Jah...had ik ook last van toen ik voor de 1st keer inlogde. Gewone herstart deed alles weer behoorlijk werken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 om 13:02 uur liet 'Christiaan' het volgende zien :[i]
[afbeelding][/]
Ik denk dat je dan wel "the man" wordt hier..quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
Overigens kan ik mss. een map maken. Ik doe dit ook voor Half-Life(2) based games. Als dit niet zoveel anders is maak ik een BoF map
Ik denk niet dat dat iets wordt met FoD. We spelen al zelden met zijn "allen" normaal BF2 (1X per week) dus een custom map pack zit er niet in, ik heb trouwens eens een paar van die maps geprobeerd en ik vond ze stuk voor stuk niks.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:58 schreef UnleashMitch het volgende:
JMP, kunnen we niet een keer met FoD, BoF en nog een clan een custom map night houden ? Mikken we alle TotalBF2 mappacks er op bv en gaan we met 32 man lekker custom maps knallen
Dat is VOIP (Voice Over IP) misschien heb je de ouput van je mic uitgezet... ze horen je dan wel op de servert, maar jij hoort jezelf dan nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Eindelijk, ik zit erop. In mijn opties staat B voor chat maar er gebeurt niks als ik op b druk
Je kunt het zien door een mic in beeld.. MAar dit wordt niet meer gebruikt hoor. Kom gewoon op Teamspeakquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dat is VOIP (Voice Over IP) misschien heb je de ouput van je mic uitgezet... ze horen je dan wel op de servert, maar jij hoort jezelf dan niet
quote:
JA man..Is het nu eindelijk gefixt? Heb je heel de dag tijd voorquote:
Misschien moet je je even " inlezen" in de gebruiksaanwijzing van BF2quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb op het moment geen mic, kun je niet gewoon chatten als in HL?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
JA man..Is het nu eindelijk gefixt? Heb je heel de dag tijd voor![]()
(Ik heb het liever over BF2 dan over die ranzige filmpjes die Frank stiekem opneemt in de slaapkamer van zijn ouders.)
Ik ook, als je er eenmaal aan gewend bent is het leuk speelgoedquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:10 schreef RudyCarell het volgende:
Koop een Z-Board, hoef je niet te zoeken naar de toetsen... Ik en Jedi hebben hem ook...
Ik zweer bij mijn UltraX en G5quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Koop een Z-Board, hoef je niet te zoeken naar de toetsen... Ik en Jedi hebben hem ook...
Dan heb je nog nooit op een Zboard gespeeld zekerquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik zweer bij mijn UltraX en G5
Gebruik je m ook als normaal toetsenbord Rudy ? Ik vind t nml echt een drama ding als normaal toetsenbordquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:44 schreef RudyCarell het volgende:
Dan heb je nog nooit op een Zboard gespeeld zeker![]()
jullie hebben de noob versie van het Zboardquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Gebruik je m ook als normaal toetsenbord Rudy ? Ik vind t nml echt een drama ding als normaal toetsenbordGelukkig is mn normale TB draadloos dus ik heb er verder niet echt last van TBs die in elkaar gedraaid zitten maar toch
dat zijn wijquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Geen armour squad? Armour als engineer is eigenlijk mijn ding al zal ik me schikken natuurlijk in elke rol ter dienste van het geheel![]()
ik heb 3 sets Standaard Action en BF2quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
jullie hebben de noob versie van het Zboard
ik heb hem met een normale toetsen set
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:02 schreef Sickert het volgende:
jullie hebben de noob versie van het Zboard
ik heb hem met een normale toetsen set
Jp heeft enkel dat baggerdingquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
![]()
Als ik iets win, dan win ik iets goed. Gewoon drie keysets dus. BF2, Std Game & Std. Dacht je echt dat ik zat te internetten etc met een game TB![]()
zo heb je ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:06 schreef Suikermais het volgende:
Echt..soms lig ik dubbel om de nicknames die ik zie in BF2. Zie er nu weer ééntjje op de server genaamd Jos_het_debiele_ei. Mijn god..hoe kom je op zo'n naam...?
Jij leest gewoon wat je wil lezenquote:
wat maakt dat nou uit? ik heb de OP allang in een textfile online staan, en die url staat ook in de OP van nuquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zeg je moet het ook wel goed smurfen. Nu heb je het zo gesmuft dat het er uit ziet zoals de OP zou moeten, maar je met juist de code smurfen.
Of te wel: je moet gewoon de letterlijke tekst van de OP zoals je die hier intikt kopieren en plakken in wiki.
Het ziet er dan niet uit op wiki, maar dat is ook niet de bedoeling. Het is de bedoeling dat het er goed uitziet op FoK!
Smurf je het?
ow... staat dat er niet danquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Jij leest gewoon wat je wil lezen
Voordeel is dat actievelingen zelf de ranking v/d OP aan kunnen passen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:09 schreef Incolumis het volgende:
wat maakt dat nou uit? ik heb de OP allang in een textfile online staan, en die url staat ook in de OP van nu
Die's van kamagurka!quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:06 schreef Suikermais het volgende:
Echt..soms lig ik dubbel om de nicknames die ik zie in BF2. Zie er nu weer ééntje op de server genaamd Jos_het_debiele_ei. Mijn god..hoe kom je op zo'n naam...?
is niet nodig, je haalt me toch niet meer inquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Voordeel is dat actievelingen zelf de ranking v/d OP aan kunnen passen.
Nu maar hopen dat iemand dat doet
Ik had ooit nog eens de illusie iddquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:18 schreef Incolumis het volgende:
is niet nodig, je haalt me toch niet meer in
Ik hoorde gister of wanneer het ook mocht wezen op TS dat een aantal mensen al eerder een LAN wouden houden maar dan in beetje in het midden van het land.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:31 schreef Sickert het volgende:
Dames en heren (dames)
Veel nuttige informatie over een LAN
Tot zover deze huishoudelijke mededeling
Het is verder super ruim, 1 grote zaal beneden en dan 2 losse lokalen boven voor bijvoorbeeld te slapen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:06 schreef Suikermais het volgende:
Potver...Razor..Vriend !!!!!
Dat ziet er verdomde leuk uit als zeg ik 't zelf....
Het is een ideequote:Op woensdag 4 januari 2006 18:17 schreef Incolumis het volgende:
buiten zitten bier drinken?
Ik zit er ook alleen maar voor de gezelligheid, Zo nu en dan doe je is wat.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:20 schreef Incolumis het volgende:
heb zelf ook bij de scouts gezeten, erg veel deden we niet, behalve op donderdagavond beetje strippoker en dan een vrouwtje steeds laten verliezen, en bier drinken
konden nog geen knoop leggen, maar zuipen hoefde niemand ons uit te leggen
godverdetyfus!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:08 schreef Razorback het volgende:
[..]
Het is verder super ruim, 1 grote zaal beneden en dan 2 losse lokalen boven voor bijvoorbeeld te slapen.
als jij die dames regeltquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:21 schreef UnleashMitch het volgende:
Jaja strippoker, en dan neemt Sickert zeker z'n trampoline mee
Er zijn genoeg winkels op een paar honder meter afstand dus dat is geen probleemquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het lijkt me slimmer om alleen pc's mee te nemen. De vorige keer werd de beamer niet eens aangesloten en is de xbox360 amper aangeweest.
Er moet wel meer bier komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |