nu melden want we willen dit snel rond hebben om tijd te maken voor een goede voorbereiding.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:20 schreef TallMan het volgende:
Aan welke kant zal ik meedoenheb hier 20000+ posts, op got niet echter ben ik daar recent actief en hier niet.
Damn, dilemma's dilemma's
Zeg roodkapje waar ga je hene....quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:25 schreef nero355 het volgende:
[..]* nero355 mompelt iets over vaste/favoriete gunner enzo
![]()
Jij gaat gewoon met mij mee in de AH-IZ/Cobra
Ow ja : [GoT] Roodkapje hier![]()
Paar gasten die de BoF hebben afslachtenquote:
He die is nieuwquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zeg roodkapje... jij bent zeker een lone wolf...
Nou nou puh puhquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ohoh een GoT'er op FOK!...kijk maar uit
Roodkapjequote:Op donderdag 5 januari 2006 20:07 schreef nero355 het volgende:
[..]
He die is nieuw
[..]
Nou nou puh puh
ik vind zondag eigenlijk ook beter...quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:13 schreef jpjedi het volgende:
Zelf ben ik er niet bij helaas aangezien ik ook rond die tijd dienst heb en dus lekker bij een kerstboomverbranding wacht mag houden.Aaneensluitend heb ik dan een nieuwjaarsreceptie.
Ik wil toch eigenlijk bij ons eerste voorstel blijven van zondagavond aangezien zaterdagavond de meeste BoF-ers wel in de kroeg hangen.
Mag ik zondag indienen als tegenvoorstel waarde vrinden..?
Oh ja nog even een quote van GoT:
"Ik doe mee , en we gaan gehakt van ze maken"
Tijd om de messen te gaan scherpen.![]()
Lol, ik kom zo nog even denk als er nog wel BoF-ers zijn.... AriedeBeuker opeens ook een BoF-er??quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nou dat was dus even 10x niks vandaag.
heb geen goed rondje gelopen.
Misschien ben ik morgenavond wel weer online, probeer ik het nog eens, alleen dan wil ik wel weer bij de MEC. Schiet veel liever die US af dan die MECies
Je ging idd als een gek tekeer.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:44 schreef -Dries- het volgende:
2x gespeeld
1x goud, 1x zilver
en Veteran Support Award!!
hoop het !quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:32 schreef jpjedi het volgende:
Nou officieel tegenvoorstel geplaatst en nu wachten op acceptatie!
http://forum.i3d.nl/showthread.php?p=83510&posted=1#post83510
Hmm zondag 20:00 kan wel.. als me i-net een goede bui heeftquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:19 schreef jpjedi het volgende:
We zijn eruit!
Battle de titanen zal zondag plaatsvinden om 20:00.SHARP! Dus ik wil iedereen ingelogd hebben op TS om 19:30 ten laatste!
Maps (8x8):
-Sharqi
-Wake
-Karkand
Nu nog een training plannen van een uurtje of 2 met de juiste indelingen. Strategische ideeen en indelingen graag spuien op het bof forum en niet hier!
Graag iedereen weer ff melden ivm nieuwe datum en tijd.
-Diamond
-JEDI
-Sickert
..
Jedi heeft de verschrikkelijkste BF2 ronde uit zijn carriere meegemaakt. Ditmaal geen verkeerd bombardementje oid maar gewoon alles drama. Het begon al met mijn internet dat moeilijk doet waarna ik snel awat utp kabeltjes over de grond trok. Toen veel last van lag in de vorm van test in beeld met " connection lost" waarna hij verder ging na een 10 seconden en dat een keer of 5 tijdens vliegen met DOMO) Maar het ging net zo slecht als hij soepel draaide dus ik ga maar snel mijn nest in.
![]()
Ja idd ging wel lekker in die tankquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:39 schreef Umm-Qasr het volgende:
Net heel lekker gespeeld met voornamelijk Ansjo en Arie ...![]()
Als jullie een plekje over hebben wil ik best mee hoeren, maar ik wil niet een plekje innemen van een BoFer, oftewel die hebben gewoon voorrang wat mij betreft.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:50 schreef UnleashMitch het volgende:
GoT heeft toch een eigen clan die ook nog eens GoT heet ? Was er van uit gegaan dat we daar tegen speelde maar het is dus blijkbaar alle members van GoT ook al komen die van andere clans
Ach dan kan Postman iig meehoeren met Domo
Je kunt op wiki (adres in de 2de post van dit topic) je eigen sig toevoegen op de juiste plek.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:42 schreef -Dries- het volgende:
btw:
[[url=http://sigimages.bf2tracker.com/119862/2/sig1.png]afbeelding][/url]
Ik mag daar trouwens als niet BoFer niet in... Mee praten zal dus ook wat lastig gaanquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:49 schreef UnleashMitch het volgende:
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showforum=12
Maplist is wel ok alleen zou ik graag Oman ruilen voor bv Sharqi of Dalian.
Ow cool, ik heb het geedit op de wiki, dus alles zou goed moeten gaan en in het volgende topic zou mijn sig te zien moeten zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je kunt op wiki (adres in de 2de post van dit topic) je eigen sig toevoegen op de juiste plek.
Overigens zag ik dat jij wel erg goed bezig bent met BF2. Iedereen roept hier wel steeds DoMo en Escape, maar als jij net zoveel zou spelen dan ga je ze gewoon voorbij![]()
Maar ja net zoveel spelen als die twee dat is wel lastig![]()
Ik geef je rechtenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik mag daar trouwens als niet BoFer niet in... Mee praten zal dus ook wat lastig gaan![]()
Ik zit net te kijken, ik vond het al zo vreemd dat alle instellingen goed stondenquote:
Laat m een paar keer posten op Fok! en het is een Fokkerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:13 schreef domolanglekker het volgende:
wel jammer dat we geen externe huursoldaten mee kunnen nemen.. ken zon figuur die kan bijna snipen met de tv missiles
Geen idee, ik weet wel dat er ooit ene 01.Falco was die op onze server zat. Ik ging bij hem in de heli (MEC @ Sharqi), nou ze hebben het geweten ook daar bij dat tv station, met name Jediquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:11 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken, ik vond het al zo vreemd dat alle instellingen goed stondenJe was me blijkbaar voor
-edit-
Was Dries nou degene die zo goed kon vliegen dat iemand er misselijk van werd ? Of zit ik er naastEr staat me wel iets van bij maar ik weet niet meer wie het was.
Klopt idd maar het was zeker iemand van Fok en een Nederlanderquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
Geen idee, ik weet wel dat er ooit ene 01.Falco was die op onze server zat. Ik ging bij hem in de heli (MEC @ Sharqi), nou ze hebben het geweten ook daar bij dat tv station, met name JediDie gast kon echt goed vliegen! hadden beide ook boven de 90 punten.
Hij heb zelfs op onze teamspeak even gezeten. Iemand die nog contact met hem heeft??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Klopt idd maar het was zeker iemand van Fok en een Nederlander
hijs niet echt nederlands.. (duitser) kwam m ergens eens een keer tegen.. wij samen in chopper.. en nu duikt ie af en toe op via xfire als ik op de bof server rondvlieg in een chopper.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Laat m een paar keer posten op Fok! en het is een Fokker
Ow, lijkt me sterk dat ik het was, ik zit bijna nooit in choppers... Geef mij maar ground to ground combatquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:11 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken, ik vond het al zo vreemd dat alle instellingen goed stondenJe was me blijkbaar voor
-edit-
Was Dries nou degene die zo goed kon vliegen dat iemand er misselijk van werd ? Of zit ik er naastEr staat me wel iets van bij maar ik weet niet meer wie het was.
Zit ik daarvoor wel in de juiste gebruikers groep??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:20 schreef jpjedi het volgende:
De war is inderdaad GoT (clan) tegen BoF (clan). Maar aangezien zij 4 mensen van HuT " bijlenen" denk ik dat Postman wel mee kan doen. Ik zou het vreemd vinden als HuT-ers erbij nemen aangezien de animo vanuit GoT al erg goed is.
Jongens. De discussie over kits en squads doen wij op het BoF forum.
Ik heb op het BoF forum de deelnemerslijst geupdate en geprobeerd een kit eraan te plakken. Graag commentaar hierop. (wellicht per map)
Spui ook eens wat taktieken op het BoF forum?
Hoe maak je zo sig?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:42 schreef -Dries- het volgende:
btw:
[[url=http://sigimages.bf2tracker.com/119862/2/sig1.png]afbeelding][/url]
Registreren bij BF2Tracker.com en dan heb je zo'n zelfde sig.quote:
zondag zit zon persoon in de heli van gotquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:13 schreef domolanglekker het volgende:
wel jammer dat we geen externe huursoldaten mee kunnen nemen.. ken zon figuur die kan bijna snipen met de tv missiles
Ik vind het maar rot, zo'n grote map met zo weinig spelers.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:34 schreef domolanglekker het volgende:
AAAAH ENDLICH das expert explosiv award is mein! die gasten op die pureevil server werden helemaal dol van me c4 acties
Ik heb het over de Pureevil server schatquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:20 schreef i-spy24 het volgende:
Dan maak je er toch gewoon een 20 of 32 man team van op een 64 map.
Beetje de volle kracht van FOK vs GoT. Heb je voor eens en voor altijd een open strijd.
Weet je gelijk wie de beste is. Mischien wil Steeven ff netzo als ik Rome Total War even
laten voor wat het is en mee doen.
Ben ik gister heen geweest. Erg lang, maar wel een perfecte bioscoop film!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:05 schreef Sickert het volgende:
ow ow ow wat heb ik er zin in
als het netzo gaat als laatste potje vandeweek met Jedi in een tank
zometeen naar de bios (die film met die grote aap)
daar gokte ik ook al opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:11 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ben ik gister heen geweest. Erg lang, maar wel een perfecte bioscoop film!
coolquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het begin is inderdaad iets te lang (vind ik), maar verder is het een super film, zeker vanaf het moment dat je de eerste keer dat aapje ziet, vanaf daar tot het einde lijkt heel snel te gaan.
Doe jij niet mee dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:56 schreef Razorback het volgende:
Succes met de war en mogen de beste winnen,
BoF dus![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil wel meedoen maar het gaat denk ik niet,quote:
zet voortaan eens een spoilertag nu weet ik al wat er die sene gaat gebeurenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Razorback, hoe meer man hoe beter he
king Kong is zeker goed alleen het duurt idd lang voordat ze naar het eiland gaan, dat is wel jammer. Ook de RUN met de planteneters is een beetje nep, al die dino's vallen om en al die mensen (op 4 na) leven nog...![]()
Dat snap ik maar aan iemand die zijn ogen amper open kan houden heb je weinigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Razorback, hoe meer man hoe beter he
king Kong is zeker goed alleen het duurt idd lang voordat ze naar het eiland gaan, dat is wel jammer. Ook de RUN met de planteneters is een beetje nep, al die dino's vallen om en al die mensen (op 4 na) leven nog...![]()
Pff denk je nou dat ze allemaal dood gaanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
zet voortaan eens een spoilertag nu weet ik al wat er die sene gaat gebeuren
niet eens dooie daar![]()
Zoals Ferdi op het i3D forum al post heeft GoT een half jaar geleden zich wel voorgedaan als clan dus vandaar dat we hier vanuit gaan. Wij zullen de war spelen met zogoed als alleen BoF leden en geen "inleners" Zo kunnen wij voor ons gevoel het slagveld met opgeheven hoofd betreden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:51 schreef nero355 het volgende:
Mag ik effe opmerken dat [GoT] @ BF2 GEEN Clan is !!!![]()
Het is meer een "crew" van mensen die heel erg vaak @ DJ Mantri Server zitten en daardoor redelijk op elkaar zijn ingespeeld
Daarvan is er dan ook weer een zootje ongeregeld die elke avond op TS zitten samen en daar ik hoor ik onder andere bij
Wb, doe je zondag mee met de war?quote:
Welkom terug jongen!!quote:
Waarom zou ik opeens bij GoT spelen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:43 schreef jpjedi het volgende:
Enneh. Dries..speel jij bij ons mee of bij GoT?![]()
mwoah ik speel voor interlink naar GoT toe en ben sinds het vertrek van BMH warlord van BoF. Zodoende ben ik ook aktief op GoT en nu lees ik wat mailtjes en opmerkingen..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:10 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Waarom zou ik opeens bij GoT spelen?
Zo is die ja...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nee zij hebben iemand die een plaatje postte en het was duidelijk te zien dat dat een goeie Fragger was. Dus die zou dan de Dries zijn van GoT.
Maar wij hebben de enige echte Dries!
Ben benieuwd! Laat maar komen!quote:zat te denken aan een spetterend gastoptreden vanavond met een leip squad die BoF server ff paranoiia maken
*kijkt naar de stand in Engelandquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:08 schreef jpjedi het volgende:
Maar jullie weten het! als je 11 stervoetballers bij elkaar zet heb je nog geen sterteam. De overwinning zal des te zoeter smaken.![]()
Anders waren ze sowieso al verloren!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Verder is het heel jammer dat GoT in feite alles wat goed is aantrekt en op de lijst zet.
Inderdaad, Real Madrid speelt ook altijd als een stuk strontquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Maar jullie weten het! als je 11 stervoetballers bij elkaar zet heb je nog geen sterteam. De overwinning zal des te zoeter smaken.![]()
Joranh had verder weinig behoefte om van zich te laten horen en zal mijns inziens op een zijsporr gerangeerd worden. Wij wilde alleen een BoF tag dragen en verder niks. Wij hebben de zin hiervan ter discussie gesteld maar hierop nog geen antwoord ontvangen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
Trouwens [BoF]ArieDeBeuker.NL en [BoF]Joranh1980 wie zijn dat..? Als ze een beetje goed zijn kunnen ze meedoen
Calabriakiller is trouwens erg goed, zeker met een chopper en jet!
En zo is het maar net, hopelijk mag ik die nep-Dries ook eens tegenkomen op het slagveldquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nee zij hebben iemand die een plaatje postte en het was duidelijk te zien dat dat een goeie Fragger was. Dus die zou dan de Dries zijn van GoT.
Maar wij hebben de enige echte Dries!
Escuses,, het is uitgezocht en ik zat er volledig naast..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:48 schreef -Dries- het volgende:
[..]
En zo is het maar net, hopelijk mag ik die nep-Dries ook eens tegenkomen op het slagveld![]()
Nope geen Xfire. Ik gebruik altijd gewoon mijn buddy list van bf2tracker om te zien wie er allemaal online zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
@ JMPoSTMaN; Heb je toevallig Xfire, heb je anders nog niet in me lijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:34 schreef jpjedi het volgende:
Paar heerlijke rondjes en dan ook beloond met 2x brons en een gouden plak. Nu begin ik toch langzamerhand te ruiken aan de bevordering al duurt dat nog wel even vrees ik.
Laatste paar rondjes gingen weer minder dus dan weet ik dat het weer tijd is om te stoppen.
Weltrusten vriendjes en vriendinnetjes..
Oh ja sickert...Als ik een Hummer op onze eigenbasis de hoek om zie vliegen schiet ik eerst en dan kijk ik wel wat het was..![]()
Neh, je hebt net zo'n bling als mijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:50 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben ook gepromoveerd trouwens, nu heb ik ook net zo'n grote bling-bling als escape en DoMo
mierenneuker! laat die jongen in die waan ! hij was net zo blij!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Neh, je hebt net zo'n bling als mij![]()
[afbeelding]
Deze geloof ik
[afbeelding]
Deze hebben Domo en Escape..
Die krijg je pas als je aan de 50.000 zit, en je daarbij ook nog een aantal basic badges hebt behaald.
Andersom natuurlijk ook. Hier staan ook de meest strijdverhogende termen. Het is grappig en hoort er gewoon bij.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:47 schreef escape_nl het volgende:
Wel leuk als je die strijdlustige berichten op GOT leest
grappig GRAPPIG??! niks grappigs aan makker!! *kapot Kapot kapot*quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Andersom natuurlijk ook. Hier staan ook de meest strijdverhogende termen. Het is grappig en hoort er gewoon bij.![]()
quote:ps. die scoreborden van BoF maken geen inrduk op mij , dat garandeert hen niet echt een overwinning IMO
quote:ook tissues, voor die jankers van Fok! als ze de pan in hebben geslacht!!!
quote:ook niet om arrogant te doen ofzo maar ik weet vrij zeker dat er geen betere heli team aanwezig is op got
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:41 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Ik ga ff een keer op hun server spelen ...![]()
84.244.131.181:16567 is het IP-adres. Ga er zo er ff op...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:46 schreef -Dries- het volgende:
[..]Wat is de IP van hun server? Vers fragvoer voor mij
Ik denk niet dat er plek voor je is op de tank.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:55 schreef Sickert het volgende:
hahaha dat van die heli...dan hebben ze nog nooit tegen domo en mij of iemand anders in de heli gevochten
(ok er zullen best betere zijn maar niet op GOT)
en al zijn ze beter Jedi en ik in de tank maken gehakt van die gastjes
ho ho de bedoeling is dat jedi en ik vlaggen gaan cappen.. en ik protect zn tank...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er plek voor je is op de tank.![]()
Dat vind ik namelijk een nogal verloren plek, je gaat vrij gemakkelijk door als je daar zit![]()
whahaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:02 schreef Silver_Shark het volgende:
wel zachtjes aan doen he boffers, het zijn wel meisjes
wuh ik kan ook niet ga zo wegquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[GoT]er alert op onze eigen serverIk moet helaas nu weg anders had ik wel even meegedaan
Ik heb andere plannen voor jou. Lees je aan het einde van de middag wel denk ik. Het idee van die tank protecten is goed, maar het kan altijd beterquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
ho ho de bedoeling is dat jedi en ik vlaggen gaan cappen.. en ik protect zn tank...
zo wonnen we het laatste potje vandeweek... omdat ik constant bij hem aan het verdedigen was..
maar het maakt opzich niet uitkan ook met een jeepje achter m aan rijden met c4 erop als support
dat ging gister prima
Ik heb by the way nu ook zo'n buurjongetjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:10 schreef Sickert het volgende:
wuh ik kan ook niet ga zo weganders had ik wel ff gekeken
dat lijkt me verschrikkelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:11 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb by the way nu ook zo'n buurjongetjeM'n neefje die een rijtje verder op woont
quote:
Scheelt mij iig weer een hoop downloadenquote:wel leuk voor je whehehe
Ik wilde alleen ff kijken of er iemand in zat maar door direct IP zat ik er al in ...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jafar is op dit moment de GoT server aan het ownen, hij staat nu al bovenaan
Zet mij maar op de reserve bank. als ik echt nodig ben speel ik met genoegen meequote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
We need reinforcements!
Who wants to kick GoT butt!
Sundag 20:00 an epic battle between FoK! and GoT.
Defend the honour of FoK!
We want U!
Sign up today!
Zelfde gedaan dus dan hoor ik het wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:49 schreef -Raffie- het volgende:
Net aangemeld voor zondag op BOF forum. Dus weer een extra
Alleen BoF of iedereen @ Fok! mag meedoen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
We need reinforcements!
Who wants to kick GoT butt!
Sundag 20:00 an epic battle between FoK! and GoT.
Defend the honour of FoK!
We want U!
Sign up today!
Dat ziet er heel strak uit zeg. Hulde!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De guide staat op zijn plek!
Lezen maar.
nu je het zegt, die naam komt me bekend voor, van de CoD community. welke clan heeft ie gezeten?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:10 schreef Sickert het volgende:
ik heb ook een aanwinst gevonden (Nehox) die vandeweek meedeedkan ook wel aardig knallen volgens mij cod en Cs ervaring enzo
en hoe meer mensen hoe beter
hij had een fok! acountje maar die was ie kwijt maakt nu een nieuwe en gaat zo posten
Done!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:01 schreef Incolumis het volgende:
Mclaren het handigste is om hier te registreren en effe te wachten (FJD of Morpheus moet je toevoegen) dan kun je de posts erover lezen
And done. Je kan posten op het Forumquote:
heb je terug gepatcht naar 1.1?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:26 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb een vraagje, ik heb net bf2 SF geinstaleerd, en de bf2 patch terug naar 1.1voor sf, maar moet ik nu weer terug patchen naar 1.2???
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:29 schreef Suikermais het volgende:
Zit 't hier nu zo een beetje door te lezen. Jullie zeggen dat Gotters ons eigen BoF-forum niet kunen lezen. Maar ik zie hier nu ineens mensen verschijnen die ook mee willen doen en zich registreren op ons eigen forum. Wie zegt mij dat dat geen Gotters zijn ?
Tis dus heel makkelijk omde spion te spelen. Gewoon als Gotter registreren op ons eigen forum..
-edit-
Fox..weer patchen naar 1.12 en alles loopt weer als een trein...
Nope niet valideren tot na de warquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:29 schreef Suikermais het volgende:
Zit 't hier nu zo een beetje door te lezen. Jullie zeggen dat Gotters ons eigen BoF-forum niet kunen lezen. Maar ik zie hier nu ineens mensen verschijnen die ook mee willen doen en zich registreren op ons eigen forum. Wie zegt mij dat dat geen Gotters zijn ?
Tis dus heel makkelijk om de spion te spelen. Gewoon als Gotter registreren op ons eigen forum..
-edit-
vanwaar dequote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:38 schreef Danielson het volgende:
Spel sinds ook tijdje ook BF2Mijn nick is Danielson187, speel ook wel eens op de BoF Sever
![]()
Hier wat screens van mij @1900x1200@High@4xAA
http://home.planet.nl/~bijl0621/screen000.jpg
http://home.planet.nl/~bijl0621/screen001.jpg
http://home.planet.nl/~bijl0621/screen002.jpg
http://home.planet.nl/~bijl0621/screen003.jpg
http://home.planet.nl/~bijl0621/screen004.jpg
http://home.planet.nl/~bijl0621/screen005.jpg
http://home.planet.nl/~bijl0621/screen006.jpg
http://home.planet.nl/~bijl0621/screen007.jpg
http://home.planet.nl/~bijl0621/screen008.jpg
Zelfde post als op GoT?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:38 schreef Danielson het volgende:
Spel sinds ook tijdje ook BF2Mijn nick is Danielson187, speel ook wel eens op de BoF Sever
![]()
Hier wat screens van mij @1900x1200@High@4xAA
http://home.planet.nl/~bijl0621/screen000.jpg
http://home.planet.nl/~bijl0621/screen001.jpg
http://home.planet.nl/~bijl0621/screen002.jpg
http://home.planet.nl/~bijl0621/screen003.jpg
http://home.planet.nl/~bijl0621/screen004.jpg
http://home.planet.nl/~bijl0621/screen005.jpg
http://home.planet.nl/~bijl0621/screen006.jpg
http://home.planet.nl/~bijl0621/screen007.jpg
http://home.planet.nl/~bijl0621/screen008.jpg
je hebt [BoF]Di3ki3 gedoodquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:40 schreef Suikermais het volgende:
Ik sta nog steeds te kijken van die NL-versie van BF2. Persoonlijk vind ik 't 10 x niks...
Doe mij maar gewoon de engelse versie..
Helaas, ik zit dan op een verjaardagquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:59 schreef Incolumis het volgende:
morgenmiddag nog effe een trainingsmiddagje inlassen?
is wel goed iig ff op elkaar inspelenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:59 schreef Incolumis het volgende:
morgenmiddag nog effe een trainingsmiddagje inlassen?
iddquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:57 schreef -Dries- het volgende:
Precies, zoals obi.kenobi ofzoiets
Daar dacht ik ook gelijk aan! Waar mag hij namelijk OPEENS vandaan komen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:29 schreef Suikermais het volgende:
Tis dus heel makkelijk om de spion te spelen. Gewoon als Gotter registreren op ons eigen forum..
-edit-
Nou nou..niet zo paranoide Suikermaisquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:29 schreef Suikermais het volgende:
-edit-
Het is makkelijker om ff een of meerdere admins op X-Fire o.i.d. toe te voegen, want het zou best ff kunnen duren voordat een admin dit leest en dan is het al te laat want zijn die gozers al weg...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:23 schreef Almere-Dude het volgende:
Ik wil ff melden dat er op dit moment een stel chopperhoeren op de server zitten, als je als gunner instapt gaan ze ff buiten het gebied hangen zodat jij dood gaat.
Ze kunnen er ook nog geen reet van het zijn 2 buitenlanders, eerst 3 maar eentje was gevlucht toen ik zei dat ik een admin ging halen.
ik help wel ffquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:41 schreef Suikermais het volgende:
Nou..Dit topic effe vol gooien. Volgende staat alweer klaar !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |