Je zegt het zelf al, wat maakt het nou uit?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:11 schreef Sylvana het volgende:
ik vind het niet eerlijk, dat mijn topic gesloten word, terwijl ik eerder was
wat maakt het nou uit wie het topic opent
En ik zie in de history dat andere mensen het topic ook wel eens geopend hebben, dus ik vind dit echt bullshitMijn topic was eerder en deze dus later en mijne is dicht, echt niet eerlijk
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:27 schreef 205_Lacoste het volgende:
Vorig topic is mooi dichtgeluld door Viper....
En je hebt zo´n mooi haar!! Maar ik ben nu te laat om je over te halen het niet te doen, gok ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het 'dé' Thomas Berge was. Fok! kennende zal het een leuke kloon van iemand zijn. Evengoed houdt het de gemoederen bezig
Oh, terloops meld ik nog even dat ik morgen op advies van een kennis een enorme nicht van een kapper ga bellen die goed schijnt te knippen. Mijn lange haardagen zullen weldra geteld zijn. Na het toch een behoorlijke tijd op deze lengte gehad te hebben wordt het tijd voor een korte coupe.
En ja, ik weet dat ik er weer enorm spijt van ga krijgen. Ik ben nou eenmaal zelfdestructief.
Je hebt vast uit weemoed even gelurkt in m'n fotoboek zie ikquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:04 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
En je hebt zo´n mooi haar!! Maar ik ben nu te laat om je over te halen het niet te doen, gok ik
Overigens, ik ben zelf ook weer bezig mijn haren langer te laten groeien, dus ik lees vanaf nu ook mee(ik ben wel vrouwelijk, maar ik neem aan dat dat niet zo'n probleem is)
Geef de naam van de kapper maar, dan zal ik hem vantevoren wel even ompratenquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:08 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je hebt vast uit weemoed even gelurkt in m'n fotoboek zie ikAch ja, het scheelt dat jij er weinig van merkt als het kort wordt
Na zo'n tijd langer haar gehad te hebben en er niet echt tevreden mee te zijn wordt het tijd voor wat anders. Elke keer hetzelfde wordt ook gewoon saai
![]()
Zaterdag 17 juni heb ik de afspraak gemaakt en vraag dan aan de kapper wat hij denkt dat het mooiste is. Het ligt dus ook een beetje in zijn handen wat het gaat worden.
Wéér zo'n blockhead? Die foto die ik lang lang geleden in een eerder topic heb geplaatst van mij met kort haar was met photoshop bewerkt man! Geintje voor het schrikeffectquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:18 schreef MadGuy het volgende:
Dat is nog best puik, inderdaad. Zolang het maar niet weer zo'n halve blockhead wordt, Lacoste.
Ik moet ook weer. Puntjes worden lelijk, maar ik heb pas 19 juni een afspraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |