of ik ben ciommander of ik zit in een apc, niet beidenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wij hebben Escape..commander die altijd in een APC zit. Tja clanmembers kicken doe je niet zo snel.
Lol, maar als Escape commander is rijd hij niet zo vaak in een APC geloof ik... hij speelt wel mee maar dat moet kunnen zolang je maar als commander zijnde je werk doet. Scannen, spotten, RPV'en, voorraden droppen EN Artillery juist gebruiken. Dus Artillery op tijd gooien als de vijand een vlag probeert in te nemen en er geen mannetjes van ons in de buurt zijn. Heerlijk is dat!! Het idee dat ze hebben dat ze een vlag pakken en dan komt dat verdomde geluid weer!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wij hebben Escape..commander die altijd in een APC zit. Tja clanmembers kicken doe je niet zo snel.
Als je je beter voelt bij GoT dan moet je lekker naar GoT gaan en hun zijde kiezen. Echter ik meen dat er in het verleden ook zo een uitdaging was afijn... niemand kwam opdagen en het was feest bij BOF. Verder wil ik je attenderen op deze quote van Escape:quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:20 uur schreef 'TallMan' het volgende:
Aan welke kant zal ik meedoenheb hier 20000+ posts, op got niet echter ben ik daar recent actief en hier niet.
Damn, dilemma's dilemma's
Idd...Als ex-lid van BOF Toko kan ik dat beamen dat het mischien wel een losgeslagen zooitje lijkt/is maar dat dat just de kracht is nl. : Als puntje bij paaltje komt staat het als team! Bedoel er wordt gevloekt,gescholden op elkaar en om elkaars stomiteiten e.d.maar als een echte Band of..... is het hecht op elkaar ingespeeld.quote:donderdag 5 januari 2006 15:22 uur schreef 'escape_nl' het volgende:
dat is verder niet lullig bedoeld maar wij zijn een clan die goed kan samenwerken als het moet, we weten wat we aan elkaar hebben en bij GOT zie ik dat niet zo zitten
Ook al is TK'en fout, de commander was hier ook mega fout. Je ontneemt 1 van de belangrijkste wapens in Karkand van je manschappenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:26 schreef i-spy24 het volgende:
Beste oplossing maar gewoon C4tje tegen de tank en wordt die gek daarna boos omdatie opgeblazen werd. Meer mensen dit soort idiote commanders tegengekomen...
Geintje Escape!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:36 schreef escape_nl het volgende:
[..]
of ik ben ciommander of ik zit in een apc, niet beiden
ik speel 1 rondje commander en die andere met een apc, zal ik ze eens wat laten zienquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Geintje Escape!
Uitdaging is officieel:
http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=6329
Nou we zitten al aan de 12 man dus dat wordt me een match. Laten we elkaar lekker oppeppen voor de strijd.(wel vriendelijk blijven natuurlijk)
Dries: Fragger//Support
Escape: commander
Jedi: armour/engineer
Sickert: C4 gunner Armoured div.
Domo: vliegende dood (aka bedorven melk)
Diamond: Gunner bij Domo of medic
Ferdi: Tja wat kan je eigenlijk..
etc
Hehe misschien dat jij dat beter zou moeten weten dan wij, door: DaMorpheusquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:49 schreef TallMan het volgende:
Damn, wie heeft em namens GoT eigenlijk geaccepteerd ?
Ik ben heel goed in wormsquote:
Acceptedquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:59 schreef Incolumis het volgende:
* Incolumis meldt zich aan voor gunner
Karkand moet er zeker bij!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:06 schreef UnleashMitch het volgende:
Op welke maps willen we spelen ?
Hebben we bv genoeg goede vliegers om een rondje Wake te spelen ? Dan bedoel ik toch wel ongeveer niveau Domo ?
Karkand lijkt me zeker een aanrader
Ik ben van de partijquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:04 schreef jpjedi het volgende:
Jongens:
Op GoT is een idee gerezen voor een BoF-GoT "open"
Interesse?
Aanstaande zaterdag, 7 januari 2006, om 19:00quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:12 schreef Ansjo het volgende:
Ik ben van de partijhoop dat ik de dag dat het gaat worden wel kan spelen
Lijkt me erg leuk
http://forum.i3d.nl/showthread.php?p=83384quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:12 schreef Ansjo het volgende:
[..]
Ik ben van de partijhoop dat ik de dag dat het gaat worden wel kan spelen
Lijkt me erg leuk
En of al die 8 BoF-ers er zijn is ook maar de vraagquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Voor jullie allemaal heel enthousiast worden, zou ik eerst maar eens afwachten of GoT wel genoeg manschappen op de been kan krijgen. Tot nu toe doen er al een stuk of 8 BoF-ers mee, maar nog geen enkele GoT-er, althans zo lijkt het.
Dat zou wel balen zijnquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
En of al die 8 BoF-ers er zijn is ook maar de vraagAls ik het goed heb kan Domo niet eens op een zaterdagavond.
ALs je nou niet zo`n teamkiiller was geweest had je op de lijst gestaan. Nu mag je omdat je toch best goed bent wel op de reserver bank wat mij betreft.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:04 schreef Silver_Shark het volgende:
*uch*
Dat weet ik eigenlijk nog zo net niet. Is de map veel kleiner?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:18 schreef UnleashMitch het volgende:
@Postman, dat klopt ja. 16 man op Wake is denk ik geen zak aan
hoebedoel je teamkillenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ALs je nou niet zo`n teamkiiller was geweest had je op de lijst gestaan. Nu mag je omdat je toch best goed bent wel op de reserver bank wat mij betreft.
Ik heb er geen bezwaar tegen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:28 schreef jpjedi het volgende:
Voorstel van GoT om de tijd te verzetten naar 20:30.. bezwaren??
Nu melden want we willen dit snel rond hebben om tijd te maken voor een goede voorbereiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |