Ja, of je praat gewoon gezellig over Lush. Daar kom je toch ook voor? Toch niet voor Ymme?quote:Op maandag 27 maart 2006 13:04 schreef PeRi het volgende:
Ja I know. Maar ik kan het gewoon niet laten als ze weer zo stom doet. Ze is gewoon zo vreselijk irritant.
.
Ok, gelukkigquote:Op maandag 27 maart 2006 13:56 schreef DarkElf het volgende:
topic heeft even een afkoelslotjeGaat gewoon weer open en hopelijk kunnen dingen dan wel goed gaan.
Wat een onzin.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:58 schreef PeRi het volgende:
Er is altijd wel wat met dr, lame excuusjes..
Maar waar het om gaat, is dat er 8 vd 10 keer geslowchat wordt dat niks te maken heeft met Lush. Ja ergens ver weg 'ik ga zo maar douchen'. Het Tuut verhaal dat telkens maar door en doorgaat, TPG perikelen. Het ís niet leuk om het te lezen en dáárom blijven er zoveel mensen uit de topics weer. Er wordt niet meer over produkten gepraat, maar om de dingen eromheen.
Hoe weet jij dat het een lame excuus is dan? Ik vind niet dat wij daar over moeten oordelen eigenlijk.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:58 schreef PeRi het volgende:
Maar waar het om gaat, is dat er 8 vd 10 keer geslowchat wordt dat niks te maken heeft met Lush. Ja ergens ver weg 'ik ga zo maar douchen'. Het Tuut verhaal dat telkens maar door en doorgaat, TPG perikelen. Het ís niet leuk om het te lezen en dáárom blijven er zoveel mensen uit de topics weer. Er wordt niet meer over produkten gepraat, maar om de dingen eromheen.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:05 schreef debby1973 het volgende:
Krijgen we nu zelf zonder dat Ymme er is een ymme-rel?
En dingen van een ander forum hier heen halen die ergens ver weg alleen met Lush te maken heeft omdat dat in een doosje zit die iemand opgestuurd heeft mag zeker welquote:Op maandag 27 maart 2006 13:58 schreef PeRi het volgende:
Inderdaad!quote:Op maandag 27 maart 2006 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil gewoon lekker over al de Lushproductjes kunnen beppen, zonder gezeik!
Ik hoop 't met je meequote:Op maandag 27 maart 2006 19:20 schreef DarkElf het volgende:
ok, nu maar hopen dat het allemaal leuk blijft dit keer.
Ik hoop het ook en ik ben blij dat het topic weer geopend isquote:Op maandag 27 maart 2006 19:20 schreef DarkElf het volgende:
ok, nu maar hopen dat het allemaal leuk blijft dit keer.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
Schatje wat ben je lekker streng...
Er wordt geëdit omdat mensen kennelijk niet de OP lezen. Enkel getoonde schoenen en sneakers horen niet in dat topic thuis. In combinatie met kledingstukken mag het wel. Dan is het vaak een geheel, een setje. Heel simpel. Bovendien is het om te verkomen dat mensen gaan crossposten.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:05 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Waarom edit je alles in show je kleren
Ik bedoelde het in het algemeen 't viel me op dat je bijna alle posts hebt geëdit.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Er wordt geëdit omdat mensen kennelijk niet de OP lezen. Enkel getoonde schoenen en sneakers horen niet in dat topic thuis. In combinatie met kledingstukken mag het wel. Dan is het vaak een geheel, een setje. Heel simpel. Bovendien is het om te verkomen dat mensen gaan crossposten.
1- Mutant is prima in staat om voor zichzelf te spreken.quote:Op maandag 24 april 2006 19:25 schreef Floridinges het volgende:
Marokkanen-kapsels.
Hallo? Wat een kutopmerking voor Mutant.
Dat is waar, maar het is galanter als een ander het voor je doet, nietwaar?quote:Op maandag 24 april 2006 21:01 schreef schatje het volgende:
[..]
1- Mutant is prima in staat om voor zichzelf te spreken.
Dank.quote:2- Opmerking is geëdit.
Vind ik niet. Voor hetzelfde geldt boeit het hem niet.quote:Op maandag 24 april 2006 21:04 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is galanter als een ander het voor je doet, nietwaar?
Dan mij wel, want ik vind hem aardig.quote:Op maandag 24 april 2006 21:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Vind ik niet. Voor hetzelfde geldt boeit het hem niet.
En ik heb nog getracht een serieus antwoord te gevenquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:14 schreef Natalie het volgende:
Dit topic schurft op mijn penis en eikel! was natuurlijk ultiem fout, maar heb me daar toch zitten lachen
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 11 mei 2006 20:15 schreef troma78 het volgende:
[..]
En ik heb nog getracht een serieus antwoord te geven
Moet je maar normaal reageren.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:40 schreef Adothehague het volgende:
Wat een onzin dat mn posts zijn verwijderd
Nergens voor nodig.quote:Stelletje nichten fewoon de tonduese en opscheren die nek en zijkante in plaats van die lange nichtekapsels.Tword zomer en jullie lope met lang haar wat er nie uitziet zeker nie als het gedroogd is in de zon
Beetje gelijk heeft ie wel hoor. En hij speelt niet op de man, hij speelt op de langharige heaumeaux!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:54 schreef schatje het volgende:
Gewoon niet op de man spelen. Heel simpel.
[..]
Nergens voor nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |