quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:41 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
whehehe , lache met jou!![]()
![]()
Geniet van je rose en je peuk!![]()
Jij ook vast bedankt!quote:
gedaanquote:Op zondag 9 juli 2006 22:34 schreef teigan het volgende:
zou je in de OP van de dieetclub bij het vorige deel even de link van deeltje 106 kunnen zetten?
DarkElf, ff uit nieuwsgierigheid. Die persoon op je usericoon, ben jij dat?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:30 schreef DarkElf het volgende:
je kan toch gewoon meeposten?aanmelden is niet verplicht. doen mensen uit vrije wil neem ik aan
Hahaha nee, de enige overeenkomst zijn de blauwe ogen en het blonde haar maar verder is het Peta Wilson (Nikita) (die heb ik al vanaf het begin van mijn fokcarriere als icoontje geloof ik, alleen steeds een andere foto)quote:Op maandag 10 juli 2006 22:32 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
DarkElf, ff uit nieuwsgierigheid. Die persoon op je usericoon, ben jij dat?
o ik dacht dat dat moestquote:Op maandag 10 juli 2006 22:29 schreef Byte_Me het volgende:
allemaal leuk en aardig hier, maar is er ook een dieet/lijn-topic, waar ik me niet hoef aan te melden?
ik zou niet weten waarom, het is natuurlijk wel altijd leuk om te zien hoe het met iemand gaatquote:
Ik heb die oude gesloten hoor. en als eerste een nieuwe geopendquote:Op maandag 10 juli 2006 23:09 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
Heb even een nieuw Lang Haar-topic geopend. Kan het andere nieuwe dicht en deze centraal, schatje?![]()
Zonder OP. Een reden voor mij om jouw topic te sluiten.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:12 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik heb die oude gesloten hoor. en als eerste een nieuwe geopend
En ik heb een TTquote:Op maandag 10 juli 2006 23:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Zonder OP. Een reden voor mij om jouw topic te sluiten.
misschien als het bevalt. eerst gewoon wat posten hoor. is eigenlijk uit luiheidquote:Op maandag 10 juli 2006 23:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom, het is natuurlijk wel altijd leuk om te zien hoe het met iemand gaatik bedoel, het is onder je nick dus niemand kent je
posten staat altijd vrijquote:Op maandag 10 juli 2006 23:16 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
misschien als het bevalt. eerst gewoon wat posten hoor. is eigenlijk uit luiheid
Kom op zeg, het was toch een leuk grapje, al dan niet gejatquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:07 schreef schatje het volgende:
topic opgeschoond en een schopje naar Travel
>>>
Omdat? Wat is er mis met een beetje humor in een topic?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:10 schreef schatje het volgende:
Grapjes maken doe je maar ergens anders Sven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |