Je dokter!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:04 schreef Poncho het volgende:
Wie oh wie weet er wat van ogen af en kan mij een beetje gerust stellen?
quote:
Nee nee, niet zulke antwoorden. Heel gerust zijn en zeggen dat het goed komt alsjeblieftquote:
Dat doet het ook, als je naar de dokter gaatquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:07 schreef Poncho het volgende:
[..]
[..]
Nee nee, niet zulke antwoorden. Heel gerust zijn en zeggen dat het goed komt alsjeblieft [afbeelding]
Het is ook bikiniseizoen maar ik zie jou niet constant in bikini ronddartelen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Meisje....jij hebt ook altijd wat he!
Ik denk ook aan een oogontsteking, je zal waarschijnlijk oogdruppels meekrijgen. Gelukkig is het zonnebrilweer!
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:06 schreef BobRooney het volgende:
whehehe...zo een oog, en dan een topic openen![]()
Je bent bikkel of je bent het niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:06 schreef BobRooney het volgende:
whehehe...zo een oog, en dan een topic openen![]()
Wat op zich jammer isquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:08 schreef Poncho het volgende:
[..]
Het is ook bikiniseizoen maar ik zie jou niet constant in bikini ronddartelen.
Daar zou een leuk fotoalbum van gemaakt kunnen worden.quote:
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:10 schreef Poncho het volgende:
[..]
Daar zou een leuk fotoalbum van gemaakt kunnen worden.
Ik wil wel een ooglapje dan. En een papegaai op mijn schouder.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:10 schreef IkWilbert het volgende:
Ik denk dat je oog eruit moet
Alles positief in blijven zien he.quote:
Whehehe ik zei blijven zien.quote:
Oh damn, maar ik moet uit vanavond.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:12 schreef Marsjaan het volgende:
loop anders bij een gerenommeerde opticien binnen (dus geen pearle of hans anders). Die kan wellicht meer voor je betekenen dan een huisarts... Die zal je zeer waarschijnlijk toch doorsturen naar een oogziekenhuis ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |