abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39612292
Ik ben dus dik! Ole! Normaal (optwerk) draag ik pantalons, (meestal) van de H&M, die gaan netjes tot maat 46. Bij het "normaal" stappen draag ik meestal een zwarte broek/pantalon. Allemaal geen probleem dus. Alleeeeheeen ga ik ook regelmatig naar festivals en ik heb dus totaaaal geen geschikte broeken meer voor festivals. Daar in je nette pantalon gaan lopen voelt toch een beetje alsof je in een mantelpakje loopt... Ik ben dus op zoek naar leuke broeken (niet pantalons) voor festivals. Maar ik kom de echt leuke festivalbroeken nergens tegen in mijn maat.

En toch zie ik regelmatig mededikkerds in keijofele festival broeken op die festivals! (Ook een hoop dikkerds dat ik denk, doe dat nou niehiehiehiet)

Dus mijn vraag: waar kopen deze mededikkerds (die van die jofele broeken dus he, niet die waarvan ik denk doe dat nou nieeeehieeeet) hun festivalbroeken?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 7 juli 2006 @ 17:41:54 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_39612362
Doe eens een plaatje van zo'n festivalbroek?
Niet meer actief op Fok!
pi_39612414
Ik heb geen idee waar je 't over hebt.
pi_39612436
onnodig, graag ontopic reageren en anders niet

[ Bericht 42% gewijzigd door DarkElf op 07-07-2006 18:34:34 ]
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_39612873
Bij de pabo verkopen ze ook wel kleding tot maat 48, das over t algemeen wat meer sexy en blingblingie, misschien zoek je zoiets? Festivalbroek, geef toch maar eens een voorbeeld
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 18:02:22 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_39612912
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 17:49 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Een zwak ingebouwd mechanisme om jezelf te verdedigen, vind ik niet prima. Meer een vorm van zwakte, wat dik zijn natuurlijk ook is.
hoe moet je jezelf anders verdedigen? zeg gewoon wat een ander zou zeggen, voordat die ander de kans krijgt. Lijkt me een uitstekend verdedigingsmechanisme.

Maar ik heb het idee dat dit topic niet serieus is, zeker gezien de avatar van de TS (ik neem ff aan dat dat TS is = niet echt een dikkerdje).
Niet meer actief op Fok!
pi_39612953
Tvp ik ben benieuwd wat een festival broek is .
ijs_beer fan!
pi_39613099
Dancing misschien moet je eens zo workerbroek gaan proberen. Je weet wel, die broeken met de zakken op de zijkant. Volgens mij krijg je die bij de Perry Sport en volgens mij zijn ze zeker ook in grotere maten te vinden. Zie namelijk vaker flinkere mannen in die broeken lopen.

Waarom trouwens geen jeans?
Onderschriftloos
  Moderator / Miss SHO vrijdag 7 juli 2006 @ 18:10:37 #9
22592 crew  Ole
pi_39613143
Soms heeft de 'big is beautiful' afdeling van H&M wel wat. Spijkerbroeken in elk geval
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_39613746
en weer open: dit is geen discussie over wat je van dikkere mensen vindt, je kan Ontopic reageren of je reageert gewoon helemaal niet. zo simpel is het.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_39614575
Ghuhuhuh je kijkt EVEN niet naar je eigen topic....

Even voor de goede orde. De foto in mijn avatar is de bonboniere van BB-menno. En heeft niks met mn eigen bootylicious achterwerk te maken. (Hoewel, wellicht kunnen we ze ooit kennis laten maken...)

Ik dacht dat het wel duidelijk was wat ik bedoelde met "festivalbroek" maar blijkbaar niet. Ik zal dus inderdaad even een plaatje gaan zoeken.

Etoile, je deelt je naam met een sexclub, dus wellicht is je associatie niet zo onbegrijpelijk, maar ik doel meer op festivals als lowlands... Hoewel je daar ook wel eens een -redelijk misplaatst- rubber catsuitje tegenkomt is dat toch niet helemaal wat ik bedoelde.

Ik zoek meer een soort van baggy broek. Een beetje het model wat je veel ziet bij het merk overseas(?). Gewoon lekker baggy en van materiaal waarin je ongegeneerd, om maar even een lukraak voorbeeld te noemen, een anderhalve literfles premixed baco het festivalterrein op kan smokkelen omdat de securities te lam zijn om je benen ook te fouilleren om vervolgens jantoeternuitje de alphaheuvel af te rollen. Bijvoorbeeld. Maar dan dus niet van overseas, maar meer "neutraal".

Melke: Ik heb nog nooit een jeans kunnen vinden waarin je als dikkerdje niet een onwijs groot reet krijgt. Moet wel zeggen dat ik ook nooit echt goed gezocht heb, maar bij veel dikkerdjes vind ik jeans niet zo charmant staan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_39614793
Dan zou ik toch eens naar een sportzaak op kampeer winkel gaan. Misschien dat je daar vind wat je zoekt. Of misschien bij Otto of Wehkamp. Check hun site anders eens. Wie weet staat er iets tussen!
Onderschriftloos
pi_39615244
Gewoon een lange linnen broek, hebben ze bij Jack & Jones in alle maten en kleuren. Niet duur en mooi...

[ Bericht 0% gewijzigd door Wereldman op 07-07-2006 19:38:28 ]
Smile around the world :-)
pi_39615542
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 19:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

Etoile, je deelt je naam met een sexclub, dus wellicht is je associatie niet zo onbegrijpelijk, maar ik doel meer op festivals als lowlands... Hoewel je daar ook wel eens een -redelijk misplaatst- rubber catsuitje tegenkomt is dat toch niet helemaal wat ik bedoelde.

Een festivalbroek is natuurlijk niet echt wat je zegt van goh duidelijk, ik dacht iig dat je housefeesten bedoelde. Enne die beetje alternatieve baggy broeken kan je toch ook best in een jongensmaat kopen als je niet in de meidenmaten past?
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_39615679
Hema heeft toch lekkere (festival )joggingbroeken? En bij een dumpwinkel misschien(dump 2000). Die winkel associeer ik met festivalbroeken.
In your house I long to be
Room by room patiently
  Moderator / Miss SHO vrijdag 7 juli 2006 @ 20:04:16 #16
22592 crew  Ole
pi_39615992
Of je kijkt bij de mannenbroeken bij H M, ook niet zo duur..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 7 juli 2006 @ 20:24:34 #17
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_39616556
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 19:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghuhuhuh je kijkt EVEN niet naar je eigen topic....

Even voor de goede orde. De foto in mijn avatar is de bonboniere van BB-menno. En heeft niks met mn eigen bootylicious achterwerk te maken. (Hoewel, wellicht kunnen we ze ooit kennis laten maken...)

Ik dacht dat het wel duidelijk was wat ik bedoelde met "festivalbroek" maar blijkbaar niet. Ik zal dus inderdaad even een plaatje gaan zoeken.

Ik zoek meer een soort van baggy broek. Een beetje het model wat je veel ziet bij het merk overseas(?). Gewoon lekker baggy en van materiaal waarin je ongegeneerd, om maar even een lukraak voorbeeld te noemen, een anderhalve literfles premixed baco het festivalterrein op kan smokkelen omdat de securities te lam zijn om je benen ook te fouilleren om vervolgens jantoeternuitje de alphaheuvel af te rollen. Bijvoorbeeld. Maar dan dus niet van overseas, maar meer "neutraal".

Melke: Ik heb nog nooit een jeans kunnen vinden waarin je als dikkerdje niet een onwijs groot reet krijgt. Moet wel zeggen dat ik ook nooit echt goed gezocht heb, maar bij veel dikkerdjes vind ik jeans niet zo charmant staan.
hm, ik ben ook een dikkerdje, dikker dan jij zelfs want maat 46 van de h&m kom ik niet in...maar veel van de BiB jeans van H&M zijn echt prima hoor! er staat wel een (iets oudere, ik ben nu iets dunner) foto van me in jeans daarvandaan in mijn fotoboek....ik vind persoonlijk baggy broeken de kont van dikke menen nog veel groter maken dan goed gesneden jeans...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_39618627
Wikkelbroek!
Past altijd en bij iedereen, lekker luchtig, zit lekker, neemt weinig ruimte in in je bagage enz. alleen maar voordelen eigenlijk.
En als je er 1 hebt knutsel je n.a.v. die zo een stuk of wat zelf in elkaar, zelfs ik kan dat dus dat kan iedereen.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 21:47:04 #19
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_39618699
ik heb ook een aantal broeken, maar kan even niet op t merk komen
overzeas was t niet..
ohja, stuka!
die gaan wel tot een redelijke maat, de grootste maat zou jij met maat 46 moeten passen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 7 juli 2006 @ 21:47:43 #20
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_39618708
oh, en de stuka broeken zitten mooi strak om de kont en lopen daarna pas heel erg uit
pi_39618917
MM, die Stukabroeken? Waar koop jij die? (topic trouwens: Stuka broeken Mja ik vind de modellen in dit topic wel iets hebben, net even de uitvoering die me niet trekt, maar ze zullen er allicht meer hebben!

Kwakveense; ik vind het heel erg verschillen. Bij sommige dikkerds denk je inderdaad van bruhuhuhu niedoeehoeeeeeeeen bij de wijde broek die ze aan hebben, terwijl bij andere broeken het gewoon leuk staat. Wat betreft de BiB lijn van de H&M, meestal loop ik daar maar snel voorbij, ik zie er zelden iets wat ik mooi vind, ik vind het vaak ietwat oudbollig, maar bij "mijn H&M" hebben ze dan ook alleen maar een lullig hoekje.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 21:58:08 #22
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_39618991
ik kocht ze altijd bij blue moon in leiden, maar die is al jaaaren weg.
er zit er nog wel 1 in arnhem ofzoiets.
maar, bij een beetje 'kinky' kleding winkel, j weet wel, met de wat alternatievere kleding, zouden ze ze wel moeten hebben..?
pi_39619091
Mghuhuhuh ik hoopte op een simpel antwoord als Bijenkorf . Maar volgens mij hebben we hier ook wel wat van zulke winkeltjes. Zal er eens naar op zoek gaan!
pi_39623863
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 21:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik kocht ze altijd bij blue moon in leiden, maar die is al jaaaren weg.
er zit er nog wel 1 in arnhem ofzoiets.
maar, bij een beetje 'kinky' kleding winkel, j weet wel, met de wat alternatievere kleding, zouden ze ze wel moeten hebben..?
Er zit er nog een in Nijmegen, ging vroeger ook altijd naar die in Leiden

Stuka broeken kan je ook op het Waterlooplein in Amsterdam kopen, in dat tentje met al die Overzeas kleding..
  zaterdag 8 juli 2006 @ 01:11:53 #25
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_39624517
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 21:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
MM, die Stukabroeken? Waar koop jij die? (topic trouwens: Stuka broeken Mja ik vind de modellen in dit topic wel iets hebben, net even de uitvoering die me niet trekt, maar ze zullen er allicht meer hebben!

Kwakveense; ik vind het heel erg verschillen. Bij sommige dikkerds denk je inderdaad van bruhuhuhu niedoeehoeeeeeeeen bij de wijde broek die ze aan hebben, terwijl bij andere broeken het gewoon leuk staat. Wat betreft de BiB lijn van de H&M, meestal loop ik daar maar snel voorbij, ik zie er zelden iets wat ik mooi vind, ik vind het vaak ietwat oudbollig, maar bij "mijn H&M" hebben ze dan ook alleen maar een lullig hoekje.
ja, ik kijk ook niet naar de tops enzo...die zijn bijna alrtijd van t kaliber veel stof en vleesch noch visch.... maar ik kan in den haag altijd wel goed slagen voor broeken (daar hangen tenimnste nog veeel maten evan mijn nieuwe favo linnen zomerbroek bijvoorbeeld) de BiB in Leiden is bijvorbeeld echt tragisch...die in Rotterdam gaat wel....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')