Weet je, mijn nachtbeugel deed na een eind zoveel pijn dat ik hem niet meer indeed omdat ik toch niet kon slapen, en als het me wel lukte te slapen lag hij er de volgende dag gewoon uit. Nu past hij gewoon niet meer in mijn mond.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:17 schreef Kings het volgende:
Ik heb ook een speet tussen mn voortanden gehad.
Ik dacht toendertijd ook: ooow klein spleetje, no problemo, klein beugeltje en tis klaar.
Maar mn gehemelte moest verbreed worden, blokjesbeugel, nachtbeugel, tis nogal wat pijn en ja bij mij staat het onderhand ook al wel weer uit elkaar, maar als ik mn nachtbeugel een week elke nacht indoe staan ze weer recht....
Ik zou als je het wil ff goed informeren, want er is altijd meer aan de hand dan een spleetje...
Enne trouwens... spleetjes zijn toch sexy?
De F en V niet duidelijk uit kunnen sprekenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:13 schreef Bill_E het volgende:
Ik kan me geen situatie bedenken waarin ik me daardoor belemmerd voel
heb ik geen last van.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:23 schreef SlimShady het volgende:
[..]
De F en V niet duidelijk uit kunnen spreken![]()
Erg irritant![]()
verdwijnt het niet tijdens het eten of tandenpoetsenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:20 schreef Thisbe het volgende:
Een spleet kun je gewoon laten dichtmetselen bij de tandarts hoor.
Dit is inderdaad waar, informeer hier eerst eens naar. Ik heb 1 tand die wat verder naar achteren staat dan de rest en ik ging naar de tandarts met ideeën over beugels, kronen etc. In plaats daarvan heeft hij er met soort klei een laagje opgemetseld, hardgemaakt, gladgeslepen etc.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:20 schreef Thisbe het volgende:
Een spleet kun je gewoon laten dichtmetselen bij de tandarts hoor. Als je tanden verder niet scheef staan dan is een beugel volstrekt overbodig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |