abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:15:44 #1
79550 Ymke
your ghost
pi_39140643
Ik weet niet hoe de beginpost van 12 te copieern
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:16:23 #2
79550 Ymke
your ghost
pi_39140665
En het een goed nummer te geven
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:20:27 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_39140765
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:27 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik had een offerte aangevraagd bij Yourhosting.nl, maar er klopt geen zak van die offerte, blijkbaar is het erg ingewikkeld om een paar bedragen foutloos op te tellen.
Een collega van me zei net ook al dat je het via Transip moet regelen, was dus net op de site aan het kijken. Ik wil 3 of 4 domeinnamen gaan registreren en ik moet nog even kijken hoe of wat... Ik mail u even.

You've got mail!
Jij ook

Transip is echt gewoon super! (En dat zeg ik echt niet alleen omdat ik die jongens ken). Ze zijn zeker niet duur en ze hebben uitstekende service en weten gewoon het antwoord op je vragen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:22:06 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_39140804
Fok! Dieetclub deel 103

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger.
Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in #35
Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!
Meetings
(Di)eetclubmeeting deel XV: Chocolade en Spareribs!
Meetings staan gepland op 1 juli (bonbon workshop) en een meeting in Utrecht op een nog onbekende dag waar we iets leuks gaan doen en daarna bij Broadway gaan eten. Iedereen is bij beide meetings van harte welkom (voor meer informatie over aanmelden en afmelden kun je het beste in het topic kijken ). Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar:
Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen.
Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen.
Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:30:07 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_39141027
'k Heb trouwens in het feedbacktopic een naamswijziging aangevraagd naar
Fok! Dieetclub deel 104
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39141097
Nummer 13
En de vorige was nummer 12 Doet je nul het niet?

@Rewimo: veel sterkte de komende dagen! en een hele dikke knuffel van mij, verder weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen.....

Ik ben nu in ieder geval weer wakker heb net me aangekleed, wat gedronken en Maarten een wuppie gebracht:

Verder alles goed hier, alleen mijjn weegschaal is dood.
Gisterochtend op weegschaal, 77,6, kan prima. Mijn weegschaal doet het nooit in 1 keer goed, dus pas als hij drie of vier keer hertzelfde zegt geloof iki hem.
Vier keer 77,6, zal wel zo zijn dan
- even plassen
Nog een keer kijken of ik nu lichter ben (ik ben wrs de enige idioot )
*Springt op weegschaal, vier keer 78.5
Je maakt mij niet wijs dat je van plassen een kilo aankomt
Dus mijn weegschaal is stuk
pi_39141243
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 10:20 schreef Troel het volgende:

[..]

Jij ook

Transip is echt gewoon super! (En dat zeg ik echt niet alleen omdat ik die jongens ken). Ze zijn zeker niet duur en ze hebben uitstekende service en weten gewoon het antwoord op je vragen.
Heb je mail gezien..
Ga vanmiddag eens over de site struinen en alles doorlezen... ik laat wel weten wanneer ik de aanvraag heb geplaatst. En ik ga eens denken over de inhoud van de site.

Maar... ik ga vanmiddag ook mijn inline-skates eens schoonmaken. Heb ik afgelopen weekend bij mijn ouders uit de schuur gevist, zijn al 11 jaar oud en ik ga weer eens een poging wagen om er op te rijden. Heb alleen in mijn jeudig enthousiastme toen ik 16 was de rem er af gesloopt en natuurlijk is die nu nergens meer te vinden. Heb echt geen idee hoe ik moet remmen zonder rem, ben niet meer zo dapper als 11 jaar geleden.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:22:23 #8
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_39142756
Woei, ik mag weer sporten. Bij de nagym heeft de juf m'n buikspieren gecontroleerd en die zitten netjes weer tegen elkaar dus ik mag alles weer doen (alles wat niet schokkend/low impact is in elk geval). Als merkte ik wel bij de oefeningen daar dat ik maanden weinig gedaan heb, dus ik zal het wel heel langzaam weer op moeten bouwen.
Binnenkort maar eens kijken wat een handig moment is om m'n sportschool abbo weer in te laten gaan.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:08:47 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_39144487
Dames,

Binnenkort zal de tabel ietwat aangepast worden, de tabel wordt dan onderdeel van http://www.dieet-web.nl

Helaas is er maandag pas wat zichtbaar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39144684
ik zal ook maar weer is een update doen halve kilo eraf

het gaat wel langzaam zeg maar ja is misschien ook maar goed ook. Ik ben blij dat het toch een dalende lijn is.
pi_39145101
ik ga vanavond weer een stuk skaten, en morgen een tocht van 50 kilometer..

verder gaat het met mij best wel kut.... Het assisteren is best leuk, maar de omgeving en sommigen van de mensen roepen bij mij toch nog heel veel op(herinneringen aan een jaar waarin ik me schandelijk gedragen heb...), en daar ga ik me zo rot door voelen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 juni 2006 @ 12:39:10 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39145449
*blik naar binnen werpt*

We hebben vanmorgen een mooi zonnig plekje uitgezocht voor mijn vader. En een mooi bloemstuk met zonnebloemen (op de kaart staan ook zonnebloemen), niet zo'n traditioneel stuk, dat past helemaal niet bij hem.

En we hebben een vuilniszak en een tas vol medicijnen naar de apotheek teruggebracht
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39146177
Terug Vind Postje
pi_39147092
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:39 schreef Rewimo het volgende:
*blik naar binnen werpt*

We hebben vanmorgen een mooi zonnig plekje uitgezocht voor mijn vader. En een mooi bloemstuk met zonnebloemen (op de kaart staan ook zonnebloemen), niet zo'n traditioneel stuk, dat past helemaal niet bij hem.

En we hebben een vuilniszak en een tas vol medicijnen naar de apotheek teruggebracht
op het kaartje van mijn lieverlingsopa stond ook een zonnebloem ik vind dat vaak wel erg mooi.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 23 juni 2006 @ 13:46:15 #15
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39147412
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 10:32 schreef freecell het volgende:
Nummer 13
En de vorige was nummer 12 Doet je nul het niet?

@Rewimo: veel sterkte de komende dagen! en een hele dikke knuffel van mij, verder weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen.....

Ik ben nu in ieder geval weer wakker heb net me aangekleed, wat gedronken en Maarten een wuppie gebracht:
[afbeelding]

Verder alles goed hier, alleen mijjn weegschaal is dood.
Gisterochtend op weegschaal, 77,6, kan prima. Mijn weegschaal doet het nooit in 1 keer goed, dus pas als hij drie of vier keer hertzelfde zegt geloof iki hem.
Vier keer 77,6, zal wel zo zijn dan
- even plassen
Nog een keer kijken of ik nu lichter ben (ik ben wrs de enige idioot )
*Springt op weegschaal, vier keer 78.5
Je maakt mij niet wijs dat je van plassen een kilo aankomt
Dus mijn weegschaal is stuk
Nee hoor
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39148376
durf ik me weer te melden?

Hoorde van octo dat 't over sproeipoep ging enzo

ik moet nu wel sporten en afvallen: ben door bij de poltieivoorselectie, dus ze willen me hebben, dus moet ik de sporttest gaan doen...

maandag gaan we echt weer hoor Octo!!!

oh, en ik zit nu op 80.5 dus de kilo's die eraan waren, zijn weer verdwenen (zat weer even op 84... )
Doei.
pi_39149498
Mijn sportweekje:

Dinsdag: Body Combat, Body Pump, 's avonds 1 uur wandelen
Donderdag: half uurtje steppen
en komende zondag Body Pump, Body Balance

Ik heb deze week geen chocoladereep gekocht, geen chocoladekoekjes op, en geen roomijs op. Wel heb ik maandag mijn restantje m&m's opgemaakt van de bioscoop vorige week, heb ik nog een kudde mini Solero's op (maar ok, 55 kcal per dingetje dus ook niet dodelijk), en een pak met Sultana's en een pak mueslirepen, maar die laatste twee mogen nog wel in het kader van verantwoorde tussendoortjes, naast de twee appels, banaan, zes nectarines en ongeveer kilo aardbeien die ik op heb.

Afgelopen week had ik echt gigantische honger voor mijn doen, dus ik heb ook van de week nog meer avondeten op dan normaal (twee borden met groente en aardappels een keer, en extra veel moussaka) en extra brood tussendoor. Misschien komt het door die enorme spierbundels die ik inmiddels heb ( ) dat ik meer moet eten of zo. Ik heb gewoon echt honger en het is niet van het type honger dat niet over gaat wat ik ook eet. Het is alleen zo dat ik twee uur later gewoon wéér honger heb en ook meer moet eten om vol te raken. Tot nu toe heb ik van het sporten niet gemerkt dat ik extra honger had, dus ofwel mijn lichaam realiseert zich pas na drie maanden dat ik meer beweeg (zou kunnen, ik ga 's ochtends sporten, voor ik echt wakker word) of er is iets geheel anders aan de hand. Het zou ook psychisch kunnen zijn, want ik heb ook nogal last van moodswings lately (en fantasieen dat iedereen die ik mag doodgaat etc., heerlijk, zo'n gebalanceerde geest ), maar meestal heb ik dan gewoon de hele tijd honger, wat ik ook eet en hoe vaak of hoe veel. Dan heb ik ook zo'n honger dat ik er chago en agressief van word en ruiters in de buurt maar beter een eindje om kunnen galopperen
Sanity is (not) statistical
pi_39156001
wat is het hier stil..
De stufi is binnen, dus wij kunnen weer boodschapjes doen..

vriendjelief had op de markt heelveel aardbeien voor een euro, en nu wordt alles onder de staafmixer gegooid om ze maar op te krijgen..

Net manderijntjes, aarbeieen, beejte citroenlimonade en yoghurt gemixt en het was heerlijk...
Straks als toetje geloof ik aarbeien met appelmoes en druiven, dus mijn fruit heb ik zo wel binnen, dat was ik nl. vanmorgen vergeten...

en vanavond nog even 35 km skaten....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_39156675
tja ik denk dat er veel mensen moeten werken ik vanavond van 8 tot 10 en morgen van 7 tot kwart over 11 en weer van 8 tot 10 en zondag van 7 tot kwart voor 4 en dan 2 dagjes vrij
pi_39157271
ik ben al klaar gelukkig.... Volgende week de hele week en de week erna op maandag en dinsdag..

en dan is het gelukkig weer voorbij met dit bijbaantje
pi_39158479
Ik moet vannacht ook weer werken, TT-nacht Ik ben benieuwd.

En wat leuk, Faithy, je wordt misschien wel agente! Gaaf hoor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 23 juni 2006 @ 19:57:10 #22
79550 Ymke
your ghost
pi_39158541
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 19:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet vannacht ook weer werken, TT-nacht Ik ben benieuwd.

En wat leuk, Faithy, je wordt misschien wel agente! Gaaf hoor.
Ik mag vannacht ook aan de slag

Wat is een TT nacht?
pi_39158555
Succes met de TT nacht Isa! LHoop dat je geen eerste hulp hoeft te draaien vannacht
Heeft iemand van jullie ervaring met het Sonja Bakker boek?
pi_39158617
Je kent de TT toch wel, Ymke Het grootste sportevenement dat Nederland kent!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39158698
Hehe, TT-nacht *denkt terug aan 'vroeger', die goede oude tijd

Zal gezellig druk worden, Isabeau. Werk je in Assen? Of stel ik nu een héle domme vraag?
It is your friends who make your world!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')