Sterktequote:Op woensdag 21 juni 2006 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Ziekenhuis heeft net gebeld dat mijn vader achteruit gaat. We gaan er zo heen
*aansluit*quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:47 schreef teigan het volgende:
Rewimo, alsnog een keer sterkte..
Heel veel sterkte Rewimo!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Ziekenhuis heeft net gebeld dat mijn vader achteruit gaat. We gaan er zo heen
Je BMI is onder de 30!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:57 schreef ymme het volgende:
Nogmaals Rewimo sterkte
Ik ging net op de weegschaal staan. 83.4
Gisteren was dit 84.3 (dit komt denk ik grotendeels omdat a ik gisteren ongesteld ben worden. b. ik voor mijn menstruatie veel vocht vast houdt)
Ik ben in iedergeval ontzettend blij met 83.4 kilo
Zat ik maar vast onder die 80 dan gaat het snel
Oh dat had ik zelf nog niet gezienquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je BMI is onder de 30!Gefeliciteerd!
Thanxquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:49 schreef Troel het volgende:
Als ik thuis ben zal ik het voor je aanpassen Anneke, ik heb daar je wachtwoord nog wel!
Email fur dich!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:15 schreef Ymke het volgende:
Ik heb me ook maar eens aangemeld voor het cluppie
Ja , heb mn gegevens ingevuld , bedankt voor de snelle reactiequote:
Oeh, leuk!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:00 schreef Troel het volgende:
Nou, alles werkt weer, ik weet niet precies wat er fout ging. Anneke is geupdates, Viking heeft de gegevens via de mail ontvangen (ik heb Anneke ook de boel gestuurd, naar je msn-adres).
Overigens zitten Bert en ik erover te denken om nog meer functionaliteit toe te voegen, bijvoorbeeld een grafiekje o.i.d., dus als je dingen zou willen zien (al dan niet openbaar), schroom niet om ze hier te melden.
In ieder geval zitten we erover te denken om iedereen een eigen profiel te geven waar je wat meer dingen in kwijt kan enzo en met natuurlijk een wat mooiere opzet dan het huidige inloggebeurentje.
Het kostte me al heel wat zelfoverwinning om me aan te melden .......quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oeh, leuk!
Je zou kunnen denken aan een cu2-achtig lijstje, maar dan gericht op lijnen
Iets als:Hoe val je af? Beste dieettip? Wat doe je qua beweging? Lievelingseten: Moeilijkste lijnmomenten:
etc.
Of is dat niet leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |