Xbox heb ik sowieso dan niet meerquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het lijkt me slimmer om alleen pc's mee te nemen. De vorige keer werd de beamer niet eens aangesloten en is de xbox360 amper aangeweest.
Er moet wel meer bier komen...
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:30 schreef Razorback het volgende:
Er zijn genoeg winkels op een paar honderd meter afstand dus dat is geen probleem
Voor mij is het nog geen 50 min volgens de routeplanner dus dat kan in 35 min.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:31 schreef Silver_Shark het volgende:
als we daar de lan houden is het precies 1uur 1 minuut en 59 seconden van mijn huis tot die clubhuis. via de anwb !
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:36 schreef Razorback het volgende:
Als je echt lui decadent wilt zijn is dat ook een optie natuurlijk
En dan wil ik je eventueel wel ophalen.........quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:31 schreef Silver_Shark het volgende:
als we daar de lan houden is het precies 1uur 1 minuut en 59 seconden van mijn huis tot die clubhuis. via de anwb !
Dat is dus dik een uurquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:47 schreef Suikermais het volgende:
En dan wil ik je eventueel wel ophalen.........
ik mag nog geen bier halenquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:47 schreef Suikermais het volgende:
[..]
En dan wil ik je eventueel wel ophalen.........
heb liever colaquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:02 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Ranja toch wel..met een rietje ??
Kindercola ?quote:
mee eensch!quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het lijkt me slimmer om alleen pc's mee te nemen. De vorige keer werd de beamer niet eens aangesloten en is de xbox360 amper aangeweest.
Er moet wel meer bier komen...
Zal ik doenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:10 schreef Suikermais het volgende:
Ik zou zeggen : Informeer maar eens effe of 't kan en wat 't ons dan gaat kosten....
Ik meld me hierbij vast aan......
doet dat jongenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:12 schreef Razorback het volgende:
[..]
Zal ik doen
Heeft er ondertussen nu al zin in![]()
nu maar hopen dat het doorgaat
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
doet dat jongen
ik kom zowiesowiesow!
Ben tot een uurtje of 22:00 op de kazerne en daarna weer aanwezig om je voor je kop te knallen MistahFoxiequote:
Wellicht een idee om een mooie tijd in de lente te pakken ? Lekker zonnetje met een beetje gelukquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:10 schreef Suikermais het volgende:
Ik zou zeggen : Informeer maar eens effe of 't kan en wat 't ons dan gaat kosten....
Ik meld me hierbij vast aan......
ik ga nu douchen ben er rond 20:00quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wellicht een idee om een mooie tijd in de lente te pakken ? Lekker zonnetje met een beetje geluk
Dit lijkt me dus echt wel lachen... 25/26 is altijd goedquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:30 schreef jpjedi het volgende:
Nieuws van FoD over de lan:
Posted: Wed Jan 04, 2006 10:21 am
Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Misschien toch maar weer naar winterswijk, en dan een huisje voor BOF.
Kunnen we wisselend huisje tegen huisje spelen.
Voorstel eind maart, 18/19 of 25/26. Hebben we denk ik bijna geen wintersporters meer. Het seizoen voor de huisjesbezitters is denk ik dan ook nog niet echt begonnen.
Andere voorstellen?
---------------------------------------------------------------------------------
Zal even antwoord afwachten van Razor en danb geef ik het aan hen weer door.. (of postman)
of je mik eerst op zijn l*l dan gaat ie automatic naar boven naar de buik dan naar de hoofd dat kan ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:56 schreef Almere-Dude het volgende:
Wat een geweldig wapen die sf medic unlock.![]()
1 of 2 goedgemikte salvo's en ze gaan neer, ideaal is dat in burst mode je geweer iets omhoog gaat zodat als je op het bovenlichaam mikt dat je ook nog ff het hoofd meepakt.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:28 schreef UnleashMitch het volgende:
Zit net even wat Fokke & Sukke's door te kijken.
[afbeelding]
http://www.foksuk.nl/imggif.php?i=/upload/d1015.gif
http://www.foksuk.nl/imggif.php?i=/upload/d1013.gif
Het is een topwapen!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:56 schreef Almere-Dude het volgende:
Wat een geweldig wapen die sf medic unlock.![]()
1 of 2 goedgemikte salvo's en ze gaan neer, ideaal is dat in burst mode je geweer iets omhoog gaat zodat als je op het bovenlichaam mikt dat je ook nog ff het hoofd meepakt.![]()
+2 BoF-ers zonder tag en Mistah Foxie! En dat allemaal op TSquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
http://img.photobucket.com/albums/v467/voodoo3d/screen003.jpg
Van gisteravond: 8 BoF'ers en 1 FoD'er![]()
Net even op GoT gespeeld, bij de nerds volgens JediWat is het daar saai zeg, en alleen maar ouwehoeren op elkaar. Werd bovendien gelijk 1e ook op de commander na. Amateurs!
![]()
![]()
[afbeelding]
Jep de laatste 2 zijn ook goed. Eikol ofzo doet het ook erg leuk! Zie ook steeds meer namen met Tags voorbij komen net als de [BoF]quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
+2 BoF-ers zonder tag en Mistah Foxie! En dat allemaal op TS![]()
Heerlijk screenshotje trouwens..nu denkt iedereen dat ik goed ben.Het was trouwens berespannend op dat moment!
Die TGAXX is trouwens ook erg goed, vooral met vliegen is hij moeilijk te kloppen. Speelt veel op onze server. Het is leuk om zoveel namen frequent voorbij te zien komen. Ik noem ook nog SAS lingo en Snotneus bijvoorbeeld.
is al eens gepost, mar ik moet hem ook nog... je moet iig Karkand spelen en gewoon op goed geluk met je knife rondhuppelen en moorden... kun je gelijk voor de purple heart gaanquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:51 schreef i-spy24 het volgende:
heeft iemand nog goeie tips t.a.v. het behalen van de knife badge. Wordt er langzamerhand beetje moe van omdat dat ding te behalen. ( dus beste mappen om ff snel die knife badge te behalen)
daar was ik zelf ook achter gekomen van de punkbuster kick, heb het alleen gemeld aan Jedi via Xfire volgens mijquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:29 schreef escape_nl het volgende:
@ andere admins, kijk hier even naar
http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=6089
Sinds die laatste patch krijg ik ook niks meer gewijzigd in de maplist. Ik zie namelijk geen apply button meer.. Hoe doe jij dit?quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
daar was ik zelf ook achter gekomen van de punkbuster kick, heb het alleen gemeld aan Jedi via Xfire volgens mij
Onderin zit een klein knopje 'dashboard' klik daarop en het dashboard zal verschijnenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:07 schreef jpjedi het volgende:
Sinds die laatste patch krijg ik ook niks meer gewijzigd in de maplist. Ik zie namelijk geen apply button meer.. Hoe doe jij dit?
Lolquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:20 schreef jpjedi het volgende:
Jongens even een portie echte humor:
Wat is gebonden soep
hehehe Ik lig weer dubbel zeg.![]()
quote:Straks ga je nog vragen hoe je water moet koken.
Gisteren moest ik een goeie vriend even helpen met zijn accu van de auto. Hoor ik van zijn vriendin dat een andere vriendin had gevraagd:"Wat is een accu?".quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:20 schreef jpjedi het volgende:
Jongens even een portie echte humor:
Wat is gebonden soep
hehehe Ik lig weer dubbel zeg.![]()
Eerst aplly changes to profile, dan apply changes to serverquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sinds die laatste patch krijg ik ook niks meer gewijzigd in de maplist. Ik zie namelijk geen apply button meer.. Hoe doe jij dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |