Nee, ik heb geen posters van jou verwijderd. Dat je het topic niet meer kan terug vinden komt misschien door het mergen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:49 schreef Maerycke het volgende:
Schatje: Heb je mijn post ook weggemikt en zo ja, waarom? Ik kan het bewuste topic in ieder geval niet meer in My AT terug vinden...
Ah ok, zou kunnen idd. Kijk straks wel even. Thanks babe!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen posters van jou verwijderd. Dat je het topic niet meer kan terug vinden komt misschien door het mergen.
Ik kan het eerste topic wel gewoon bekijken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:18 schreef Moonah het volgende:
Ehm, off topic, maar ben ik de enige die pagina 1 van dit topic niet geopend krijgt?
Alleen een wit reageervenster.
Ook als ik /1/300 instel (alle berichten op 1 pagina).
De betreffende topics staan inmiddels in NWS.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben de beroerste niet hoor. Ik wil het ook wel naar NWS schoppen als jij dat wilt. Zeg het maar.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:38 schreef schatje het volgende:
Ik heb het bericht geëdit, gezegd dat de bewuste user normaal moet doen en dat het ieder vrij staat om vragen te stellen. Verder een note vanwege het schelden. Een ban aanvraag lijkt me wat overdreven. Dat gebeurt meestal pas als een user blijft doorgaan met een niet gewenst postgedrag.
whehehequote:Op maandag 30 januari 2006 16:25 schreef Syrena het volgende:
Helleu, ik zoek het (een?) topic over naaien en naaimachines. Ik wil graag weten of ik de aanbieding bij het Kruidvat een beetje een goeie is...maar ik kan het topic niet vinden...
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:02 schreef Troel het volgende:
[..]
whehehe
Oja
Naaien
Bedoel je deze? Ik ga naaien
Er zijn van die gekken die het zouden melden daarom-sommige zijn zelfs zo gek dat ze slowchatten over bijvoorbeeld ... zeep e.d.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:04 schreef DarkElf het volgende:
is er volgens mij wel eens geweest, maar goed tis natuurlijk eigenlijk best een beetje zinloos om te melden wat je aanhebt. nietwaar?
Zeg!quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Er zijn van die gekken die het zouden melden daarom-sommige zijn zelfs zo gek dat ze slowchatten over bijvoorbeeld ... zeep e.d.![]()
Gezien de mensen in dat MUZ-topic is het "nut" vooral postopkrikkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:02 schreef DarkElf het volgende:
als je aan zulke topics meedoet zie je het "nut" ervan, anders niet volgens mij
Nouuuuquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:05 schreef DarkElf het volgende:
dat denkt iedereen van zichzelf en "hun" topic, die slowchat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |