is er ook een opdracht waarin je zelf moet nadenken ?quote:
water koken dan moet je 5 liter melk in de pan gooien, dat zeker 4 uur laten koken en dan heb je gekookt waterquote:Op woensdag 9 november 2005 15:40 schreef navvy het volgende:
Straks ga je nog vragen hoe je water moet koken.
Is 't dan hard of zacht gekookt..............of lang?quote:Op woensdag 9 november 2005 15:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
water koken dan moet je 5 liter melk in de pan gooien, dat zeker 4 uur laten koken en dan heb je gekookt water
dan heb je hardgekookt water, wil je zachtgekookt water hebben dan moet je wat calgon er bij flikkerenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:43 schreef navvy het volgende:
[..]
Is 't dan hard of zacht gekookt..............of lang?
thx!!! Nu ff een koud biertje pakken (30 minuten in de vriezer).quote:Op woensdag 9 november 2005 15:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan heb je hardgekookt water, wil je zachtgekookt water hebben dan moet je wat calgon er bij flikkeren![]()
ik volg de pratijk niet zo.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:46 schreef Euc- het volgende:
En dat doet de koksopleiding
Typ alle vragen maar over, ik heb ze allemaal gehad.
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:48 schreef Silver_Shark het volgende:
aan ik gezien
quote:
Dank je dank je, ik heb er binnenkort meer voor jequote:Op woensdag 9 november 2005 15:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat een idiote dooddoener zeg.
Inderdaadquote:Op woensdag 9 november 2005 15:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat een idiote dooddoener zeg.
Voor hulp met je werkstuk hebben we School & Studiequote:Op woensdag 9 november 2005 15:27 schreef Silver_Shark het volgende:
Kunnen jullie me uitleg geven wat dat is, Het is voor een Werkstuk. ik keek op google maar daar vind ik alleen maar recepten met gebonden soep en staat geen uitlegt wat het is.
Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |