hoe moet je jezelf anders verdedigen? zeg gewoon wat een ander zou zeggen, voordat die ander de kans krijgt. Lijkt me een uitstekend verdedigingsmechanisme.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:49 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Een zwak ingebouwd mechanisme om jezelf te verdedigen, vind ik niet prima. Meer een vorm van zwakte, wat dik zijn natuurlijk ook is.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Etoile, je deelt je naam met een sexclub, dus wellicht is je associatie niet zo onbegrijpelijk, maar ik doel meer op festivals als lowlands... Hoewel je daar ook wel eens een -redelijk misplaatst- rubber catsuitje tegenkomt is dat toch niet helemaal wat ik bedoelde.
hm, ik ben ook een dikkerdje, dikker dan jij zelfs want maat 46 van de h&m kom ik niet in...maar veel van de BiB jeans van H&M zijn echt prima hoor! er staat wel een (iets oudere, ik ben nu iets dunner) foto van me in jeans daarvandaan in mijn fotoboek....ik vind persoonlijk baggy broeken de kont van dikke menen nog veel groter maken dan goed gesneden jeans...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghuhuhuh je kijkt EVEN niet naar je eigen topic....
Even voor de goede orde. De foto in mijn avatar is de bonboniere van BB-menno. En heeft niks met mn eigen bootylicious achterwerk te maken. (Hoewel, wellicht kunnen we ze ooit kennis laten maken...)
Ik dacht dat het wel duidelijk was wat ik bedoelde met "festivalbroek" maar blijkbaar niet. Ik zal dus inderdaad even een plaatje gaan zoeken.
Etoile, je deelt je naam met een sexclub, dus wellicht is je associatie niet zo onbegrijpelijk, maar ik doel meer op festivals als lowlands... Hoewel je daar ook wel eens een -redelijk misplaatst- rubber catsuitje tegenkomt is dat toch niet helemaal wat ik bedoelde.
Ik zoek meer een soort van baggy broek. Een beetje het model wat je veel ziet bij het merk overseas(?). Gewoon lekker baggy en van materiaal waarin je ongegeneerd, om maar even een lukraak voorbeeld te noemen, een anderhalve literfles premixed baco het festivalterrein op kan smokkelen omdat de securities te lam zijn om je benen ook te fouilleren om vervolgens jantoeternuitje de alphaheuvel af te rollen. Bijvoorbeeld. Maar dan dus niet van overseas, maar meer "neutraal".
Melke: Ik heb nog nooit een jeans kunnen vinden waarin je als dikkerdje niet een onwijs groot reet krijgt. Moet wel zeggen dat ik ook nooit echt goed gezocht heb, maar bij veel dikkerdjes vind ik jeans niet zo charmant staan.
Er zit er nog een in Nijmegen, ging vroeger ook altijd naar die in Leidenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik kocht ze altijd bij blue moon in leiden, maar die is al jaaaren weg.
er zit er nog wel 1 in arnhem ofzoiets.
maar, bij een beetje 'kinky' kleding winkel, j weet wel, met de wat alternatievere kleding, zouden ze ze wel moeten hebben..?
ja, ik kijk ook niet naar de tops enzo...die zijn bijna alrtijd van t kaliber veel stof en vleesch noch visch.... maar ik kan in den haag altijd wel goed slagen voor broeken (daar hangen tenimnste nog veeel maten evan mijn nieuwe favo linnen zomerbroek bijvoorbeeld) de BiB in Leiden is bijvorbeeld echt tragisch...die in Rotterdam gaat wel....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
MM, die Stukabroeken? Waar koop jij die? (topic trouwens: Stuka broeken Mja ik vind de modellen in dit topic wel iets hebben, net even de uitvoering die me niet trekt, maar ze zullen er allicht meer hebben!
Kwakveense; ik vind het heel erg verschillen. Bij sommige dikkerds denk je inderdaad van bruhuhuhu niedoeehoeeeeeeeen bij de wijde broek die ze aan hebben, terwijl bij andere broeken het gewoon leuk staat. Wat betreft de BiB lijn van de H&M, meestal loop ik daar maar snel voorbij, ik zie er zelden iets wat ik mooi vind, ik vind het vaak ietwat oudbollig, maar bij "mijn H&M" hebben ze dan ook alleen maar een lullig hoekje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |