mwoah ik speel voor interlink naar GoT toe en ben sinds het vertrek van BMH warlord van BoF. Zodoende ben ik ook aktief op GoT en nu lees ik wat mailtjes en opmerkingen..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:10 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Waarom zou ik opeens bij GoT spelen?
Zo is die ja...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nee zij hebben iemand die een plaatje postte en het was duidelijk te zien dat dat een goeie Fragger was. Dus die zou dan de Dries zijn van GoT.
Maar wij hebben de enige echte Dries!
Ben benieuwd! Laat maar komen!quote:zat te denken aan een spetterend gastoptreden vanavond met een leip squad die BoF server ff paranoiia maken
*kijkt naar de stand in Engelandquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:08 schreef jpjedi het volgende:
Maar jullie weten het! als je 11 stervoetballers bij elkaar zet heb je nog geen sterteam. De overwinning zal des te zoeter smaken.![]()
Anders waren ze sowieso al verloren!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Verder is het heel jammer dat GoT in feite alles wat goed is aantrekt en op de lijst zet.
Inderdaad, Real Madrid speelt ook altijd als een stuk strontquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Maar jullie weten het! als je 11 stervoetballers bij elkaar zet heb je nog geen sterteam. De overwinning zal des te zoeter smaken.![]()
Joranh had verder weinig behoefte om van zich te laten horen en zal mijns inziens op een zijsporr gerangeerd worden. Wij wilde alleen een BoF tag dragen en verder niks. Wij hebben de zin hiervan ter discussie gesteld maar hierop nog geen antwoord ontvangen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
Trouwens [BoF]ArieDeBeuker.NL en [BoF]Joranh1980 wie zijn dat..? Als ze een beetje goed zijn kunnen ze meedoen
Calabriakiller is trouwens erg goed, zeker met een chopper en jet!
En zo is het maar net, hopelijk mag ik die nep-Dries ook eens tegenkomen op het slagveldquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nee zij hebben iemand die een plaatje postte en het was duidelijk te zien dat dat een goeie Fragger was. Dus die zou dan de Dries zijn van GoT.
Maar wij hebben de enige echte Dries!
Escuses,, het is uitgezocht en ik zat er volledig naast..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:48 schreef -Dries- het volgende:
[..]
En zo is het maar net, hopelijk mag ik die nep-Dries ook eens tegenkomen op het slagveld![]()
Nope geen Xfire. Ik gebruik altijd gewoon mijn buddy list van bf2tracker om te zien wie er allemaal online zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
@ JMPoSTMaN; Heb je toevallig Xfire, heb je anders nog niet in me lijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:34 schreef jpjedi het volgende:
Paar heerlijke rondjes en dan ook beloond met 2x brons en een gouden plak. Nu begin ik toch langzamerhand te ruiken aan de bevordering al duurt dat nog wel even vrees ik.
Laatste paar rondjes gingen weer minder dus dan weet ik dat het weer tijd is om te stoppen.
Weltrusten vriendjes en vriendinnetjes..
Oh ja sickert...Als ik een Hummer op onze eigenbasis de hoek om zie vliegen schiet ik eerst en dan kijk ik wel wat het was..![]()
Neh, je hebt net zo'n bling als mijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:50 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben ook gepromoveerd trouwens, nu heb ik ook net zo'n grote bling-bling als escape en DoMo
mierenneuker! laat die jongen in die waan ! hij was net zo blij!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Neh, je hebt net zo'n bling als mij![]()
[afbeelding]
Deze geloof ik
[afbeelding]
Deze hebben Domo en Escape..
Die krijg je pas als je aan de 50.000 zit, en je daarbij ook nog een aantal basic badges hebt behaald.
Andersom natuurlijk ook. Hier staan ook de meest strijdverhogende termen. Het is grappig en hoort er gewoon bij.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:47 schreef escape_nl het volgende:
Wel leuk als je die strijdlustige berichten op GOT leest
grappig GRAPPIG??! niks grappigs aan makker!! *kapot Kapot kapot*quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Andersom natuurlijk ook. Hier staan ook de meest strijdverhogende termen. Het is grappig en hoort er gewoon bij.![]()
quote:ps. die scoreborden van BoF maken geen inrduk op mij , dat garandeert hen niet echt een overwinning IMO
quote:ook tissues, voor die jankers van Fok! als ze de pan in hebben geslacht!!!
quote:ook niet om arrogant te doen ofzo maar ik weet vrij zeker dat er geen betere heli team aanwezig is op got
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:41 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Ik ga ff een keer op hun server spelen ...![]()
84.244.131.181:16567 is het IP-adres. Ga er zo er ff op...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:46 schreef -Dries- het volgende:
[..]Wat is de IP van hun server? Vers fragvoer voor mij
Ik denk niet dat er plek voor je is op de tank.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:55 schreef Sickert het volgende:
hahaha dat van die heli...dan hebben ze nog nooit tegen domo en mij of iemand anders in de heli gevochten
(ok er zullen best betere zijn maar niet op GOT)
en al zijn ze beter Jedi en ik in de tank maken gehakt van die gastjes
ho ho de bedoeling is dat jedi en ik vlaggen gaan cappen.. en ik protect zn tank...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er plek voor je is op de tank.![]()
Dat vind ik namelijk een nogal verloren plek, je gaat vrij gemakkelijk door als je daar zit![]()
whahaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:02 schreef Silver_Shark het volgende:
wel zachtjes aan doen he boffers, het zijn wel meisjes
wuh ik kan ook niet ga zo wegquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[GoT]er alert op onze eigen serverIk moet helaas nu weg anders had ik wel even meegedaan
Ik heb andere plannen voor jou. Lees je aan het einde van de middag wel denk ik. Het idee van die tank protecten is goed, maar het kan altijd beterquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
ho ho de bedoeling is dat jedi en ik vlaggen gaan cappen.. en ik protect zn tank...
zo wonnen we het laatste potje vandeweek... omdat ik constant bij hem aan het verdedigen was..
maar het maakt opzich niet uitkan ook met een jeepje achter m aan rijden met c4 erop als support
dat ging gister prima
Ik heb by the way nu ook zo'n buurjongetjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:10 schreef Sickert het volgende:
wuh ik kan ook niet ga zo weganders had ik wel ff gekeken
dat lijkt me verschrikkelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:11 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb by the way nu ook zo'n buurjongetjeM'n neefje die een rijtje verder op woont
quote:
Scheelt mij iig weer een hoop downloadenquote:wel leuk voor je whehehe
Ik wilde alleen ff kijken of er iemand in zat maar door direct IP zat ik er al in ...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jafar is op dit moment de GoT server aan het ownen, hij staat nu al bovenaan
Zet mij maar op de reserve bank. als ik echt nodig ben speel ik met genoegen meequote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
We need reinforcements!
Who wants to kick GoT butt!
Sundag 20:00 an epic battle between FoK! and GoT.
Defend the honour of FoK!
We want U!
Sign up today!
Zelfde gedaan dus dan hoor ik het wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:49 schreef -Raffie- het volgende:
Net aangemeld voor zondag op BOF forum. Dus weer een extra
Alleen BoF of iedereen @ Fok! mag meedoen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
We need reinforcements!
Who wants to kick GoT butt!
Sundag 20:00 an epic battle between FoK! and GoT.
Defend the honour of FoK!
We want U!
Sign up today!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |