Dan wordt het meer verstoppertje dan BF2, ik denk niet dat 64 maps echt heel leuk zijn met 16 man.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:42 schreef escape_nl het volgende:
Karkand erin en ik in de apc.
Als er 64 karkand gespeeld wordt graag domo in de tweede apc, wordt een makkie
Dan speel ik wel voor commander eventueel. Meestal haal ik aardig wat punten. Althans, zodra me squads luisteren wel. Echter hoop ik dat TeamSpeak gaat werken terwijl ik BF speel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:42 schreef escape_nl het volgende:
Karkand erin en ik in de apc.
Als er 64 karkand gespeeld wordt graag domo in de tweede apc, wordt een makkie
* JMPoSTMaN heeft zaterdag om 16:00 een wedstrijd en is al ladderzat tegen de tijd dat ze beginnen of het nu 19:00 is of 20:30 is.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een war op zaterdagavond? Dat heb ik nog nooit iemand zien doenDan zit ik aan het bier
Perfect, ik wou het net zelf voorstellen, aangezien ik zaterdag eventjes in Den Haag zit tot een uur of zeven...quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:28 schreef jpjedi het volgende:
Voorstel van GoT om de tijd te verzetten naar 20:30.. bezwaren??
Nu melden want we willen dit snel rond hebben om tijd te maken voor een goede voorbereiding.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:20 schreef TallMan het volgende:
Aan welke kant zal ik meedoenheb hier 20000+ posts, op got niet echter ben ik daar recent actief en hier niet.
Damn, dilemma's dilemma's
Zeg roodkapje waar ga je hene....quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:25 schreef nero355 het volgende:
[..]* nero355 mompelt iets over vaste/favoriete gunner enzo
![]()
Jij gaat gewoon met mij mee in de AH-IZ/Cobra
Ow ja : [GoT] Roodkapje hier![]()
Paar gasten die de BoF hebben afslachtenquote:
He die is nieuwquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zeg roodkapje... jij bent zeker een lone wolf...
Nou nou puh puhquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ohoh een GoT'er op FOK!...kijk maar uit
Roodkapjequote:Op donderdag 5 januari 2006 20:07 schreef nero355 het volgende:
[..]
He die is nieuw
[..]
Nou nou puh puh
ik vind zondag eigenlijk ook beter...quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:13 schreef jpjedi het volgende:
Zelf ben ik er niet bij helaas aangezien ik ook rond die tijd dienst heb en dus lekker bij een kerstboomverbranding wacht mag houden.Aaneensluitend heb ik dan een nieuwjaarsreceptie.
Ik wil toch eigenlijk bij ons eerste voorstel blijven van zondagavond aangezien zaterdagavond de meeste BoF-ers wel in de kroeg hangen.
Mag ik zondag indienen als tegenvoorstel waarde vrinden..?
Oh ja nog even een quote van GoT:
"Ik doe mee , en we gaan gehakt van ze maken"
Tijd om de messen te gaan scherpen.![]()
Lol, ik kom zo nog even denk als er nog wel BoF-ers zijn.... AriedeBeuker opeens ook een BoF-er??quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nou dat was dus even 10x niks vandaag.
heb geen goed rondje gelopen.
Misschien ben ik morgenavond wel weer online, probeer ik het nog eens, alleen dan wil ik wel weer bij de MEC. Schiet veel liever die US af dan die MECies
Je ging idd als een gek tekeer.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:44 schreef -Dries- het volgende:
2x gespeeld
1x goud, 1x zilver
en Veteran Support Award!!
hoop het !quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:32 schreef jpjedi het volgende:
Nou officieel tegenvoorstel geplaatst en nu wachten op acceptatie!
http://forum.i3d.nl/showthread.php?p=83510&posted=1#post83510
Hmm zondag 20:00 kan wel.. als me i-net een goede bui heeftquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:19 schreef jpjedi het volgende:
We zijn eruit!
Battle de titanen zal zondag plaatsvinden om 20:00.SHARP! Dus ik wil iedereen ingelogd hebben op TS om 19:30 ten laatste!
Maps (8x8):
-Sharqi
-Wake
-Karkand
Nu nog een training plannen van een uurtje of 2 met de juiste indelingen. Strategische ideeen en indelingen graag spuien op het bof forum en niet hier!
Graag iedereen weer ff melden ivm nieuwe datum en tijd.
-Diamond
-JEDI
-Sickert
..
Jedi heeft de verschrikkelijkste BF2 ronde uit zijn carriere meegemaakt. Ditmaal geen verkeerd bombardementje oid maar gewoon alles drama. Het begon al met mijn internet dat moeilijk doet waarna ik snel awat utp kabeltjes over de grond trok. Toen veel last van lag in de vorm van test in beeld met " connection lost" waarna hij verder ging na een 10 seconden en dat een keer of 5 tijdens vliegen met DOMO) Maar het ging net zo slecht als hij soepel draaide dus ik ga maar snel mijn nest in.
![]()
Ja idd ging wel lekker in die tankquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:39 schreef Umm-Qasr het volgende:
Net heel lekker gespeeld met voornamelijk Ansjo en Arie ...![]()
Als jullie een plekje over hebben wil ik best mee hoeren, maar ik wil niet een plekje innemen van een BoFer, oftewel die hebben gewoon voorrang wat mij betreft.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:50 schreef UnleashMitch het volgende:
GoT heeft toch een eigen clan die ook nog eens GoT heet ? Was er van uit gegaan dat we daar tegen speelde maar het is dus blijkbaar alle members van GoT ook al komen die van andere clans
Ach dan kan Postman iig meehoeren met Domo
Je kunt op wiki (adres in de 2de post van dit topic) je eigen sig toevoegen op de juiste plek.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:42 schreef -Dries- het volgende:
btw:
[[url=http://sigimages.bf2tracker.com/119862/2/sig1.png]afbeelding][/url]
Ik mag daar trouwens als niet BoFer niet in... Mee praten zal dus ook wat lastig gaanquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:49 schreef UnleashMitch het volgende:
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showforum=12
Maplist is wel ok alleen zou ik graag Oman ruilen voor bv Sharqi of Dalian.
Ow cool, ik heb het geedit op de wiki, dus alles zou goed moeten gaan en in het volgende topic zou mijn sig te zien moeten zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je kunt op wiki (adres in de 2de post van dit topic) je eigen sig toevoegen op de juiste plek.
Overigens zag ik dat jij wel erg goed bezig bent met BF2. Iedereen roept hier wel steeds DoMo en Escape, maar als jij net zoveel zou spelen dan ga je ze gewoon voorbij![]()
Maar ja net zoveel spelen als die twee dat is wel lastig![]()
Ik geef je rechtenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik mag daar trouwens als niet BoFer niet in... Mee praten zal dus ook wat lastig gaan![]()
Ik zit net te kijken, ik vond het al zo vreemd dat alle instellingen goed stondenquote:
Laat m een paar keer posten op Fok! en het is een Fokkerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:13 schreef domolanglekker het volgende:
wel jammer dat we geen externe huursoldaten mee kunnen nemen.. ken zon figuur die kan bijna snipen met de tv missiles
Geen idee, ik weet wel dat er ooit ene 01.Falco was die op onze server zat. Ik ging bij hem in de heli (MEC @ Sharqi), nou ze hebben het geweten ook daar bij dat tv station, met name Jediquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:11 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken, ik vond het al zo vreemd dat alle instellingen goed stondenJe was me blijkbaar voor
-edit-
Was Dries nou degene die zo goed kon vliegen dat iemand er misselijk van werd ? Of zit ik er naastEr staat me wel iets van bij maar ik weet niet meer wie het was.
Klopt idd maar het was zeker iemand van Fok en een Nederlanderquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
Geen idee, ik weet wel dat er ooit ene 01.Falco was die op onze server zat. Ik ging bij hem in de heli (MEC @ Sharqi), nou ze hebben het geweten ook daar bij dat tv station, met name JediDie gast kon echt goed vliegen! hadden beide ook boven de 90 punten.
Hij heb zelfs op onze teamspeak even gezeten. Iemand die nog contact met hem heeft??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Klopt idd maar het was zeker iemand van Fok en een Nederlander
hijs niet echt nederlands.. (duitser) kwam m ergens eens een keer tegen.. wij samen in chopper.. en nu duikt ie af en toe op via xfire als ik op de bof server rondvlieg in een chopper.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Laat m een paar keer posten op Fok! en het is een Fokker
Ow, lijkt me sterk dat ik het was, ik zit bijna nooit in choppers... Geef mij maar ground to ground combatquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:11 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken, ik vond het al zo vreemd dat alle instellingen goed stondenJe was me blijkbaar voor
-edit-
Was Dries nou degene die zo goed kon vliegen dat iemand er misselijk van werd ? Of zit ik er naastEr staat me wel iets van bij maar ik weet niet meer wie het was.
Zit ik daarvoor wel in de juiste gebruikers groep??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:20 schreef jpjedi het volgende:
De war is inderdaad GoT (clan) tegen BoF (clan). Maar aangezien zij 4 mensen van HuT " bijlenen" denk ik dat Postman wel mee kan doen. Ik zou het vreemd vinden als HuT-ers erbij nemen aangezien de animo vanuit GoT al erg goed is.
Jongens. De discussie over kits en squads doen wij op het BoF forum.
Ik heb op het BoF forum de deelnemerslijst geupdate en geprobeerd een kit eraan te plakken. Graag commentaar hierop. (wellicht per map)
Spui ook eens wat taktieken op het BoF forum?
Hoe maak je zo sig?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:42 schreef -Dries- het volgende:
btw:
[[url=http://sigimages.bf2tracker.com/119862/2/sig1.png]afbeelding][/url]
Registreren bij BF2Tracker.com en dan heb je zo'n zelfde sig.quote:
zondag zit zon persoon in de heli van gotquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:13 schreef domolanglekker het volgende:
wel jammer dat we geen externe huursoldaten mee kunnen nemen.. ken zon figuur die kan bijna snipen met de tv missiles
Ik vind het maar rot, zo'n grote map met zo weinig spelers.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:34 schreef domolanglekker het volgende:
AAAAH ENDLICH das expert explosiv award is mein! die gasten op die pureevil server werden helemaal dol van me c4 acties
Ik heb het over de Pureevil server schatquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:20 schreef i-spy24 het volgende:
Dan maak je er toch gewoon een 20 of 32 man team van op een 64 map.
Beetje de volle kracht van FOK vs GoT. Heb je voor eens en voor altijd een open strijd.
Weet je gelijk wie de beste is. Mischien wil Steeven ff netzo als ik Rome Total War even
laten voor wat het is en mee doen.
Ben ik gister heen geweest. Erg lang, maar wel een perfecte bioscoop film!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:05 schreef Sickert het volgende:
ow ow ow wat heb ik er zin in
als het netzo gaat als laatste potje vandeweek met Jedi in een tank
zometeen naar de bios (die film met die grote aap)
daar gokte ik ook al opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:11 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ben ik gister heen geweest. Erg lang, maar wel een perfecte bioscoop film!
coolquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het begin is inderdaad iets te lang (vind ik), maar verder is het een super film, zeker vanaf het moment dat je de eerste keer dat aapje ziet, vanaf daar tot het einde lijkt heel snel te gaan.
Doe jij niet mee dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:56 schreef Razorback het volgende:
Succes met de war en mogen de beste winnen,
BoF dus![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil wel meedoen maar het gaat denk ik niet,quote:
zet voortaan eens een spoilertag nu weet ik al wat er die sene gaat gebeurenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Razorback, hoe meer man hoe beter he
king Kong is zeker goed alleen het duurt idd lang voordat ze naar het eiland gaan, dat is wel jammer. Ook de RUN met de planteneters is een beetje nep, al die dino's vallen om en al die mensen (op 4 na) leven nog...![]()
Dat snap ik maar aan iemand die zijn ogen amper open kan houden heb je weinigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Razorback, hoe meer man hoe beter he
king Kong is zeker goed alleen het duurt idd lang voordat ze naar het eiland gaan, dat is wel jammer. Ook de RUN met de planteneters is een beetje nep, al die dino's vallen om en al die mensen (op 4 na) leven nog...![]()
Pff denk je nou dat ze allemaal dood gaanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
zet voortaan eens een spoilertag nu weet ik al wat er die sene gaat gebeuren
niet eens dooie daar![]()
Zoals Ferdi op het i3D forum al post heeft GoT een half jaar geleden zich wel voorgedaan als clan dus vandaar dat we hier vanuit gaan. Wij zullen de war spelen met zogoed als alleen BoF leden en geen "inleners" Zo kunnen wij voor ons gevoel het slagveld met opgeheven hoofd betreden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:51 schreef nero355 het volgende:
Mag ik effe opmerken dat [GoT] @ BF2 GEEN Clan is !!!![]()
Het is meer een "crew" van mensen die heel erg vaak @ DJ Mantri Server zitten en daardoor redelijk op elkaar zijn ingespeeld
Daarvan is er dan ook weer een zootje ongeregeld die elke avond op TS zitten samen en daar ik hoor ik onder andere bij
Wb, doe je zondag mee met de war?quote:
Welkom terug jongen!!quote:
Waarom zou ik opeens bij GoT spelen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:43 schreef jpjedi het volgende:
Enneh. Dries..speel jij bij ons mee of bij GoT?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |