abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38587197
Vorig topic is mooi dichtgeluld door Viper, vandaar dat we hier maar verder moeten. Afgelopen tijd is de topicvulling weer aardig snel gegaan met vele nieuwe gezichten en daarmee coupes. Van Adje tot Totti, voor elk wat wils

Grow on!

Nog wat plaatjes ter illustratie:

Adversus
heeft ook nog wat informatie over zomer 2006. En wellicht doe je nog wat ideeën op op de Kappersite

N.B. Dit topic is het enige échte "Ik wil langer haar", geopend door ondergetekende die het klappen van de zweep al sinds het begin van de reeks kent M.a.w. Slotje op het andere topic

205_Lacoste

[ Bericht 21% gewijzigd door 205_Lacoste op 06-06-2006 14:19:51 ]
pi_38590549
ik vind het niet eerlijk, dat mijn topic gesloten word, terwijl ik eerder was

wat maakt het nou uit wie het topic opent

En ik zie in de history dat andere mensen het topic ook wel eens geopend hebben, dus ik vind dit echt bullshit Mijn topic was eerder en deze dus later en mijne is dicht, echt niet eerlijk

[ Bericht 18% gewijzigd door _Hestia_ op 06-06-2006 14:16:28 ]
pi_38590735
Tonks zegt het al in het Feedback gedeelte. Daar mag je fijn uithuilen.

Ik denk dat 't te maken heeft met het reclame maken voor een ander forum én het feit dat je een vrouw bent.

En back OT!
pi_38591490
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:11 schreef Sylvana het volgende:
ik vind het niet eerlijk, dat mijn topic gesloten word, terwijl ik eerder was

wat maakt het nou uit wie het topic opent

En ik zie in de history dat andere mensen het topic ook wel eens geopend hebben, dus ik vind dit echt bullshit Mijn topic was eerder en deze dus later en mijne is dicht, echt niet eerlijk
Je zegt het zelf al, wat maakt het nou uit?
  dinsdag 6 juni 2006 @ 18:30:39 #5
150059 XXR
Proud 2 B FOUT ! !
pi_38598513
Zullen we het gezellig houden, voordat mensen de haren uit elkaars kop trekken?
Dat lijkt me voor dit draadje niet de juiste methoden om elkaar aan te raden...

You'll never get a second chance to make a first impression !
pi_38608996
En weer verder met het 32ste topic! Onderhand verder dan ik ooit was dus ik blijf mooi meekijken hier. Wat ik wel grappig vind is dat iemand die Thomas Berge als voorbeeld neemt terwijl ie (als ie t echt zelf was) een aantal topics geleden zelf aan het posten was over het haargroeigebeuren. Ik ben alleen niet zo wild van zn kapsel als ik eerlijk ben
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_38609248
Ik kan me niet voorstellen dat het 'dé' Thomas Berge was. Fok! kennende zal het een leuke kloon van iemand zijn. Evengoed houdt het de gemoederen bezig

Oh, terloops meld ik nog even dat ik morgen op advies van een kennis een enorme nicht van een kapper ga bellen die goed schijnt te knippen. Mijn lange haardagen zullen weldra geteld zijn. Na het toch een behoorlijke tijd op deze lengte gehad te hebben wordt het tijd voor een korte coupe.

En ja, ik weet dat ik er weer enorm spijt van ga krijgen. Ik ben nou eenmaal zelfdestructief.
pi_38611249
pi_38611269
Ik wil ook langer haar
  woensdag 7 juni 2006 @ 00:20:10 #10
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_38613324
jongens.. morgen is de dag.. dat het weer kort wordt.. tot stukje over mn oren
pi_38613756
Mijn haar is nu ook weer ontzettend lang. Beetje zoals Totti hier in de OP.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_38617266
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:15 schreef 14.gif het volgende:
Ik wil ook langer haar
Ik kan aan de kapper vragen of hij mijn knipsel in een zakje wil meegeven?
pi_38617726
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:27 schreef 205_Lacoste het volgende:
Vorig topic is mooi dichtgeluld door Viper....

Ik ben in ieder geval weer (tijdelijk) over mijn inzinking heen, en ben dus niet gezwicht; Mijn haar zit er nog aan
  woensdag 7 juni 2006 @ 10:04:21 #14
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_38617944
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 22:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het 'dé' Thomas Berge was. Fok! kennende zal het een leuke kloon van iemand zijn. Evengoed houdt het de gemoederen bezig

Oh, terloops meld ik nog even dat ik morgen op advies van een kennis een enorme nicht van een kapper ga bellen die goed schijnt te knippen. Mijn lange haardagen zullen weldra geteld zijn. Na het toch een behoorlijke tijd op deze lengte gehad te hebben wordt het tijd voor een korte coupe.

En ja, ik weet dat ik er weer enorm spijt van ga krijgen. Ik ben nou eenmaal zelfdestructief.
En je hebt zo´n mooi haar!! Maar ik ben nu te laat om je over te halen het niet te doen, gok ik

Overigens, ik ben zelf ook weer bezig mijn haren langer te laten groeien, dus ik lees vanaf nu ook mee (ik ben wel vrouwelijk, maar ik neem aan dat dat niet zo'n probleem is)
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_38619531
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 10:04 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:

[..]

En je hebt zo´n mooi haar!! Maar ik ben nu te laat om je over te halen het niet te doen, gok ik

Overigens, ik ben zelf ook weer bezig mijn haren langer te laten groeien, dus ik lees vanaf nu ook mee (ik ben wel vrouwelijk, maar ik neem aan dat dat niet zo'n probleem is)
Je hebt vast uit weemoed even gelurkt in m'n fotoboek zie ik Ach ja, het scheelt dat jij er weinig van merkt als het kort wordt Na zo'n tijd langer haar gehad te hebben en er niet echt tevreden mee te zijn wordt het tijd voor wat anders. Elke keer hetzelfde wordt ook gewoon saai

Zaterdag 17 juni heb ik de afspraak gemaakt en vraag dan aan de kapper wat hij denkt dat het mooiste is. Het ligt dus ook een beetje in zijn handen wat het gaat worden.
  woensdag 7 juni 2006 @ 11:34:21 #16
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_38620210
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 11:08 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Je hebt vast uit weemoed even gelurkt in m'n fotoboek zie ik Ach ja, het scheelt dat jij er weinig van merkt als het kort wordt Na zo'n tijd langer haar gehad te hebben en er niet echt tevreden mee te zijn wordt het tijd voor wat anders. Elke keer hetzelfde wordt ook gewoon saai

Zaterdag 17 juni heb ik de afspraak gemaakt en vraag dan aan de kapper wat hij denkt dat het mooiste is. Het ligt dus ook een beetje in zijn handen wat het gaat worden.
Geef de naam van de kapper maar, dan zal ik hem vantevoren wel even ompraten
Maar ik snap je wel hoor, ik heb soms ook ineens de neiging om het allemaal af te knippen, omdat ik lang haar zo saai vind ineens... en dan knip ik het af en heb ik weer spijt!
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_38623826
Kapsel uit William Shakespeare's Romeo + Juliet (1996) is ook erg cool vind ik. Kon alleen niet echt een betere screen capture vinden zo gauw.

woensdag 7 juni 2006 @ 14:18:21 #18
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38624961
Dat is nog best puik, inderdaad. Zolang het maar niet weer zo'n halve blockhead wordt, Lacoste.

Ik moet ook weer. Puntjes worden lelijk, maar ik heb pas 19 juni een afspraak.
  woensdag 7 juni 2006 @ 14:32:20 #19
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_38625407
Waarom een afspraak maken voor over bijna 2 weken? Als ik nu zou bellen kan ik 9/10 keer dezelfde dag nog terecht.
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
  woensdag 7 juni 2006 @ 14:43:13 #20
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38625665
Omdat ik een specifieke kapster wil hebben.
pi_38625898
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:18 schreef MadGuy het volgende:
Dat is nog best puik, inderdaad. Zolang het maar niet weer zo'n halve blockhead wordt, Lacoste.

Ik moet ook weer. Puntjes worden lelijk, maar ik heb pas 19 juni een afspraak.
Wéér zo'n blockhead? Die foto die ik lang lang geleden in een eerder topic heb geplaatst van mij met kort haar was met photoshop bewerkt man! Geintje voor het schrikeffect Maar goed... het zal korter worden dan dat Romeo op dat plaatje heeft denk ik. Zoals gezegd, even afwachten wat de kapper van de mogelijkheden vindt. Het is voor mij een nieuwe kapper die ik op speciaal aanraden gebeld heb.

[ Bericht 6% gewijzigd door 205_Lacoste op 07-06-2006 15:07:34 ]
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:32:26 #22
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_38626969
OMG, vervolg je een topic over het willen van langer haar, ga je vervolgens zelf het tegenovergestelde doen.
The truth is relative, pick one that works!
pi_38630316
Ik ga mijn haar ook maar eens lang laten groeien (wordt mijn 2e poging). De vorige keer heb ik het 4 maanden volgehouden (vorige week kortgeknipt en nu al spijt ). Het grote nadeel van de 'tussenfase' vond ik dat je echt helemaal niks met je haar kon doen.. Welk gel/wax gebruiken jullie in de tussenfase? Gelwax van de hema die jullie altijd aanraden geeft zo'n natte look. Styling wax van L'oreal werkt opzich wel goed alleen het heeft als nadeel dat je haar naar 3 dagen heel vettig wordt. Je kan natuurlijk ook een paar maanden met een pet oplopen (wat ik ook veel deed) alleen tijdens het uitgaan wordt dat een beetje lastig..

Ik wil mijn haren ongeveer zo:
http://picserver.student.utwente.nl/v/OO1244SCE379

http://picserver.student.utwente.nl/v/EPX7IOBVB58P

http://picserver.student.utwente.nl/v/VYS35787SACL

http://picserver.student.utwente.nl/v/Z12U19A7TOLF

(sry ik weet niet hoe je plaatjes moet invoegen, zit pas net op fok)
pi_38630679

Zoiets dus (ging vorige posr een beetje fout sry)
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:37:20 #25
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_38630830
Dat is inderdaad erg tof, zo wil ik ook het ook hebben
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')