*insert smiley met echt uitstekend prfstst tongetje*quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:28 schreef Rewimo het volgende:
Hee doe de jouwe even lekker dicht in plaats van de mijne!
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:31 schreef Troel het volgende:
Dank je wel schatje!
ja sorry, ergerde me aan het gedrag van die jett en het feit van haar kutopmerkingen naar andere users.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:55 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hoi DarkElf en/of Schatje.
Zoals jullie misschien in dit topic: Mannen en make up
al gemerkt hebben is er veel sprake van bashen en vervelend doen en bovenal slowchat.
Graag alstublieft geen slotje, maar iets van een waarschuwing ofzo, door de slowchat gaat de essentie van het onderwerp helemaal weg.
Afhankelijk van je standpunt past het ofwel in SES, ofwel in SEX.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom staat het topic over vrouwen als oefenpoppen in LIF en niet meer in NWS?
Het is NWS, geen LIF
Zoals ik al zei, alles omtrent gezondheid, het medische gebeuren, wordt ook besproken in LIF. Dit nieuws van vrouwen die tijdens narcose als 'oefenpop' worden gebruikt dus ook. En nee, het is geen kwestie van op de strepen staan. Praat niet zo gek Pietverdriet. Het gebeurt altijd zo als het om dubbele topics gaat. Als jij eerder was geweest had het in NWS gestaan omdat het inderdaad daar ook heel goed past.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom staat het topic over vrouwen als oefenpoppen in LIF en niet meer in NWS?
Het is NWS, geen LIF
Nee, ik heb geen posters van jou verwijderd. Dat je het topic niet meer kan terug vinden komt misschien door het mergen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:49 schreef Maerycke het volgende:
Schatje: Heb je mijn post ook weggemikt en zo ja, waarom? Ik kan het bewuste topic in ieder geval niet meer in My AT terug vinden...
Ah ok, zou kunnen idd. Kijk straks wel even. Thanks babe!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen posters van jou verwijderd. Dat je het topic niet meer kan terug vinden komt misschien door het mergen.
Ik kan het eerste topic wel gewoon bekijken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:18 schreef Moonah het volgende:
Ehm, off topic, maar ben ik de enige die pagina 1 van dit topic niet geopend krijgt?
Alleen een wit reageervenster.
Ook als ik /1/300 instel (alle berichten op 1 pagina).
De betreffende topics staan inmiddels in NWS.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben de beroerste niet hoor. Ik wil het ook wel naar NWS schoppen als jij dat wilt. Zeg het maar.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:38 schreef schatje het volgende:
Ik heb het bericht geëdit, gezegd dat de bewuste user normaal moet doen en dat het ieder vrij staat om vragen te stellen. Verder een note vanwege het schelden. Een ban aanvraag lijkt me wat overdreven. Dat gebeurt meestal pas als een user blijft doorgaan met een niet gewenst postgedrag.
whehehequote:Op maandag 30 januari 2006 16:25 schreef Syrena het volgende:
Helleu, ik zoek het (een?) topic over naaien en naaimachines. Ik wil graag weten of ik de aanbieding bij het Kruidvat een beetje een goeie is...maar ik kan het topic niet vinden...
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:02 schreef Troel het volgende:
[..]
whehehe
Oja
Naaien
Bedoel je deze? Ik ga naaien
Er zijn van die gekken die het zouden melden daarom-sommige zijn zelfs zo gek dat ze slowchatten over bijvoorbeeld ... zeep e.d.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:04 schreef DarkElf het volgende:
is er volgens mij wel eens geweest, maar goed tis natuurlijk eigenlijk best een beetje zinloos om te melden wat je aanhebt. nietwaar?
Zeg!quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Er zijn van die gekken die het zouden melden daarom-sommige zijn zelfs zo gek dat ze slowchatten over bijvoorbeeld ... zeep e.d.![]()
Gezien de mensen in dat MUZ-topic is het "nut" vooral postopkrikkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:02 schreef DarkElf het volgende:
als je aan zulke topics meedoet zie je het "nut" ervan, anders niet volgens mij
Nouuuuquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:05 schreef DarkElf het volgende:
dat denkt iedereen van zichzelf en "hun" topic, die slowchat
Daarom. Onder het mom van opgelost.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Gezocht: basketbalsetje voor in bad
Waarom gooi je dat op slot ?
Niet dus, omdat die website alleen maar normale baskets verkoopt, wat maakt het nou uit om het nog even open te latenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Daarom. Onder het mom van opgelost.
Topic blijft dicht. Bovendien heb je je vraag ook al in dit topic gesteld.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:53 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Niet dus, omdat die website alleen maar normale baskets verkoopt, wat maakt het nou uit om het nog even open te laten
quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:52 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Iets verkeerds gegeten? Of alleen boos dat mensen zoiets nooit over jou zeggen?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:40 schreef deejaylethal het volgende:
tja....
Dat jij nu zo bekrompen moet reageren? Ik had het niet tegen jou, dus op zich is jouw mening niet gewenst.
Dat soort offtopic geneuzel is dus niet gewenst. Ik verzoek je dan ook vriendelijk om dat voortaan achterwege te laten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:56 schreef deejaylethal het volgende:
Mag ik vragen waarom jij geen fotoboek hebt? Wat ben jij een krachtig persoon zeg! Iemand met zulke sterke beargumentatie! hulde!![]()
Nee, niets boeie. Zo makkelijk kom je er niet vanaf. Jij plaatste een opmerking die uitlokte tot offtopic geneuzel. Gewoon niet doen. Dat doe je maar via de MSN ofzo en niet op het forum. De opmerking 'Je bent trouwens een leuke meid!' had namelijk helemaal niets te maken met de vraag van de TS.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:16 schreef deejaylethal het volgende:
Nee, maar t was ook niet door mij dat het uiteindelijk zover doorging, het offtopic zijn.
Maar boeie
Denk je? Het gaat dus ook om bepaalde medicijnen, medische instellingen, enzovoorts.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:17 schreef DarkElf het volgende:
misschien is dat meer iets wat in R&P zou passen?
Tenkz!quote:
Oh nee, plaatje deed het eerst niet, maar het is ymme blijkbaar zelf gelukt om het te fixen! Toch bedankt!quote:enne ik zie het plaatje? of bedoel je iets anders?
quote:Het aanbieden of willen ruilen met anderen van Lush spulletjes is nog steeds toegestaan in deze reeks. Alleen het afhandelen daarvan voortaan graag via de msn/icq/mail en niet op het forum.
En laat dit soort kwalificaties maar achterwege.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:49 schreef Funnie het volgende:
Dus blijft het eigenlijk arme zielige ymme, zo jong al Alzheimer.
Ze gedraagt zich zo, dus tjah. Dan roept het dit soort reacties op!quote:Op maandag 27 maart 2006 12:54 schreef schatje het volgende:
[..]
En laat dit soort kwalificaties maar achterwege.
Nee, wij zitten er niet 24/7 op. Bovendien zijn wij geen kleuterjuffrouws.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:55 schreef Funnie het volgende:
En dat gebeurde dus doodleuk niet!
Je laat het maar gewoon achterwege.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:56 schreef Funnie het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich zo, dus tjah. Dan roept het dit soort reacties op!
De groetenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:59 schreef Funnie het volgende:
die smilies kun je wel voor je houden dacht ik.
We zullen er strenger op toe zien dan. En nu jij hier ook bent. Dit soort puberaal geneuzel kun je voortaan ook achterwege laten:quote:Op maandag 27 maart 2006 12:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Prima regel, maar ze houden zich er dus mooi niet aan.
Nergens voor nodig om op de man te spelen. Dat zijn ook de regelsquote:Je snapt het niet hè? Het geeft niet meisje, jij kan ook niks doen dat je het IQ van een garnaal hebt meegekregen van Onze Lieve Heer.
Ja, of je praat gewoon gezellig over Lush. Daar kom je toch ook voor? Toch niet voor Ymme?quote:Op maandag 27 maart 2006 13:04 schreef PeRi het volgende:
Ja I know. Maar ik kan het gewoon niet laten als ze weer zo stom doet. Ze is gewoon zo vreselijk irritant.
.
Ok, gelukkigquote:Op maandag 27 maart 2006 13:56 schreef DarkElf het volgende:
topic heeft even een afkoelslotjeGaat gewoon weer open en hopelijk kunnen dingen dan wel goed gaan.
Wat een onzin.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:58 schreef PeRi het volgende:
Er is altijd wel wat met dr, lame excuusjes..
Maar waar het om gaat, is dat er 8 vd 10 keer geslowchat wordt dat niks te maken heeft met Lush. Ja ergens ver weg 'ik ga zo maar douchen'. Het Tuut verhaal dat telkens maar door en doorgaat, TPG perikelen. Het ís niet leuk om het te lezen en dáárom blijven er zoveel mensen uit de topics weer. Er wordt niet meer over produkten gepraat, maar om de dingen eromheen.
Hoe weet jij dat het een lame excuus is dan? Ik vind niet dat wij daar over moeten oordelen eigenlijk.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:58 schreef PeRi het volgende:
Maar waar het om gaat, is dat er 8 vd 10 keer geslowchat wordt dat niks te maken heeft met Lush. Ja ergens ver weg 'ik ga zo maar douchen'. Het Tuut verhaal dat telkens maar door en doorgaat, TPG perikelen. Het ís niet leuk om het te lezen en dáárom blijven er zoveel mensen uit de topics weer. Er wordt niet meer over produkten gepraat, maar om de dingen eromheen.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:05 schreef debby1973 het volgende:
Krijgen we nu zelf zonder dat Ymme er is een ymme-rel?
En dingen van een ander forum hier heen halen die ergens ver weg alleen met Lush te maken heeft omdat dat in een doosje zit die iemand opgestuurd heeft mag zeker welquote:Op maandag 27 maart 2006 13:58 schreef PeRi het volgende:
Inderdaad!quote:Op maandag 27 maart 2006 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil gewoon lekker over al de Lushproductjes kunnen beppen, zonder gezeik!
Ik hoop 't met je meequote:Op maandag 27 maart 2006 19:20 schreef DarkElf het volgende:
ok, nu maar hopen dat het allemaal leuk blijft dit keer.
Ik hoop het ook en ik ben blij dat het topic weer geopend isquote:Op maandag 27 maart 2006 19:20 schreef DarkElf het volgende:
ok, nu maar hopen dat het allemaal leuk blijft dit keer.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
Schatje wat ben je lekker streng...
Er wordt geëdit omdat mensen kennelijk niet de OP lezen. Enkel getoonde schoenen en sneakers horen niet in dat topic thuis. In combinatie met kledingstukken mag het wel. Dan is het vaak een geheel, een setje. Heel simpel. Bovendien is het om te verkomen dat mensen gaan crossposten.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:05 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Waarom edit je alles in show je kleren
Ik bedoelde het in het algemeen 't viel me op dat je bijna alle posts hebt geëdit.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Er wordt geëdit omdat mensen kennelijk niet de OP lezen. Enkel getoonde schoenen en sneakers horen niet in dat topic thuis. In combinatie met kledingstukken mag het wel. Dan is het vaak een geheel, een setje. Heel simpel. Bovendien is het om te verkomen dat mensen gaan crossposten.
1- Mutant is prima in staat om voor zichzelf te spreken.quote:Op maandag 24 april 2006 19:25 schreef Floridinges het volgende:
Marokkanen-kapsels.
Hallo? Wat een kutopmerking voor Mutant.
Dat is waar, maar het is galanter als een ander het voor je doet, nietwaar?quote:Op maandag 24 april 2006 21:01 schreef schatje het volgende:
[..]
1- Mutant is prima in staat om voor zichzelf te spreken.
Dank.quote:2- Opmerking is geëdit.
Vind ik niet. Voor hetzelfde geldt boeit het hem niet.quote:Op maandag 24 april 2006 21:04 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is galanter als een ander het voor je doet, nietwaar?
Dan mij wel, want ik vind hem aardig.quote:Op maandag 24 april 2006 21:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Vind ik niet. Voor hetzelfde geldt boeit het hem niet.
En ik heb nog getracht een serieus antwoord te gevenquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:14 schreef Natalie het volgende:
Dit topic schurft op mijn penis en eikel! was natuurlijk ultiem fout, maar heb me daar toch zitten lachen
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 11 mei 2006 20:15 schreef troma78 het volgende:
[..]
En ik heb nog getracht een serieus antwoord te geven
Moet je maar normaal reageren.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:40 schreef Adothehague het volgende:
Wat een onzin dat mn posts zijn verwijderd
Nergens voor nodig.quote:Stelletje nichten fewoon de tonduese en opscheren die nek en zijkante in plaats van die lange nichtekapsels.Tword zomer en jullie lope met lang haar wat er nie uitziet zeker nie als het gedroogd is in de zon
Beetje gelijk heeft ie wel hoor. En hij speelt niet op de man, hij speelt op de langharige heaumeaux!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:54 schreef schatje het volgende:
Gewoon niet op de man spelen. Heel simpel.
[..]
Nergens voor nodig.
Ja dat is ook nergens voor nodig.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:30 schreef schatje het volgende:
Ja, alleen bleef hij dat standpunt herhalen waardoor hij uiteindelijk een ban te pakken heeft gekregen.
Je moeder is een hoer.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:15 schreef schatje het volgende:
Ik geloof dat je niet in de richting van hoerenmoeder moet zoeken.
quote:
Ik vond het ietwat overdreven om daarvoor speciaal een topique te openen. Ik dacht dat ik hier ook wel genoeg kans zou hebben op een degelijk antwoord. Niet dus.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:13 schreef schatje het volgende:
Nee, dat betekent het dus niet.
Maareh, open er anders een topic over. Dit is het feedback topic.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:17 schreef MUUS het volgende:
[afbeelding]. Ik vind je geweldig. [afbeelding].
[afbeelding]. In één woord geweldig! [afbeelding].
[afbeelding]
Het staat ergens onderaan in de tekst.quote:6 - Probleembehandeling:
.......................
Breng de antibiotica altijd aan voordat de benzyolperoxide of tretinoine wordt aangebracht.
......................
Elke moderator runt zijn/haar subforum op hun eigen manier. Afgezien van de algemene fok regels, heeft elke subforum ook haar eigen regels. Dus wat hier geldt hoeft in een ander subforum niet per definitie te gelden en andersom precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:36 schreef G-SaS het volgende:
Ik krijg net een slotje op het topic waarin het fit&slank boek aanbied,omdat het daar niet hoort en niet 2 keer mag op het forum?
Dan moet er wel een rechte lijn worden getrokken, want bij literatuur,kunst en cultuur mag je dus wel je boeken aanbieden,ook al staan die bij V&A er ook al bij.
Ja dat was me onderhand ook wel duidelijk,ik zei ook niet dat het het ontrecht was. Ik verwachtte alleen dezelfde regels en dat is dus blijkbaar niet. Weet ik dat ook weerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:06 schreef schatje het volgende:
Probeer het daar dan. In LIF is het niet de bedoeling. Slotje is daarom terecht. Je mag het eventueel zoals mijn collega al zei ook in FOK! dieetclub 104 of Slank de zomer in #35 aanbieden.
donequote:Op woensdag 28 juni 2006 20:36 schreef Maeghan het volgende:
Wil iemand even het Lushtopic wijzigen van 108 naar 114?
Ik zat even met m'n hoofd bij het verkeerde topic.
je bent een schatquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:13 schreef schatje het volgende:
Gedaan hoor.
Puur uit nieuwsgierigheid, waar trek je de grens? Er worden toch wel regelmatig topics in LIF geopend met als onderwerp verschillende lichamelijke klachten die potentieel ernstige dingen kunnen zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:55 schreef schatje het volgende:
Klachten van zo'n dusdanige aard, ernstig tot zeer ernsig, worden altijd op slot gedaan. Naar de huisarts/EHBO gaan is het beste advies wat je zo'n iemand dan kan geven.
Ja, op dinsdag is het begonnen en op vrijdag pas een afpraak gemaakt met de huisarts.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:21 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik zou ook met zoiets gelijk naar de dokter gaan, maar in dit geval had de TS van dat topic ook al een afspraak gemaakt voordat ze het topic opende.
quote:
Neem deze hele tekst maar over als vervangende tekst onder: 8 - Hydrateren/beschermen:quote:Voor mensen met een probleemhuid waarbij acne, meeëters en een onzuivere huid een centrale rol spelen, kan het gebruik van benzyolperoxide, tretinoine en/of topische antibiotica een belangrijke rol spelen om deze problemen aan te pakken. Vooral in combinatie met salicylzuur of glycolzuur zijn zeer goede resultaten mogelijk. Begin eerst om de dag met het aanbrengen van 1 of meerdere producten, bouw het dan langzaam op naar dagelijks gebruik tot maximaal 2x per dag. Wanneer de huid droog of rood wordt, gaat schilferen of wanneer andere irritaties optreden, verminder dan het gebruik totdat de irritaties weer wegtrekken. Benzyolperoxide en tretinoine kunnen niet vlak na elkaar gebruikt worden omdat de werking dan geneutraliseerd wordt, laat hier minimaal 8 tot 12 uur tussen zitten.
quote:Als allerlaatste stap wordt een gezichtscreme of iets vergelijkbaars aangebracht. Op zomerse dagen is een zonnebescherming aan te raden, deze kan dan meestal in plaats van een gezichtscreme worden gebruikt. UV-straling is de belangrijkste reden van huidveroudering en de voornaamste reden dat mensen rimpels en andere huidproblemen krijgen op oudere leeftijd.
Een gezichtscreme heeft als voornaamste doel om vocht in de huid vast te houden en de huid te ondersteunen met herstelwerkzaamheden. Ook het algemeen aanzien van de huid kan behoorlijk verbeteren met een goede gezichtscreme, doordat de huid gladder, egaler en gaver lijkt. Zoals met alle huidverzorgingsproducten moet ook een gezichtscreme voor langere tijd (1 tot 3 maand) gebruikt worden om zichtbare resultaten te krijgen.
De hoeveelheid ter grootte van een parel of kleine knikker is meestal genoeg voor het hele gezicht. Eventueel kan je een kleine hoeveelheid creme vermengen met een hele kleine hoeveelheid water om het smeren makkelijker te maken, ook is het hierdoor makkelijker om een groter gebied te besmeren met een kleinere hoeveelheid creme. Vermijd het gebruik van te veel creme, omdat dit een tegengesteld (negatief) effect op de huid kan hebben, wat zich kan uiten in een doffe, glimmende, vette en onzuivere huid.
Thx!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:22 schreef Troel het volgende:
Wauw, ik wil even mijn complimenten geven voor het topic van 2low4zer0! Het is dat ik geen heer ben, maar ik vind het echt super dat je er zoveel werk van maakt!
Nope,quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:31 schreef DarkElf het volgende:
oh was ik weer dom bezig? en dat in je mooie topicsukkel die ik ben.
is het zo goed?
quote:Als allerlaatste stap wordt een gezichtscreme of iets vergelijkbaars aangebracht. Op zomerse dagen is een zonnebescherming aan te raden, deze kan dan meestal in plaats van een gezichtscreme worden gebruikt. UV-straling is de belangrijkste reden van huidveroudering en de voornaamste reden dat mensen rimpels en andere huidproblemen krijgen op oudere leeftijd.
Een gezichtscreme heeft als voornaamste doel om vocht in de huid vast te houden en de huid te ondersteunen met herstelwerkzaamheden. Ook het algemeen aanzien van de huid kan behoorlijk verbeteren met een goede gezichtscreme, doordat de huid gladder, egaler en gaver lijkt. Zoals met alle huidverzorgingsproducten moet ook een gezichtscreme voor langere tijd (1 tot 3 maand) gebruikt worden om zichtbare resultaten te krijgen.
De hoeveelheid ter grootte van een parel of kleine knikker is meestal genoeg voor het hele gezicht. Eventueel kan je een kleine hoeveelheid creme vermengen met een hele kleine hoeveelheid water om het smeren makkelijker te maken, ook is het hierdoor makkelijker om een groter gebied te besmeren met een kleinere hoeveelheid creme. Vermijd het gebruik van te veel creme, omdat dit een tegengesteld (negatief) effect op de huid kan hebben, wat zich kan uiten in een doffe, glimmende, vette en onzuivere huid.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:35 schreef DarkElf het volgende:
ik snap er niets meer van, ik wil roken![]()
[edit nou heb ik letterlijk ge-C/P, als het nou niet goed is ga ik aan de drank]
ben blij dat je eindelijk blij bentquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:39 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
![]()
helemaal top! zo is het goed! Thx very much!![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:41 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
whehehe , lache met jou!![]()
![]()
Geniet van je rose en je peuk!![]()
Jij ook vast bedankt!quote:
gedaanquote:Op zondag 9 juli 2006 22:34 schreef teigan het volgende:
zou je in de OP van de dieetclub bij het vorige deel even de link van deeltje 106 kunnen zetten?
DarkElf, ff uit nieuwsgierigheid. Die persoon op je usericoon, ben jij dat?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:30 schreef DarkElf het volgende:
je kan toch gewoon meeposten?aanmelden is niet verplicht. doen mensen uit vrije wil neem ik aan
Hahaha nee, de enige overeenkomst zijn de blauwe ogen en het blonde haar maar verder is het Peta Wilson (Nikita) (die heb ik al vanaf het begin van mijn fokcarriere als icoontje geloof ik, alleen steeds een andere foto)quote:Op maandag 10 juli 2006 22:32 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
DarkElf, ff uit nieuwsgierigheid. Die persoon op je usericoon, ben jij dat?
o ik dacht dat dat moestquote:Op maandag 10 juli 2006 22:29 schreef Byte_Me het volgende:
allemaal leuk en aardig hier, maar is er ook een dieet/lijn-topic, waar ik me niet hoef aan te melden?
ik zou niet weten waarom, het is natuurlijk wel altijd leuk om te zien hoe het met iemand gaatquote:
Ik heb die oude gesloten hoor. en als eerste een nieuwe geopendquote:Op maandag 10 juli 2006 23:09 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
Heb even een nieuw Lang Haar-topic geopend. Kan het andere nieuwe dicht en deze centraal, schatje?![]()
Zonder OP. Een reden voor mij om jouw topic te sluiten.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:12 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik heb die oude gesloten hoor. en als eerste een nieuwe geopend
En ik heb een TTquote:Op maandag 10 juli 2006 23:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Zonder OP. Een reden voor mij om jouw topic te sluiten.
misschien als het bevalt. eerst gewoon wat posten hoor. is eigenlijk uit luiheidquote:Op maandag 10 juli 2006 23:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom, het is natuurlijk wel altijd leuk om te zien hoe het met iemand gaatik bedoel, het is onder je nick dus niemand kent je
posten staat altijd vrijquote:Op maandag 10 juli 2006 23:16 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
misschien als het bevalt. eerst gewoon wat posten hoor. is eigenlijk uit luiheid
Kom op zeg, het was toch een leuk grapje, al dan niet gejatquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:07 schreef schatje het volgende:
topic opgeschoond en een schopje naar Travel
>>>
Omdat? Wat is er mis met een beetje humor in een topic?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:10 schreef schatje het volgende:
Grapjes maken doe je maar ergens anders Sven.
In LIF is dat ook niet zozeer een probleem. Alleen weet ik niet hoe collega's van andere fora daar tegen aankijken. Vandaar dat ik het voor de zekerheid maar heb weggehaald. Ik wil niet op mijn donder krijgen omdat ik een topic niet heb opgeschoond.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat? Wat is er mis met een beetje humor in een topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |