Ow, en doe rustig aan met de gewichten. Bepaal of je voor omvang wil gaan of voor uithoudingsvermogen of een combinatie.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:56 schreef HajdukSplit het volgende:
Als je beginner bent, moet je apparaten waarbij je twijfelt hoe ze werken aan een instructeur vragen hoe het moet inverband met ernstige blessures, als je het niet volgens de methode doet.
Juist.. niet denken van, ik ben rambo, ik kan gelijk 50 kilo,quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:58 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ow, en doe rustig aan met de gewichten. Bepaal of je voor omvang wil gaan of voor uithoudingsvermogen of een combinatie.
Je hoeft ook niet altijd alle spiergroepen te doen, je kan per keer andere groepen pakken. Verwacht niet teveel resultaat de eerste wekenEn vergeet je benen niet
Rotzooi? Een beginner moet er afblijven, maar wat is er mis om als gevorderd iemand aan de AAS te gaan? Leg eens uit please? Ben namelijk wel hele benieuwd naar wat er precies mis mee is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:45 schreef HajdukSplit het volgende:
Toen ik begon, deed ik elk avond een uurtje... En laat je niet zoviezo niet verleiden door anabolen en zulk soort rotzooi!
Ksssst, ga eens buiten spelen. Hier zijn volwassenen aan het praten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:56 schreef 2609 het volgende:
doe niet zo zogenaamd interessant wil je?
Jij snapt 't.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:04 schreef JAY-T het volgende:
Ergens heeft ie wel gelijk natuurlijk..
Tis wel zo dat er in dit topic, en in andere topics (zoals help ondergewicht, ik wil aankomen ofzo) alleen maar mensen van alles lopen rond te schreeuwen, terwijl ze niet eens weten waar ze over praten..
Een AAtje is toch zo'n energydrankje?quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:58 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Rotzooi? Een beginner moet er afblijven, maar wat is er mis om als gevorderd iemand aan de AAS te gaan? Leg eens uit please? Ben namelijk wel hele benieuwd naar wat er precies mis mee is.![]()
Hehe ok, dan zal ik mij verder buiten de discussie houdenquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:43 schreef Mr.J het volgende:
Ik die niet verontwaardigd hoor, ik wil alleen hem even op zijn bek zien gaan mbt zijn argumentatie.
Als je shit gaat slikken of spuiten om massa te kweken ga je in ieder geval je lichaamsbouw verneuken. Ik snap wel dat als je er helemaal in opgaat je zelf niet ziet dat je jezelf veranderd in zo'n mislukt mattel he-man poppetje, maar alleen daarom al zou je eraf moeten blijven.quote:
Wat is dan het preciese verschil tussen massa op 'natuurlijke' wijze gewonnen en massa gewonnen door AAS (niet meer dan een verhoogde eiwitsynthese)?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:23 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Als je shit gaat slikken of spuiten om massa te kweken ga je in ieder geval je lichaamsbouw verneuken.
Gelukkig ben jij er om deze mensen te kunnen voorzien van enig relativerend vermogen.quote:Ik snap wel dat als je er helemaal in opgaat je zelf niet ziet dat je jezelf veranderd in zo'n mislukt mattel he-man poppetje, maar alleen daarom al zou je eraf moeten blijven.
AAS = Androgene Anabole Steroiden. Verzamelnaam dus.quote:Ik ken dat AAS niet, maar als dat een anabole steroide is kun je zelf al voldoende gezondsheidsredenen bedenken om het niet te doen.
Mist je van nature al snel prikkelbaar bent kunnen bepaalde AAS dit wel verhogen. Echter is de zgn. 'roid rage' een zeer opgeblazen fabeltje.quote:1 ervan is dat je dan continu opgefokt in topics gaat zitten reageren![]()
Zijn we het daar over eens.quote:En dat roken of veel zuipen ook slecht voor je is ontken ik niet overigens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |