Kijk, dat zijn nog eens mooie prijzenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:46 schreef schatje het volgende:
Ik heb ze bij de Action gezien. In het oranje. Kwaliteit is niet echt denderend.
Kost geloof ik iets van 1,50 euro.
Díe ja!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:48 schreef __Saviour__ het volgende:
briljante uitvinding!
[afbeelding]
Gewoon zoals gemeld in je topic titel. Ze hebben nu een hele zooi van dat oranje spul. Kan niet missenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nog eens mooie prijzen. Weet je soms ook hoe ze daar bij Action genoemd werden?
Bij de Action wel jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:53 schreef Yeahinho het volgende:
Zijn ze alleen maar in het oranje verkrijgbaar?
Met het oog op het komend WK is dat toch leukquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:53 schreef Yeahinho het volgende:
Zijn ze alleen maar in het oranje verkrijgbaar?
waaromquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:07 schreef skiczukie het volgende:
Kun je net zo goed een badmuts opzetten.
maar dat verpest je kapselquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:07 schreef skiczukie het volgende:
Kun je net zo goed een badmuts opzetten.
Maar hij is toch al verpest [standaard antwoord @ paultjuhhh]quote:
Iemand die geen natte haren wil, en dus kan diegene net zo goed een badmuts dragen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:17 schreef paultjuhhh het volgende:
maar ff serieus wie gaat er met zo'n miniparaplu op zn kop lopen?!?!
oh ik dacht dat je het over mn basketbalsetje hadquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:19 schreef skiczukie het volgende:
Snap je het nu Paul?
Had ik ook. Dat rood stoot mooi af tegen dat wit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je het over mn basketbalsetje had
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |