*aansluit*quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:47 schreef teigan het volgende:
Rewimo, alsnog een keer sterkte..
Heel veel sterkte Rewimo!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Ziekenhuis heeft net gebeld dat mijn vader achteruit gaat. We gaan er zo heen
Je BMI is onder de 30!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:57 schreef ymme het volgende:
Nogmaals Rewimo sterkte
Ik ging net op de weegschaal staan. 83.4
Gisteren was dit 84.3 (dit komt denk ik grotendeels omdat a ik gisteren ongesteld ben worden. b. ik voor mijn menstruatie veel vocht vast houdt)
Ik ben in iedergeval ontzettend blij met 83.4 kilo
Zat ik maar vast onder die 80 dan gaat het snel
Oh dat had ik zelf nog niet gezienquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je BMI is onder de 30!Gefeliciteerd!
Thanxquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:49 schreef Troel het volgende:
Als ik thuis ben zal ik het voor je aanpassen Anneke, ik heb daar je wachtwoord nog wel!
Email fur dich!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:15 schreef Ymke het volgende:
Ik heb me ook maar eens aangemeld voor het cluppie
Ja , heb mn gegevens ingevuld , bedankt voor de snelle reactiequote:
Oeh, leuk!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:00 schreef Troel het volgende:
Nou, alles werkt weer, ik weet niet precies wat er fout ging. Anneke is geupdates, Viking heeft de gegevens via de mail ontvangen (ik heb Anneke ook de boel gestuurd, naar je msn-adres).
Overigens zitten Bert en ik erover te denken om nog meer functionaliteit toe te voegen, bijvoorbeeld een grafiekje o.i.d., dus als je dingen zou willen zien (al dan niet openbaar), schroom niet om ze hier te melden.
In ieder geval zitten we erover te denken om iedereen een eigen profiel te geven waar je wat meer dingen in kwijt kan enzo en met natuurlijk een wat mooiere opzet dan het huidige inloggebeurentje.
Het kostte me al heel wat zelfoverwinning om me aan te melden .......quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oeh, leuk!
Je zou kunnen denken aan een cu2-achtig lijstje, maar dan gericht op lijnen
Iets als:Hoe val je af? Beste dieettip? Wat doe je qua beweging? Lievelingseten: Moeilijkste lijnmomenten:
etc.
Of is dat niet leuk?
Nou, ik denk dat je dan gewoon een profielmogelijkheid moet geven waarin ieder zelf zijn invulling aan kan gevenquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oeh, leuk!
Je zou kunnen denken aan een cu2-achtig lijstje, maar dan gericht op lijnen
Iets als:Hoe val je af? Beste dieettip? Wat doe je qua beweging? Lievelingseten: Moeilijkste lijnmomenten:
etc.
Of is dat niet leuk?
Ach, die verzinnen toch wel wat...quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:10 schreef teigan het volgende:
ik ben ergens bang dat dingen als lievelingseten ed. tegen je gebruikt gaan worden door de dikkemensenbashers die hier op fok! rondhangen...
bleekselderij met yoghurtdip, what elsequote:Op woensdag 21 juni 2006 19:59 schreef Rewimo het volgende:
Wat zijn je lievelingsgerechten, naast patat, kroketten, chocolade, kaassouflés en de overige bekende ongezonde happen?
Ik denk wel dat je ervoor moet oppassen dat je dit topic niet overbodig gaat makenquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:41 schreef Troel het volgende:Online gewicht bijhouden Gewichtstabel Automatisch berekenen van BMI Steun van buddy's Mogelijkheid om elkaar berichten te sturen Diverse grafieken aan de hand van ingevoerde gegevens Mogelijkheid om groepen te creeeren om daarmee een overzicht te vormen (de huidige tabel dus )
Dat zal het zeker niet worden. Het zal iets algemeens worden, iets wat niet speciaal voor Fok is. Het is dus geen vervanging, enkel extra.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:49 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je ervoor moet oppassen dat je dit topic niet overbodig gaat maken
lijkt mij een prima idee!quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:52 schreef Isabeau het volgende:
Misschien voor wie dat leuk vindt ook iets met maten invoeren? Taillemaat en dergelijke?
Ik loop al een tijdje met plannen om een website op te zetten met slanke recepten, heb gisteren ook een offerte aangevraagd voor het registreren en hosten van een aantal domeinen. Misschien kunnen we iets koppelen? Ik moet nog wel helemaal vanaf nul beginnen... heb eigenlijk alleen nog een idee, veel verder ben ik nog niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat zal het zeker niet worden. Het zal iets algemeens worden, iets wat niet speciaal voor Fok is. Het is dus geen vervanging, enkel extra.plek voor goede recepten
Heb ik ook altijd gehadquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:24 schreef Ymke het volgende:
Ik heb het s'avonds het meest moeilijk met het lijnen , overdag gaat het prima , eet ik gezond en beweeg veel , maar s'avonds kom ik in een dipje . Dan ben ik moe aan het worden en mis ik mn wijn en nootjes .ed.
Het is niet dat ik honger heb , het is meer het afleren van een gewoonte
Bij mij helpt een appel ook al wel vaak.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:15 schreef pluisje het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd gehad
Ik heb het opgevangen door ipv nootjes of chips bv Japanse zoutjes of een paar van die knabbelsticks met zout te nemen. Hoef je de gewoonte op zich niet af te leren, alleen wat minder calorierijk te maken
Dat is psychologisch, die grens, maar het is inderdaad wel leuk en een extra motivatie voor jouquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:21 schreef ymme het volgende:
Hier gaat het echt goed.
GIng net op de weegschaal staan82.8
Nu komt de 7 echt in zicht
Ik voel me meteen ook een stuk mooier dom he
Ja 124 kilo is veel. Maar hij is kieper van de selectie hier.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:25 schreef octopussy het volgende:
Ymme, is dat wel verstandig om iemand die 124 kilo weegt te laten hardlopen? Lijkt me niet zo best voor de knieen.
Wel lekker dat je gezamelijk op dieet kan.
* octopussy mompelt iets over gedeelde smart enzo...
Ontzettend mooi geschrevenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:13 schreef Rewimo het volgende:
De pijn die wij hebben
Nu we je moeten laten gaan
Is niet zo groot als de pijn
Die jij moest doorstaan
Daarom hebben we vrede
Met afscheid nemen van jou
De laatste woorden die je sprak:
Ik hou ook van jou
Dag lieve pap...
Lopen bij 124 ging bij mij enorm fout hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:54 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja 124 kilo is veel. Maar hij is kieper van de selectie hier.
Hardlopen doet hij dus heel vaak.
Hij heeft ook een geweldige conditie, het is echt alleen maar bierbuik![]()
Mijn vriend loopt al 2xper week. Dus hij heeft er geen lastquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:37 schreef Emu het volgende:
[..]
Lopen bij 124 ging bij mij enorm fout hoorzelfs nu nog bij ong 115 kg doet het nog pijn in mijn benen/voeten
Dank je, dit komt ook op de kaart en in de advertentie...quote:
Mooi gebaar naar je vader toe.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dank je, dit komt ook op de kaart en in de advertentie...
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:13 schreef Rewimo het volgende:
De pijn die wij hebben
Nu we je moeten laten gaan
Is niet zo groot als de pijn
Die jij moest doorstaan
Daarom hebben we vrede
Met afscheid nemen van jou
De laatste woorden die je sprak:
Ik hou ook van jou
Dag lieve pap...
Op brood, door salade, of op een schijfje komkommer. Er zijn ook kant-en-klaar gekruide zakjes tonijn van John West (bijv. tomaat & knoflook) en je kan er ook zelf kruiden doorgooien.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:27 schreef Emu het volgende:
[..]
Dat is psychologisch, die grens, maar het is inderdaad wel leuk en een extra motivatie voor jou![]()
Zijn er mensen die weet of je lekkere magere dingen kunt doen met tonijn, want ik eet echt VEEL te weinig eiwitten, en tonijn blijkt mager te zijn en vol te zitten met eiwitten (zoals ook kip en biefstuk), dus heb ik een paar blikken tonijn gekocht.
Alleen is tonijn wel niet echt lekker vind ik als je het zo eet uit blik, maar ik weet niet met wat het te combineren valt, iemand ideeen?
Dat was inderdaad een onderdeel dat ik wilde integreren, dus dat lijkt me een prima plan!quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik loop al een tijdje met plannen om een website op te zetten met slanke recepten, heb gisteren ook een offerte aangevraagd voor het registreren en hosten van een aantal domeinen. Misschien kunnen we iets koppelen? Ik moet nog wel helemaal vanaf nul beginnen... heb eigenlijk alleen nog een idee, veel verder ben ik nog niet.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:08 schreef Troel het volgende:
Rewimo, ik heb het je over de telefoon al gezegd, je kunt op me rekenen dinsdag
Of wat komkommer of bleekselderij en cherrietomaatjesquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:15 schreef pluisje het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd gehad
Ik heb het opgevangen door ipv nootjes of chips bv Japanse zoutjes of een paar van die knabbelsticks met zout te nemen. Hoef je de gewoonte op zich niet af te leren, alleen wat minder calorierijk te maken
Ik had een offerte aangevraagd bij Yourhosting.nl, maar er klopt geen zak van die offerte, blijkbaar is het erg ingewikkeld om een paar bedragen foutloos op te tellen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een onderdeel dat ik wilde integreren, dus dat lijkt me een prima plan!
Offertes aanvragen doe ik niet aan, ik doe alles via transip.nlDaar zitten Bert en ik al jaren en dat werkt prima en is goed te doen qua prijzen. Als je al een domeinnaam enzo in gedachten heb, zet het even op de mail
(Heb geen zin om onze naam alvast openbaar te gooien voordat ie geregistreerd is enzo
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |