dan kan je ook niet normaal springen en dat kan ik wel.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:50 schreef erikkll het volgende:
blindedarmontsteking? of zit dat links?
ja, zou je dan niet eens langs de huisarts gaan? Wat wil je nou horen? Dat het niet uitmaakt, dat je toch wel dood gaat (op wat voor manier dan ook) of dat je beter even langs kan gaan? Dan kost het je maar wat no-claimquote:Op zondag 14 mei 2006 23:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
dan kan je ook niet normaal springen en dat kan ik wel.
maar het is niet constant het is gewoon soms maar het was gister avond best wel erg
Juist genoeg drinken.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:47 schreef Byte_Me het volgende:
zorgen dat je genoeg water drinkt
aub beetje fatsoenlijk reagerenquote:Op maandag 15 mei 2006 00:17 schreef Miguel het volgende:
Dat heb ik een keer eerder gehoord... Die is nu hartstikke dood!
Ga naar een dokter nu het nog kan!
je kan nu ook zo lekker naar de dokter hequote:Op maandag 15 mei 2006 00:20 schreef Bhai het volgende:
1) Hoe weet je dat je pijn aan je nieren hebt
2) Ik zou naar een dokter gaan, en niet hier op FOK! er een topic over openen
Je kunt 24/7 bij een dokter terecht. Als het écht nodig is.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:21 schreef dekkered het volgende:
je kan nu ook zo lekker naar de dokter he
Ik denk dat je mijn achterliggende gedachte wel snapt of niet... Ik begrijp best dat je er op zondagnacht graag meer informatie over zou willen hebben, maar ik raad je aan om morgen gewoon lekker naar het inloop-spreekuur van je huisarts te gaan.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:19 schreef dekkered het volgende:
aub beetje fatsoenlijk reageren
dat heet het ziekenhuis en dat is wat anders als de huisartsquote:Op maandag 15 mei 2006 00:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je kunt 24/7 bij een dokter terecht. Als het écht nodig is.
Nee, dat heet EHBO danwel Spoedgevallen. En als jij over 5 minuten nog meer pijn hebt, kun je daar het beste even heen gaan. Al is het maar om te horen dat het best kan wachten tot morgen en een pijnstiller te krijgen.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:24 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat heet het ziekenhuis en dat is wat anders als de huisarts
Ik weet niet hoe het met jouw huisarts zit, maarre... in principe hoor je elke huisarts 24 uur te kunnen bellenquote:Op maandag 15 mei 2006 00:24 schreef dekkered het volgende:
[..]
Huisartsenpost heet zoiets hier gewoon hoor, en daar kun je in principe 24/7 bij terecht ja (als het maar dringend genoeg is)quote:Op maandag 15 mei 2006 00:24 schreef dekkered het volgende:
ja nou maar dat is niet in het afgelegen dorpje waar ik woonquote:Op maandag 15 mei 2006 00:27 schreef Miguel het volgende:
[..]
Huisartsenpost heet zoiets hier gewoon hoor, en daar kun je in principe 24/7 bij terecht ja (als het maar dringend genoeg is)
Dat zit sowieso aan de voorkant.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:50 schreef erikkll het volgende:
blindedarmontsteking? of zit dat links?
kijk eens aan: http://www.huisartsenpostzeeland.nl/quote:ja nou maar dat is niet in het afgelegen dorpje waar ik woon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |