Zo erg zal het niet zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:51 schreef KoudeVrouw het volgende:
R.I.P.
dan mag je toch veel ijsjes eten na afloop?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:40 schreef M.Ram het volgende:
Meer mensen die na hun 21ste zo'n operatie hebben ondergaan?
Ik ben 25 en ga dinsdag om kwart over 2 onder het mes![]()
Niet echt ze houden je minimaal 3 nachten ivm bloedverlies.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:10 schreef heiden6 het volgende:
Dat heb ik vroeger ook een paar keer gehad, je mag waarschijnlijk direct naar huis, bent een paar dagen erg suf en je moet veel ijs eten. Verder stelt het niet zo veel voor. Ik vraag me eigenlijk af of ze het tegenwoordig nog onder narcose doen, ik denk van wel.
Je gaat idd helemaal onderzeil.quote:Ik vraag me eigenlijk af of ze het tegenwoordig nog onder narcose doen, ik denk van wel.
De waarheid doet altijd zeerquote:Op zondag 29 januari 2006 17:04 schreef KoudeVrouw het volgende:
Ah, bemoedigende woorden, Silly.
Dat is niet voor iedereen zo hoor, en zo moet TS het ook zeker niet interpreteren.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
De waarheid doet altijd zeer
En hey je kunt beter rekening houden met het ergste, want dit is echt te kut voor woorden.
ze zijn wel nuttig tegen afweer van ziektes.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:58 schreef DaYwALKuR het volgende:
Kut jong ik dacht dat ik met 23 wel veilig was?
waarom halen ze dan niet preventief amandelen, heb je toch niks aan?
'quote:Op zondag 29 januari 2006 17:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is niet voor iedereen zo hoor, en zo moet TS het ook zeker niet interpreteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |