Tuurlijk wel, alleen niet als je meer wilt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:21 schreef Indoorlondon het volgende:
is gewoon een leuke kaart niet genoeg dan?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:21 schreef zatoichi het volgende:
lingeriebon is eigenlijk wel een supergoed idee! Ten eerste is het origineel, en ten tweede moet ze natuurlijk wel laten zien wat ze heeft gekocht!
Zo heb ik een keer een Christine le duc bon cadeau gedaan aan mijn huisgenote, alleen heeft ze nog steeds niet laten zien wat ze gekocht heeft..
Als ze de het mes pakt en het mee naar huis wilt nemen, dan ben je al te laat.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:22 schreef SocialDisorder het volgende:
strik om je lul, en zeggen dat je je cadeautje in je broek verstopt heb
Oftewel een dinerbon om nog eens met haar uit eten te gaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:23 schreef haphaphap het volgende:
Uuh zorg gewoon voor een leuk avondje dat ze een leuk aandenken heeft, is veel leuker denk ik en krijgt ze betere indruk
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:24 schreef WesleyW het volgende:
[..]
Als ze de mes pakt en het mee naar huis wilt nemen, dan ben je al te laat.
Dat komt omdat er bij jou weinig te snijden valt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wesley, niet alle meisjes zijn zo, alleen degenen die met jou uitgaan.
Jaloezie is zo makkelijk te herkennenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:34 schreef WesleyW het volgende:
[..]
Dat komt omdat er bij jou weinig te snijden valt.![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jaloezie is zo makkelijk te herkennen
Lekker, een dinerbon van 25/30 euro.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:24 schreef WesleyW het volgende:
[..]
Oftewel een dinerbon om nog eens met haar uit eten te gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |