Elke moderator runt zijn/haar subforum op hun eigen manier. Afgezien van de algemene fok regels, heeft elke subforum ook haar eigen regels. Dus wat hier geldt hoeft in een ander subforum niet per definitie te gelden en andersom precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:36 schreef G-SaS het volgende:
Ik krijg net een slotje op het topic waarin het fit&slank boek aanbied,omdat het daar niet hoort en niet 2 keer mag op het forum?
Dan moet er wel een rechte lijn worden getrokken, want bij literatuur,kunst en cultuur mag je dus wel je boeken aanbieden,ook al staan die bij V&A er ook al bij.
Ja dat was me onderhand ook wel duidelijk,ik zei ook niet dat het het ontrecht was. Ik verwachtte alleen dezelfde regels en dat is dus blijkbaar niet. Weet ik dat ook weerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:06 schreef schatje het volgende:
Probeer het daar dan. In LIF is het niet de bedoeling. Slotje is daarom terecht. Je mag het eventueel zoals mijn collega al zei ook in FOK! dieetclub 104 of Slank de zomer in #35 aanbieden.
donequote:Op woensdag 28 juni 2006 20:36 schreef Maeghan het volgende:
Wil iemand even het Lushtopic wijzigen van 108 naar 114?
Ik zat even met m'n hoofd bij het verkeerde topic.
je bent een schatquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:13 schreef schatje het volgende:
Gedaan hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |