Precies... wat is trouwens de G36-E een heerlijk wapen van de Medic. + dat je nu jezelf kunt healen en andere kan reanimeren. Normaal was ik nooit Medic maar nu toch wel wat vakerquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
jep..
en als je dan in je server scherm kijkt lijkt ineens de server bijna leeg en bij de volgende refresh weer vol.. :S
Nooit medic gespeeld..toch eens proberen dus.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Precies... wat is trouwens de G36-E een heerlijk wapen van de Medic. + dat je nu jezelf kunt healen en andere kan reanimeren. Normaal was ik nooit Medic maar nu toch wel wat vaker![]()
Moet je hem wel eerst bij Special Forces unlocken als ik het goed heb...quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nooit medic gespeeld..toch eens proberen dus.
Nou ik heb ze gekeken en de eerste die ik opende was mezelf in de hoofdrol op WAKEquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als het goed is kunnen de demo files worden gedownload vanaf mijn server. Zodra ik tijdens het gamen last van lag krijg gaat hij trouwens uit.
Dus iedereen die de mini lan nog een keer wil beleven op het BF2 slagveld:
http://84.41.130.16/demo
Je moet dan de demo's hebben die beginnen met auto_2005_12_
Hoe groter het bestand hoe langer de battle. We hebben niet heel veel BF2 gespeeld, dus ik zou vooral de grote bestanden bekijken.
jullie probleem is in ieder geval makkelijker opgelost dan het mijne.. Vanavond maar 1 keer eruit geknald trouwens maar morgen kan het weer 5 keer zijn..quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:47 schreef UnleashMitch het volgende:
Nou dan wacht ik nog rustig een weekje afHelaas.
het blijkt dat de kwaliteit van de TS kanalen op de hoogste stand stond, 25kbit. ik heb het effe veranderd naar 12kbit, probeer het nu eensquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heb even het topic opgezocht... Is Fok bij iedereen zo traag?
Weet niet of FJD hetzelfde probleem heeft alleen ik had precies hetzelfde zoals ze daar omschrijven. Ook met BF had ik wat connection problemen. Vraag Jedi maar, heb geloof ik 3x gevraagt of hij en de rest ook van de server vlogen
hehehequote:Op woensdag 4 januari 2006 10:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja TS was inderdaad wel erg vol gisteren, wel jammer dat iedereen in mijn kanaal wilde![]()
Ik was notabene de enige US en de rest was allemaal MEC/China, maar iedereen moest zonodig in mijn kanaal![]()
Waar jullie met TS niet heel goed samen speelde (vooral aan het begin) speelde de squad waar ik in zat wel goed samen. Je zag bijna alle groene puntjes dezelfde kant opgaan en er waren altijd wel 2 medics voor het reviven.
Pas op het einde ben ik een beetje mijn eigen weggegaan, aangezien ik toen de tank had of omdat ik niet constant in de BH wilde zitten.
Het laatste potje op mashuur sprong ik telkens maar uit de BH en dan zie je op de grond iedereen schieten op die BH en kun je op de grond gewoon vrij rond lopen.
Overigens heb ik nooit misbruik kunnen maken van jullie informatie op TS, daar had ik niks aan. Ik gaf heel af en toe nog wel eens verkeerde informatie zodat jullie mij niet lastig zouden vallen als ik een vlag pakte.
1x ben ik door TS in de fout gegaan. Ik hoorde Jedi over TS MistahFoxie vervloeken omdat hij zijn tank had gejat en ik was net onderweg om jedi te c4-en. Ik c4-de uiteindelijk mistafoxie (nogmaals sorry) dat leverde mij een TK op![]()
Ook een leuke actie was op sharqi (eerste potje) ik sta de vlag in het westen te verdedigen en ik zie een mannetje liggen ik schiet en kill Jedi ineens zie ik een medic die hem revived ik schiet en kill Jedi. Ik moest toen herladen en zie weer die medic Jedi reviven ik schiet en kill Jedi. Vervolgens hoor ik over TS Jedi roepen dat hij niet meer gerevived wil worden![]()
Dan hoop ik dat hij weldra hier zal verschijnen. Voorstellen alleen is niet genoeg en zoals ik al aangaf heb ik hem gebanned (voor 1 minuutje) om zijn aandacht te trekken. We hebben heel het scherm vol getikt en nog geen reactie dus toen maar op deze manier. Imo is jezelf voorstellen niet heiligmakend.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lieve Admins,
Willen jullie aub BoF joranh1980 niet meer bannen! Hij heeft zich voorgesteld op het Forum en is nu officieel BoF'er! Ik heb em tevens naar dit Topic gestuurd
Thnx.
Geen armour squad? Armour als engineer is eigenlijk mijn ding al zal ik me schikken natuurlijk in elke rol ter dienste van het geheelquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Ondanks dat Arie (JP red.) en ik het ontzettend gezellig vonden gisteren was het idd een grote chaos. Daarom willen we proberen om het vanavond op een wat meer georganiseerde manier te regelen. Ik zat zelf te denken aan het volgende:
Er komen in totaal drie squads (afhankelijk van het aantal aanwezige leden)
Squad 1:
Domo & Postman -> Flying Death, oftewel helicopters.
Squad 2:
Willekeurig 4 man met daarin uiteraard een medic, een AT en een Spec ops
Squad 3:
Eventueel Squad 4:
Sniper squad, een man of 3 die het slagveld kunnen overzien en eventueel in kunnen grijpen.
Dit uiteraard onder de leiding van onze master commander Escape.
Als we dit dan ook zo onder verdelen op TS dan kunnen we denk een heel eind komen. Wellicht dat Postman nog wat FoDers op kan roepen om een squad te vullen ? Dan kunnen we uiteindelijk wel 16 man vullen denk ik zo
Andere suggesties altijd welkom uiteraardIk ben er vanavond iig.
Kweenie, ik verzin ook maar watquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:05 schreef jpjedi het volgende:
Geen armour squad? Armoiur als engineer is eignelijk mijn ding al zal ik me schikken natuurlijk in elke rol ter dienste van het geheel![]()
Ten eerste ik ben er vanavond niet bij, anders had ik wel mee willen helpen met jullie poging tot teamwork ownagequote:Op woensdag 4 januari 2006 11:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Ondanks dat Arie (JP red.) en ik het ontzettend gezellig vonden gisteren was het idd een grote chaos. Daarom willen we proberen om het vanavond op een wat meer georganiseerde manier te regelen. Ik zat zelf te denken aan het volgende:
Squad 1:
Squad 2:
Squad 3:
Eventueel Squad 4:
Sniper squad, een man of 3 die het slagveld kunnen overzien en eventueel in kunnen grijpen.
Als we dit dan ook zo onder verdelen op TS dan kunnen we denk een heel eind komen. Wellicht dat Postman nog wat FoDers op kan roepen om een squad te vullen ? Dan kunnen we uiteindelijk wel 16 man vullen denk ik zo
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:53 schreef Silver_Shark het volgende:
Het spijt me Jedivan je tank
en ik speel vanavond weer als lokaas![]()
We hoorden je wel iig.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:04 schreef GeilSpookje het volgende:
Heb het mic volume rendabel gekregen door het kussentje van dat ding af te slopen \o/
Nu kan ik ook eindelijk TeamSpreken... Alleen wel als me vriendin niet achter me zit tv te kijken want dan word ze gek
Gister was het idd vet ff met ze alle alleen ik ging te kut...
Doenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:30 schreef Razorback het volgende:
Ik denk dat ik ook maar is een microfoon moet gaan aanschaffen.
Vanavond ben ik er iig weer bij
Lijkt mij een straks planquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Squad 1:
Squad 2:
Squad 3:
Eventueel Squad 4:
http://game-monitor.com/GameServer/84.244.130.114:16567/quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik kom helaas nog steeds niet op de server, kan iemand nog vertellen welke map er nu op is?
Ja, die heb ik meerdere keren overgetypt (kopieren wil niet). ik ga nu proberenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:41 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
http://game-monitor.com/GameServer/84.244.130.114:16567/
Heb je wel t juiste IP-adres ?
dat is de goede versie hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hmmz, het lukt nog niet. Ik heb 1.1.2484 oid. Is dit de nieuwste versie?
Versie is goed in beeld in ieder geval... mmmm ff denkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Dan heb jij dus een andere versie, weten we iig wat het probleem veroorzaakt. Nu alleen nog de oplossing vinden.
Ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Versie is goed in beeld in ieder geval... mmmm ff denken
Als je die vink uitzet is onze server dan rood?
En dan nog het plezier wat je er van krijgtquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:31 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
DoenKost geen fuck denk ik. Heb hier nog een heeeeele oude gevonden, ziet er zo gamel uit dat kan nooit meer dan 5,- gekost hebben
Als je opnieuw opstart zal het wel niet opgelost zijn naar ik aanneem dus enige wat ik nu kan zeggen. Probeer eens opnieuw te installeren en te patchen (kutwerkquote:
SF zuigtquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:45 schreef VeerMans het volgende:
Spelen dr al veel mensen SF eigenlijk?
Ik heb em wel maar echt pas 5 min gespeeld
en hij loopt steeds vast
Ik heb SFquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:45 schreef VeerMans het volgende:
en hij loopt steeds vast
Heb het even SP gespeeld maar vind het nou niet zo boeiend.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:45 schreef VeerMans het volgende:
en hij loopt steeds vast
Ook vanaf EA ? Dat ging bij mij best snelquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik vind net een update van 180MB. Die gaat wel tergend langzaam met 90kb/s
Jup, vanaf EAquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:14 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ook vanaf EA ? Dat ging bij mij best snel
ga eens naar je configuratiescherm / geluid / opnemen / Audio / Openemen volume / geavanceerde volumereglingen / en zet mic boost eens aan, dat zal wel helpenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:04 schreef GeilSpookje het volgende:
Heb het mic volume rendabel gekregen door het kussentje van dat ding af te slopen \o/
Nu kan ik ook eindelijk TeamSpreken... Alleen wel als me vriendin niet achter me zit tv te kijken want dan word ze gek
Gister was het idd vet ff met ze alle alleen ik ging te kut...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |