Lol, ik kom zo nog even denk als er nog wel BoF-ers zijn.... AriedeBeuker opeens ook een BoF-er??quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nou dat was dus even 10x niks vandaag.
heb geen goed rondje gelopen.
Misschien ben ik morgenavond wel weer online, probeer ik het nog eens, alleen dan wil ik wel weer bij de MEC. Schiet veel liever die US af dan die MECies
Je ging idd als een gek tekeer.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:44 schreef -Dries- het volgende:
2x gespeeld
1x goud, 1x zilver
en Veteran Support Award!!
hoop het !quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:32 schreef jpjedi het volgende:
Nou officieel tegenvoorstel geplaatst en nu wachten op acceptatie!
http://forum.i3d.nl/showthread.php?p=83510&posted=1#post83510
Hmm zondag 20:00 kan wel.. als me i-net een goede bui heeftquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:19 schreef jpjedi het volgende:
We zijn eruit!
Battle de titanen zal zondag plaatsvinden om 20:00.SHARP! Dus ik wil iedereen ingelogd hebben op TS om 19:30 ten laatste!
Maps (8x8):
-Sharqi
-Wake
-Karkand
Nu nog een training plannen van een uurtje of 2 met de juiste indelingen. Strategische ideeen en indelingen graag spuien op het bof forum en niet hier!
Graag iedereen weer ff melden ivm nieuwe datum en tijd.
-Diamond
-JEDI
-Sickert
..
Jedi heeft de verschrikkelijkste BF2 ronde uit zijn carriere meegemaakt. Ditmaal geen verkeerd bombardementje oid maar gewoon alles drama. Het begon al met mijn internet dat moeilijk doet waarna ik snel awat utp kabeltjes over de grond trok. Toen veel last van lag in de vorm van test in beeld met " connection lost" waarna hij verder ging na een 10 seconden en dat een keer of 5 tijdens vliegen met DOMO) Maar het ging net zo slecht als hij soepel draaide dus ik ga maar snel mijn nest in.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |