Jij dus als nieuw cul mod geen wonder dat ik het niet ben gewordenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gezien wat Freecell heeft gegeten!
En ik heb mijn eten aan laten branden1 dag CUL mod en dan dat al.
En toch had ik nu een 2e mail ontvangen dat ik het niet was geworden de eerste mail was gekomen toen missymirjam gekozen was en nu heb ik gister geloof ik 2e mail gehad dat ik het nu ook niet was. Maar dat ze me toch wouden bedanken voor de intresse en blah blah blahquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:48 schreef Isabeau het volgende:
MissyMirjaM was al gekozen, Riann. En toen wilde Martijn nog wel graag blijven, met als mededeling dat hij toch wel erg weinig tijd zou hebben. Ik ben gewoon Martijn's duomod![]()
Och, die email heeft MissyMirjaM ook ontvangenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:50 schreef Riann het volgende:
En toch had ik nu een 2e mail ontvangen dat ik het niet was geworden de eerste mail was gekomen toen missymirjam gekozen was en nu heb ik gister geloof ik 2e mail gehad dat ik het nu ook niet was. Maar dat ze me toch wouden bedanken voor de intresse en blah blah blah![]()
hmmzzz dat is iddquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, die email heeft MissyMirjaM ook ontvangen![]()
![]()
'het waren 4 geweldige dagen'quote:
Christan weet dat opa heel ziek is, niet meer beter wordt en doodgaat. Ik ben daar heel eerlijk in, zodat hij alle vragen kan stellen die hij maar heeft. Ik weet niet in hoeverre hij beseft wat het inhoudt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Ja, loslaten is zo verdomde pijnlijk. En dan heb ik alleen maar ervaring met grootouders, maar dit is je vader. Ik kan me niet indenken wat dit met je doet. Hoe gaan jullie hier mee om wat Christan betreft? Het leek me een slimme, maar ook gevoelige jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |