Tuurlijk wel, alleen niet als je meer wilt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:21 schreef Indoorlondon het volgende:
is gewoon een leuke kaart niet genoeg dan?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:21 schreef zatoichi het volgende:
lingeriebon is eigenlijk wel een supergoed idee! Ten eerste is het origineel, en ten tweede moet ze natuurlijk wel laten zien wat ze heeft gekocht!
Zo heb ik een keer een Christine le duc bon cadeau gedaan aan mijn huisgenote, alleen heeft ze nog steeds niet laten zien wat ze gekocht heeft..
Als ze de het mes pakt en het mee naar huis wilt nemen, dan ben je al te laat.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:22 schreef SocialDisorder het volgende:
strik om je lul, en zeggen dat je je cadeautje in je broek verstopt heb
Oftewel een dinerbon om nog eens met haar uit eten te gaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:23 schreef haphaphap het volgende:
Uuh zorg gewoon voor een leuk avondje dat ze een leuk aandenken heeft, is veel leuker denk ik en krijgt ze betere indruk
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:24 schreef WesleyW het volgende:
[..]
Als ze de mes pakt en het mee naar huis wilt nemen, dan ben je al te laat.
Dat komt omdat er bij jou weinig te snijden valt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wesley, niet alle meisjes zijn zo, alleen degenen die met jou uitgaan.
Jaloezie is zo makkelijk te herkennenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:34 schreef WesleyW het volgende:
[..]
Dat komt omdat er bij jou weinig te snijden valt.![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jaloezie is zo makkelijk te herkennen
Lekker, een dinerbon van 25/30 euro.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:24 schreef WesleyW het volgende:
[..]
Oftewel een dinerbon om nog eens met haar uit eten te gaan
Tja, je kunt moeilijk een waardebon van de McDonalds geven. Maar een dinerbon van 25/30 euri is best ok. Uiteindelijk ben je 50-60 euri kwijt, maar wel een date rijker.quote:
ja dat leuke avondje komt er sowieso wel... ben er nog steeds niet uit... meer ideeen aub!quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:23 schreef haphaphap het volgende:
Uuh zorg gewoon voor een leuk avondje dat ze een leuk aandenken heeft, is veel leuker denk ik en krijgt ze betere indruk
Zak snoep van 25 euro met een ballon van 5 euro aan vast.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:46 schreef Buddha_Monk het volgende:
[..]
ja dat leuke avondje komt er sowieso wel... ben er nog steeds niet uit... meer ideeen aub!
Entreebewijs Walibi World.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:47 schreef Buddha_Monk het volgende:
en ik heb haar vorige week al mee uit eten genomen, dus dinerbon is geen optie..
Nou, nu je het zegt. Als je er 1 geeft, dan is het vrij lastig dat ze alleen gaat. Dus ze belt je op om af te spreken, wanneer je samen kunt gaanquote:
Nou, die 2e hoeft ie niet te geven, maar kan hem wel laten zien "Kijk, ik kan mee als je wiltquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:53 schreef WesleyW het volgende:
[..]
Nou, nu je het zegt. Als je er 1 geeft, dan is het vrij lastig dat ze alleen gaat. Dus ze belt je op om af te spreken, wanneer je samen kunt gaan![]()
we hebben het hier niet over wat jij graag voor je verjaardag wilt hebben...quote:
Een pretpark is best leukquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:56 schreef Buddha_Monk het volgende:
[..]
we hebben het hier niet over wat jij graag voor je verjaardag wilt hebben...
Nu snap ik ook waarom jij het zelf niet kan bedenken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:56 schreef Buddha_Monk het volgende:
[..]
we hebben het hier niet over wat jij graag voor je verjaardag wilt hebben...
we gaan ergens wat drinken...quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:48 schreef Sjoem het volgende:
Wat ga je doen op de date?
Uit eten? Zo ja, betaal dat etentje dan
Bah, als je bij mij daarmee zou aankomen zou ik je gelijk niet meer serieus nemenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:21 schreef Developersrus het volgende:
Koop een boek van Harry Potter, succes gegarandeerd!
zeg wat je wel leuk vind, daar heb ik wat aanquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:01 schreef Raissa het volgende:
[..]
Bah, als je bij mij daarmee zou aankomen zou ik je gelijk niet meer serieus nemen![]()
Geurtje vind ik ook not done.. Ieder jaar krijg ik stapels met geurtjes, lotions en dergelijke, heb inmiddels een voorraad waar ik 10 jaar mee vooruit kan...
prima jongen...quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:58 schreef WesleyW het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom jij het zelf niet kan bedenken.
en
zit er de komende 30 jaren voor jou niet bij.
Juist. Pretpark dusquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
Een ervaring geven is imho leuker als iets materieels..
ow dat ontken ik zeker niet... ik vraag hierboven wat ik voor haar kan kopen, om het vanavond aan haar te geven... waar moet ik nu 2 kaartjes voor walibi vandaan toveren?quote:
Kaartjes voor de efteling kun je bij de Albert Heijn kopenquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:06 schreef Buddha_Monk het volgende:
[..]
ow dat ontken ik zeker niet... ik vraag hierboven wat ik voor haar kan kopen, om het vanavond aan haar te geven... waar moet ik nu 2 kaartjes voor walibi vandaan toveren?
Je bent dan ook wel èrg laatquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:06 schreef Buddha_Monk het volgende:
[..]
ow dat ontken ik zeker niet... ik vraag hierboven wat ik voor haar kan kopen, om het vanavond aan haar te geven... waar moet ik nu 2 kaartjes voor walibi vandaan toveren?
weet ook net pas dat ik haar weer zie vanavondquote:
Volgens mij ga jij het helemaal makenquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:05 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Juist. Pretpark dus
Of een dagje op een quad rijden.
Ik ben zelf een meidquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:09 schreef WesleyW het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij het helemaal maken, meiden zijn dol op pretparken.
Iemand die op hetzelfde dag, wanneer je een kado wilt gaan geven, pas gaat denken over een leuk idee verdient al om gedumpt te worden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:09 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Hoe kunnen we nou in godsnaam een origineel kado verzinnen als we alleen weten dat ze 19 is?
Als ik haar was had ik je nu al gedumpt
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:09 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Hoe kunnen we nou in godsnaam een origineel kado verzinnen als we alleen weten dat ze 19 is?
Als ik haar was had ik je nu al gedumpt
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:12 schreef WesleyW het volgende:
[..]
Iemand die op hetzelfde dag, wanneer je een kado wilt gaan geven, pas gaat denken over een leuk idee verdient al om gedumpt te worden.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:09 schreef Buddha_Monk het volgende:
[..]
weet ook net pas dat ik haar weer zie vanavonddus dat scheelt.. ze is zaterdag jarig en woont een eindje hiervandaan dus ik ging er eigenlijk vanuit dat ik haar volgende week pas weer zou zien en dat ik wel wat meer tijd zou hebben
Jou attitude vraagt niet echt om geholpen te worden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:13 schreef Buddha_Monk het volgende:
[..]
![]()
kerel, wat wil je nog meer weten dan? ik ken haar zelf nog niet eens zo goed! LEREN LEZEN staat in mn openingspost!!!
echt te fucking irritant dat er altijd van die vervelende lui zijn die lekker de smart ass uit willen hangen... doe nou maar niet zo bijdehand en probeer me te helpen, fo ga lekker ergens anders grappige opmerkingen maken...
ja sorryquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik probeer je te helpen, maar daar reageer je ook niet echt op ofzo.
Hoelang dan welquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:15 schreef WesleyW het volgende:
[..]
Jou attitude vraagt niet echt om geholpen te worden.![]()
ps. je hebt not 45 minuten de tijd.
mijn attitude? wat heb ik nou weer verkeerd gezegd?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:15 schreef WesleyW het volgende:
[..]
Jou attitude vraagt niet echt om geholpen te worden.![]()
ps. je hebt not 45 minuten de tijd.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:17 schreef Buddha_Monk het volgende:
[..]
ja sorryhet is inderdaad ene goed idee
ik ben te druk bezig met het reageren op andere users die lollig willen zijn...
Als ze er tenminste van houdt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets, met:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Ben je voor ongeveer 30 euro klaar en je vriendinnetje-in-spé blij.
Succes
Ik ook niet, muv het kettinkje, dat is nog wel geinig maar de meeste dames van 19 welquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:22 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Als ze er tenminste van houdt.
Ik vind het niet zo mooi
Mja en anders moet je voor iets neutralers kiezenquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ook niet, muv het kettinkje, dat is nog wel geinig maar de meeste dames van 19 wel.
Klopt, maar daar waren geen plaatjes van op de site. Nu gewoon enigszins bijpassend spul bij mekaar gegooid om aan te tonen dat je voor dat bedrag best wel wat "leuks" kan vinden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:24 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Mja en anders moet je voor iets neutralers kiezenDat is bijna altijd wel goed.
Je neemt er de moeite voorquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klopt, maar daar waren geen plaatjes van op de site. Nu gewoon enigszins bijpassend spul bij mekaar gegooid om aan te tonen dat je voor dat bedrag best wel wat "leuks" kan vinden.
Ik ben de beroerdste nietquote:
doe ikquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
TS, je laat het ons wel even weten he.
Op de doos chocola na, ben ik enigzins verbaasd dat je na alle tips hier, daarmee komt aanzetten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:13 schreef Buddha_Monk het volgende:
zo, ben alweer terugtoch iets meer geld uitgegeven dan de bedoeling was haha maar goed
gekocht:
frutselketting bij zo'n bijou winkeltje (best een geinig ding, niet te kitsch)
luchtje
en een doos chocola
ja ik weet het... maar ja ik moet toch wat he... en ik had niet echt heel veel tijd meer.. het luchtje wou ik eerst niet doen, maar ik wist dat ze dat luchtje lekker vind en dat ze daar een nieuwe van nodig had... dus daar is ze sowieso blij mee. de chocola zal ze ook wel lusten en het frutsel kettinkje is achteraf ook nog best leuk... dus ik ben zelf wel tevreden...quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Op de doos chocola na, ben ik enigzins verbaasd dat je na alle tips hier, daarmee komt aanzetten.
Ehm.. Als je gelezen had wist je dat het cadeautje al gekocht isquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:12 schreef karoltje het volgende:
Als 20 jarig meisje zal ik even mijn steun betuigen.
Een cadeabon voor de Boom Chicago is altijd leuk (comedyclub in A'dam) kan je daar mooi met haar heen.
Voor 25/30 euro kan je ook een hele mooi ketting kopen. Bij van die kralenwinkels verkopen ze vaak ook van die hele mooie kettingen met grote luxe kralen eraan.
Maar goed wat voor typ is ze enzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |