Mijn sportweekje:
Dinsdag: Body Combat, Body Pump, 's avonds 1 uur wandelen
Donderdag: half uurtje steppen
en komende zondag Body Pump, Body Balance
Ik heb deze week geen chocoladereep gekocht, geen chocoladekoekjes op, en geen roomijs op. Wel heb ik maandag mijn restantje m&m's opgemaakt van de bioscoop vorige week, heb ik nog een kudde mini Solero's op (maar ok, 55 kcal per dingetje dus ook niet dodelijk), en een pak met Sultana's en een pak mueslirepen, maar die laatste twee mogen nog wel in het kader van verantwoorde tussendoortjes, naast de twee appels, banaan, zes nectarines en ongeveer kilo aardbeien die ik op heb.
Afgelopen week had ik echt gigantische honger voor mijn doen, dus ik heb ook van de week nog meer avondeten op dan normaal (twee borden met groente en aardappels een keer, en extra veel moussaka) en extra brood tussendoor. Misschien komt het door die enorme spierbundels die ik inmiddels heb (
![]()
) dat ik meer moet eten of zo. Ik heb gewoon echt honger en het is niet van het type honger dat niet over gaat wat ik ook eet. Het is alleen zo dat ik twee uur later gewoon wéér honger heb en ook meer moet eten om vol te raken. Tot nu toe heb ik van het sporten niet gemerkt dat ik extra honger had, dus ofwel mijn lichaam realiseert zich pas na drie maanden dat ik meer beweeg
![]()
(zou kunnen, ik ga 's ochtends sporten, voor ik echt wakker word) of er is iets geheel anders aan de hand. Het zou ook psychisch kunnen zijn, want ik heb ook nogal last van moodswings lately (en fantasieen dat iedereen die ik mag doodgaat etc., heerlijk, zo'n gebalanceerde geest
![]()
), maar meestal heb ik dan gewoon de hele tijd honger, wat ik ook eet en hoe vaak of hoe veel. Dan heb ik ook zo'n honger dat ik er chago en agressief van word en ruiters in de buurt maar beter een eindje om kunnen galopperen