Je gebruikt fraps? volledig of de demo, die kreeg ik niet werkende.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:08 schreef Incolumis het volgende:
gister effe wat filmpjes gemaakt, inclusief hoe je nou een bom dropt. zijn blijkbaar veel mensen die nog niet weten hoe dat moet.
Geen Bommetje!
Botsing
Op de kop
Aanvalluh!
Ik zou zeggen kijk eens goed op http://84.244.131.16/demoquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:41 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Je gebruikt fraps? volledig of de demo, die kreeg ik niet werkende.
Heb namelijk een paar stunts in gedachten die ik graag op video vast wilde leggen.
Ook leek het me leuk om een keer een APC run vast te leggen met eventueel knippen en plakken
Thanks dit werkt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Eerst aplly changes to profile, dan apply changes to server
Echt waar? Dat spel speelde ik hiervoor ook... vond t ook een geweldig spel...quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
The Hunt
Map uit het meesterlijke spel Medal of Honor: Allied Assault! Nog steeds het beste online spel dat ik ooit heb gespeeld!
pagina doet het nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk eens goed op http://84.244.131.16/demo
Daar kun je vast iets vinden wat je verder helpt![]()
Sorry verkeerde adres.quote:
volledig natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:41 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Je gebruikt fraps? volledig of de demo, die kreeg ik niet werkende.
Heb namelijk een paar stunts in gedachten die ik graag op video vast wilde leggen.
Ook leek het me leuk om een keer een APC run vast te leggen met eventueel knippen en plakken
Karkand, 64 server met 32 players of minder, knife eruit en steken maar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:14 schreef i-spy24 het volgende:
@ Escape:
Nog goeie tips t.a.v. het behalen van de knife badge. Wordt er langzamerhand beetje moe van omdat dat ding te behalen. ( dus beste mappen om ff snel die knife badge te behalen)
Vul hier je bf2 naam in en kijk wat je nog moet doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:29 schreef i-spy24 het volgende:
En hoe krijg je nu in hemelsnaam deze badge? Schijnt ook Sint Juttemus te duren eer je die kan behalen..
Das wel slim ja, maar goed ik schiet op alles wat niet blauw is en beweegtquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:28 schreef escape_nl het volgende:
Wat ook een goede tip is, steek de vijand neer, pak zijn kit dus je hebt ook zijn outfit en loop naar de eerste de beste spawnpunt toe van de tegenstander en steken maar, sommige denken aan de red name bug, maar jij weet beter.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:33 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Das wel slim ja, maar goed ik schiet op alles wat niet blauw is en beweegt
Heb de expert explosives al en dat is gewoon een kwestie van timing, dezelfde map als die van knife is het beste volgens mij, 34 kills in een rondje is makkelijk met c4, gisteren 41 kills met c4 in 1 rondjequote:Op donderdag 5 januari 2006 14:42 schreef i-spy24 het volgende:
Thanks.. ik kende die al. . Rare is echter dat ik als chauffeur met ene volle humvee al meerdere malen kills heb gemaakt (overreden) en assisten-kills kreeg omdat mijn passagiers lekker raagk schoten.Echter...nog steeds die badge niet.![]()
Zelfde als met die Ordinance badge. Heb al meerdere malen met C4's en mines lekker zaken opgeblazen maar punten erbij om dat ding te behalen hoo maar.
Of moet je elke keer een combinatie van 3 verschillenden hebben w.o. dus boobytraps (sharpshooter claymores erbij dus) Maar dan zou je dus elke keer van soldier moeten veranderen
Click maar ff zodat je ziet dat ik dat spul wel gebruik.
Zoals ik t lees moet je nu nog 3 kills maken met AT of C4 of Claymore en je krijgt die bagdequote:Op donderdag 5 januari 2006 14:42 schreef i-spy24 het volgende:
Click maar ff zodat je ziet dat ik dat spul wel gebruik.
Ask Escape of zoek even via game-monitor. Ik heb er zelf nog niet op gespeeldquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:52 schreef i-spy24 het volgende:
@ Fer: Thanks..heb je ook een Ip nummer toevallig bijdehand.Ga ik het straks ff uitproberen.
Pure evil: 70.86.15.114quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:52 schreef i-spy24 het volgende:
Okay... dus ff kort resumerend: gewoon 13 kills in 1 map maken ( dus alleen maar opblazen..maakt niet uit wat) en dan is het binnen.
T.a.v. die CR is het dan raar zoals jij zegt want ik ben ook meerdere malen BH piloot geweest, mijn bemanning lekker laten schieten en continue assistent-kills gekregen als piloot maar einde van het liedje...niks badge. Ken toch moeilijk zelf ff uitstappen en gaan knallen? Of zie ik het fout. ( vaak neemt een of andere krankjorem het stuur over om dan met een volle BH2 sec later neer te storten boven 'druk' gebied)![]()
@ Fer: Thanks..heb je ook een Ip nummer toevallig bijdehand.Ga ik het straks ff uitproberen.
x2quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
schrik!
Diamond zei dat ie ze aan gort schoot dus laat maar komenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:04 schreef jpjedi het volgende:
Jongens:
Op GoT is een idee gerezen voor een BoF-GoT "open"
Interesse?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:22 schreef escape_nl het volgende:
Kiezen voor GOT als je wilt verliezen
Als ik een punt kan scoren met een headshotje dan vind ik het goed.. Moet je wel bijvoorbeeld in Masthuur ook wel echt in het midden gaan staan op het marktplein voor de moskee.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:23 schreef TallMan het volgende:
Kan ik niet in het midden gaan staan als onschuldige civilian ?
Hmm jij mag de RPV en Artillery van GoT continue op gaan blazen! Hebben we geen last meer van hun commanderquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:23 schreef TallMan het volgende:
Kan ik niet in het midden gaan staan als onschuldige civilian ?
Vanuit het GoT team, of vanuit het BoF team ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hmm jij mag de RPV en Artillery van GoT continue op gaan blazen! Hebben we geen last meer van hun commander![]()
En een goed team met (luisterende) squads zonder commander (RPV, Artillery etc) is nergens!!
Wij hebben Escape..commander die altijd in een APC zit. Tja clanmembers kicken doe je niet zo snelquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:29 schreef TallMan het volgende:
Die zitten toch overal, behalve dan als ik ze kick van djmantri
Wat jij wil natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:31 schreef TallMan het volgende:
[..]
Vanuit het GoT team, of vanuit het BoF team ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |