Dan wordt het meer verstoppertje dan BF2, ik denk niet dat 64 maps echt heel leuk zijn met 16 man.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:42 schreef escape_nl het volgende:
Karkand erin en ik in de apc.
Als er 64 karkand gespeeld wordt graag domo in de tweede apc, wordt een makkie
Dan speel ik wel voor commander eventueel. Meestal haal ik aardig wat punten. Althans, zodra me squads luisteren wel. Echter hoop ik dat TeamSpeak gaat werken terwijl ik BF speel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:42 schreef escape_nl het volgende:
Karkand erin en ik in de apc.
Als er 64 karkand gespeeld wordt graag domo in de tweede apc, wordt een makkie
* JMPoSTMaN heeft zaterdag om 16:00 een wedstrijd en is al ladderzat tegen de tijd dat ze beginnen of het nu 19:00 is of 20:30 is.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een war op zaterdagavond? Dat heb ik nog nooit iemand zien doenDan zit ik aan het bier
Perfect, ik wou het net zelf voorstellen, aangezien ik zaterdag eventjes in Den Haag zit tot een uur of zeven...quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:28 schreef jpjedi het volgende:
Voorstel van GoT om de tijd te verzetten naar 20:30.. bezwaren??
Nu melden want we willen dit snel rond hebben om tijd te maken voor een goede voorbereiding.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:20 schreef TallMan het volgende:
Aan welke kant zal ik meedoenheb hier 20000+ posts, op got niet echter ben ik daar recent actief en hier niet.
Damn, dilemma's dilemma's
Zeg roodkapje waar ga je hene....quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:25 schreef nero355 het volgende:
[..]* nero355 mompelt iets over vaste/favoriete gunner enzo
![]()
Jij gaat gewoon met mij mee in de AH-IZ/Cobra
Ow ja : [GoT] Roodkapje hier![]()
Paar gasten die de BoF hebben afslachtenquote:
He die is nieuwquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zeg roodkapje... jij bent zeker een lone wolf...
Nou nou puh puhquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ohoh een GoT'er op FOK!...kijk maar uit
Roodkapjequote:Op donderdag 5 januari 2006 20:07 schreef nero355 het volgende:
[..]
He die is nieuw
[..]
Nou nou puh puh
ik vind zondag eigenlijk ook beter...quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:13 schreef jpjedi het volgende:
Zelf ben ik er niet bij helaas aangezien ik ook rond die tijd dienst heb en dus lekker bij een kerstboomverbranding wacht mag houden.Aaneensluitend heb ik dan een nieuwjaarsreceptie.
Ik wil toch eigenlijk bij ons eerste voorstel blijven van zondagavond aangezien zaterdagavond de meeste BoF-ers wel in de kroeg hangen.
Mag ik zondag indienen als tegenvoorstel waarde vrinden..?
Oh ja nog even een quote van GoT:
"Ik doe mee , en we gaan gehakt van ze maken"
Tijd om de messen te gaan scherpen.![]()
Lol, ik kom zo nog even denk als er nog wel BoF-ers zijn.... AriedeBeuker opeens ook een BoF-er??quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nou dat was dus even 10x niks vandaag.
heb geen goed rondje gelopen.
Misschien ben ik morgenavond wel weer online, probeer ik het nog eens, alleen dan wil ik wel weer bij de MEC. Schiet veel liever die US af dan die MECies
Je ging idd als een gek tekeer.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:44 schreef -Dries- het volgende:
2x gespeeld
1x goud, 1x zilver
en Veteran Support Award!!
hoop het !quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:32 schreef jpjedi het volgende:
Nou officieel tegenvoorstel geplaatst en nu wachten op acceptatie!
http://forum.i3d.nl/showthread.php?p=83510&posted=1#post83510
Hmm zondag 20:00 kan wel.. als me i-net een goede bui heeftquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:19 schreef jpjedi het volgende:
We zijn eruit!
Battle de titanen zal zondag plaatsvinden om 20:00.SHARP! Dus ik wil iedereen ingelogd hebben op TS om 19:30 ten laatste!
Maps (8x8):
-Sharqi
-Wake
-Karkand
Nu nog een training plannen van een uurtje of 2 met de juiste indelingen. Strategische ideeen en indelingen graag spuien op het bof forum en niet hier!
Graag iedereen weer ff melden ivm nieuwe datum en tijd.
-Diamond
-JEDI
-Sickert
..
Jedi heeft de verschrikkelijkste BF2 ronde uit zijn carriere meegemaakt. Ditmaal geen verkeerd bombardementje oid maar gewoon alles drama. Het begon al met mijn internet dat moeilijk doet waarna ik snel awat utp kabeltjes over de grond trok. Toen veel last van lag in de vorm van test in beeld met " connection lost" waarna hij verder ging na een 10 seconden en dat een keer of 5 tijdens vliegen met DOMO) Maar het ging net zo slecht als hij soepel draaide dus ik ga maar snel mijn nest in.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |