Jij dus als nieuw cul mod geen wonder dat ik het niet ben gewordenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gezien wat Freecell heeft gegeten!
En ik heb mijn eten aan laten branden1 dag CUL mod en dan dat al.
En toch had ik nu een 2e mail ontvangen dat ik het niet was geworden de eerste mail was gekomen toen missymirjam gekozen was en nu heb ik gister geloof ik 2e mail gehad dat ik het nu ook niet was. Maar dat ze me toch wouden bedanken voor de intresse en blah blah blahquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:48 schreef Isabeau het volgende:
MissyMirjaM was al gekozen, Riann. En toen wilde Martijn nog wel graag blijven, met als mededeling dat hij toch wel erg weinig tijd zou hebben. Ik ben gewoon Martijn's duomod![]()
Och, die email heeft MissyMirjaM ook ontvangenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:50 schreef Riann het volgende:
En toch had ik nu een 2e mail ontvangen dat ik het niet was geworden de eerste mail was gekomen toen missymirjam gekozen was en nu heb ik gister geloof ik 2e mail gehad dat ik het nu ook niet was. Maar dat ze me toch wouden bedanken voor de intresse en blah blah blah![]()
hmmzzz dat is iddquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, die email heeft MissyMirjaM ook ontvangen![]()
![]()
'het waren 4 geweldige dagen'quote:
Christan weet dat opa heel ziek is, niet meer beter wordt en doodgaat. Ik ben daar heel eerlijk in, zodat hij alle vragen kan stellen die hij maar heeft. Ik weet niet in hoeverre hij beseft wat het inhoudt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Ja, loslaten is zo verdomde pijnlijk. En dan heb ik alleen maar ervaring met grootouders, maar dit is je vader. Ik kan me niet indenken wat dit met je doet. Hoe gaan jullie hier mee om wat Christan betreft? Het leek me een slimme, maar ook gevoelige jongen.
Vertel dan!quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:39 schreef freecell het volgende:
Ik heb geraden waar de wuppies vandaan komen
Neequote:Op woensdag 21 juni 2006 07:47 schreef teigan het volgende:
dan zou ik yppy zeggen, dat is toch op dit moment de enige zwangere dieetclupper?
Och...quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 1 eenzaam Wupje.
De mega wuppen zijn hier overal uitverkocht.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Het plan was om jou heel blij te makenJe was zo enthousiast met je Mega Wup
En filiaal 1234 staat in Hoogeveen(serieus!!)
Zo dubbel allemaal, aan de ene kant wil je het eigenlijk helemaal niet laten gaan. Maar aan de andere kant wil je hem zoveel mogelijk leed besparen. Lieve Rewimo, heel veel sterktequote:Op woensdag 21 juni 2006 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Ziekenhuis heeft net gebeld dat mijn vader achteruit gaat. We gaan er zo heen
Pas op dat je auto niet ingebroken wordt!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:41 schreef Sjeen het volgende:
Mijn auto heeft een megawupOw en Isa heeft een stuk of tig miniwuppies
Vriendje weg is goed voor mijn gewicht... zit inmiddels op 77,5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |