abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 juni 2006 @ 13:12:43 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_38999529
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:05 schreef ymme het volgende:
Overigens zijn de meningen verdeelt over HerbaLife. Ik wacht af. Ik zie vanzelf wat het met mijn gewicht doet, en hoe ik mij hier bij voel.
Riann heeft het volgens mij ook gebruikt en is er toch behoorlijk mee afgevallen.

Toch Riann?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38999935
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:12 schreef Troel het volgende:

[..]

Riann heeft het volgens mij ook gebruikt en is er toch behoorlijk mee afgevallen.

Toch Riann?
Ik heb er tot nu toe alleen maar postieve verhalen van gehoord.
Maar het is natuurlijk per persoon verschillend.

Maar Riann, mocht dit zo zijn, dan hoor ik natuurlijk graag van jouw alle tips etc waar jij tijdens het gebruik van Herbalife veel aan gehad hebt.

Ik heb ondertussen mijn 2de shake van vandaag al op (ontbijt was een beetje laat) en het valt me echt 100% mee.
  maandag 19 juni 2006 @ 13:47:35 #103
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39000660
Even een snelle tvp plaatsen. Na mijn enorme baalweek van vorige week loop ik nogal achter met mijn werk. Zodra ik weer bij ben, meld ik me hier wel weer.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_39002130
werk ze dan maar Levitation..
Ik zal ook nog even wat werk moeten inhalen... Vanaf woensdag assisteer ik practicum, en dan wordt het druk...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_39002862
Ben ik weer... Het is dus niet echt aan te wijzen waar in mn buik... daarom snap ik het ook niet zo goed. Heb namelijk vaak last van darmkrampen, maar dat is het niet. Het gaat nu trouwens prima, kan ook alles weer eten. Alleen doet die buik dus nog steeds pijn...Ik wacht het nog even af, en anders idd maar even de HA bellen...
pi_39004047
Valt me trouwens op dat veel mensen in dit topic snel darmkrampen krijgen, vooral na vet eten en dergelijke. Hoe zou dat komen?
Bij mij is het puur toeval, heb een spastisch colon, maar heb er echt alleen last van als ik dom ga doen met eten.
Maar zou het samenhangen met overgewicht? of zijn wij gewoon niet gewend aan vet eten?
Of hebben we overgewicht wegens de darmen?
pi_39004131
ik heb een prikkelbare darm schijnt het, van mijn moeders kant zitten er nog wel eens wat darmproblemen in de familie(mijn moeder heeft ziekte van Crohn)

en tijdens het echt goed eten heb ik er echt meer last van, als ik dan een patatje eet bv., dan moet ik daarvoor boeten..
Vandaar dat ik nu dus ook weer buikpijn enzo heb, te vet gegeten de afgelopen dagen...

btw, freecell, het weer is toch weer opgeknapt he....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_39005860
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:26 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik heb er tot nu toe alleen maar postieve verhalen van gehoord.
Maar het is natuurlijk per persoon verschillend.

Maar Riann, mocht dit zo zijn, dan hoor ik natuurlijk graag van jouw alle tips etc waar jij tijdens het gebruik van Herbalife veel aan gehad hebt.

Ik heb ondertussen mijn 2de shake van vandaag al op (ontbijt was een beetje laat) en het valt me echt 100% mee.
Ja klopt ik ben er veel mee afgevallen. Als je er weer mee gaat stoppen heel langzaam afbouwen ik ben toen een half jaar op gewicht gebleven toen ben ik in korte tijd 10 kilo aangekomen dus erna ook netjes elke week blijven wegen wat ik dus niet deed en ik doe nu balans val er mee af niet zo snel maar ja het gaat vooruit dus mocht je ooit stoppen is mijn tip doe het daarna nog wel met behulp van iets ik heb spijt dat ik niet meteen ben begonnen met balans dan was ik misschien nooit aangekomen. herbalife mag je ook met vla mengen. Ik ben daarbij ook een tijdje afgevallen kwam daarna stil te staan toen weer met melk gaan mengen toen viel ik weer af. En wat nog beter is sojamelk. En als je nog iets wilt weten vraag het maar.
pi_39005907
freecel ik denk dat we niet gewend zijn aan vet eten.

Vroeger toen ik een stuk jonger was dronk ik bijv af en toe een weekend yocho daar kreeg ik diarree van gewoon omdat een stuk vetter was denk ik. Ik denk dat het zo hetzelfde werkt als met vet eten.
pi_39011006
quote:
Op maandag 19 juni 2006 15:33 schreef teigan het volgende:
ik heb een prikkelbare darm schijnt het, van mijn moeders kant zitten er nog wel eens wat darmproblemen in de familie(mijn moeder heeft ziekte van Crohn)

en tijdens het echt goed eten heb ik er echt meer last van, als ik dan een patatje eet bv., dan moet ik daarvoor boeten..
Vandaar dat ik nu dus ook weer buikpijn enzo heb, te vet gegeten de afgelopen dagen...

btw, freecell, het weer is toch weer opgeknapt he....
Het weer is weer prima
Echt schokkend om te merken hoe mijn humeur zich aanpast op het weer, het is er bijna afhankelijk van...
Prikkelbare darm en spastisch colon komt op hetzelfde neer geloof ik
Alleen hier hebben relatief meer mensen daar last van geloof ik

Zou yogho dan vetter zijn dan volle melk? Denk niet dat dat veel uitmaakt

En schokkende mededeling (isa, lees dit!!!!) Maarten is op dit moment vrijwillig zijn keukenvloer aan het dweilen!!!
pi_39011038
quote:
Op maandag 19 juni 2006 19:39 schreef freecell het volgende:

En schokkende mededeling (isa, lees dit!!!!) Maarten is op dit moment vrijwillig zijn keukenvloer aan het dweilen!!!
Heeft hij een pak melk/vla/limonadesiroop laten vallen dat het echt moest?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39013037
zodra ik iets vets, pittigs oid eet, kan ik op de wc gaan zitten. Het is soms echt schokkend hoe snel dat gaat (10 minuten) dan vraag je je toch af hoe je dan nog overgewicht kan hebben, want veel voedingsstoffen neem je niet op zo...
Maar ik ben ook van huis uit gewend om zoutvrij te eten, en voornamelijk alles puur natuur (aardappels, groente vlees) Dus als je dan iets anders eet, geeft dat problemen.
Ik heb trouwens zaterdag curry gegeten, waarvan ik weet dat het mis gaat, maar ja de persoon die had gekookt wist dat niet... Dus ik vermoed dat dat er iets mee te maken heeft....

Maar ik moet zeggen dat ook toen ik jonger (en slanker) was hier al problemen mee had. Rond een jaar of 15 had ik elke ochtend ontzettende krampen, dat ik alleen dubbelgevouwen voort kon bewegen, totdat ik naar de wc was geweest. Die darmen van mij, zijn rare dingen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 juni 2006 @ 21:08:06 #113
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39014426
Hm, ik heb een tas vol lekkere dingen voor bij de buis gewonnen bij de Dekamarkt... Morgen ophalen en eens kijken wat erin zit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39014525
Altijd leuk zo'n verrassingspakket, Rewimo! Waarbij heb je dat gewonnen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39015159
Ik heb een vermoeden dat darmaandoening zoals de ziekte van Crohn of een spastisch colon veel vaker voorkomen de laatste tijd. Ik geloof best dat het verband kan hebben met paratbc (bij runderen enzo), maar ze kunnen het nog niet bewijzen.

linkje

het gaat weer eens over poep
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_39015312
Ik meld me ook met darmproblemen Vooral als ik uit eten ben geweest en dan maakt het niet uit wat ik neem. Vlak na het diner moet ik snel naar het toilet waar ik zeer dunne ontlasting loos. Ook veel buikkrampen en een opgeblazen gevoel.

En dat heb ik dus nooit als ik zelf kook. Nooit! Bij mij heeft stress volgens mij geen effect, octopussy. Vervelend als je dat wel hebt zeg.
pi_39015683
quote:
Op maandag 19 juni 2006 21:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik meld me ook met darmproblemen Vooral als ik uit eten ben geweest en dan maakt het niet uit wat ik neem. Vlak na het diner moet ik snel naar het toilet waar ik zeer dunne ontlasting loos. Ook veel buikkrampen en een opgeblazen gevoel.

En dat heb ik dus nooit als ik zelf kook. Nooit! Bij mij heeft stress volgens mij geen effect, octopussy. Vervelend als je dat wel hebt zeg.
Ja dat geren naar de wc als ik uit eten ben geweest heb ik eigenlijk ook altijd (weet je nog in Emmen? man wat heb ik daar pijn gehad). Ik vermoed dat ik vandaag ook buikloop had vanwege de (appeltaart met) slagroom bij Kobus Kuch.
pi_39016154
Goed, wat hebben ze in restaurants dan waardoor we buikklachten krijgen? Vet? Mwoah, de laatste tijd kook ik best vet en heb daar ook geen last van. Het is echt elke keer na restaurant eten, ook al neem ik witvis.
  maandag 19 juni 2006 @ 21:47:33 #119
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_39016354
Kan het niet gewoon de andere manier van bereiden zijn dan thuis?
pi_39016445
Ja, maar wàt dan? Onhygiënischer of zo? Bepaalde kruiden? Maar dan zou dat in bijna alle restaurants hetzelfde moeten zijn vergeleken met bij mij thuis.
pi_39019448
quote:
Op maandag 19 juni 2006 21:49 schreef Isabeau het volgende:
Ja, maar wàt dan? Onhygiënischer of zo? Bepaalde kruiden? Maar dan zou dat in bijna alle restaurants hetzelfde moeten zijn vergeleken met bij mij thuis.
Geloof me, als jij buikkrampen krijgt dan mag je er zeker van zijn dat de hygiëne op de plaats waar jij hebt gegeten te wensen over laat. Ofwel dat het eten niet echt vers meer is. Ik heb ik veel restaurants en een paar bakkerijen gewerkt, geloof me ik weet waar ik over spreek

Ik ga slapen goedenacht allemaal
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 juni 2006 @ 22:50:36 #122
13151 crew  Rewimo
pi_39019524
quote:
Op maandag 19 juni 2006 21:09 schreef Isabeau het volgende:
Altijd leuk zo'n verrassingspakket, Rewimo! Waarbij heb je dat gewonnen?
Zegeltjes plakken van de WK-actie en een ongelooflijk moeilijke rebus oplossen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 juni 2006 @ 22:55:08 #123
13151 crew  Rewimo
pi_39019739
Tssss Troel, en dan hebben ze wat van onze poeppraatjes te zeggen
  maandag 19 juni 2006 @ 23:03:52 #124
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39020118
Ik meld mij ook in de buikpijn club... ook spastisch colon/ prikkelbare darm (is volgens mij het zelfde, huisarts gebruikt de termen doorelkaar). Mijn darmen zijn wel rustiger nu ik minder zuivel eet. Geen kaas meer op brood en geen yoghurt meer als ontbijt. Het is nog niet over, maar zo valt het aardig onder controle te houden.

Ga nu slapen... Weltrusten allemaal!
***Levi was here***
pi_39021069
quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:49 schreef Emu het volgende:

Geloof me, als jij buikkrampen krijgt dan mag je er zeker van zijn dat de hygiëne op de plaats waar jij hebt gegeten te wensen over laat. Ofwel dat het eten niet echt vers meer is. Ik heb ik veel restaurants en een paar bakkerijen gewerkt, geloof me ik weet waar ik over spreek

Ik ga slapen goedenacht allemaal
Ja, daar was ik dus ook al bang voor. Eén van de plaatsen waar ik nooit last heb is een wokrestaurant hier in de buurt. Daar zie je het verse eten ook goed gekoeld liggen en wordt alles voor je ogen klaargemaakt. Nooit buikklachten gehad als ik daar vandaan kwam.

Slaap lekker

Straks trouwens weer de documentaire 'Te dik om af te vallen'
pi_39021249
Welk net? (sorry, lui)

Edit: lama
Sanity is (not) statistical
pi_39021740
SBS6 dus Nu reclame.
pi_39022260
En bij Oprah gaan ze op zoek naar de lekkerste taart van de VS :
pi_39025614
quote:
Op maandag 19 juni 2006 19:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heeft hij een pak melk/vla/limonadesiroop laten vallen dat het echt moest?
Je kent hem te goed
Nee, ik een dicht blikje bier, die viel en ging daardoor open
Maar hij had het ook gewoon even kunnen drogen. Hij is echt bijna een half uur aan het boenen en dweilen geweest, inclusief warm water en allesreiniger
Het is heel mooi schoon nu
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 juni 2006 @ 08:05:18 #130
13151 crew  Rewimo
pi_39025719
Gelijk heeft ie. Anders zit je met een bierwalm in huis waar je spontaan een kater van krijgt

pi_39025806
Rewimo goed zeg!!!!!!

Ik zat net over andere eten in restaurants na te denken, en ik moest even aan die boontjes denken in dat restaurant in Harderwijk... Die zwommen in de boter...

bij mij zit nu alles verstopt, dus ik heb weer hele dagen buikpijn... Ik baal er zo van, maar ik heb ook nog even de centjes niet om yakult te kopen... dus ik moet nog maar even doorzetten en wat zemelen naar binnen werken..
pi_39026135
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 08:17 schreef teigan het volgende:

bij mij zit nu alles verstopt, dus ik heb weer hele dagen buikpijn... Ik baal er zo van, maar ik heb ook nog even de centjes niet om yakult te kopen... dus ik moet nog maar even doorzetten en wat zemelen naar binnen werken..
correctie. Sinds ongeveer 5 minuten is het weer het tegenovergestelde van verstopt zijn....
pi_39026349
De weegschaal hier geeft 84.3 kilo aan
Netjes van mezelf, als zeg ik het zelf

Maar ik zie net dat het gewicht in miijn regeltje niet klopt even aanpassen dus.
pi_39026820
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 08:05 schreef Rewimo het volgende:
Gelijk heeft ie. Anders zit je met een bierwalm in huis waar je spontaan een kater van krijgt

[afbeelding]
In zijn huis? Daar ruikt het wel vaker raar. (gisteren heeft hij toch maar vuilniszak weggebracht, hij begon een zure vloeistof te lekken).
Hmmm, nu ik er over nadenk: ik word nooit beroerd als ik zelf kook in zijn huis. Toch is het een typisch gevalletje studentenkeuken en ben ik niet gek genoeg om zijn huis op te ruimen
Ik kook daar dus onder zéér onhygiënische omstandigheden. Nog nooit last van gehad.
Maar van een restaurant wel vaak.....
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:28:04 #135
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39026830
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 08:17 schreef teigan het volgende:
Rewimo goed zeg!!!!!!

Ik zat net over andere eten in restaurants na te denken, en ik moest even aan die boontjes denken in dat restaurant in Harderwijk... Die zwommen in de boter...

Het kruidvat verkoopt een eigen merk "darmreiniger", (psylium)vezels met toegevoegd een lacto-bacterie. Net zoiets als er in yakult zit... Het is poeder dat je in water of sap moet oplossen, lekker is het niet, maar dat is yakult ook niet. Weet niet uit mijn hoofd wat het kost, maar het is vast goedkoper.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar dinsdag 20 juni 2006 @ 09:29:16 #136
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39026858
Darmen zijn rare dingen
Ik heb een jaar of vijf geleden een fikse infectie opgelopen. Zwemmen in natuurwater is prima, datzelfde water binnenkrijgen is minder goed... En sindsdien slaat eigenlijk alles op mijn darmen. Als ik minder weerstand heb, door een verkoudheid of griep dan doet mijn darmstelsel vrolijk mee. Nu heb ik er ook weer last van, heb alleen geen idee waarvan. Alhoewel... ben zondag wel gaan uiteten
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39027018
Ik heb gelukkig bijna nooit last van mijn darmen. Ook niet als ik uit eten ga...prijs me daar heel gelukkig om. Alleen als ik te weinig vet eet, is het wat minder vlot, maar nog niet het klagen waard.
En verder is mijn weegschaal toch enigszins correct: hoewel ik al een maand schommel (68.2-68.6-68.3...), zat ik maandag op ongeveer hetzelfde gewicht als enkele weken terug, maar mijn vetpercentage is wel gedaald.
Rewimo, sterkte nog met je vader. Het is ongelooflijk moeilijk om iemand waar je van houdt los te laten, ook al weet je dat het beter zal zijn als die persoon geen pijn meer heeft en niet meer hoeft te strijden.
pi_39028458
quote:
Op maandag 19 juni 2006 23:50 schreef Isabeau het volgende:
SBS6 dus Nu reclame.
ik heb heb er ook een stukje van gezien toen ik aan het zappen was ik heb de rest opgenomen omdat ik dus ging slapen vanmiddag ff afkijken
pi_39028774
Ik ben ook zo'n iemand die last heeft van haar darmen. Niet alleen met te vet eten heb ik er last van maar ook als ik bepaalde dingen eet (zoals prei, ui ed). Maar ik heb niet elke keer last van als ik uit eten ga, het ligt er vermoedelijk aan wat ze aldaar precies in het eten gooien.

Gisteren nog wat beleefd zeg: we waren naar skateles gegaan. Vriendje deed gekke beweging tijdens een oefening en viel op de ijshockeybaan naar achteren en brak daarbij zijn pols . Gelukkig - wellicht door de beschermers - had ie één mooie breuk (de radius als ik me goed herinner) maar moesten ze hem wel twee keer zetten. Nadat ie weer een beetje van de pijn was bijgekomen heeft ie nog uitgebreid zijn foto's lopen bewonderen samen met de andere arts en zag hij de EHBO van de andere kant (zo grapte hij zelf)...
pi_39028829
Pandorah, wat een pecht voor je vriendje zeg...
Gelukkig dat hij wel bescherming omhad, het had natuurlijk raarder kunnen breken..
Ik heb het idd. wel eens vaker gehoord dat mensen zelfs met polsbeschermers de boel nog breken...

ik hoop dat hij er niet teveel last van heeft
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 juni 2006 @ 11:00:58 #141
13151 crew  Rewimo
pi_39028889
Jee Pandorah, dat is ook pech zeg Is ie wel een paar weken zoet mee.

Ik had voor mijn operatie eigenlijk meer last van mijn darmen dan nu Al hou je door die operatie altijd zachte ontlasting. Maar goed, dat wist ik van tevoren en als ik nu achteraf kijk heb ik veel minder last van krampen en dergelijke.
pi_39028924
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 11:00 schreef Rewimo het volgende:
Jee Pandorah, dat is ook pech zeg Is ie wel een paar weken zoet mee.

Ik had voor mijn operatie eigenlijk meer last van mijn darmen dan nu Al hou je door die operatie altijd zachte ontlasting. Maar goed, dat wist ik van tevoren en als ik nu achteraf kijk heb ik veel minder last van krampen en dergelijke.
Hoe staat het ervoor?
Hoe gaat het met je vader?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 juni 2006 @ 11:07:23 #143
13151 crew  Rewimo
pi_39029050
Tja, er is nog geen verandering. Vanmiddag om 5 uur hebben we een gesprek met de internist.
pi_39029191
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 11:07 schreef Rewimo het volgende:
Tja, er is nog geen verandering. Vanmiddag om 5 uur hebben we een gesprek met de internist.
Ik hoop dat het allemaal een beetje te doen is voor jouw, en je fam/vrienden etc.
Vervelende periode.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:47:02 #145
80407 glimworm
'The Shining'
pi_39030118
Ik heb eigenlijk nooit last van mijn darmen.. Gelukkig Vervelend dat er hier zoveel mensen wel last van hebben..

Ben trouwens blij dat de warmte weer wat voorbij is.. moet leren voor de tentamens die eraan komen.
Glimmen is een keuze
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:02:27 #146
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_39032567
ik heb ook erg vaak last van mijn darmen... erg vervelend.. ik kan vet eten ook slecht verdragen

ga vanavond maar weer ff zwemmen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_39034295
Wat een pech, Pandorah! Maar het is wel eens 'leuk' om zelf patiënt op de spoedhulp te wezen
pi_39040495
wat is het hier ineens stil?
pi_39040549
best wel een beetje...

ik heb gelukkig weer wat geld, dus gelijk maar ff yakult gekocht..
En de AH heeft aardbeien in de bonus, en ze zijn lekker!!
pi_39041089
Geheimzinnig Pakketje vanuit de Toekomst! hier ben ik
Vandaar
Help mij even met dit raadsel jongens!
pi_39041575
Nou, sinds ik weken geleden weer een 81 heb gehaald, slinger ik gewoon weer tussen de 82 en 83 en het wordt niet minder. Nou ja, ik kan ermee leven. Als k maar niet aankom.
pi_39043142
Ik heb gezien wat Freecell heeft gegeten!

En ik heb mijn eten aan laten branden 1 dag CUL mod en dan dat al.
pi_39043414
teveel afgeleid door je nieuwe werkzaamheden heet dat Isabeau...
pi_39046450
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gezien wat Freecell heeft gegeten!

En ik heb mijn eten aan laten branden 1 dag CUL mod en dan dat al.
Jij dus als nieuw cul mod geen wonder dat ik het niet ben geworden
pi_39046633
MissyMirjaM was al gekozen, Riann. En toen wilde Martijn nog wel graag blijven, met als mededeling dat hij toch wel erg weinig tijd zou hebben. Ik ben gewoon Martijn's duomod
pi_39046685
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:48 schreef Isabeau het volgende:
MissyMirjaM was al gekozen, Riann. En toen wilde Martijn nog wel graag blijven, met als mededeling dat hij toch wel erg weinig tijd zou hebben. Ik ben gewoon Martijn's duomod
En toch had ik nu een 2e mail ontvangen dat ik het niet was geworden de eerste mail was gekomen toen missymirjam gekozen was en nu heb ik gister geloof ik 2e mail gehad dat ik het nu ook niet was. Maar dat ze me toch wouden bedanken voor de intresse en blah blah blah
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 juni 2006 @ 19:51:13 #157
13151 crew  Rewimo
pi_39046723
Frank en ik komen net uit het ziekenhuis. We hebben met mijn vaders behandelend arts gesproken en gelukkig willen ze meegaan in mijn wensen: geen pijn, lijden niet rekken, geen onnodige behandelingen. Dit betekent allemaal natuurlijk wel dat mijn vader er binnenkort niet meer is Daar kan ik wel vrede mee hebben, maar ik kan geen vrede hebben met het lijden wat hij nu ondergaat (veel pijn). Hij heeft vandaag gelukkig een paar heldere momenten gehad waarin ik hem kon vertellen dat ik heel veel van hem houd en hij antwoordde daar heel bewust op: ik ook van jou Daar ben ik heel blij mee (al wist ik dat best natuurlijk ). Hoe lang het nog gaat duren kan niemand zeggen. Hopelijk voor hem niet zo lang. Frank en ik storten tot nu toe om de beurt in en dus houden we elkaar redelijk overeind...
pi_39046926
Ja ik kan me wel voorstellen dat je er zo voor kiest die pijn en die leidingsweg wens je um niet toe ik wens jullie de komende tijd heel erg veel sterkte toe.
pi_39047080
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:50 schreef Riann het volgende:
En toch had ik nu een 2e mail ontvangen dat ik het niet was geworden de eerste mail was gekomen toen missymirjam gekozen was en nu heb ik gister geloof ik 2e mail gehad dat ik het nu ook niet was. Maar dat ze me toch wouden bedanken voor de intresse en blah blah blah
Och, die email heeft MissyMirjaM ook ontvangen
pi_39047106
Veel sterkte, Rewimo...

Op dieetgebied hou ik maar weer even mijn mond..
pi_39047199
Rewimo, wat een bijzonder iets dat je elkaar zo duidelijk kan zeggen wat je voelt en hoeveel je van elkaar houdt. Meestal komt zo'n kans niet en blijf je voor altijd met die woorden zitten. Ik hoop dat hij niet verder hoeft te lijden en het lijkt het beste voor jullie allemaal dat het niet lang meer zal duren. En toch klinkt dat rot als je zoiets schrijft, maar ik bedoel het op de beste manier mogelijk. Sterkte meis *knuffel*
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 juni 2006 @ 20:06:17 #162
13151 crew  Rewimo
pi_39047309
Ik snap het Isabeau, wij denken er net zo over. We willen hem niet missen maar we willen nog véél minder dat hij zo moet lijden. Dus laten we hem liever los... hoe moeilijk ook.
pi_39047423
Ja, loslaten is zo verdomde pijnlijk. En dan heb ik alleen maar ervaring met grootouders, maar dit is je vader. Ik kan me niet indenken wat dit met je doet. Hoe gaan jullie hier mee om wat Christan betreft? Het leek me een slimme, maar ook gevoelige jongen.
pi_39047675
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Och, die email heeft MissyMirjaM ook ontvangen
hmmzzz dat is idd
pi_39047711
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:16 schreef Riann het volgende:

mmzzz dat is idd
'het waren 4 geweldige dagen'
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 juni 2006 @ 20:25:17 #166
13151 crew  Rewimo
pi_39048060
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Ja, loslaten is zo verdomde pijnlijk. En dan heb ik alleen maar ervaring met grootouders, maar dit is je vader. Ik kan me niet indenken wat dit met je doet. Hoe gaan jullie hier mee om wat Christan betreft? Het leek me een slimme, maar ook gevoelige jongen.
Christan weet dat opa heel ziek is, niet meer beter wordt en doodgaat. Ik ben daar heel eerlijk in, zodat hij alle vragen kan stellen die hij maar heeft. Ik weet niet in hoeverre hij beseft wat het inhoudt.
pi_39048161
Die eerlijkheid daar hou ik wel van. Beter dan het 'oma gaat slapen' wat mijn schoonzus aan mijn neefje vertelde toen hij 5 was.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 juni 2006 @ 20:28:00 #168
13151 crew  Rewimo
pi_39048189
Ja da's handig... dan worden ze bang om te gaan slapen.
pi_39048253
Stond toevallig zaterdag of maandag een column over in het AD, over kids en omgaan met de dood. Ook idd dat je geen woorden als 'inslapen' moet gebruiken omdat ze dan bang worden om te gaan slapen.
pi_39048259
En dat is, heel cliché, precies wat er gebeurde
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 juni 2006 @ 21:10:30 #171
13151 crew  Rewimo
pi_39050256
Dat weet ik en daarom doe ik het dus heel bewust niet op die manier. Ook al snapt hij het wellicht niet helemaal, dood is iets anders dan slapen.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 21:19:18 #172
71384 Urnie
.... is een zij
pi_39050677
Rewimo, sterkte in deze moeilijke tijd. Ik heb 10 jaar geleden hetzelfde meegemaakt met mijn vader, dus ik kan me voorstellen hoe je je ongeveer voelt.
I wish I were you, so I can be friends with me...
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:01:25 #173
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_39052612
sterkte rewino, gelukkig hebben jullie steun aan mekaar en heb je je vader vanmiddag nog helder mogen meemaken....

even ontopic:
laatste tijd kan ik me slecht aan mijn dieet houden, veel trek... komt mede doordat ik momenteel veel en veel teveel stress heb moeten incasseren en dr ff flink doorheen zit... leuk dat afstuderen *sarcastisch lachje*
maar ik probeer omdat ik teveel eet ook meer te bewegen, zodat ik het wel in evenwicht houdt...
dus net weer terug uit het zwembad, heb 50 baantjes gezwommen in mijn nieuwe (sport)bikini *zie pagina 1. En dat ging eigenlijk erg goed... ben niet helemaal kapot, alhoewel ik flink heb doorgezwommen.
En mijn bikini bleef prima zitten, dus die heeft de proef ook doorstaan...

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_39054822
Rewimo: heel veel sterkte met deze moeilijke tijd . Verder weet ik niet zoveel te zeggen dan dat hier al gezegd is... (ook omdat ik het moeilijk vind om het onder woorden te brengen vermoed ik)...

Ik weet niet meer of ik de tip hier heb gezien of op een ander forum, maar bij Ulla Popken heb ik in de winkel een leuke tankini besteld... via internet mag je namelijk niet ruilen als het niet goed is en de winkel wel alleen hadden ze mijn maat niet op voorraad... dus ik ben benieuwd. Het is deze trouwens (voor octo ).

Isabeau: ja, hij vond het wel grappig (na een dosis morfine dan) dat ie nu de patient was ipv de dokter. Hij wist gelijk alles te liggen in de behandelkamer wat ie nodig had

Zo, en nu ga ik maar weer de zuster uithangen

[ Bericht 13% gewijzigd door Pandorah op 20-06-2006 23:37:20 ]
pi_39055686
Pandorah is het deze tankini?

je linkje deed het namelijk niet. Laat je even weten of die leuk staat?

Ik heb zelf gisteren een tankini besteld bij Otto:

Ben benieuwd hoe die zit, en als het niet leuk is of het past niet dan stuur ik het terug.
pi_39059889
Ik heb geraden waar de wuppies vandaan komen
pi_39062670
Rewimo, heel veel sterkte, fijn dat je nog even wat heldere momenten met je vader hebt, en dat de artsen jouw visie delen...
Succes ermee, en voor zover ik hier en in het speeltuinbankje lees ga je er met Christan ook goed mee om...
  woensdag 21 juni 2006 @ 07:28:28 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_39062672
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 00:39 schreef freecell het volgende:
Ik heb geraden waar de wuppies vandaan komen
Vertel dan!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 21 juni 2006 @ 07:28:51 #179
35189 Troel
scherp en bot
pi_39062675
Rewimo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39062686
Ja freecell, ik ben nu ook wel nieuwsgierig..
pi_39062751
Het is een dieetclupper
En ik vind haar heeeeeel erg lief nu!
Wuppies te vondeling leggen is niet zo lief, maar ik begrijp dat het een noodgreep is, want ze krijgt het straks al heel druk met voor kindertjes zorgen en dan kunnen de wups er niet meer bij.

Weten jullie het al?
pi_39062764
dan zou ik yppy zeggen, dat is toch op dit moment de enige zwangere dieetclupper?
pi_39062789
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 07:47 schreef teigan het volgende:
dan zou ik yppy zeggen, dat is toch op dit moment de enige zwangere dieetclupper?
Nee
Ze is dan ook niet zwnger, ze gaat het op een andere manier heel druk krijgen met kinderen
pi_39062872
Ja, het kwartje is hier een minuut geleden gevallen, toen ik me bedacht dat Isabeau nog ergens een stage met kinderen ging doen in het ziekenhuis....

of zit ik nou weer mis?
pi_39063007
AH filiaal 1234 bestaat echt
  woensdag 21 juni 2006 @ 08:33:08 #186
79550 Ymke
your ghost
pi_39063178
-3.5 Het gaat lekker hier , en het logeehondje gaat veeeeel langer blijven dan gepland (mn moeders gezondheid laat het wandelen momenteel niet toe) Dus ik wandel er lustig op los .
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_39063260
Altijd handig, zo'n logeerhondje
  woensdag 21 juni 2006 @ 08:45:05 #188
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39063341
Onze wuppies zijn gedoneerd aan een collega met kleinkinderen. Die hadden al ruzie omdat het een oneven aantal was. Mijn collega heeft zelf nu dus ook een wuppie op haar tas.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 juni 2006 @ 08:52:10 #189
13151 crew  Rewimo
pi_39063474
Christan heeft 1 wuppie. Maar die is ingepikt door Pais
  woensdag 21 juni 2006 @ 09:08:20 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_39063758
Ik heb vier wuppies en een megawup
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39063887
Ik heb 1 eenzaam Wupje.
pi_39064149
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 09:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 1 eenzaam Wupje.
Och...

Isabeau! hééééél blije chien!
Alleen zijn je beweegredenen nog niet helemaal duidelijk
Als het plan was om mij heel blij te maken, dan is dat gelukt!
Ik loop echt nog steeds wuppend door het huis
pi_39064178
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 08:18 schreef Isabeau het volgende:
AH filiaal 1234 bestaat echt
Wáár dan?
  woensdag 21 juni 2006 @ 09:28:39 #194
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39064200
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 09:08 schreef Troel het volgende:
Ik heb vier wuppies en een megawup
De mega wuppen zijn hier overal uitverkocht.
***Levi was here***
pi_39064203
Het plan was om jou heel blij te maken Je was zo enthousiast met je Mega Wup

En filiaal 1234 staat in Hoogeveen (serieus!!)
pi_39064326
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Het plan was om jou heel blij te maken Je was zo enthousiast met je Mega Wup

En filiaal 1234 staat in Hoogeveen (serieus!!)
Gelukt
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 juni 2006 @ 09:40:58 #197
13151 crew  Rewimo
pi_39064489
Ziekenhuis heeft net gebeld dat mijn vader achteruit gaat. We gaan er zo heen
  Licht Ontvlambaar woensdag 21 juni 2006 @ 09:41:17 #198
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39064502
Mijn auto heeft een megawup Ow en Isa heeft een stuk of tig miniwuppies

Vriendje weg is goed voor mijn gewicht... zit inmiddels op 77,5
  Licht Ontvlambaar woensdag 21 juni 2006 @ 09:43:22 #199
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39064551
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Ziekenhuis heeft net gebeld dat mijn vader achteruit gaat. We gaan er zo heen
Zo dubbel allemaal, aan de ene kant wil je het eigenlijk helemaal niet laten gaan. Maar aan de andere kant wil je hem zoveel mogelijk leed besparen. Lieve Rewimo, heel veel sterkte
  woensdag 21 juni 2006 @ 09:43:27 #200
35189 Troel
scherp en bot
pi_39064556
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 09:41 schreef Sjeen het volgende:
Mijn auto heeft een megawup Ow en Isa heeft een stuk of tig miniwuppies

Vriendje weg is goed voor mijn gewicht... zit inmiddels op 77,5
Pas op dat je auto niet ingebroken wordt!

Rewimo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')